Profil postaci
Oto profil twojej postaci
Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.
Poznajmy się bliżej
♦ W lustrze Ain Eingarp widzę...
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę...
♦ Amortencja pachnie mi...
♦ Moje ulubione zaklęcie to...
♦ Mój patronus przyjmuje formę...
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie...
♦ Czarna magia? Cóż...
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam...
♦ Stoję po stronie...
♦ Moje serce należy do...
zebrane odznaki
Relacje
Chester Rookwood (Wspólnicy)
Chester jest bliskim przyjacielem Gerarda Yaxleya. Jego syna, Theona poznał osobiście podczas kolejnej wizyty w ich rodowej posiadłości. Uprzednio znał go wyłącznie ze słyszenia z rozmów toczonych z ojcem młodszego Yaxleya oraz z przypadkowo zasłyszanych wzmianek o tym czarodzieju podczas korzystania z ministerialnych wind. Ich znajomość wykracza poza wspólne miejsce pracy i sporadyczne rozmowy – zarówno Theon, jak i on stoją po tej samej stronie w walce o dominację czystokrwistych czarodziejów nad niemagicznym światem.Geraldine Yaxley (Rodzeństwo)
Geraldine to siostra Theona, bliźniaczka. Ich relacje nie wyglądają najlepiej i w chwili obecnej nie są ze sobą szczególnie blisko. Przez lata znacząco się od siebie oddalili. Na wiele spraw spoglądają inaczej. Zdarza im się ze sobą spierać w różnych kwestiach. Mniej i bardziej istotnych. Podczas gdy Theon jest oddany rodzinie, podporządkowany rodzicom, Geraldine nie pozwala sobą kierować, jest też w znacznej mierze samodzielna. Zupełnie inaczej spoglądają na obecną sytuacje polityczną, w inny sposób podchodzą do tego co się dzieje w Wielkiej Brytanii. Czy na stałe zajmą miejsca po przeciwnych stronach barykady?Karta postaci
Theon Apollo Yaxley
Urodzenie: 21.03.1943, baran, numerologiczna 5
Stan cywilny: kawaler
Krew: czysta (zimny)
Pochodzenie: Posiadłość rodzinna Yaxleyów znajduje się w północnej części Walii, okolicach Parku Narodowego Snowdonia. Matka Theona, Jennifer. pochodzi z rodziny Borgin, za młodu zajmowała się łamaniem klątw, ale zrezygnowała z dalszego rozwijania się w tym kierunku, chcąc więcej uwagi i czasu poświęcać rodzinie. Ojciec, Gerard, przez kilka lat stał na czele Komitetu ds. Utylizacji Niebezpiecznych Stworzeń, obecnie przebywa jednak na emeryturze, czuwając nad rodzinnymi interesami oraz klubem Artemis.
Stan cywilny: kawaler
Krew: czysta (zimny)
Pochodzenie: Posiadłość rodzinna Yaxleyów znajduje się w północnej części Walii, okolicach Parku Narodowego Snowdonia. Matka Theona, Jennifer. pochodzi z rodziny Borgin, za młodu zajmowała się łamaniem klątw, ale zrezygnowała z dalszego rozwijania się w tym kierunku, chcąc więcej uwagi i czasu poświęcać rodzinie. Ojciec, Gerard, przez kilka lat stał na czele Komitetu ds. Utylizacji Niebezpiecznych Stworzeń, obecnie przebywa jednak na emeryturze, czuwając nad rodzinnymi interesami oraz klubem Artemis.
Kształtowanie: ◉◉◉◉○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: poziom III, o ile czarna magia wciąż nie jest dla niego czymś, po co sięga ot tak, to nie można powiedzieć, żeby była dla Theona czymś całkowicie obcym. Na swoim koncie ma ponadto śmierć kilku wilkołaków, których - jeśli wierzyć temu co mówią - potraktował w dość brutalny sposób. Duże znaczenie ma tutaj też pochodzenie Yaxleya. Jego rodzina nie zwykła unikać przemocy, rozlewu krwi. Do pewnych rzeczy człowiek się przyzwyczaja, z czasem zaczyna uważać je za całkiem normalne.
Różdżka: cis, szpon hipogryfa, 13 cali, dość sztywna
Zwierzę totemiczne: pies
Aura: czerwień
O zdolnościach: Od samego początku Theon duże zdolności wykazywał zarówno w zakresie kształtowania magii, jak i jej rozpraszania. To drugie może mieć zresztą pewien związek z tym, iż w jego krwi znajduje się domieszka krwi olbrzymów. Całkiem nieźle sobie radzi również z translokacją, choć w czasach szkolnych wymagało to od niego nieco większego zaangażowania. Pewne kłopoty sprawiały mu (i nadal sprawiają) eliksiry, można Theonowi ponadto zarzucić, że nigdy nie przykładał się należycie do nauki transmutacji oraz uroków. Nie bardzo go w tym kierunku ciągnęło, tak po prostu, nic na siłę.
Początkowo problemy sprawiała mu nauka latania na miotle, być może związane było to z jego wzrostem, kiedy jednak udało mu się wreszcie dobrać odpowiedni sprzęt oraz poprawić swoje umiejętności w tym zakresie, okazało się, że może być z niego nawet i całkiem niezły gracz quidditcha. Został Pałkarzem szkolnej drużyny.
Jeszcze jako dzieciak, niewątpliwie będąc do tego zachęcany przez rodziców, zwłaszcza ojca, starał się uczyć zaklęć przydatnych podczas walki, ale też możliwych do wykorzystania w trakcie polowań na magiczne stworzenia. W grę wchodziły czary ofensywne, ale też i defensywne. Istotne było też utrzymanie na odpowiednim poziomie aktywności fizycznej.
Od pewnego czasu Yaxley wykazuje pewne zainteresowanie nekromancją, przy czym ciężko określić jak daleko to zajdzie i czy nie jest to z jego strony ledwie chwilowa fascynacja. Czas pokaże. Na pewno nie wydaje się być to czymś, co sprawia mu większe problemy.
PRZEWAGI
Potwory się przed nami nie ukryją: Yaxleyowie wyczuwają obecność magicznych istot, potrafią odróżnić od siebie posiadaczy poszczególnych genetyk i innych stworzeń w kamuflażu.
Teleportacja (II): umiejętność opanowana jeszcze za czasów nauki w Hogwarcie.
Fale (II): umiejętność, którą Theon opanował już jako pracownik ministerstwa. Dość przydatna zwłaszcza podczas pracy w terenie.
Popularność (darmowa): Theon pochodzi z całkiem znanej rodziny, pracuje w ministerstwie i niewątpliwie nie jest kimś, kogo da się przeoczyć w tłumie. Jego wzrost na to po prostu nie pozwala. Stara się utrzymywać różne znajomości, pojawiać w różnych miejscach, należy do kilku organizacji.
Latanie na miotle (I): chociaż sprawiało mu to za dzieciaka pewne problemy, z czasem nauczył się przemieszczać przy wykorzystaniu miotły; radził sobie na tyle dobrze, że w czasach szkolnych należał do drużyny quidditcha.
Znajomość półświatka (I): jego rodzina robi pewne interesy na czarnym rynku, a i sam Theon nie trzyma się od tego z daleka. Jeśli zajdzie taka potrzeba, najpewniej będzie wiedział, do których drzwi należy zapukać.
ZAWADY
Głodomór (II): nie jest to normalne, być może wiąże się ze wzrostem Theona (mierzy nieco ponad 2 metry) oraz domieszką krwi olbrzymów, która płynie w żyłach przedstawicieli rodziny Yaxley. Czarodziej jest zmuszony do przyjmowania podwójnej dawki każdego eliksiru, podobnie sprawa ma się w przypadku jedzenia. Standardową porcją go nie nakarmisz.
Porywczy (I): najpierw działa, później ewentualnie pomyśli o konsekwencjach. Theon jest dość impulsywny, ma skłonność do gwałtownych i nieprzemyślanych reakcji. Nie zawsze jest w stanie nad tym zapanować.
Uparciuch (I): naprawdę sporym wyczynem jest zmusić Theona do tego, żeby przyznał racje innej osobie. Zawsze musi wyjść na jego. Niechętnie przyznaje się do popełnionych błędów, będzie tego unikał tak długo, jak tylko będzie w stanie.
Gigant (I): z racji na swoją przynależność do rodziny Yaxley, Theon jest naprawdę wysoki. Mierzy sobie nieco ponad 2 metry. Rodzina się go raczej nie wyprze.
Mizantrop (I): przekonany o wyższości czarodziejów czystej krwi, niechętnie spogląda przede wszystkim na mugolaków. Z dystansem podchodzi również do przedstawicieli rodzin półkrwi, ale w większości powstrzyma się z jawnym okazywaniem swojej niechęci - zwłaszcza jeśli dana rodzina posiada względnie silną pozycje w Wielkiej Brytanii.
Różdżka: cis, szpon hipogryfa, 13 cali, dość sztywna
Zwierzę totemiczne: pies
Aura: czerwień
O zdolnościach: Od samego początku Theon duże zdolności wykazywał zarówno w zakresie kształtowania magii, jak i jej rozpraszania. To drugie może mieć zresztą pewien związek z tym, iż w jego krwi znajduje się domieszka krwi olbrzymów. Całkiem nieźle sobie radzi również z translokacją, choć w czasach szkolnych wymagało to od niego nieco większego zaangażowania. Pewne kłopoty sprawiały mu (i nadal sprawiają) eliksiry, można Theonowi ponadto zarzucić, że nigdy nie przykładał się należycie do nauki transmutacji oraz uroków. Nie bardzo go w tym kierunku ciągnęło, tak po prostu, nic na siłę.
Początkowo problemy sprawiała mu nauka latania na miotle, być może związane było to z jego wzrostem, kiedy jednak udało mu się wreszcie dobrać odpowiedni sprzęt oraz poprawić swoje umiejętności w tym zakresie, okazało się, że może być z niego nawet i całkiem niezły gracz quidditcha. Został Pałkarzem szkolnej drużyny.
Jeszcze jako dzieciak, niewątpliwie będąc do tego zachęcany przez rodziców, zwłaszcza ojca, starał się uczyć zaklęć przydatnych podczas walki, ale też możliwych do wykorzystania w trakcie polowań na magiczne stworzenia. W grę wchodziły czary ofensywne, ale też i defensywne. Istotne było też utrzymanie na odpowiednim poziomie aktywności fizycznej.
Od pewnego czasu Yaxley wykazuje pewne zainteresowanie nekromancją, przy czym ciężko określić jak daleko to zajdzie i czy nie jest to z jego strony ledwie chwilowa fascynacja. Czas pokaże. Na pewno nie wydaje się być to czymś, co sprawia mu większe problemy.
PRZEWAGI
Potwory się przed nami nie ukryją: Yaxleyowie wyczuwają obecność magicznych istot, potrafią odróżnić od siebie posiadaczy poszczególnych genetyk i innych stworzeń w kamuflażu.
Teleportacja (II): umiejętność opanowana jeszcze za czasów nauki w Hogwarcie.
Fale (II): umiejętność, którą Theon opanował już jako pracownik ministerstwa. Dość przydatna zwłaszcza podczas pracy w terenie.
Popularność (darmowa): Theon pochodzi z całkiem znanej rodziny, pracuje w ministerstwie i niewątpliwie nie jest kimś, kogo da się przeoczyć w tłumie. Jego wzrost na to po prostu nie pozwala. Stara się utrzymywać różne znajomości, pojawiać w różnych miejscach, należy do kilku organizacji.
Latanie na miotle (I): chociaż sprawiało mu to za dzieciaka pewne problemy, z czasem nauczył się przemieszczać przy wykorzystaniu miotły; radził sobie na tyle dobrze, że w czasach szkolnych należał do drużyny quidditcha.
Znajomość półświatka (I): jego rodzina robi pewne interesy na czarnym rynku, a i sam Theon nie trzyma się od tego z daleka. Jeśli zajdzie taka potrzeba, najpewniej będzie wiedział, do których drzwi należy zapukać.
ZAWADY
Głodomór (II): nie jest to normalne, być może wiąże się ze wzrostem Theona (mierzy nieco ponad 2 metry) oraz domieszką krwi olbrzymów, która płynie w żyłach przedstawicieli rodziny Yaxley. Czarodziej jest zmuszony do przyjmowania podwójnej dawki każdego eliksiru, podobnie sprawa ma się w przypadku jedzenia. Standardową porcją go nie nakarmisz.
Porywczy (I): najpierw działa, później ewentualnie pomyśli o konsekwencjach. Theon jest dość impulsywny, ma skłonność do gwałtownych i nieprzemyślanych reakcji. Nie zawsze jest w stanie nad tym zapanować.
Uparciuch (I): naprawdę sporym wyczynem jest zmusić Theona do tego, żeby przyznał racje innej osobie. Zawsze musi wyjść na jego. Niechętnie przyznaje się do popełnionych błędów, będzie tego unikał tak długo, jak tylko będzie w stanie.
Gigant (I): z racji na swoją przynależność do rodziny Yaxley, Theon jest naprawdę wysoki. Mierzy sobie nieco ponad 2 metry. Rodzina się go raczej nie wyprze.
Mizantrop (I): przekonany o wyższości czarodziejów czystej krwi, niechętnie spogląda przede wszystkim na mugolaków. Z dystansem podchodzi również do przedstawicieli rodzin półkrwi, ale w większości powstrzyma się z jawnym okazywaniem swojej niechęci - zwłaszcza jeśli dana rodzina posiada względnie silną pozycje w Wielkiej Brytanii.
Edukacja: Theon ukończył Hogwart, gdzie należał do Slytherinu. Nauka szła mu względnie dobrze, całkiem niezłe wyniki osiągnął przede wszystkim podczas egzaminów, dzięki czemu - rzecz jasna przy wsparciu rodziny - mógł liczyć na zatrudnienie w Ministerstwie Magii. W trakcie nauki w Hogwarcie, Theon należał do drużyny quidditcha, był pałkarzem.
Doświadczenie: Dzięki rodzinnym koneksjom, w niedługim czasie po ukończeniu nauki, Theon zaczął pracę w ministerstwie, Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami. Nie od razu trafił oczywiście do jednostki ds. Łapania Wilkołaków. Zaczynał jako pracownik Komitetu ds. Utylizacji Niebezpiecznych Stworzeń, którym w tamtym czasie kierował jego ojciec. Spędził tam niespełna trzy lata. Następnie przez mniej więcej półtora roku pracował przy Rejestrze Wilkołaków, żeby ostatecznie dostać wreszcie szanse w szeregach jednostki ds. Łapania Wilkołaków. Z racji na swój dość porywczy charakter, przypadki niesubordynacji, skłonność do podejmowania działań niezgodnych z obowiązującymi zasadami, a także zdarzającą się od czasu do czasu brutalność, został pół roku temu zawieszony i przeniesiony na czas nieokreślony do Biura Łączników z Centaurami. Mówi się, że jedynie rodzinne koneksje sprawiły, że nie został z ministerstwa całkowicie usunięty.
Aktualne miejsce pracy: Theon pracuje w Ministerstwie Magii, Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami. Oficjalnie zatrudniony jest tutaj jako członek jednostki ds. Łapania Wilkołaków, jednakże z powodu swojej niesubordynacji, podejmowania działań niezgodnych z obowiązującymi zasadami, po kilku napomnieniach został zawieszony i na czas nieokreślony przeniesiony do Biura Łączników z Centaurami.
Rozpoznawalność: Poziom IV. Z racji na powiązania rodzinne Theon od dawna należy do klubu Artemis, aktywnie się w nim udziela. Względnie regularnie pojawia się na spotkaniach klubu pojedynków „Srebrne różdżki”, choć nie podchodzi do tego szczególnie poważnie. Zalicza się ponadto od niedawna do grona Naśladowców, zdaje się wierzyć w wyższość czarodziejów czystej krwi (podoba mu się taka narracja) i popierać działania Lorda Voldemorta.
Doświadczenie: Dzięki rodzinnym koneksjom, w niedługim czasie po ukończeniu nauki, Theon zaczął pracę w ministerstwie, Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami. Nie od razu trafił oczywiście do jednostki ds. Łapania Wilkołaków. Zaczynał jako pracownik Komitetu ds. Utylizacji Niebezpiecznych Stworzeń, którym w tamtym czasie kierował jego ojciec. Spędził tam niespełna trzy lata. Następnie przez mniej więcej półtora roku pracował przy Rejestrze Wilkołaków, żeby ostatecznie dostać wreszcie szanse w szeregach jednostki ds. Łapania Wilkołaków. Z racji na swój dość porywczy charakter, przypadki niesubordynacji, skłonność do podejmowania działań niezgodnych z obowiązującymi zasadami, a także zdarzającą się od czasu do czasu brutalność, został pół roku temu zawieszony i przeniesiony na czas nieokreślony do Biura Łączników z Centaurami. Mówi się, że jedynie rodzinne koneksje sprawiły, że nie został z ministerstwa całkowicie usunięty.
Aktualne miejsce pracy: Theon pracuje w Ministerstwie Magii, Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami. Oficjalnie zatrudniony jest tutaj jako członek jednostki ds. Łapania Wilkołaków, jednakże z powodu swojej niesubordynacji, podejmowania działań niezgodnych z obowiązującymi zasadami, po kilku napomnieniach został zawieszony i na czas nieokreślony przeniesiony do Biura Łączników z Centaurami.
Rozpoznawalność: Poziom IV. Z racji na powiązania rodzinne Theon od dawna należy do klubu Artemis, aktywnie się w nim udziela. Względnie regularnie pojawia się na spotkaniach klubu pojedynków „Srebrne różdżki”, choć nie podchodzi do tego szczególnie poważnie. Zalicza się ponadto od niedawna do grona Naśladowców, zdaje się wierzyć w wyższość czarodziejów czystej krwi (podoba mu się taka narracja) i popierać działania Lorda Voldemorta.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Chciałabym, żeby Theon coraz bardziej wchodził w świat Naśladowców i Śmierciożerców, rozwijał się w kierunku nekromancji, czarnej magii, ale też weryfikował swoje poglądy, może je zmieniał? Nie zakładam, że na pewno zostanie po ciemnej stronie mocy, wszystko zależy od relacji i rozegranych fabuł.Chętnie przygarnę wszelkiego rodzaju wątki pracownicze. Yaxley na pewno chciałby wrócić do pracy w terenie, znów zajmować się wilkołakami. Czy to się uda, czy raczej będzie sfrustrowany siedzeniem za biurkiem i zajmowaniem się robotą, która nikomu nie jest potrzeba? Zobaczymy.
Ostatnia kwestia, to rodzinne interesy. Theon będzie starał się wspierać Yaxleyów w zakresie sprzedawania na czarnym rynku magicznych zwierząt (żywych) i komponentów. Jeśli będzie taka potrzeba, dostarczy bliskim potrzebnych informacji. Może też pomóc w ich zdobyciu celem realizacji jakiegoś ważnego zamówienia.
Poza tym zaskocz mnie czymś dziwnym!
Oś czasu i rozwój
skrytka bankowa
Łącznie zdobytych | Do wykorzystania |
---|---|
PD | PD |
Bonusy | |
brak | |
Przedmioty | |
brak | |
Rozliczenia | |
Źródło | Zmiany w PD |
21.10.22 - Utworzenie Karty Postaci | 1000 |
21.10.22 - Początkowe wydatki | -950 |
1.12.22 - Nobby Leach powinien gryźć piach | 30 |
22.01.23 - Pierwsze ataki Śmierciożerców | 30 |
22.01.23 - Nastał czas ciemności | 30 |
09.02.23 - Suma przypadków - Drewniane molo | 5 |
15.02.23 - Przygotowania do Beltane | 30 |
06.03.23 - Marsz Praw Charłaków | 30 |
26.05.23 - Urodziny Yaxleyów | 50 |
26.05.23 - Ogniska, wino i wianki | 55 |
Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 1 tydzień, 1 Dzień, 13 Godzin. Ostatnio widziano go 1 godzinę temu. Posiada następujące konta: