Mierzy 183cm wzrostu. Kolor jego włosów jest blond, przy lepszym padaniu światła, wydają się jaśniejsze. Charakterystyczne dla niego jest ubranie, gdyż rzadko zdarzy się, aby ubierał jednolicie. Kolory często mogą nie być ze sobą dobrze zgrane, przez co jego wygląd zewnętrzny może innym się nie spodobać lub wyglądać na dziwaczny. Zawsze pogodny i uśmiechnięty. Na szyi zawsze nosi ulubiony i wręcz ważny dla niego naszyjnik z zawieszką przypominającą Insygnia Śmierci. Trójkąt prostokątny, jakby podzielony na pół kreską, z okręgiem w środku.
Profil postaci
Oto profil twojej postaci
Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.
Poznajmy się bliżej
♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... swoją rodzinę. Wspaniałą żonę i dziecko.
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... Voldermorta.
♦ Amortencja pachnie mi... miętą.
♦ Moje ulubione zaklęcie to... Lumos. Bo każde światło potrafi oświetlać drogę, gdy się zgubimy.
♦ Mój patronus przyjmuje formę... trudno powiedzieć, bo jeszcze nie opanowałem tej zdolności. Ale podejrzewam, że mógłby to być łabędź.
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... coś fantastycznego!
♦ Czarna magia? To... coś wspaniale niebezpiecznego. Lepiej unikać.
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... wszystko, co do tej pory zostało osiągnięte.
♦ Stoję po stronie... własnych przekonań.
♦ Moje serce należy do... ukochanej mi osoby.
zebrane odznaki
Twoja postać nie zdobyła jeszcze żadnych odznak. Odznaki możesz zbierać realizując scenariusze, zdobywając mechaniczne osiągnięcia i biorąc udział w wydarzeniach ogłaszanych w dziale szpalta. Sporadycznie mistrzowie gry obdarowują graczy odznakami specjalnymi. Sposoby na ich zdobycie owiane są jednak tajemnicą.
Relacje
Karta postaci
Xenophilius ”Xenio” Lovegood
Urodzenie: 3 luty 1950r. / Wodnik / Numerologiczna 2.
Stan cywilny: Zaręczony.
Krew: Półkrwi.
Pochodzenie: Angielskie. Posiadłość jego rodziny znajduje się we wiosce Ottery St. Catchpole, hrabstwie Devon, w Anglii. Dom rodziny Lovegood umiejscowiony jest na wzgórzu, przypominający swoją budową czarną wieżę szachową. Po ukończeniu Hogwartu, młody Lovegood zamieszkał w rodzinnym domu w postaci wieży szachowej.
Ze względu na swoje liczne podróże, nie szukał dla siebie żadnego prywatnego mieszkania czy domu. Jako jedynak, bardzo prawdopodobne, że odziedziczy posiadłość po ojcu.
Zajmuje się zbieraniem materiałów i pisaniem nowych artykułów do swojego miesięcznika ”Żongler”, zbieraniem ziół i poszerzaniu wiedzy na temat przyrody i otaczającego świata. W Londynie pojawia się jedynie w celu spotkań lub załatwieniu kilku ważnych spraw.
Barnabas, czarodziej czystej krwi. Mąż Mirandy i ojciec Xenophiliusa. Prowadzi stolarnię w Hogsmeade, która słynie z niewyobrażalnie dziwacznych, ale i pięknych rzeźb. Wyrabia krzesła, stoły i inne dekoracje wnętrza, a także drewnianą biżuterię, która może pełnić rolę amuletów z zaklętą magią. Miranda, czarownica, której przodkowie są powiązani z willami. Żona Barnabasa i matka Xenofiliusa. Zawodowa tancerka.
Stan cywilny: Zaręczony.
Krew: Półkrwi.
Pochodzenie: Angielskie. Posiadłość jego rodziny znajduje się we wiosce Ottery St. Catchpole, hrabstwie Devon, w Anglii. Dom rodziny Lovegood umiejscowiony jest na wzgórzu, przypominający swoją budową czarną wieżę szachową. Po ukończeniu Hogwartu, młody Lovegood zamieszkał w rodzinnym domu w postaci wieży szachowej.
Ze względu na swoje liczne podróże, nie szukał dla siebie żadnego prywatnego mieszkania czy domu. Jako jedynak, bardzo prawdopodobne, że odziedziczy posiadłość po ojcu.
Zajmuje się zbieraniem materiałów i pisaniem nowych artykułów do swojego miesięcznika ”Żongler”, zbieraniem ziół i poszerzaniu wiedzy na temat przyrody i otaczającego świata. W Londynie pojawia się jedynie w celu spotkań lub załatwieniu kilku ważnych spraw.
Barnabas, czarodziej czystej krwi. Mąż Mirandy i ojciec Xenophiliusa. Prowadzi stolarnię w Hogsmeade, która słynie z niewyobrażalnie dziwacznych, ale i pięknych rzeźb. Wyrabia krzesła, stoły i inne dekoracje wnętrza, a także drewnianą biżuterię, która może pełnić rolę amuletów z zaklętą magią. Miranda, czarownica, której przodkowie są powiązani z willami. Żona Barnabasa i matka Xenofiliusa. Zawodowa tancerka.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ○○○○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉◉○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ○○○○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉◉○
Poziom spaczenia: I - Xenophilius słynie z przyjacielskich relacji. Stanie w obronie słabszej osoby, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Toleruje mugoli i nie widzi przeciwwskazań do ich związków z czarodziejami. Podobnie z innymi rasami.
Różdżka: Rdzeń: Włos z ogona Testrala / Drewno: Akacja / Sztywna / 13 cali
Zwierzę totemiczne: Łabędź.
Aura: Niebieska o charakterze kreatywności i wyobraźni.
O zdolnościach: Xeniophilius od najmłodszych lat wykazywał zamiłowanie do książek i poszerzania swojej wiedzy. Pokochał przyrodę i pogłębiał wiedzę w dziedzinie zielarstwa. Nauczył się odczytywanie run i ich pieczętowanie. Dzięki temu wspomogło to także biznes ojca. Nie poszedł jednak w jego ślady, pragnąc zostać dziennikarzem i dzielić się swoimi spostrzeżeniami z dalszą społecznością. Posiadał swoją wyobraźnię przekonania. Wierzył w wiele legend, które miały miejsce na świecie. Czy to w świecie czarodziei, czy też mugoli.
Pozytywna atmosfera: - W obecności Lovegoodów osoby na poziomie spaczenia III otrzymują karę -5 do każdego rzutu, a osoby na poziomie IV i V otrzymują karę -10 do każdego rzutu.
Niewidzialność 0: Mimo rozpoczynania swojej działalności w dziennikarstwie, jako redaktor naczelny swojego kwartalnika, nie jest jeszcze tak wielce rozpoznawalny. Ale też stara się za bardzo nie wychylać. Obserwator z bezpiecznej odległości.
Pieczętowanie III: Znajomość historii i odczytywania run, pozwoliła mu nauczyć się odpowiedniego ich spożytkowania. Nauki pobierał u stryja, który zajmował się własnym interesem rzemieślniczym. Dzięki tym zdolnościom, młody czarodziej mógł pieczętować przedmioty, dając im odpowiedni rodzaj magii.
Magia bezróżdżkowa II: Nie jest może geniuszem w dziedzinie walki, ale za to dość szybko opanował używanie magii bez różdżki. Z silniejszymi zaklęciami może miewać jeszcze problemy aby na dłużej utrzymać ich działanie i wspomaga się różdżką, ale z podstawowymi i średniozaawansowanymi nie ma najmniejszego problemu.
Zielarstwo II: Jako miłośnik przyrody i natury, czerpał z pasją wiedzę o zielarstwie. Dzięki posiadanej wiedzy na ich temat, może współpracować z osobami zajmującymi się wytwarzaniem eliksirów i maści.
Dziennikarstwo I: Chęć dzielenia się swoją wiedzą z innymi osobami skutkowała, zdobyciem podstawowego doświadczenia w dziedzinie dziennikarstwa i założenie swojego czasopisma ”Żongler”.
Latanie na miotle I: Podstawowa umiejętność opanowana w szkole. Nie miał problemów z utrzymaniem się na miotle i było to dla niego dość wygodne, niż bieganie po lesie i łapaniu zadyszki.
Starożytne runy I: Zainspirowany historią magii, podjął się zaczerpnięcia wiedzy na temat starożytnych run, które w późniejszym czasie pozwoliło mu lepiej i łatwiej nauczyć się używania zdolności pieczętowania. Wiedza pomocna w odczytywaniu czegoś nieznajomego, niezrozumiałego dla innych. Podróżując po świecie, a szczególnie w krajach Skandynawii, można było natknąć się na interesujące obiekty z opisem runicznym. Znając język run, bez problemu można odczytać również zapieczętowane przedmioty.
Historia magii I: Wiedza z tej dziedziny pozwala lepiej zrozumieć świat magicznych czarodziei. Od historii, po kulturę aż po politykę. Pomimo znajomości należytych etykiet, nie trzyma się ich stosunkowo sztywno i potrafi dla innych wyglądać dziwacznie, choćby dla przykładu, dobierając inne kolory ubrań, niż wskazuje sytuacja, zwracając tym samym na siebie uwagę.
Lęk przed wodą II: Ostrożności nigdy za wiele. Zamoczenie nóg w jeziorze, spacer na przybrzeżnych plażach, gdzie woda dotyka twoje stopy to nic strasznego. Strach objawia się w momencie, gdy trzeba skoczyć do wody, zanurzyć się, przepłynąć jakiś kawałek, kiedy nie posiada się takowych umiejętności.
Skrajny pacyfizm II: Nie jest zwolennikiem stosowania przemocy, więc sam do tego nie posuwa się. Nawet, jeżeli chodzi o zwierzęta, istoty innego pochodzenia czy mugoli.
Świr I: Wierzenie w coś, co może być tylko legendą. Nie każdy musi wierzyć w jego prawdziwość. Jak choćby legendarne Insygnia Śmierci czy zaś zasłyszany przez niego Chrapak Krętorogi.
Drobny lęk I: To jedynie obawa przed Tym, który mówi o sobie Czarny Pan. Obawa niesie za sobą to, co może wydarzyć się na przestrzeni miesięcy i lat, jeżeli jego zamiary się sprawdzą.
Zbieracz I: Zebrane zioła, kwiaty czy inne rzeczy, zawsze są po jednej sztuce przechowywane w odpowiednich miejscach w domu. Pomocne to w celu pokazania komuś, jak coś wygląda. Szczególnie, jeżeli jest też trudno dostępne lub rzadkim okazem.
Wegetarianin I: Szanując życie istot zwierzęcych, zdecydował się porzucić jedzenie mięsa, kosztując to, co daje natura. Więcej potraw roślinnych jak warzywa, owoce, zioła.
Foliowa czapka I: Teorie spiskowe dla Xenophiliusa to może być sama prawda. Ale jeszcze nie do końca zbadana. Ludzie często chcąc wierzyć w coś innego, niż jest im to podawane przez inne źródła i nie zgadza się z ich poglądami.
Skrzat półkrwi I: Chcąc być pomocnym dla każdego, stara się udzielić pomocy każdemu, kto go o to poprosi. Rzadko zdarza się, żeby komukolwiek odmawiał.
Słabe płuca I: Problem zdrowotny związany z oddychaniem. Również przyczyna, w której istnieje obawa zanurzenia się w wodzie i podjęcia nauki w pływaniu. Nie może sobie pozwolić nawet na wysiłek i długodystansowe bieganie.
Różdżka: Rdzeń: Włos z ogona Testrala / Drewno: Akacja / Sztywna / 13 cali
Zwierzę totemiczne: Łabędź.
Aura: Niebieska o charakterze kreatywności i wyobraźni.
O zdolnościach: Xeniophilius od najmłodszych lat wykazywał zamiłowanie do książek i poszerzania swojej wiedzy. Pokochał przyrodę i pogłębiał wiedzę w dziedzinie zielarstwa. Nauczył się odczytywanie run i ich pieczętowanie. Dzięki temu wspomogło to także biznes ojca. Nie poszedł jednak w jego ślady, pragnąc zostać dziennikarzem i dzielić się swoimi spostrzeżeniami z dalszą społecznością. Posiadał swoją wyobraźnię przekonania. Wierzył w wiele legend, które miały miejsce na świecie. Czy to w świecie czarodziei, czy też mugoli.
Pozytywna atmosfera: - W obecności Lovegoodów osoby na poziomie spaczenia III otrzymują karę -5 do każdego rzutu, a osoby na poziomie IV i V otrzymują karę -10 do każdego rzutu.
Niewidzialność 0: Mimo rozpoczynania swojej działalności w dziennikarstwie, jako redaktor naczelny swojego kwartalnika, nie jest jeszcze tak wielce rozpoznawalny. Ale też stara się za bardzo nie wychylać. Obserwator z bezpiecznej odległości.
Pieczętowanie III: Znajomość historii i odczytywania run, pozwoliła mu nauczyć się odpowiedniego ich spożytkowania. Nauki pobierał u stryja, który zajmował się własnym interesem rzemieślniczym. Dzięki tym zdolnościom, młody czarodziej mógł pieczętować przedmioty, dając im odpowiedni rodzaj magii.
Magia bezróżdżkowa II: Nie jest może geniuszem w dziedzinie walki, ale za to dość szybko opanował używanie magii bez różdżki. Z silniejszymi zaklęciami może miewać jeszcze problemy aby na dłużej utrzymać ich działanie i wspomaga się różdżką, ale z podstawowymi i średniozaawansowanymi nie ma najmniejszego problemu.
Zielarstwo II: Jako miłośnik przyrody i natury, czerpał z pasją wiedzę o zielarstwie. Dzięki posiadanej wiedzy na ich temat, może współpracować z osobami zajmującymi się wytwarzaniem eliksirów i maści.
Dziennikarstwo I: Chęć dzielenia się swoją wiedzą z innymi osobami skutkowała, zdobyciem podstawowego doświadczenia w dziedzinie dziennikarstwa i założenie swojego czasopisma ”Żongler”.
Latanie na miotle I: Podstawowa umiejętność opanowana w szkole. Nie miał problemów z utrzymaniem się na miotle i było to dla niego dość wygodne, niż bieganie po lesie i łapaniu zadyszki.
Starożytne runy I: Zainspirowany historią magii, podjął się zaczerpnięcia wiedzy na temat starożytnych run, które w późniejszym czasie pozwoliło mu lepiej i łatwiej nauczyć się używania zdolności pieczętowania. Wiedza pomocna w odczytywaniu czegoś nieznajomego, niezrozumiałego dla innych. Podróżując po świecie, a szczególnie w krajach Skandynawii, można było natknąć się na interesujące obiekty z opisem runicznym. Znając język run, bez problemu można odczytać również zapieczętowane przedmioty.
Historia magii I: Wiedza z tej dziedziny pozwala lepiej zrozumieć świat magicznych czarodziei. Od historii, po kulturę aż po politykę. Pomimo znajomości należytych etykiet, nie trzyma się ich stosunkowo sztywno i potrafi dla innych wyglądać dziwacznie, choćby dla przykładu, dobierając inne kolory ubrań, niż wskazuje sytuacja, zwracając tym samym na siebie uwagę.
Lęk przed wodą II: Ostrożności nigdy za wiele. Zamoczenie nóg w jeziorze, spacer na przybrzeżnych plażach, gdzie woda dotyka twoje stopy to nic strasznego. Strach objawia się w momencie, gdy trzeba skoczyć do wody, zanurzyć się, przepłynąć jakiś kawałek, kiedy nie posiada się takowych umiejętności.
Skrajny pacyfizm II: Nie jest zwolennikiem stosowania przemocy, więc sam do tego nie posuwa się. Nawet, jeżeli chodzi o zwierzęta, istoty innego pochodzenia czy mugoli.
Świr I: Wierzenie w coś, co może być tylko legendą. Nie każdy musi wierzyć w jego prawdziwość. Jak choćby legendarne Insygnia Śmierci czy zaś zasłyszany przez niego Chrapak Krętorogi.
Drobny lęk I: To jedynie obawa przed Tym, który mówi o sobie Czarny Pan. Obawa niesie za sobą to, co może wydarzyć się na przestrzeni miesięcy i lat, jeżeli jego zamiary się sprawdzą.
Zbieracz I: Zebrane zioła, kwiaty czy inne rzeczy, zawsze są po jednej sztuce przechowywane w odpowiednich miejscach w domu. Pomocne to w celu pokazania komuś, jak coś wygląda. Szczególnie, jeżeli jest też trudno dostępne lub rzadkim okazem.
Wegetarianin I: Szanując życie istot zwierzęcych, zdecydował się porzucić jedzenie mięsa, kosztując to, co daje natura. Więcej potraw roślinnych jak warzywa, owoce, zioła.
Foliowa czapka I: Teorie spiskowe dla Xenophiliusa to może być sama prawda. Ale jeszcze nie do końca zbadana. Ludzie często chcąc wierzyć w coś innego, niż jest im to podawane przez inne źródła i nie zgadza się z ich poglądami.
Skrzat półkrwi I: Chcąc być pomocnym dla każdego, stara się udzielić pomocy każdemu, kto go o to poprosi. Rzadko zdarza się, żeby komukolwiek odmawiał.
Słabe płuca I: Problem zdrowotny związany z oddychaniem. Również przyczyna, w której istnieje obawa zanurzenia się w wodzie i podjęcia nauki w pływaniu. Nie może sobie pozwolić nawet na wysiłek i długodystansowe bieganie.
Edukacja: Uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielonym będąc do domu Ravenclaw. Był pojętnym uczniem, bardzo dobrze radząc sobie z przedmiotami różnego poziomu. Nie był wybitnym uczniem, lecz bez problemu zaliczał przedmioty. Wyróżniające, z jakimi sobie radził sobie najlepiej to zielarstwo, opieka nad magicznymi stworzeniami, obrona przed czarną magią i historia magii. Trudność sprawiało mugoloznawstwo. Z pozostałymi radził sobie na średnim poziomie. Raz bywało lepiej, raz gorzej.
Doświadczenie: Po ukończeniu Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, idąc za głosem chęci rozwijania swojej pasji zdobywania wiedzy i przekazywania jej innym, podjął się samodzielnego publikowania swoich przekonań, co zaowocowało stworzeniem miesięcznika ”Żongler”. Bardzo dużo podróżuje po świecie w poszukiwaniu nowych i niezbadanych gatunków istot. W tym najbardziej pragnie odnaleźć Chrapaka Krętorogiego. Przez pewien czas, pomagał ojcu w rzemieślnictwie, po opanowaniu pieczętowania, w sprzedaży amuletów magicznych. Dzięki temu mógł trochę zarobić na możliwość rozwoju swojej pasji.
Aktualne miejsce pracy: Redaktor Naczelny w ”Żonglerze”. Gazeta została przez niego założona, w której publikuje wszelkie teorie i nieprawdziwe historie dotyczące świata czarodziejów. Przekonanym będąc, że to co publikuje, ukazuje w większym stopniu prawdę o świecie, która jest zatajana przez rządy. Nie mając jeszcze wystarczających pieniędzy, na prowadzenie własnego wydawnictwa, nawiązał współpracę z ”Merge Publications”, którego siedziba mieści się w Hogsmeade, jednym z budynków, na drugim piętrze w pokoju numer 323.
Rozpoznawalność: Poziom III - Zwykły czarodziej
Najbardziej wyróżnia go z tłumu nazwisko i wygląd. Niektórzy mogą Xenophiliusa kojarzyć z powstałego kwartalnika zwanego ”Żongler”, jako redaktora naczelnego. Inni jako syna Rzemieślnika, sprzedającego magiczne amulety, wyrobione z drewna. Znany głównie z dziwnych wierzeń i zwyczajów. Dla jednych może wydawać się, że jest samotnikiem, gdyż z takim nastawieniem do świata, mógłby daleko nie zajść. Dla drugich sympatyczny czarodziej, który uważa, że bycie kimś innym pozwala mu pomóc dostrzec w innych osobach coś, czego oni nie dostrzegają. W przeciwieństwie do tych, którzy pewne rzeczy uważają za legendę, mit, Xenopfilius wierzy w jego istnienie jak choćby znane wszystkim Insygnia Śmierci czy stworzenie Chrapak Krętorogi.
Doświadczenie: Po ukończeniu Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, idąc za głosem chęci rozwijania swojej pasji zdobywania wiedzy i przekazywania jej innym, podjął się samodzielnego publikowania swoich przekonań, co zaowocowało stworzeniem miesięcznika ”Żongler”. Bardzo dużo podróżuje po świecie w poszukiwaniu nowych i niezbadanych gatunków istot. W tym najbardziej pragnie odnaleźć Chrapaka Krętorogiego. Przez pewien czas, pomagał ojcu w rzemieślnictwie, po opanowaniu pieczętowania, w sprzedaży amuletów magicznych. Dzięki temu mógł trochę zarobić na możliwość rozwoju swojej pasji.
Aktualne miejsce pracy: Redaktor Naczelny w ”Żonglerze”. Gazeta została przez niego założona, w której publikuje wszelkie teorie i nieprawdziwe historie dotyczące świata czarodziejów. Przekonanym będąc, że to co publikuje, ukazuje w większym stopniu prawdę o świecie, która jest zatajana przez rządy. Nie mając jeszcze wystarczających pieniędzy, na prowadzenie własnego wydawnictwa, nawiązał współpracę z ”Merge Publications”, którego siedziba mieści się w Hogsmeade, jednym z budynków, na drugim piętrze w pokoju numer 323.
Rozpoznawalność: Poziom III - Zwykły czarodziej
Najbardziej wyróżnia go z tłumu nazwisko i wygląd. Niektórzy mogą Xenophiliusa kojarzyć z powstałego kwartalnika zwanego ”Żongler”, jako redaktora naczelnego. Inni jako syna Rzemieślnika, sprzedającego magiczne amulety, wyrobione z drewna. Znany głównie z dziwnych wierzeń i zwyczajów. Dla jednych może wydawać się, że jest samotnikiem, gdyż z takim nastawieniem do świata, mógłby daleko nie zajść. Dla drugich sympatyczny czarodziej, który uważa, że bycie kimś innym pozwala mu pomóc dostrzec w innych osobach coś, czego oni nie dostrzegają. W przeciwieństwie do tych, którzy pewne rzeczy uważają za legendę, mit, Xenopfilius wierzy w jego istnienie jak choćby znane wszystkim Insygnia Śmierci czy stworzenie Chrapak Krętorogi.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Jeżeli iść zgodnie z kanonem, musiałby posiąść za żonę Pandorę, miłośniczkę alchemii. Nie chcę tego trzymać się sztywno, więc wyrażam otwartość na wszelkie inne pomysły urozmaicające życie postaci. Czy to będą dobre, czy złe.Oś czasu i rozwój
skrytka bankowa
Łącznie zdobytych | Do wykorzystania |
---|---|
PD | PD |
Bonusy | |
brak | |
Przedmioty | |
brak | |
Rozliczenia | |
Źródło | Zmiany w PD |
12.07.23 - Utworzenie Karty Postaci | 1000 |
12.07.23 - Początkowe wydatki | -500 |
o przeszłości
Tutaj opisujesz przeszłość postaci. Możesz również umieścić tutaj link do wpisu ze spisem swoich retrospekcji oraz biografią.kwartały
Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 18 Godzin, 53 Minut, 37 Sekund. Ostatnio widziano go 12-04-2023, 07:13 PM. Posiada następujące konta: Xenophilius Lovegood Nicholas Yaxley Laurence Lestrange Tristan Ward Richard Mulciber i napisał na nich łącznie 229 postów fabularnych (z czego 15 na tym koncie, co stanowi 0.09 postów dziennie | 0.06 procent wszystkich postów na forum). Aktualnie jest Offline