Profil postaci
Jedna sroczka smutek wróży, dwie - radości pełne dni. Trzy to dziewczę urodziwe, cztery - chłopiec ci się śni. Pięć da srebra cały dzbanek, sześć przyniesie złota moc. Siedem tajemnicę kryje w najstraszniejszą ciemną noc.
Poznajmy się bliżej
✦ W lustrze Ain Eingarp widzę... siebie otoczoną skarbami. Odkryłam tajemnicę Pani Jeziora, Króla Artura i Morgany.
✦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... świni.
✦ Amortencja pachnie mi... świeżo paloną kawą, rozgrzanym piaskiem i drzewem sandałowym.
✦ Moje ulubione zaklęcie to... Dźwięki harfy, wiatru szum, wodo wodo zmień się w rum.
✦ Mój patronus przyjmuje formę... wilka egipskiego - to nie to samo co szakal!
✦ Wróżbiarstwo to dla mnie... coś, co było ze mną odkąd pamiętam. Prawdziwa sztuka, dostępna może dla nielicznych wrażliwych oraz po części sposób na zarabianie pieniędzy.
✦ Czarna magia? Cóż... to okropieństwo, którego ludzie nie powinni używać.
✦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... opanowanie drugiej formy animaga oraz to, że moi bliscy wiedzą, że mogą na mnie polegać.
✦ Stoję po stronie... swojej.
✦ Moje serce należy do... tajemnic i skarbów przeszłości.
zebrane odznaki
Relacje
Laurent Prewett (Znajomi)
Spotkali się w Egipcie rok temu, gdzie spędzili ze sobą kilka namiętnych nocy. Znajomość łagodnie się rozpłynęła, gdy Laurent wrócił do Anglii - nie mogło być mowy o utrzymaniu kontaktu przy takiej odległości, jaka ich dzieliła i żadne z nich nie miało względem siebie oczekiwań. Latem '72 spotkali się znów i odnowili znajomość kiedy okazało się, że Guinevere przybyła do Anglii i zostanie na dłużej.Cathal Shafiq (Współpracownicy)
Poznali się jeszcze w Egipcie, gdzie Guinevere dołączyła do ekipy Cathala z polecenia Jamila Anwara. Od tamtej pory, oprócz bycia wsparciem medycznym, służyła też słowem bardziej mistycznym, nie raz przestrzegając Shafiqa na przykład przed śmiercionośnymi grabiami (czy raczej przed tym, by nie marnował szans i okazji), ewentualnie wspomagając przy symbolach i szyfrach. Za grupą archeologiczną przeprowadziła się do Anglii, by móc nadal z nimi współpracować, choć teraz już nie w palącym słońcu i cieniu piramid.Leta Crouch (Współpracownicy)
Kobiety znają się jeszcze z Egiptu, gdzie Ginny dołączyła do ekipy z polecenia Jamila Anwara. Ginewra uważa Letę za bardzo kompetentną historyczkę, zupełnie nie zważając na jej gadulstwo, które nieraz sama prowokowała, doprowadzając tym Cathala (całkiem celowo) do bólu głowy.Avelina Paxton (Znajomi)
Yule powinno się spędzać z rodziną, a jednak zimą 1966 roku obie kobiety spotkały się w Dziurawym Kotle i choć rozpoczęły swoją znajomość od rozmowy o polityce, to Ginny nie zapomniała o Avelinie i od tamtego czasu, gdy przyjeżdżała do Anglii, odzywała się do Paxton. Od czasu do czasu posyłała jej też listy z Afryki. Po przyjeździe McGonagall na stałe do Anglii, kobiety odnowiły znajomość, a Guinevere, jako lekarz, to w sklepie, w którym pracuje Avelina, zaopatruje się w przeróżne potrzebne jej do wykonywania zawodu eliksiry.Samuel McGonagall (Członkowie rodziny)
Odlegli od siebie kuzyni, współprzynależni do drzewa rodowego McGonagall. Nigdy nie mieli okazji się spotkać, ale los uznał, że czas, aby ich ścieżki się przecięły.Anthony Shafiq (Przyjaciele)
Poznali się przez wzgląd na obejmowanie przez ojca Shafiqa ambasady w Egipcie i jego znajomość z ojcem McGonagall. Para intelektualistów i koneserów sztuki szybko znalazła wspólny język, a gdy rodzice zaczęli przebąkiwać o ewentualnym małżeństwie, wspólnie znaleźli sposób, by wybić im to z głowy. Powiernicy swoich sekretów, mogą liczyć na swoje wsparcie, zwłaszcza gdy chodzi o drogocenne dzieła sztuki i podejmowanie decyzji o ich finalnym miejscu przechowywania.Dægberht Flint (To skomplikowane)
Nie można nazwać ich nieprzyjaciółmi, ale coś wisi w powietrzu pomiędzy nimi, prawdopodobnie przez to, że przynoszą sobie pecha. Wiele lat temu w Egipcie współpracowali razem w poszukiwaniu starożytnego artefaktu związanego z boginią Bastet, a przez Flinta nie udało się go bezpiecznie wyciągnąć z zaklętej skrzyni. To zdarzenie doprowadziło do uaktywnienia klątwy, przez którą za każdym razem, kiedy się spotykają, ich wspólną drogę przecina czarny kot. Czy da się to w jakiś sposób złamać? Nie wiedzą. Jedyny pewnik to to, że psocące w ich życiu widmo kota pojawi się zawsze i wszędzie, jeżeli tylko będzie mogło obrócić ich plany w pył.Karta postaci
Guinevere Nefret McGonagall
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: McGonagall
Krew: Półkrwi, jasnowidz
Zamieszkanie: Ostoja dla zwierząt, lokacja rodowa McGonagall, Pangbourne.
Pochodzenie: Urodzona w Egipcie jako córka Anglika Saturnusa McGonagalla oraz Farrah Akhenaten, zamieszkałych w Aleksandrii. Saturnus, klątwołamacz, zafascynowany starożytnymi cywilizacjami, przyjechał do Egiptu w ramach pracy. Spodobało mu się tam tak bardzo, że został na stałe i w następstwie założył tam rodzinę. Jej matka jest egipską jasnowidzką. Raz na jakiś czas całą rodziną jeździli do Anglii, by odwiedzić rodzinę ojca. W Egipcie używa głównie drugiego (egipskiego) imienia. Ginevra obecnie mieszka w poza Londynem, w rodowej rezydencji, zatrzymała się w domu dziadków (u Malcolma i Halsey McGonagallów).
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉◉◉◉○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Różdżka: 12 cali, akacja, pióro z ogona feniksa, dość giętka – zakupiona jeszcze w Egipcie
Zwierzę totemiczne: Wilk egipski
Aura: Jasnofioletowa, przetykana jasną czerwienią
O zdolnościach: Jak większość absolwentów szkoły magii Uagadou, Ginevra przeszkolona jest bardzo solidnie z transmutacji (nazywanej w Uagadou iluminacją), a za sprawą genów od strony ojca – przychodziła jej ta dziedzina z niezwykłą łatwością. Jeszcze w trakcie szkoły opanowała dwie formy animaga, co pozwoliło jej uzyskać indywidualny tok nauczania. W rodzinie jej matki objawiało się Trzecie Oko, nie ominąwszy Ginny – ta jednak zupełnie nie skupiła się na tej umiejętności i nie potrafi na zawołanie przepowiadać przyszłości jak jej matka. Za to jest całkiem niezłą wróżbitką, lubi zwłaszcza wróżenie ze snów, kuli oraz tarota. Potrafi też leczyć rany – co nieraz przydawało się w pracy.
Niewidzialny (0): Może i rzuca się w oczy ze względu na egzotyczną urodę, ale mało kto ją w ogóle zna w Wielkiej Brytanii, o rozpoznaniu nie mówiąc.
Animagia (III) – kot abisyński, sokół: Zmianę formy we krwi miała zawsze, trzeba było to tylko wyszlifować. Jeszcze w szkole, gdzie kładziono nacisk na sztukę transmutacji i zamiany w zwierzę, opanowała formę sokoła – świętego dla staroegipskich wierzeń ptaka. Niedługo później, ze względu na umiejętności odziedziczone po ojcu, udało jej się zmienić również w drugie zwierzę: kota z rasy abisyńskiej.
Leczenie (III): W szkole liznęła podstawy, a po niej wybrała się na kurs z magimedycyny. Potrafi zająć się różnego rodzaju ranami, opatrzyć je, jak również leczyć za pomocą magii.
Wróżbiarstwo (III): Szkoliła się w tej sztuce jeszcze pod okiem matki, a później w szkole. Potrafi rozpoznawać znaki, ma szósty zmysł, a mgła w szklanej kuli nie jest dla niej jedynie mlekiem. Obecnie jest to dla Ginny forma dodatkowego zarobku, ale także pewnego rodzaju hobby.
Historia magii (I): Dziedzina, która fascynowała ją od zawsze – najwyraźniej podobne zainteresowania ma w genach lub to po prostu ojciec sprawił, że historia tak mocno ją zafrapowała. W szczególności wszelkie starożytne cywilizacje i legendy to coś, co potrafi sprawić, że przekopując kolejne księgi czy manuskrypty, zapomni o upływającym czasie.
Język angielski (I): Jej pierwszym, ojczystym językiem jest arabski. Ze względu na ojca i rodzinę w Anglii, a także na przyszłe nauki w szkole – od dziecka uczyła się też angielskiego i posługuje się nim zupełnie normalnie.
Numerologia (I): Uczona jeszcze w domu i szlifowana w czasie szkoły, numerologia była pomocna Ginny przy wróżbiarstwie, ale także zaspokajała jej ciekawość dotyczącą ludzi i ich poznawania. Później okazało się przydatne również w pracy, jeśli potrzeba było złamać jakiś szyfr.
Kompleks bohatera (II): Jest medykiem, uważa więc, że jej powinnością jest ratować życie innych – po to przecież przeszła kurs. Nie znosi wizji, że komuś może stać się krzywda, bądź, że może odczuwać ból, zrobi więc wszystko, by do tego nie dopuścić.
Nałogowy hazardzista (II): Każdy ma jakieś wady i Ginevra nie jest w tym odosobniona. Nie wydaje może pieniędzy na używki, ale nie raz straciła pokaźną sumę pieniędzy na jakimś zakładzie czy w kasynie. Choć… nie raz też wygrała.
Skrzat półkrwi (I): Nie potrafi odmówić, jeśli poprosi ją o pomoc czy przysługę ktoś z rodziny, albo bliższych znajomych. Nie chodzi tu o brak asertywności, po prostu lubi pomagać. A czasami nie chce po prostu, by ktoś wpakował się w coś niebezpiecznego.
Świniowstręt (I): Nie potrafi tego wytłumaczyć, ale wpada w panikę, jeśli zobaczy gdzieś w pobliżu dorosłą świnię. Może to coś w tych ich pyskach i małych oczkach… Ale po prostu czuje ogromny niepokój.
Wrażliwy żołądek (I): Jakakolwiek teleportacja oraz podróż świstoklikiem kończą się sensacjami żołądkowymi, a i nie raz musiała odejść na boczek i przypomnieć sobie co jadła na śniadanie.
Wysoka stawka (I): Uwielbia wygrywać i nie znosi przegrywać.
Zbieracz (I): Lubi błyskotki, lubi pamiątki, jest bardzo sentymentalna; może powinna zmieniać się w srokę, a nie sokoła. Ma szkatułę, w której przechowuje kolorowe lub magiczne minerały, a w osobnych pojemnikach i szufladach trzyma pamiątki, które ktoś inny mógłby nazwać śmieciami.
Po dwóch latach nauki ogólnej w szkole, zdała egzamin, którym jest przemiana w zwierzę. Dzięki temu załapała się na indywidualny tok nauczania, szlifując dalej swoje umiejętności. Po skończeniu szkoły przeszła kurs medyczny oraz nieco później – uzupełniający wiedzę o Historię Magii z reszty świata, a nie jedynie Afryki.
Doświadczenie: Wykopaliska archeologiczne głównie na terenie jej rodzinnego Egiptu oraz Izraela i Libii.
Aktualne miejsce pracy: Uzdrowiciel w grupie archeologicznej. Dorabia też jako wróżbita.
Cechy szczególne: opalona skóra, ciemnobrązowe włosy do pasa, jasnobrązowe oczy, wysoka (177 cm) i szczupła, kilka pieprzyków na twarzy, ubiera się zwiewnie i kolorowo.
Rozpoznawalność: 2. Ginevra urodziła się i wychowała w Egipcie. Dopiero niedawno przeniosła się do Wielkiej Brytanii. Co prawda ma tutaj rodzinę, ale do tej pory utrzymywali – przez wzgląd na dzielącą odległość – sporadyczny kontakt. Oprócz tego zna osoby, z którymi współpracowała przy wykopaliskach, a także pojedyncze osoby, które zdążyła poznać po przeprowadzce do Londynu.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Umiejętność jasnowidzenia celowo nie jest wykupiona. Chcę, aby to było gdzieś zupełnie w tle, Ginevra nigdy nie zgłębiła tej umiejętności, choć czasami dostrzega jakieś znaki - rzecz jasna tylko kosmetyczne i nie potrafi korzystać z tej umiejętności.
Ginny jest zafascynowana legendami arturiańskimi (tak, podłożem do tego w dużej mierze było imię, jakie nosi). Między innymi to z tego powodu zdecydowała się na przyjazd do Wielkiej Brytanii. Ma nadzieję, że być może wykopaliska i poszukiwania na tych terenach, pozwolą się dowiedzieć na ten temat nieco więcej.
Ginevra ma czyste serce i jest skłonna pomóc każdemu, kto potrzebuje pomocy. Nie rozumie też nagonki, jaką Voldemort stosuje wobec mugolaków. Jeśli fabuła na to pozwoli, to zdecydowanie widziałabym ją jako członka Zakonu Feniksa (cóż… siostra jej dziadka to największa przyjaciółka Dumbledore’a, jakieś przesłanki tutaj są).
Karta rozwoju
Wiosna 1972
Guinevere przeprowadziła się do Anglii pod koniec kwietnia, by niedługo później rozpocząć pracę na wykopaliskach w Walii. W tym krótkim czasie starała się też odbudować te pojedyncze znajomości z angielskimi czarodziejami, jakie przypadkowo udało jej się zdobyć na przestrzeni lat.
o przeszłości
Pochodząca z dwóch przenikających się światów – pół Egipcjanka-pół Angielka, której życie od małego kręciło się wokół symboliki. Jasnowidzka, która nigdy nie nauczyła się patrzeć dalej i przepowiadać przyszłość. Absolwentka Uagadou, archeolog, animag, uzdrowiciel i wróżbita, zakochana w historii i liczbach.
Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 5 Dni, 12 Godzin, 39 Minut. Ostatnio widziano go 03.11.2024, 17:44 . Posiada następujące konta: Guinevere McGonagall Victoria Lestrange Morrigan i napisał na nich łącznie 1,342 postów fabularnych (z czego 230 na tym koncie, co stanowi 0.51 postów dziennie | 0.42 procent wszystkich postów na forum). Aktualnie jest Offline