Profil postaci
Ollie
JPreferencja do samotności i cichej kontemplacji jest jego cechą charakterystyczną. Rozwija się w spokojnych i odizolowanych środowiskach, gdzie może w pełni zanurzyć się w swoich badaniach i eksperymentach. Ollie jest znany ze swojej nienasyconej ciekawości, nieustannie stara się poszerzać swoją wiedzę na temat transfiguracji i odkrywać jej nieograniczone możliwości.Często traci poczucie czasu w towarzystwie swoich ksiąg zaklęć i magicznych artefaktów. Jego dążenie do zostania mistrzem transmutacji jest świadectwem jego niezachwianego zaangażowania i pasji do tej dziedziny magii.
Poznajmy się bliżej
♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... siebie dokonującego przemiany metali w złoto bez pomocy kamienia filozoficznego.
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... mojej połamanej różdżki.
♦ Amortencja pachnie mi... ziemią po deszczu i świeżo upieczonym stekiem
♦ Moje ulubione zaklęcie to... zaklęcie transmutacyjne.
♦ Mój patronus przyjmuje formę... rysia.
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... nuda.
♦ Czarna magia? Cóż... Postęp wymaga poświęceń.
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... opanowanie animagii.
♦ Stoję po stronie... swojej.
♦ Moje serce należy do... mnie.
zebrane odznaki
Relacje
Olivia Quirke (Znajomi)
Poznali się podczas niesławnego marszu charłaków i od tego czasu zdarza im się na siebie wpadać. Nie pałają do siebie sympatią, raczej uprzejmie tolerują.Karta postaci
Ollie Baxter
Urodzenie: 02.06.1950 (bliźniak), numerologiczna piątka
Stan cywilny: Kawaler
Nazwisko panieńskie: -
Krew: Czysta
Zamieszkanie: Dopiero przybył do Londynu, jeszcze nie ma stałego lokum
Pochodzenie: Tongue w Szkocji. Ojca nie znał, matka utrzymywała, że był potężnym czarodziejem i łamaczem klątw (naprawdę był mugolem i pracował jako obwoźny sprzedawca dywanów). Matka (Jane Baxter) pracowała w ich rodzinnej miejscowości jako warzyciel eliksirów, zginęła od wybuchu kociołka podczas warzenia eksperymentalnego wywaru kiedy był na szóstym roku nauki. Przekonany jest, że jest czarodziejem czystej krwi, a tak naprawdę jest tylko półkrwi. Do Londynu przywiodła go chęć dalszego rozwoju swoich zdolności - swojej szansy upatruje w znalezieniu pracy w Ministerstwie Magii.
Stan cywilny: Kawaler
Nazwisko panieńskie: -
Krew: Czysta
Zamieszkanie: Dopiero przybył do Londynu, jeszcze nie ma stałego lokum
Pochodzenie: Tongue w Szkocji. Ojca nie znał, matka utrzymywała, że był potężnym czarodziejem i łamaczem klątw (naprawdę był mugolem i pracował jako obwoźny sprzedawca dywanów). Matka (Jane Baxter) pracowała w ich rodzinnej miejscowości jako warzyciel eliksirów, zginęła od wybuchu kociołka podczas warzenia eksperymentalnego wywaru kiedy był na szóstym roku nauki. Przekonany jest, że jest czarodziejem czystej krwi, a tak naprawdę jest tylko półkrwi. Do Londynu przywiodła go chęć dalszego rozwoju swoich zdolności - swojej szansy upatruje w znalezieniu pracy w Ministerstwie Magii.
Kształtowanie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉◉◉◉○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉◉◉◉○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Poziom spaczenia: II
Różdżka: 11.5 cala, Wiśnia z włóknem smoczego serca
Zwierzę totemiczne: Ryś
Aura: Żółta
O zdolnościach: Skupiając się na transmutacji (dokładając do tego zdolności kształtowania i rozproszenia) pragnie utworzyć swoją przyszłość jako prominentnego czarodzieja będącego mistrzem transmutacji. Nie odnajduje się w opiece nad zwierzętami i hodowaniu magicznych roślin dlatego jak ognia omija te tematy.
Niewidzialność 0: Bez problemu wtapia się w tłum i potrafi nie zwracać na siebie uwagi.
Teleportacja II: Nigdy nie lubił podróży na miotle czy za pomocą proszku fiuu, dlatego nauczył się teleportować gdy tylko mógł.
Animagia III: Już w czasie szkoły zaczął naukę animagii i dzięki poświęcaniu temu zagadnieniu wielu godzin tygodniowo ukończył naukę przed skończeniem Hogwartu. Zmienia się w rysia.
Tworzenie eliksirów i maści II: Mistrzem eliksirów to może i nie jest, ale nie musi polegać na innych, żeby przyrządzić je dla siebie.
Złodziejstwo I: Czasami szczęściu trzeba dopomóc i pomóc niektórym rzeczom zmienić właściciela na takiego, który lepiej je wykorzysta.
Kłamstwo I: Jak już coś kradniesz, to potem musisz umieć przekonać innych, że to wcale nie było tak, jak myślą - przeinaczanie prawdy i obracanie kota ogonem jest czymś, co przychodzi mu naturalnie.
Kompletny dziwak III: Już w szkole wolał zaszyć się gdzieś i pochłaniać książki o transmutacji niż spędzać czas z innymi. Odkrył, że spędzanie czasu w samotności sprawia mu niemało przyjemności, dlatego nie dbał o nawiązywanie przyjaźni i znajomości poza kilkoma wyjątkami.
Bezsenność II: Sen jest dla słabych i dla tych, którzy nie mają lęków - woli pozostawać aktywny całe noce niż zapadać w sen.
Poza schematem I: Jego nieobycie w społeczeństwie sprowadza się do tego, że nawet trywialne sytuacje społeczne sprawiają mu kłopoty.
Uczulenie I: na pomidory
Lęk wysokości II: nie lubi patrzeć w dół, zawsze wyobraża sobie co by się stało, gdyby teraz zaczął spadać i to paraliżuje go niemiłosiernie.
Różdżka: 11.5 cala, Wiśnia z włóknem smoczego serca
Zwierzę totemiczne: Ryś
Aura: Żółta
O zdolnościach: Skupiając się na transmutacji (dokładając do tego zdolności kształtowania i rozproszenia) pragnie utworzyć swoją przyszłość jako prominentnego czarodzieja będącego mistrzem transmutacji. Nie odnajduje się w opiece nad zwierzętami i hodowaniu magicznych roślin dlatego jak ognia omija te tematy.
Niewidzialność 0: Bez problemu wtapia się w tłum i potrafi nie zwracać na siebie uwagi.
Teleportacja II: Nigdy nie lubił podróży na miotle czy za pomocą proszku fiuu, dlatego nauczył się teleportować gdy tylko mógł.
Animagia III: Już w czasie szkoły zaczął naukę animagii i dzięki poświęcaniu temu zagadnieniu wielu godzin tygodniowo ukończył naukę przed skończeniem Hogwartu. Zmienia się w rysia.
Tworzenie eliksirów i maści II: Mistrzem eliksirów to może i nie jest, ale nie musi polegać na innych, żeby przyrządzić je dla siebie.
Złodziejstwo I: Czasami szczęściu trzeba dopomóc i pomóc niektórym rzeczom zmienić właściciela na takiego, który lepiej je wykorzysta.
Kłamstwo I: Jak już coś kradniesz, to potem musisz umieć przekonać innych, że to wcale nie było tak, jak myślą - przeinaczanie prawdy i obracanie kota ogonem jest czymś, co przychodzi mu naturalnie.
Kompletny dziwak III: Już w szkole wolał zaszyć się gdzieś i pochłaniać książki o transmutacji niż spędzać czas z innymi. Odkrył, że spędzanie czasu w samotności sprawia mu niemało przyjemności, dlatego nie dbał o nawiązywanie przyjaźni i znajomości poza kilkoma wyjątkami.
Bezsenność II: Sen jest dla słabych i dla tych, którzy nie mają lęków - woli pozostawać aktywny całe noce niż zapadać w sen.
Poza schematem I: Jego nieobycie w społeczeństwie sprowadza się do tego, że nawet trywialne sytuacje społeczne sprawiają mu kłopoty.
Uczulenie I: na pomidory
Lęk wysokości II: nie lubi patrzeć w dół, zawsze wyobraża sobie co by się stało, gdyby teraz zaczął spadać i to paraliżuje go niemiłosiernie.
Edukacja: Ukończył Hogwart w 1968 jako mieszkaniec domu Ravenclaw. Od samego początku największe zainteresowaniem przejawiał w kierunku transmutacji. Od trzeciego roku zaczął samemu szkolić się w animagii. Utrzymuje, że przeczytał wszystkie książki o transmutacji jakie są w bibliotece Hogwartu.
Doświadczenie: Po ukończeniu Hogwartu próbował dostać się do Brygady Uderzeniowej, jednak oblał egzaminy wstępne i postanowił poświęcić się studiowaniu transmutacji aby jeszcze lepiej zrozumieć tę sztukę. Zaszył się w rodzinnej miejscowości aby oddać się swoim badaniom nad transmutacją (kupując nowe to książki poprzez sowią pocztę).
Aktualne miejsce pracy: W trakcie poszukiwania nowej pracy gdzie mógłby rozwijać swoje zdolności transmutacji, podejmuje się wszelkich zleceń, które wpadną mu w ręce.
Rozpoznawalność: II (nie utrzymuje stałych kontaktów z ludźmi ze szkoły. Zniknięcie na kilka lat w rodzinnej miejscowości pełnej mugoli nie przysporzyło mu znajomości wśród czarodziejskiej społeczności).
Doświadczenie: Po ukończeniu Hogwartu próbował dostać się do Brygady Uderzeniowej, jednak oblał egzaminy wstępne i postanowił poświęcić się studiowaniu transmutacji aby jeszcze lepiej zrozumieć tę sztukę. Zaszył się w rodzinnej miejscowości aby oddać się swoim badaniom nad transmutacją (kupując nowe to książki poprzez sowią pocztę).
Aktualne miejsce pracy: W trakcie poszukiwania nowej pracy gdzie mógłby rozwijać swoje zdolności transmutacji, podejmuje się wszelkich zleceń, które wpadną mu w ręce.
Rozpoznawalność: II (nie utrzymuje stałych kontaktów z ludźmi ze szkoły. Zniknięcie na kilka lat w rodzinnej miejscowości pełnej mugoli nie przysporzyło mu znajomości wśród czarodziejskiej społeczności).
Wskazówki dla Mistrza Gry
Postać niezbyt interesuje się aktualną sytuacją polityczną - uznając, że jego to nie dotyczy.
Postać będzie się rozwijać w kierunku transmutacji, uroków i zaklęciach ofensywnych.
Postać myśli, że jest czystej krwi bo tak wmawiała mu matka - naprawdę jest półkrwi a jego ojciec nie był łamaczem klątw, a mugolem i obwoźnym sprzedawcą dywanów.
Oś czasu i rozwój
skrytka bankowa
Łącznie zdobytych | Do wykorzystania |
---|---|
PD | PD |
Bonusy | |
brak | |
Przedmioty | |
brak | |
Rozliczenia | |
Źródło | Zmiany w PD |
18.10.23 - Utworzenie Karty Postaci | 1000 |
18.10.23 - Początkowe wydatki | -400 |
31.10.23 - Marsz Praw Charłaków | 30 |
Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 1 Dzień, 2 Godzin, 43 Minut. Ostatnio widziano go 11-29-2023, 07:22 AM. Posiada następujące konta: Ollie Baxter Thomas Figg i napisał na nich łącznie 30 postów fabularnych (z czego 25 na tym koncie, co stanowi 0.37 postów dziennie | 0.1 procent wszystkich postów na forum). Aktualnie jest Offline