Opanowany, powściągliwy, milczący. Wysoki mężczyzna o atletycznej sylwetce, zazwyczaj ubrany w luźne, bawełniane koszule. Miewa zarost na twarzy, zależny od stopnia zapracowania. Kiedy trzeba, potrafi zniewolić uśmiechem. Oczy i włosy brązowe.
Profil postaci
Oto profil twojej postaci
Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.
Poznajmy się bliżej
♦ W lustrze Ain Eingarp widzę...
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę...
♦ Amortencja pachnie mi...
♦ Moje ulubione zaklęcie to...
♦ Mój patronus przyjmuje formę...
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie...
♦ Czarna magia? Cóż...
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam...
♦ Stoję po stronie...
♦ Moje serce należy do...
zebrane odznaki
Relacje
The Edge (Kochankowie)
The Little Fox (Małżeństwo)
Alex i Elaine są ze sobą mocno związani – zwłaszcza ze strony Elaine. Zawsze jak się boi, jak spotka ją przykrość idzie do niego po rozwiązanie problemu. W zamian daje mu swoją wierność i wsparcie, gdy potrzebuje się odprężyć. Zawsze ma dla niego coś do jedzenia i chętnie go do siebie zaprasza na wspólne piżama party. Lubi się do niego przytulać i mają nawet swój własny rytuał. Oprócz tego jest czestym gościem w jej łóżku podczas pechowych nocy bezsennych.Karta postaci
Alexander "The Magician" Bell
Urodzenie: 5 stycznia 1940 roku, koziorożec, numerologiczna dwójka
Stan cywilny: kawaler
Krew: mugolska
Zamieszkanie: Przejezdny Cyrk Bellów - raz na terenie Londynu i okolic, a raz nie.
Pochodzenie: Spod mostu. Nie zna rodziców, odkąd pamięta jest w cyrku. Z opowieści wynika, że znalazł się w nim, kiedy miał jakieś pięć lat. Aktualnie sprawuje tam funkcję zarządcy, pana i władcy, osoby, która ma na głowie utrzymanie tego całego kurwidołka.
Stan cywilny: kawaler
Krew: mugolska
Zamieszkanie: Przejezdny Cyrk Bellów - raz na terenie Londynu i okolic, a raz nie.
Pochodzenie: Spod mostu. Nie zna rodziców, odkąd pamięta jest w cyrku. Z opowieści wynika, że znalazł się w nim, kiedy miał jakieś pięć lat. Aktualnie sprawuje tam funkcję zarządcy, pana i władcy, osoby, która ma na głowie utrzymanie tego całego kurwidołka.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ○○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉◉○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ○○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉◉○
Poziom spaczenia: II
Różdżka: brak
Zwierzę totemiczne: bóbr
Aura: szara aura z przebłyskami czerwieni i różu
O zdolnościach: Kiedy tylko przybrana rodzina dostrzegła magiczne umiejętności u Alexa, postawiono na ich opanowanie oraz rozwój ze względów bezpieczeństwa, ale również potencjalnych korzyści. Cyrk nie jest miejscem, gdzie edukację zdobywa się normalnymi krokami, jak chociażby w Hogwarcie, stąd też była to znacznie cięższa droga, między innymi dlatego że uczył się od samego początku bez użycia różdżki. Nawet nigdy nie miał jej w ręku.
Może nie zna całego wachlarza zaklęć jak czarodzieje po ukończeniu szkoły, aczkolwiek zna tyle, ile jest mu potrzebne w codziennym życiu, obronie terenu cyrku czy pilnowania bezpieczeństwa swoich podwładnych, kiedy robią skomplikowane i niebezpieczne rzeczy na scenie.
Sam ma lęk wysokości, więc kariera akrobaty była dla niego skreślona, mimo to nie zaniedbywał się pod kątem aktywności fizycznej. Już w czasie dorastania zauważył, że znacznie bardziej przykuwa oko dam w wersji zgrabnej, zadbanej i zaczął to wykorzystywać, stąd zapewne u niego skłonności do kokietowania. Do przemieszczania się po okolicy używa komunikacji miejskiej bądź mugolskich pojazdów.
Ma dosyć sporą wiedzę na temat magicznej i mugolskiej historii świata z repertuaru opowieści przekazywanych kolejnym członkom cyrku od stuleci. Ciekawym zaskoczeniem dla członków cyrku było, kiedy zaczynał poznawać swoje umiejętności wróżebne. Jego wizje zaczęły się sprawdzać, stąd pojawił się pomysł w jego głowie by tę umiejętność udoskonalić.
Urodzeni by występować: - Kiedy członkowie rodziny Bell występują, wszystkie oczy skupione są na nich i stają się podatni na kradzieże przez osoby trzecie. Uratować je może tylko udany rzut na percepcję, ale nie mogą rzucić, jeżeli są pechowcami.
Wróżbiarstwo (III): Jako magik-iluzjonista przez większość czasu miał do czynienia z kartami. Całkowitym przypadkiem odkrył w sobie wrodzone predyspozycje do wróżenia, które pomogła mu rozwinąć ówczesna wróżbitka przepowiadająca przyszłość klientom cyrku. Nie ma w zwyczaju wróżenia pod publikę. Tajemnicę przyszłości z reguły pozostawia dla siebie.
Magia bezróżdżkowa (II): Nauczył się jej w cyrku. Posiadanie różdżki bywa zbyt drogie i obłudne dla jego członków, więc od samego początku magii uczył się w utrudnieniu, za pomocą pierwotnych magicznych instynktów, bez wspomagania.
Popularność (0): Stara się wykorzystać popularność do tego by przyciągać większość w widzów o cyrku, a także by szukać dla niego dodatkowego finansowania.
Dowodzenie (II): Został głową cyrku nie bez powodu. Poprzedni właściciel cyrku Tully Bell wybrał go na swojego następcę, wyróżniając z całej trupy cyrkowej. Miał predyspozycje ku temu, które Tully miał okazję ujrzeć i rozwinąć, ucząc Alexa podstawowych rzeczy nim zmarł.
Prowadzenie pojazdów (I): Alexander nie był w stanie opanować teleportacji ze względu na lęk wysokości. Okazał się być tak dla niego przerażającym, że obawiał się skoków i nie dał rady wykonać ani jednego. Za to chętnie uczył się jazdy na jednośladach i dwuśladach. Są bardziej przewidywalne. Nawet monocykle!
Walka wręcz (I): Można by tu wspomnieć o posiadaniu takiego brata jak The Edge, ale jego lista zasług jest wedle Alexa pusta. Może był prowokatorem jego nauk samoobrony, jak i pierwszym nauczycielem, ale zostało to wykreślone z historii. Przy tak dużej liczbie stałych współdomowników, jak i przy roszczeniowych, niekiedy podchmielonych klientach, nie można nie potrafić się bronić. Zasługi owe zostały w pełni wpisane na poczet cyrku. Niektórzy mięśniacy nawet specjalnie biją się pod publikę! A tacy bracia nie zostawią brata bezbronnym, czyż nie?
Występowanie (I): Już od małego miał do czynienia z ogromem przeróżnych ludzi, która przewijała się przez namiot cyrku. Mógł być onieśmielony na początku, aczkolwiek szybko do tego przywykł. Po dwudziestu siedmiu latach jest mu wszystko jedno, czy klaszczą, czy gwiżdżą, czy są lampy, czy może ktoś go rozprasza. Potrafi skierować na siebie uwagę w każdej możliwej sytuacji.
Kokieteria (I): Jest atrakcyjnym mężczyzną, o czym się dowiedział już będąc nastolatkiem. Bywają sytuacje, kiedy wykorzystywał swój urok osobisty by wyciągnąć od klientek czy klientów większą kasę.
Złodziejstwo (I): W cyrku bywa różnie. Bywają momenty, kiedy opływają w kasie i mogą sobie pozwolić na więcej, ale bywają czasy, kiedy nie ma co do garnka włożyć. Gdyby nie mniejsze i większe kradzieże, zapewne już by ich nie było. Każdy członek cyrku, już na samym początku swojego pobytu w cyrku jest uczony podstawowych tricków złodziejskich. Później to już tylko samodoskonalenie.
Wpływowy wróg (III): Alexander ma pod sobą cały cyrk Bellów, który ma przeróżnych członków, którzy z kolei swoje mają za kołnierzem. Jako przedstawiciel tego zbiorowiska miewa do czynienia z wieloma wrogami, ale jeden z nich bywa szczególnie uciążliwy. Ma pieniądze i pozycję, i chce ich zniszczyć, co zdejmuje sen z powiek Alexandra.
Kompleks bohatera (II): Czuje się odpowiedzialny za swoją trupę, przez co wyrobił w sobie świadomość bycia ojcem świata. Niezależnie od tego, czy to członek jego rodziny, jakiś dzieciak, inny dorosły czy może jego arcywróg - żyje w przeświadczeniu, że nikomu nie należy się podły los, a dobre uczynki do nas wracają. Ruszy w obronie bez zawahania, choćby do dyspozycji miał tylko swoje pięści.
Lęk wysokości (II): W przeszłości bywały momenty, że czuł się gorszy przez ten lęk wysokości, nie mogąc być akrobatą jak jego rówieśnicy. Salta i przewroty w powietrzu robią wrażenie i zapierają dech w piersi, ale od tamtego czasu robił wszystko by przydać się na inne sposoby. Może właśnie ten lęk wysokości uczynił go idealnym zarządcą cyrku?
Głodomór (II): Od świtu do późnej nocy jest na nogach, więc to pewnie stąd skłonności do pochłaniania większej ilości jedzenia. Jego organizm przywykł do tego trybu tak bardzo, że nie działają na niego standardowe ilości eliksirów.
Wrażliwy żołądek (I): Parę razy go teleportowano by pokazać mu, że nie ma w tym nic strasznego. Skończyło się na mdłościach i wymiotach. Od tamtej pory unika wszelkich propozycji na szybkie przemieszczenie się.
Brak edukacji (I): Alex nigdy nie uczęszczał do szkoły. Kiedyś dostał list, ale go zignorowano.
Brak energii (I): Bywa wrażliwy na pełnie księżyca. Wtedy załącza mu się maruda, bo nie ma kompletnie siły na nic.
Różdżka: brak
Zwierzę totemiczne: bóbr
Aura: szara aura z przebłyskami czerwieni i różu
O zdolnościach: Kiedy tylko przybrana rodzina dostrzegła magiczne umiejętności u Alexa, postawiono na ich opanowanie oraz rozwój ze względów bezpieczeństwa, ale również potencjalnych korzyści. Cyrk nie jest miejscem, gdzie edukację zdobywa się normalnymi krokami, jak chociażby w Hogwarcie, stąd też była to znacznie cięższa droga, między innymi dlatego że uczył się od samego początku bez użycia różdżki. Nawet nigdy nie miał jej w ręku.
Może nie zna całego wachlarza zaklęć jak czarodzieje po ukończeniu szkoły, aczkolwiek zna tyle, ile jest mu potrzebne w codziennym życiu, obronie terenu cyrku czy pilnowania bezpieczeństwa swoich podwładnych, kiedy robią skomplikowane i niebezpieczne rzeczy na scenie.
Sam ma lęk wysokości, więc kariera akrobaty była dla niego skreślona, mimo to nie zaniedbywał się pod kątem aktywności fizycznej. Już w czasie dorastania zauważył, że znacznie bardziej przykuwa oko dam w wersji zgrabnej, zadbanej i zaczął to wykorzystywać, stąd zapewne u niego skłonności do kokietowania. Do przemieszczania się po okolicy używa komunikacji miejskiej bądź mugolskich pojazdów.
Ma dosyć sporą wiedzę na temat magicznej i mugolskiej historii świata z repertuaru opowieści przekazywanych kolejnym członkom cyrku od stuleci. Ciekawym zaskoczeniem dla członków cyrku było, kiedy zaczynał poznawać swoje umiejętności wróżebne. Jego wizje zaczęły się sprawdzać, stąd pojawił się pomysł w jego głowie by tę umiejętność udoskonalić.
Urodzeni by występować: - Kiedy członkowie rodziny Bell występują, wszystkie oczy skupione są na nich i stają się podatni na kradzieże przez osoby trzecie. Uratować je może tylko udany rzut na percepcję, ale nie mogą rzucić, jeżeli są pechowcami.
Wróżbiarstwo (III): Jako magik-iluzjonista przez większość czasu miał do czynienia z kartami. Całkowitym przypadkiem odkrył w sobie wrodzone predyspozycje do wróżenia, które pomogła mu rozwinąć ówczesna wróżbitka przepowiadająca przyszłość klientom cyrku. Nie ma w zwyczaju wróżenia pod publikę. Tajemnicę przyszłości z reguły pozostawia dla siebie.
Magia bezróżdżkowa (II): Nauczył się jej w cyrku. Posiadanie różdżki bywa zbyt drogie i obłudne dla jego członków, więc od samego początku magii uczył się w utrudnieniu, za pomocą pierwotnych magicznych instynktów, bez wspomagania.
Popularność (0): Stara się wykorzystać popularność do tego by przyciągać większość w widzów o cyrku, a także by szukać dla niego dodatkowego finansowania.
Dowodzenie (II): Został głową cyrku nie bez powodu. Poprzedni właściciel cyrku Tully Bell wybrał go na swojego następcę, wyróżniając z całej trupy cyrkowej. Miał predyspozycje ku temu, które Tully miał okazję ujrzeć i rozwinąć, ucząc Alexa podstawowych rzeczy nim zmarł.
Prowadzenie pojazdów (I): Alexander nie był w stanie opanować teleportacji ze względu na lęk wysokości. Okazał się być tak dla niego przerażającym, że obawiał się skoków i nie dał rady wykonać ani jednego. Za to chętnie uczył się jazdy na jednośladach i dwuśladach. Są bardziej przewidywalne. Nawet monocykle!
Walka wręcz (I): Można by tu wspomnieć o posiadaniu takiego brata jak The Edge, ale jego lista zasług jest wedle Alexa pusta. Może był prowokatorem jego nauk samoobrony, jak i pierwszym nauczycielem, ale zostało to wykreślone z historii. Przy tak dużej liczbie stałych współdomowników, jak i przy roszczeniowych, niekiedy podchmielonych klientach, nie można nie potrafić się bronić. Zasługi owe zostały w pełni wpisane na poczet cyrku. Niektórzy mięśniacy nawet specjalnie biją się pod publikę! A tacy bracia nie zostawią brata bezbronnym, czyż nie?
Występowanie (I): Już od małego miał do czynienia z ogromem przeróżnych ludzi, która przewijała się przez namiot cyrku. Mógł być onieśmielony na początku, aczkolwiek szybko do tego przywykł. Po dwudziestu siedmiu latach jest mu wszystko jedno, czy klaszczą, czy gwiżdżą, czy są lampy, czy może ktoś go rozprasza. Potrafi skierować na siebie uwagę w każdej możliwej sytuacji.
Kokieteria (I): Jest atrakcyjnym mężczyzną, o czym się dowiedział już będąc nastolatkiem. Bywają sytuacje, kiedy wykorzystywał swój urok osobisty by wyciągnąć od klientek czy klientów większą kasę.
Złodziejstwo (I): W cyrku bywa różnie. Bywają momenty, kiedy opływają w kasie i mogą sobie pozwolić na więcej, ale bywają czasy, kiedy nie ma co do garnka włożyć. Gdyby nie mniejsze i większe kradzieże, zapewne już by ich nie było. Każdy członek cyrku, już na samym początku swojego pobytu w cyrku jest uczony podstawowych tricków złodziejskich. Później to już tylko samodoskonalenie.
Wpływowy wróg (III): Alexander ma pod sobą cały cyrk Bellów, który ma przeróżnych członków, którzy z kolei swoje mają za kołnierzem. Jako przedstawiciel tego zbiorowiska miewa do czynienia z wieloma wrogami, ale jeden z nich bywa szczególnie uciążliwy. Ma pieniądze i pozycję, i chce ich zniszczyć, co zdejmuje sen z powiek Alexandra.
Kompleks bohatera (II): Czuje się odpowiedzialny za swoją trupę, przez co wyrobił w sobie świadomość bycia ojcem świata. Niezależnie od tego, czy to członek jego rodziny, jakiś dzieciak, inny dorosły czy może jego arcywróg - żyje w przeświadczeniu, że nikomu nie należy się podły los, a dobre uczynki do nas wracają. Ruszy w obronie bez zawahania, choćby do dyspozycji miał tylko swoje pięści.
Lęk wysokości (II): W przeszłości bywały momenty, że czuł się gorszy przez ten lęk wysokości, nie mogąc być akrobatą jak jego rówieśnicy. Salta i przewroty w powietrzu robią wrażenie i zapierają dech w piersi, ale od tamtego czasu robił wszystko by przydać się na inne sposoby. Może właśnie ten lęk wysokości uczynił go idealnym zarządcą cyrku?
Głodomór (II): Od świtu do późnej nocy jest na nogach, więc to pewnie stąd skłonności do pochłaniania większej ilości jedzenia. Jego organizm przywykł do tego trybu tak bardzo, że nie działają na niego standardowe ilości eliksirów.
Wrażliwy żołądek (I): Parę razy go teleportowano by pokazać mu, że nie ma w tym nic strasznego. Skończyło się na mdłościach i wymiotach. Od tamtej pory unika wszelkich propozycji na szybkie przemieszczenie się.
Brak edukacji (I): Alex nigdy nie uczęszczał do szkoły. Kiedyś dostał list, ale go zignorowano.
Brak energii (I): Bywa wrażliwy na pełnie księżyca. Wtedy załącza mu się maruda, bo nie ma kompletnie siły na nic.
Edukacja: Brak oficjalnej edukacji. Został wychowany i wyedukowany w cyrku. Wie to, co jest mu potrzebne do przetrwania i robienia show.
Doświadczenie: Jedynym miejscem, w którym pracował, był cyrk Bellów. Zaczynał jako mały, smarkaty pomocnik przy drobnych pracach porządkowych, głównie jako wsparcie, by z czasem samemu opiekować się porządkiem, zagrodą czy realizować drobne naprawy. Z racji swojego lęku wysokości, nigdy nie robił kariery jako akrobata, ale sprawdził się jako magik-iluzjonista, głównie przeznaczony do spektakli dedykowanych mugolom.
Aktualne miejsce pracy: Zarządca w cyrkowej trupie rodziny Bell.
Cechy szczególne: brak
Rozpoznawalność: IV - Jest bardziej rozpoznawalny odkąd został głową rodzinny Bell i jednocześnie zarządcą cyrku. Załatwia wszelkie sprawy formalne oraz finansowe odnośnie cyrku, jest w jego kwestii decyzyjny, więc wszelkie prywatne występy są z nim uzgadniane.
Doświadczenie: Jedynym miejscem, w którym pracował, był cyrk Bellów. Zaczynał jako mały, smarkaty pomocnik przy drobnych pracach porządkowych, głównie jako wsparcie, by z czasem samemu opiekować się porządkiem, zagrodą czy realizować drobne naprawy. Z racji swojego lęku wysokości, nigdy nie robił kariery jako akrobata, ale sprawdził się jako magik-iluzjonista, głównie przeznaczony do spektakli dedykowanych mugolom.
Aktualne miejsce pracy: Zarządca w cyrkowej trupie rodziny Bell.
Cechy szczególne: brak
Rozpoznawalność: IV - Jest bardziej rozpoznawalny odkąd został głową rodzinny Bell i jednocześnie zarządcą cyrku. Załatwia wszelkie sprawy formalne oraz finansowe odnośnie cyrku, jest w jego kwestii decyzyjny, więc wszelkie prywatne występy są z nim uzgadniane.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Lubimy się bawić. Zapraszam, zapraszam.Oś czasu i rozwój
skrytka bankowa
Łącznie zdobytych | Do wykorzystania |
---|---|
PD | PD |
Bonusy | |
brak | |
Przedmioty | |
brak | |
Rozliczenia | |
Źródło | Zmiany w PD |
06.10.23 - Utworzenie Karty Postaci | 1000 |
06.10.23 - Początkowe wydatki | -900 |
o przeszłości
Tutaj opisujesz przeszłość postaci. Możesz również umieścić tutaj link do wpisu ze spisem swoich retrospekcji oraz biografią.kwartały
Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 1 Dzień, 16 Godzin, 59 Minut. Ostatnio widziano go 4 godzin(y) temu. Posiada następujące konta: The Overseer Augustus Rookwood Leo O'Dwyer Edward Prewett Frank Longbottom Hades McKinnon Eugenia Macmillan i napisał na nich łącznie 341 postów fabularnych (z czego 42 na tym koncie, co stanowi 0.64 postów dziennie | 0.17 procent wszystkich postów na forum). Aktualnie jest Offline