Bardzo wysoki - mierzy 192 cm wzrostu. Z reguły ubiera się w czarne bądź stonowane kolory, ale można go spotkać w wielobarwnym ubiorze. Włosy ciemnobrązowe, oczy zielone. Jest bardzo blady, ma sine wokół oczu, które nieco jaśnieje, kiedy jest nasycony, ale to nieczęsto się zdarza.
Profil postaci
Oto profil twojej postaci
Poznajmy się bliżej
♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... siebie, jakim byłem przed wampiryzmem. Kogoś, kto nie musi wciąż walczyć z samym sobą.
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... wampira, który mnie przemienił. Postać bez twarzy, cienista i przepełniona pustką.
♦ Amortencja pachnie mi... chłodnym zimowym powietrzem i skórą – przypominającą szkolne mecze Quidditcha, w których kiedyś się sprawdzałem.
♦ Moje ulubione zaklęcie to... Przywołanie patronusa. Gdybym tylko mógł przywołać czystość, która wygrywa z mrokiem.
♦ Mój patronus przyjmuje formę... fretki. Zwinnej, bezszelestnej, wiecznie czujnej i wrażliwej na otoczenie.
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... próżna sztuka. Wolę patrzeć na rzeczywistość niż w to, co niepewne.
♦ Czarna magia? Cóż... Już wystarczająco mnie niszczy przez klątwę krwi.
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... każdy dzień, w którym nie krzywdzę nikogo przez własne pragnienia.
♦ Stoję po stronie... tej, która pozwala nie utracić resztek człowieczeństwa.
♦ Moje serce należy do... kogoś, kogo być może zraniłem już zbyt wiele razy.
zebrane odznaki
Relacje
Kim Skamander (Przyjaciele)
Kim i Astaroth poznali się w szkole w pierwszym dniu w pociągu. Kim się do niego przylepiła niczym lep na muchy i nie opuszczała go na krok. Nawet jak trafił do innego domu niż ona sama. Czatowała na niego na korytarzu, aby razem udać się do klasy. Wyciągała na różne podróże po zamku. Razem zostali prefektami, razem dostali się do drużyn domów i dawali sobie z miłości w kość na arenie. Ich przyjaźń jest na zawsze, więc trwa do dziś. Mają przeróżne epizody za sobą, od płaczliwych, przez śmieszne, po totalnie krępujące. Gdy Asek stał się wampirem, Kim go nie opuściła, oddaje mu swoją krew, aby nie bał się chodzić po świecie.Geraldine Yaxley (Rodzeństwo)
Astaroth i Geraldine są rodzeństwem. Dziewczyna jest od niego trochę starsza. Łączy ich dosyć bliska, przyjacielska relacja. Do tego ostatnio razem mieszkają u Geraldine. Ma na niego oko, z racji na dosyć świeżą przypadłość z którym jej młodszy brat uczy się żyć. (albo nie żyć)Daisy Lockhart (Znajomi)
Daisy i Astaroth znają się jeszcze z Hogwartu. Popularny Astaroth przykuł uwagę Daisy nie tyle nawet wynikami w nauce lub prefekturą, ile swoją grą w Quidditcha. Mimo lęku wysokości, gorąco kibicowała ślizgonom w rozgrywkach, zwłaszcza gdy grali przeciwko gryfonom. Po ukończeniu Hogwartu, ta dwójka utrzymuje między sobą poprawne stosunki.Ambroise Greengrass (Lekarz i pacjent)
Zgodnie z umową z Gerardem Yaxleyem, Ambroise miał okazję prywatnie leczyć niemal całą najbliższą rodzinę głowy rodu - w tym właśnie Astarotha. Ich relacje na linii lekarz i pacjent wyglądały całkowicie właściwie. Można było powiedzieć, że darzyli się neutralną sympatią. Poza spotkaniami wagi medycznej nie mieli zbyt wielu kontaktów. Nawet wtedy, kiedy Yaxley był niemalże nieoficjalnym szwagrem Greengrassa. Niestety ta perfekcyjna neutralność została zmazana z chwilą, gdy mężczyźni spotkali się ze sobą po lekko ponad roku bez kontaktu. W tym czasie Astaroth został wampirem a Ambroise jeszcze bardziej porywczym dupkiem. Krótko mówiąc: prawie się pozabijali a Greengrass niemal został wieczorną przekąską Yaxleya. Ostatecznie udało się ich rozdzielić i znaleźć wampirowi inną formę przegryzki. Od tego czasu Roise kilka razy podrzucił swojemu pacjentowi worki z krwią, ale darzy go pogardą. Chyba całkiem odwzajemnioną.Victoria Lestrange (Kontakty biznesowe)
Astarothowi zależy na stłumieniu wampirzych cech, z kolei Victoria jest zdolną mistrzynią eliksirów, która nie zamierza się zatrzymywać na utartych recepturach. Razem pracują nad specyfikami dla wampirów. W tym duecie ona jest mózgiem, a on - szczurem laboratoryjnym.Laurent Prewett (Fascynacja)
Więcej ich rozdziela niż łączy. Mimo to nie potrafią zerwać kontaktu na dobre, jakby coś nieustannie wisiało nad ich głowami… a może tkwiło w myślach, wypełniając je nienasyconymi pragnieniami? Może to nadchodząca lekcja pokory dla ich ciał, w których tętnią nieokiełznane żądze?Karta postaci
Astaroth Ereb Yaxley
Urodzenie: 18.05.1949, byk, jedynka
Stan cywilny: kawaler
Krew: czysta, wampiryzm
Zamieszkanie: Londyn, Aleja Horyzontalna
Pochodzenie: Trzecie dziecko Gerarda Yaxleya oraz Jennifer (z d. Borgin). Urodzony w Walii, w okolicach Snowdonii, gdzie znajduje się rodowa posiadłość. Oboje rodzice nie pracują. Ojciec aktualnie prowadzi zgrupowanie Artemis.
Stan cywilny: kawaler
Krew: czysta, wampiryzm
Zamieszkanie: Londyn, Aleja Horyzontalna
Pochodzenie: Trzecie dziecko Gerarda Yaxleya oraz Jennifer (z d. Borgin). Urodzony w Walii, w okolicach Snowdonii, gdzie znajduje się rodowa posiadłość. Oboje rodzice nie pracują. Ojciec aktualnie prowadzi zgrupowanie Artemis.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉◉○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉◉○
Charyzma: ○○○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉◉○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉◉○
Charyzma: ○○○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Poziom spaczenia: I
Różdżka: włos z ogona testrala, angielski dąb, 13 cali, dość giętka
Zwierzę totemiczne: fretka
Aura: ciemny fiolet z nutką szarości
O zdolnościach: Od zawsze najbardziej skupiony był na umiejętnościach, które miały mu pomóc w przyszłości polować na potwory. Ma to we krwi, więc przykładał się do zaklęć z zakresu zauroczeń, kształtowania czy rozpraszania. Bywa również zwinny, ogólnie aktywny fizycznie. Uczył się fechtunku od małego, wciąż go ćwiczy w wolnych chwilach, nie tylko dla zabicia czasu, ale również dla utrzymania formy. Wie jak przetrwać w dziczy; nie przeszkadza mu to, że polowanie może okazać się długie i wyczerpujące, aczkolwiek odkąd został wampirem, zwraca szczególną uwagę na to by mieć się gdzie skryć przed destrukcyjnym słońcem. Już raz znalazł się w tarapatach przez zaniedbanie i nie zamierza ponowić tego błędu.
Nigdy nie przepadał za nauką historii, do serca biorąc sobie jedynie doświadczenie, więc odkąd jest wampirem, nadrabia wiedzę o przyrodzie i świecie. Nie jest w tym wybitny, bo dopiero od niedawna skłonił się ku książkom, wcześniej mając ciekawsze rzeczy do roboty niż czytanie książek. Aktualnie średnio może się poruszać na zewnątrz za dnia, więc postanowił jakoś spożytkować ten czas. W przyszłości będzie prowadził konsultacje dla innych, ale musi do tego dorosnąć.
Potwory się przed nami nie ukryją: Podobnie jak inni członkowie rodziny, Astaroth również wyczuwa magiczne istoty oraz stworzenia w swoim otoczeniu. Załącza mu się tak zwana czerwona lampka, kiedy ktoś równie wyjątkowy jest w jego otoczeniu.
Nocna Mara III: Jest wampirem od niedawna, bo dopiero od siedmiu miesięcy. Od samego początku bacznie obserwuje to, co się w nim zmieniło i też jego uwadze nie uszła drobna przemiana, która uwidoczniała się, kiedy bywał w sytuacjach zagrożenia życia podczas łowów. W ten sposób poznaje oraz uczy się kontrolowania Nocnej Mary.
Teleportacja II: Lubuje wygodę, więc umiejętność teleportacji od razu przypadła mu do gustu.
Teleportacja łączna I: Nauczył się teleportacji łącznej, żeby mieć opiekę nad przyjaciółką, bo od niepamiętnych czasów mają skłonności do pakowania się w kłopoty.
Fale II: Zazdrościł kontaktu swojej przyjaciółki z innym uczniem poprzez fale, więc dołożył wszelkich starań by rozwinąć w sobie tę umiejętność i nie pozostawać w tyle. Dziś komunikuje się przez fale bez większych problemów.
Niewidzialność 0: Stara się utrzymać swój wampiryzm w tajemnicy przed opinią publiczną dla dobra swojej rodziny, więc nie wychyla się zanadto publicznie. Z reguły trzyma się w cieniu swoich rodziców, jak i rodzeństwa. Nie bywa też przede wszystkim na uroczystościach za dnia, usprawiedliwiając się z reguły problemami z bezsennością.
Bogacz II: Rodzina Yaxleyów należy do bogatszych rodów. Sam Astaroth ma nie tylko dostęp do rodzinnej fortuny, ale również pracuje nocami jako łowca. W przyszłości planuje również pracować jako konsultant. Na razie zaczął przygodę z czytaniem książek za dnia by uzupełniać swoją ubogą wiedzę.
Walka wręcz I: Już jako nastolatek był trenowany pod rodzinny biznes, a do walki z potworami przydaje się zarówno magia, jak i siła fizyczna. Podobnie jak reszta rodziny jest wysokiego wzrostu, więc często bywa celem ataku.
Szermierka I: Jak wyżej. Sam Gerard Yaxley nalegał, że to doda mu klasy i dodatkowych umiejętności, m.in. ze zwinnością.
Kompletny dziwak III: Odkąd nie udziela się towarzysko, jego szkolne przyjaźnie nieco utraciły na blasku. Często narzeka na "bezsenność", bywa w związku "z tym" blady, więc też nie bywa przyjemny dla oka. Inni raczej go unikają sami z siebie, choć też sam stroni od towarzystwa.
Wpływowy wróg III: Wampir, który go zabił, wciąż jest na wolności. Uciekł. Z tyłu głowy Astaroth czuje, że pewnego dnia po niego wróci, żeby go dobić albo żeby go wykorzystywać. Obie opcje wydają mu się równie przerażające.
Bezsenność II: Jako wampir nie potrzebuje snu, aczkolwiek niekiedy próbuje sypiać dla relaksu. Niestety, często jego martwy zadek oraz głód nie pozwalają mu odpłynąć do krainy snów.
Nałogowy hazardzista II: Ma słabość do wszelkich zakładów. Nie trzeba go nawet podpuszczać, chętnie podejmie ryzyko dla samej zabawy. Miał okazję już sporo wygrać, jak i przegrać. Dziwnym trafem zawsze przegrywa zakłady z siostrą, mimo wszystko wciąż ma nadzieję na jej ogranie.
Gigant I: Zgodnie z rodową tradycją, również wyrósł na wysokiego przystojniaka. Mierzy aktualnie 192 centymetry. Już w szkole robił wrażenie.
Zazdrosny I: Bywa zazdrosny o swoją najlepszą przyjaciółkę Kim Skamander. Trzyma się z nią od czasów szkoły i nie przewiduje aby ktoś zastąpił jego miejsce u jej boku. Raczej nie bywa przyjacielski wobec jej innych przyjaciół.
Różdżka: włos z ogona testrala, angielski dąb, 13 cali, dość giętka
Zwierzę totemiczne: fretka
Aura: ciemny fiolet z nutką szarości
O zdolnościach: Od zawsze najbardziej skupiony był na umiejętnościach, które miały mu pomóc w przyszłości polować na potwory. Ma to we krwi, więc przykładał się do zaklęć z zakresu zauroczeń, kształtowania czy rozpraszania. Bywa również zwinny, ogólnie aktywny fizycznie. Uczył się fechtunku od małego, wciąż go ćwiczy w wolnych chwilach, nie tylko dla zabicia czasu, ale również dla utrzymania formy. Wie jak przetrwać w dziczy; nie przeszkadza mu to, że polowanie może okazać się długie i wyczerpujące, aczkolwiek odkąd został wampirem, zwraca szczególną uwagę na to by mieć się gdzie skryć przed destrukcyjnym słońcem. Już raz znalazł się w tarapatach przez zaniedbanie i nie zamierza ponowić tego błędu.
Nigdy nie przepadał za nauką historii, do serca biorąc sobie jedynie doświadczenie, więc odkąd jest wampirem, nadrabia wiedzę o przyrodzie i świecie. Nie jest w tym wybitny, bo dopiero od niedawna skłonił się ku książkom, wcześniej mając ciekawsze rzeczy do roboty niż czytanie książek. Aktualnie średnio może się poruszać na zewnątrz za dnia, więc postanowił jakoś spożytkować ten czas. W przyszłości będzie prowadził konsultacje dla innych, ale musi do tego dorosnąć.
Potwory się przed nami nie ukryją: Podobnie jak inni członkowie rodziny, Astaroth również wyczuwa magiczne istoty oraz stworzenia w swoim otoczeniu. Załącza mu się tak zwana czerwona lampka, kiedy ktoś równie wyjątkowy jest w jego otoczeniu.
Nocna Mara III: Jest wampirem od niedawna, bo dopiero od siedmiu miesięcy. Od samego początku bacznie obserwuje to, co się w nim zmieniło i też jego uwadze nie uszła drobna przemiana, która uwidoczniała się, kiedy bywał w sytuacjach zagrożenia życia podczas łowów. W ten sposób poznaje oraz uczy się kontrolowania Nocnej Mary.
Teleportacja II: Lubuje wygodę, więc umiejętność teleportacji od razu przypadła mu do gustu.
Teleportacja łączna I: Nauczył się teleportacji łącznej, żeby mieć opiekę nad przyjaciółką, bo od niepamiętnych czasów mają skłonności do pakowania się w kłopoty.
Fale II: Zazdrościł kontaktu swojej przyjaciółki z innym uczniem poprzez fale, więc dołożył wszelkich starań by rozwinąć w sobie tę umiejętność i nie pozostawać w tyle. Dziś komunikuje się przez fale bez większych problemów.
Niewidzialność 0: Stara się utrzymać swój wampiryzm w tajemnicy przed opinią publiczną dla dobra swojej rodziny, więc nie wychyla się zanadto publicznie. Z reguły trzyma się w cieniu swoich rodziców, jak i rodzeństwa. Nie bywa też przede wszystkim na uroczystościach za dnia, usprawiedliwiając się z reguły problemami z bezsennością.
Bogacz II: Rodzina Yaxleyów należy do bogatszych rodów. Sam Astaroth ma nie tylko dostęp do rodzinnej fortuny, ale również pracuje nocami jako łowca. W przyszłości planuje również pracować jako konsultant. Na razie zaczął przygodę z czytaniem książek za dnia by uzupełniać swoją ubogą wiedzę.
Walka wręcz I: Już jako nastolatek był trenowany pod rodzinny biznes, a do walki z potworami przydaje się zarówno magia, jak i siła fizyczna. Podobnie jak reszta rodziny jest wysokiego wzrostu, więc często bywa celem ataku.
Szermierka I: Jak wyżej. Sam Gerard Yaxley nalegał, że to doda mu klasy i dodatkowych umiejętności, m.in. ze zwinnością.
Kompletny dziwak III: Odkąd nie udziela się towarzysko, jego szkolne przyjaźnie nieco utraciły na blasku. Często narzeka na "bezsenność", bywa w związku "z tym" blady, więc też nie bywa przyjemny dla oka. Inni raczej go unikają sami z siebie, choć też sam stroni od towarzystwa.
Wpływowy wróg III: Wampir, który go zabił, wciąż jest na wolności. Uciekł. Z tyłu głowy Astaroth czuje, że pewnego dnia po niego wróci, żeby go dobić albo żeby go wykorzystywać. Obie opcje wydają mu się równie przerażające.
Bezsenność II: Jako wampir nie potrzebuje snu, aczkolwiek niekiedy próbuje sypiać dla relaksu. Niestety, często jego martwy zadek oraz głód nie pozwalają mu odpłynąć do krainy snów.
Nałogowy hazardzista II: Ma słabość do wszelkich zakładów. Nie trzeba go nawet podpuszczać, chętnie podejmie ryzyko dla samej zabawy. Miał okazję już sporo wygrać, jak i przegrać. Dziwnym trafem zawsze przegrywa zakłady z siostrą, mimo wszystko wciąż ma nadzieję na jej ogranie.
Gigant I: Zgodnie z rodową tradycją, również wyrósł na wysokiego przystojniaka. Mierzy aktualnie 192 centymetry. Już w szkole robił wrażenie.
Zazdrosny I: Bywa zazdrosny o swoją najlepszą przyjaciółkę Kim Skamander. Trzyma się z nią od czasów szkoły i nie przewiduje aby ktoś zastąpił jego miejsce u jej boku. Raczej nie bywa przyjacielski wobec jej innych przyjaciół.
Edukacja: Chodził do Hogwartu. Zdał wszystkie egzaminy w stopniu zadawalającym. Należał do domu Slytherina. Był na tyle opanowany i wzorowy, że na piątym roku sprawował funkcję Prefekta, zaś na siódmym - Prefekta Naczelnego. Udzielał się również w Klubie Pojedynkowym oraz należał do Drużyny Quidditcha jako pałkarz.
Doświadczenie: Po szkole próbował szczęścia w niewielkiej drużynie Quidditcha, gdzie zbyt długo tkwił na miejscu rezerwowym. Równolegle odbywał staż w Ministerstwie Magii w Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami w Biurze Kontroli Ghouli, gdzie zaraz po stażu został pracownikiem tego biura do stycznia 1972 roku. Wtedy złożył wypowiedzenie w związku z poważnym zachorowaniem.
Aktualne miejsce pracy: Astaroth zgodnie z rodzinną tradycją jest łowcą. Przyjmuje zlecenia, ale też wspomaga resztę członków rodziny.
Cechy szczególne: Blada skóra, sine cienie pod oczami, wysoki wzrost.
Rozpoznawalność: III - Nie wychyla się, ale jest znany w swoich kręgach. Jeszcze nie tak dawno był Prefektem Naczelnym w szkole, więc wśród młodszych roczników jest świetnie znany. Wśród starszych czarodziejów niekoniecznie. Nie osiągnął w życiu niczego szczególnego, a aktualnie stara się nie wychylać.
Doświadczenie: Po szkole próbował szczęścia w niewielkiej drużynie Quidditcha, gdzie zbyt długo tkwił na miejscu rezerwowym. Równolegle odbywał staż w Ministerstwie Magii w Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami w Biurze Kontroli Ghouli, gdzie zaraz po stażu został pracownikiem tego biura do stycznia 1972 roku. Wtedy złożył wypowiedzenie w związku z poważnym zachorowaniem.
Aktualne miejsce pracy: Astaroth zgodnie z rodzinną tradycją jest łowcą. Przyjmuje zlecenia, ale też wspomaga resztę członków rodziny.
Cechy szczególne: Blada skóra, sine cienie pod oczami, wysoki wzrost.
Rozpoznawalność: III - Nie wychyla się, ale jest znany w swoich kręgach. Jeszcze nie tak dawno był Prefektem Naczelnym w szkole, więc wśród młodszych roczników jest świetnie znany. Wśród starszych czarodziejów niekoniecznie. Nie osiągnął w życiu niczego szczególnego, a aktualnie stara się nie wychylać.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Litości, dopiero uczę się być wampirem.Chętnie pogram sesję, w których będzie powoli rozwijane poszukiwanie wampira, który mnie przemienił. Też chętnie będę piętnowany, poniewierany albo kochany, co tylko serduszko MG zapragnie.
Karta rozwoju
o przeszłości
Tutaj opisujesz przeszłość postaci. Możesz również umieścić tutaj link do wpisu ze spisem swoich retrospekcji oraz biografią.Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 3 Dni, 11 Godzin, 48 Minut. Ostatnio widziano go 06.11.2024, 20:36 . Posiada następujące konta: Astaroth Yaxley Augustus Rookwood Leo O'Dwyer Edward Prewett Frank Longbottom The Overseer Hades McKinnon i napisał na nich łącznie 810 postów fabularnych (z czego 150 na tym koncie, co stanowi 0.44 postów dziennie | 0.27 procent wszystkich postów na forum). Aktualnie jest Offline