• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 … 3 4 5 6 7
Verrone Black

Verrone Black
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#1
18.10.2022, 23:52  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.10.2022, 18:34 przez Morgana le Fay.)  

Verrone Black

Urodzenie: 31/10/1940, skorpion, jedynka.
Stan cywilny: Panna.
Krew: Najczystsza
Pochodzenie: Urodzona jako Black, niezamienna część "przeklętych" trojaczków. Matka zawsze chora, przemęczona, a ojciec wymagający. Chociaż większość rodzeństwa i kuzynów znalazła swoje miejsca w Londynie, Verrone mieszka z rodzicami w ich zamku. Matka uczyła trojaczków o klątwach i czarnej magii, co tak naprawde z nimi zostało do dzisiaj.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉◉◉◉○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ○○○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉○○○○
Poziom spaczenia: III.
Różdżka: Róg bazyliszka, 13, czarny orzech, sztywna.
Zwierzę totemiczne: Szerszeń. Agresywna, nieustępująca, rodzinna. Wydaje się mieć dystans do wszystkiego, ale jakiekolwiek zagrożenie od razu wyeliminuje bez jakiejkolwiek szansy na rozmowy lub tłumaczenia.
Aura: Czarna, wije się na końcach i wygląda jak ciemne płomienie.
O zdolnościach: Verrone od zawsze miała poparcie swojej rodziny jeśli chodzi o magię. Talent wrodzony do rzucania czarami nie wystarczałby jej aby tak szybko móc wspiąć się po szczeblach społeczeństwa. Dużo osób zapewne by chciało użyć takich umiejętności do pomagania innym, ale Verrone jest inna; chce jak najlepiej dla swojej rodziny, a wyuczona nienawiść do tych którzy czystej krwi nie mają to już część jej jako osoby. Nauka magii przychodzi jej łatwo, zwłaszcza jeśli jest ona związana z nekromancją, czarną magią, lub klątwami.
Czyści jak łza: (Rodzinne) Krew potomków rodziny Black jest czarna. Wypita posiada właściwości halucynogenne. Może stać się składnikiem alchemicznym zastępującym dowolny składnik o właściwościach trujących. Często używa swojej własnej krwi do robienia eliksirów oraz trucizn.
Popularność: (Darmowa) Za darmo dla poziomów IV-VI rozpoznawalności. Jesteś popularny i potrafisz wykorzystać to na swoją korzyść. Dzięki rodzinie Black, Verrone jest znana przez wiele osób, ale nie przez respekt lub zainteresowanie. Większość pewnie się jej obawia jako najstarsza z dzieci rodziny Black.
Zastraszanie: (1) Wzbudzasz strach. Czy ktoś się dziwi? Verrone jest znana z bycia okrutną.
Starożytne runy: (1) Biegłość w starożytnych runach pozwala ci na odczytywanie zakodowanych nimi wiadomości i rozpoznawać je. Nauka nigdy nie była dla niej trudna, a runy to było coś jak hobby podczas nauki w Hogwarcie.
Bogacz: (2) Jesteś obrzydliwie bogaty. Wszystko dzięki rodzinie Black.
Eksterioryzacja: (2) Nazywana również OOBE (out of body experience), polega na opuszczeniu cielesnej powłoki podczas snu. Wędrujący czarodziej jest niewidoczny i niewrażliwy na zaklęcia, ale nie może przekoroczyc bariery pieczęci, która nie tylko nie przepuści go, ale też rozbłyśnie jasnym światłem sygnalizującym zagrożenie. Po przebudzeniu czarodziej wraca do swojego ciała. W postaci duchowej nie może podejmować żadnych akcji ani prowadzić rozmów, jednak słyszy i widzi wyraźnie co się wokół niego dzieje. Eksterioryzacja działa również w przypadku utraty przytomności. Verrone nauczyła się tego przypadkiem, prawdopodonie dzięki swojemu widmowidzeniu oraz talencie do nekromancji.
Tworzenie eliksirów i maści: (2) Sztuka tworzenia eliksirów to dobór odpowiednich składników i poprawnie obchodzenie się z nimi. Dobre uwarzenie niektórych mikstur może zająć od godziny do miesiąca (lub dłużej). W przypadku niektórych przepisów wpływ na jakość wyrobu może mieć pora dnia lub faza księżyca. Zarabia swoje własne pieniądze dzięki robieniu eliksirów. Ma też łatwy dostęp do czarnej krwi, a to pomaga w robieniu najróżniejszych mikstur.
Wywoływanie duchów: (3) Kontrakt z drugą strona odbywa się przy stole, w otoczeniu świec i kadzideł przeznaczonych specjalnie do medytacji. Medium korzystając z przedmiotu należącego do zmarłego przywołuje go i więzi w owym przedmiocie jak w pojemniku, prowadząc z nim wewnętrzny dialog, słyszany przez osoby postronne jako monolog. Dogadanie się z duchem może być ciężkie. Szczególnie jeżeli ma on wobec zebranych złe zamiary. Nauczona przez swoją własną matkę. Widmowidzenie pomaga, na pewno, a dryg do nekromancji jest jedną z ważniejszych rzeczy dlaczego Verrone jest tak zainteresowana duchami oraz śmiercią.


Wysoka stawka: (1) Zawsze musisz wygrać. Nawet jeżeli musisz uciec się do oszustwa. Zawsze. Verrone nigdy nie pozwoli sobie przegrać, to sprawa honoru.
Brak poczucia humoru: (1) Nie śmiejesz się z dowcipów innych, a sam opowiadasz wyjątkowo nieśmieszne żarty. Inni nie lubią twojej obecności. Nikt nie lubi się śmiać z żartów o swojej nadchodzącej śmierci.
Bezsenność: (2) Jeżeli nie zażyjesz raz w kwartale eliksiru, jedzenia, świecy lub kadzidła na bezsenność, to otrzymujesz karę -10 do rzutów. Verrone najbardziej pomagają eliksiry, potem świecie i kadziła, a na koniec jedzenie.
Brudny sekret: (2) Sekret z przeszłości postaci, którego musi strzec, ponieważ ujawnienie go zniszczy jej aktualną reputację. Czarna magia.
Lojalność organizacji: (2) Wierzysz w swoją organizację do tego stopnia, że wykonasz każde jej polecenie bez zawahania. Rodzina Black, oczywiście. Zrobi wszystko dla swojej rodziny.
Wpływowy wróg: (3) Twój wpływowy wróg nasyła na ciebie regularne niebezpieczeństwo. Verrone, a nawet i rodzina Black, jest ogólnie znana z różnymi poziomami połączenia z czarną magią. Oczywiście, publicznie nie jest to powiedziane, ale każdy może sie domyślić co dzieje się za bramami zamku rodziny Black. Wszyscy co są przeciwko czarnej magii są też i jej przeciwnikami, ale bez dowodów nic się nie da zrobić. Verrone uważa aby na tego typu minę nie stanąć zbyt szybko.
Edukacja: Hogwart, brała udział w wymianie ze szkołą magii i czarodziejstwa Ilvermorny w Ameryce. Należała do Ślizgonów. Nauke pochłaniała łatwo, ale znudzona normalnymi drogami magii od młodego już wieku maczała palce w czarnej magii, razem ze swoim rodzeństwem którzy nie mogli powiedzieć nie swojej starszej siostrze.
Doświadczenie: Jako najstarsza z trojaczków, Verrone od zawsze była uznawana za tą, która musi wziąć za ster. Profesjonalna we wszystkim co robi, nawet co do najmniejszej rzeczy takich jak w jaki sposób stawia nogę za nogę. Jeśli chodzi o robienie eliksirów, Verrone ma pod ręką jakiekolwiek książki rodzina Black może mieć na ich temat, te złe i te dobre, a także i talent aby to potwierdzić.
Aktualne miejsce pracy: Pani od eliksirów na zlecenie. W normalnym dniu Verrone pomaga w zamku w sprawach administracyjnych jak i w sprawach co do spraw rodziny Black. Żeby dorobić, wtedy kiedy ma wolny czas, potrafi wyrobić eliksiry, zazwyczaj trujące dzięki swojej krwii.
Rozpoznawalność: IV. Verrone jest znana przez większość—jeśli nie wszystkich—rodzin czystej krwii oraz pół-czystych jako najstarsza siostra z "przeklętych" trojaczków. Większość się jej boi, i to z dobrego powodu, bo swoim charakterem często razi ludzi publicznie.

Wskazówki dla Mistrza Gry

Veronne nie ma zamiaru się zmieniać, dla nikogo. Urodziła się jako suka, tak też i umrze. Może mieć ona wielu przeciwników, ale jest już do tego przyzwyczajona. Najważniejszą rzeczą w jej życiu jest rodzina Black, a także wspomaganie jej kiedy tylko jest to możliwe.


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#2
21.10.2022, 00:14  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2022, 16:11 przez Eutierria.)  

skrytka bankowa

Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD
Bonusy
brak
Przedmioty
brak
Rozliczenia
ŹródłoZmiany w PD
21.10.22 - Utworzenie Karty Postaci1000
21.10.22 - Początkowe wydatki-500


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#3
21.10.2022, 00:15  ✶  

zebrane odznaki

Twoja postać nie zdobyła jeszcze żadnych odznak. Odznaki możesz zbierać realizując scenariusze, zdobywając mechaniczne osiągnięcia i biorąc udział w wydarzeniach ogłaszanych w dziale szpalta. Sporadycznie mistrzowie gry obdarowują graczy odznakami specjalnymi. Sposóby na ich zdobycie owiane są jednak tajemnicą.


there is mystery unfolding
Okropna Starsza Siostra

Verrone Black
#4
21.10.2022, 00:15  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.10.2022, 00:28 przez Verrone Black.)  

Oto profil twojej postaci


Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... siebie samą.
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... mnie samej, ale z kwiatkiem we włosach i w różowej sukience.
♦ Amortencja pachnie mi... zapachem papierosów.
♦ Moje ulubione zaklęcie to... Avada K-- nie posiadam.
♦ Mój patronus przyjmuje formę... szerszenia.
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... jedna z tysięcy możliwych dróg.
♦ Czarna magia? Cóż... czemu nie?
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... bycie na tronie, zaraz obok mojej rodziny.
♦ Stoję po stronie... rodziny Black.
♦ Moje serce należy do... mnie.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa