O przestrzeni grywalnej
Przestrzeń grywalna na forum to w głównej mierze Londyn nazywany Sceną Główną. Oprócz tego do dyspozycji graczy została oddana również Scena Poboczna - dwie magiczne miejscowości ulokowane w podobnej odległości od Londynu, a także resztę Wielkiej Brytanii i świata.
Londyn
Stolica Anglii i Wielkiej Brytanii, położony nad Tamizą, stanowi jedno z największych miast Europy. Londyn dzieli się na Londyn znany mugolom, gdzie czarodzieje muszą ukrywać swoją inność, a także Magiczne Dzielnice, w skład których wchodzą Ulica Pokątna, Aleja Horyzontalna, Ulica Śmiertelnego Nokturnu oraz Podziemne Ścieżki.
Do najważniejszych miejsc zaliczają się:
- Ulica Pokątna - Znajdująca się tuż za pubem Dziurawy Kocioł największa i najważniejsza ulica magicznego Londynu. Zabezpieczona silnymi zaklęciami kamuflującymi jest niemożliwa do odkrycia przez mugoli.
- Dziurawy Kocioł - Najstarszy i najbardziej charakterystyczny pub w Londynie. Początkowo był widziany dla mugoli, jako że powstał ponad dwieście lat przed ustanowieniem Kodeksu Tajności. Pełni funkcję pubu, hotelu, oraz oczywiście bramy pomiędzy światem magicznym a niemagicznym.
- Aleja Horyzontalna - Krzyżująca się z ulicą Pokątną, oraz przecinająca Nokturn, krótsza od pozostałych ulic, ale nie gorzej zaopatrzona aleja, z której można się dostać do zadaszonego centrum handlowego Carkitt.
- Fontanna Szczęśliwego Losu - Czarodziejski pub przy alei Horyzontalnej, zawsze zatłoczony, otwarty całodobowy, założony przez małżeństwo z Irlandii, którzy w wystrój pubu włożyli całą swoją duszę. Przed pubem na chodniku przy malowanych na bardzo brudny róż wykuszach stoją stoliki, czasami zajmując nawet brukowaną uliczkę i chodnik naprzeciw. Choć to Dziurawy Kocioł jest najbardziej popularnym pubem, Fontanna Szczęśliwego Losu zrzesza czarodziejów, dla których noc jeszcze młoda, chociaż lat już na karku za dużo by być młokosem.
- Carkitt Market - Pierwsze w magicznym Londynie mające już sto lat zadaszone centrum handlowe, do którego można dostać się zarówno z alei Horyzontalnej jak i ulicy Śmiertelnego Nokturnu.
- Ulica Śmiertelnego Nokturnu - Równoległa do Pokątnej magiczna ulica handlowa i mieszkalna, odwiedzana głównie przez czarnoksiężników.
- Biały Wiwern - Znajdujący się w samym sercu Nokturnu obszerny pub, zrzeszający nierzadko podejrzaną klientelę, której próżno szukać w Fontannie czy Dziurawym Kotle.
- Podziemne ścieżki - Podziemna część Nokturnu, do której zapuszczają się najbardziej zepsute wewnętrznie osobistości.
- Ministerstwo Magii - Główny organ administracyjny świata czarodziejów. Znajduje się pod ziemią, a wejście do niego prowadzi przez mugolską budkę telefoniczną, na której tarczy telefonu należy wykręcić 62442 i podać powód przybycia. Pracujący w Ministerstwie mogą korzystać z sieci Fiuu lub aportować się bezpośrednio do holu.
- Klinika magicznych chorób i urazów - Siedziba szpitala znajduje się w niemagicznej części Londynu, w zamkniętym centrum handlowym Purge & Dowse Ltd. Do szpitala wchodzi się przez witrynę sklepową, po uprzednim przedstawieniu się i podaniu celu wizyty stojącemu za szkłem manekinowi kobiety.
- Chinatown - Londyńska ulica zamieszkiwana głównie przez osoby pochodzenia azjatyckiego, potocznie nazywana przez miejscowych Chinatown.
Dolina Godryka
Miejscowość znajdująca się w West Country w Wielkiej Brytanii, około trzy godziny drogi na zachód pociągiem od Londynu. Zamieszkiwana przez wielu sławnych czarodziejów stanowi jedno z najpopularniejszych miast dla magicznej części społeczeństwa. Lasy dookoła Doliny nazywane są Knieją Godryka. W gęstwinie Kniei znajduje się Strażnica - siedziba Zakonu Feniksa.
Little Hangleton
Mała miejscowość położona w Yorkshire w Wielkiej Brytanii, do której dojazd pociągiem z Londynu zajmuje około trzy godziny. Leży obok mugolskiej miejscowości Great Hangleton, wioska zamieszkiwana głównie przez czarodziejów, a nawet czarnoksiężników. Lasy otaczające Little Hangleton nazywane są Lasami Wisielców. Na polanie na skraju lasu znajduje się Kromlech - tajna siedziba Śmierciożerców.
Inne miejsca
Dalekie podróże, sny, nasze domy i marzenia. Wszystko, co nie mieści się w innych działach, a chcemy rozegrać to z innymi graczami.
there is mystery unfolding