Wysoki, bo mierzący niemal metr osiemdziesiąt, ale wychudzony czarodziej. Odznacza się jasnymi, niemal białymi włosami i ciemnymi niczym smoła brwiami. Jego cechą charakterystyczną są niebieskie oczy, w których jeśli przyjrzysz się bliżej, można dostrzec morskie fale rozbijace się o powierzchnię czarnych źrenic. Obdarzony melodyjnym i spokojnym głosem, w którym daje się usłyszeć skandynawski akcent. Ostrożny w gestykulacji i okazywaniu jakichkolwiek emocji gdy znajduje się wśród obcych, nie kryje się jednak jeśli przebywa w towarzystwie osób, które zna. Manipulant, cynik i osoba robiąca to, na co ma ochotę. Nie bez powodu jego patronusem jest kot, gdyż posiada on prawdziwie koci charakter.
Profil postaci
Oto profil twojej postaci
Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.
Poznajmy się bliżej
♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... siebie i brata.
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... akromantuli.
♦ Amortencja pachnie mi... suszonymi pomarańczami, słoną, morską wodą i delikatnym zapachem tytoniowej fajki.
♦ Moje ulubione zaklęcie to... Lumos.
♦ Mój patronus przyjmuje formę... kota.
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... rozrywka.
♦ Czarna magia? Cóż... uwielbiam, w szkole świetnie sobie z nią radziłem.
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... to że żyję.
♦ Stoję po stronie... tylko swojej.
♦ Moje serce należy do... mnie.
zebrane odznaki
Twoja postać nie zdobyła jeszcze żadnych odznak. Odznaki możesz zbierać realizując scenariusze, zdobywając mechaniczne osiągnięcia i biorąc udział w wydarzeniach ogłaszanych w dziale szpalta. Sporadycznie mistrzowie gry obdarowują graczy odznakami specjalnymi. Sposoby na ich zdobycie owiane są jednak tajemnicą.
Relacje
Hjalmar Nordgersim (Przyjaciele)
Hjalmar i Leif poznali się w czasach szkolnych. Z początku była to typowa relacja prześladowca-ofiara ze względu na budowę Fiske'a i przewagę fizyczną Nordgersima nad swoim kolegom. Sytuacja zmieniła się o 180 stopni kiedy to ten zastraszony chłopaczyna okazał się być całkiem dobrym uczniem w przedmiotach niezwiązanych ze sportem - okazało się, że panowie są w stanie się dogadać ze sobą. Dzięki współpracy, jaką udało im się wypracować, Hjalmar ukończył kursy z uroków i nekromancji, a Leif przeżył pozostałe lata w Durmstrangu w spokoju i pod protekcją Nordgersima. Co by jednak nie mówić, ukończenie szkoły pozwoliło tej dwójce wyjść na ludzi i kontynuować znajomość pomimo mrocznej przeszłości, która była nieodłącznym elementem, a zarazem spoiwem tej zażyłości.Karta postaci
Lief Fiske
Urodzenie: 17.07.1944 - Rak; numerologiczna 33.
Stan cywilny: kawaler
Krew: Czysta krew, selkie
Zamieszkanie: Brak stałego miejsca zamieszkania.
Stan cywilny: kawaler
Krew: Czysta krew, selkie
Zamieszkanie: Brak stałego miejsca zamieszkania.
Pochodzenie: Urodził się w Marstrand w Szwecji. Jego ojciec - Karl Fiske był rybakiem, pochodzącym z biednego, jednakże starego rodu czystokrwistych czarodziejów. Legenda mówi, że któryś z pra-pra przodków Fisków przegrał cały majątek, grając w karty z lodowymi olbrzymami. Miłość do hazardu od zawsze płynęła w żyłach osób o tym nazwisku. Karl nigdy się nie ożenił, więc Lief wychowywał się pozbawiony matki. Jedyną osobą, która pełniła jakąkolwiek rolę w wychowaniu chłopaka był jego brat - Nikolas. Skąd dzieci wzięły się w domu samotnego rybaka, stanowiło wielką tajemnicę, jednak sekretem nie było, że Karl słynął ze swoich żądzy, które spełniał z różnymi kobietami, jeśli tylko nadarzyła się ku temu okazja. Jego matka była czarownicą czystej krwi z rodu selkie, jednak nigdy nie udało mu się jej poznać i nie zabiegał o to, by dowiadywać się, kim ona była. Późniejsze próby jej odnalezienia skończyły się na tym, gdy Lief dowiedział się, że jego matka nie żyje. Przez kilka lat po zakończeniu nauki w Durmstrangu pracował u jednego z lokalnych klątwołamaczy, jednak po śmierci rodziny postanowił opuścić Szwecję i wyjechać do Londynu, gdzie, jak sądził, znajdzie lepszych klientów dla swoich usług.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉◉◉◉○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉◉◉○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ○○○○○
Rozproszenie: ◉◉◉◉○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉◉◉○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ○○○○○
Poziom spaczenia: II
Różdżka: 10 cali; Włos kelpie; cis
Zwierzę totemiczne: kot
Aura: Czerwona aura przeplatana czarnymi i jasnoróżowymi refleksami
Różdżka: 10 cali; Włos kelpie; cis
Zwierzę totemiczne: kot
Aura: Czerwona aura przeplatana czarnymi i jasnoróżowymi refleksami
O zdolnościach: Niestety, ze względu na status majątkowy w domu Fisków nie przykładano wielkiej uwagi do nauki. Szkolenie umiejętności magicznych odchodziło na bok, bo liczyła się jedynie praca fizyczna, jaką było rybołówstwo. Karl starał się wpoić odpowiednią wiedzę w głowy swoich synów, jednak w przeciwieństwie do Nikolasa, Lief nigdy nie wykazywał się większym talentem, jeśli o to chodzi. Zawsze brakowało mu cierpliwości i prędzej rzucał sieciami, aniżeli faktycznie miał je zarzucać. W wodzie czuł się jednak wspaniale i zawsze odnajdywał się wśród fal. Dopiero gdy rozpoczął naukę w Durmstrangu zapałał miłością do nauki. Nie brylował ze wszystkiego, zwłaszca jeśli dotyczyło to wykorzystywania swojej siły fizycznej. Ćwiczył i sprawności nie można mu było domówić, jednak z pewnością wykorzystywanie siły uważał za przejaw braku umiejętności i dość tani sposób nadrobienia wszystkich braków. Odkrył tam jednak zamiłowanie do czarnej magii, którą szkoła poiła swoich uczniów. Właśnie tam zaczął zagłębiać się w tajniki nekromancji i zaklinania. Świetnie radził sobie z obroną przed czarną magią, jak również na rzucaniu klątw i ich łamaniu i z tego powodu był szkolony na klątwołamacza.
Czarujący śpiew (III): Jako selkie Lief obdarzony został wyjątkowo melodyjnym głosem. O ile nie było w jego życiu osoby, która nauczyłaby go, jak posługiwać się tą umiejętnością, chłopak sam wszystko odkrył. Spodobała mu się możliwość wpływania na innych.
Klątwołamanie (III): Ze względu na zdobyte przez Liefa wykształcenie, jest on w stanie, za drobną opłatą, zdjęć klątwę z różnych rzeczy.
Hipnoza (III): Umiejętność hipnozy posiadł już w szkole, gdzie też zaczął się w niej szkolić. Początkowo wszystko było dość niewinne, jednak z czasem Lief zaczął traktować tę umiejętność jako idealne narzędzie, do siania zamętu w głowach nieszczęśników, którzy zdołali zajść mu za skórę.
Niewidzialność (0): Nie wyróżnia się z tłumu, a przynajmniej stara się tego nie robić. Niewiele osób go zna, a jeśli już, to z pewnością Fiske chciał być przez nich poznany.
Język angielski (I): Musiał nauczyć się tego języka, kiedy przyjechał do Londynu.
Biedak (II): Nigdy nie poznał przyjemności, jaką było posiadanie większych ilości pieniędzy. Lubi pieniądze, jednak nie oszukuje się, że kiedykolwiek poprawi się jego stan materiały. Nie zbiera też i nie oszczędza, jeśli uda mu się zarobić parę monet, to wydaje je na najbardziej potrzebne rzeczy.
Nałogowy hazardzista (II): Odziedziczył to po tatusiu. Hazard od zawsze płynął w jego żyłach, więc nie stroni od gry w karty o jakieś przedmioty, które jeśli przegra stara się później odzyskać za wszelką cenę. Nie hamuje się przed kradzierzami.
Słabo zbudowany, niedowaga (II): Szkoła uczyła go tego, że sprawność fizyczna jest równie ważna, co sprawność intelektualna, jednak zaraz po skończeniu swojej edukacji, Lief przestał skupiać się na swojej kondycji. Ze względu na to, że nie posiada zbyt wiele pieniędzy, musi sobie odmawiać wielu rzeczy, w tym również ograniczać jedzenie.
Sierota (I): Zarówno ojciec Liefa, jak i Nikolas zginęli na morzu, kiedy wyprawili się łowić ryby. Lief wierzy, że nie mógł być to nieszczęśliwy wypadek. W ciągu swojego życia narobił sobie kilku wrogów, którzy byliby w stanie posunąć się do morderstwa. Z tego co Liefowi wiadomo, jego matka również nie żyje, jednak ze względu na brak jakichkolwiek relacji z nią, jasnowłosy nie opłakuje kobiety.
Wyuzdany (I): Nie ma nic przyjemniejszego, niż obudzić się w ramionach innego mężczyzny. Nie dość, że można dzięki temu spędzić przyjemnie czas, to jeszcze przespać się w ciepłym i wygodnym łóżku. Nie mówiąc o tym, że czasami trafi się też coś do jedzenia.
Nerwica natręctw (I): Wszystko musi być na swoim miejscu. Nie może być inaczej, bo wtedy Lief wariuje. Wynika to zapewne z chęci kontrolowania czegokolwiek w swoim życiu, skoro nie jest w stanie przewidzieć tego, co może wydarzyć się kolejnego dnia.
Drobny lęk przed owadami (I): Wiele w swoim życiu widział, wiele przeżył i spora ilość z tego nie należała do szczególnie przyjemnych rzeczy. Nic jednak nie mrozi mu krwi w żyłach tak bardzo, jak widok robactwa. Wszelkiego robactwa.
Klątwołamanie (III): Ze względu na zdobyte przez Liefa wykształcenie, jest on w stanie, za drobną opłatą, zdjęć klątwę z różnych rzeczy.
Hipnoza (III): Umiejętność hipnozy posiadł już w szkole, gdzie też zaczął się w niej szkolić. Początkowo wszystko było dość niewinne, jednak z czasem Lief zaczął traktować tę umiejętność jako idealne narzędzie, do siania zamętu w głowach nieszczęśników, którzy zdołali zajść mu za skórę.
Niewidzialność (0): Nie wyróżnia się z tłumu, a przynajmniej stara się tego nie robić. Niewiele osób go zna, a jeśli już, to z pewnością Fiske chciał być przez nich poznany.
Język angielski (I): Musiał nauczyć się tego języka, kiedy przyjechał do Londynu.
Biedak (II): Nigdy nie poznał przyjemności, jaką było posiadanie większych ilości pieniędzy. Lubi pieniądze, jednak nie oszukuje się, że kiedykolwiek poprawi się jego stan materiały. Nie zbiera też i nie oszczędza, jeśli uda mu się zarobić parę monet, to wydaje je na najbardziej potrzebne rzeczy.
Nałogowy hazardzista (II): Odziedziczył to po tatusiu. Hazard od zawsze płynął w jego żyłach, więc nie stroni od gry w karty o jakieś przedmioty, które jeśli przegra stara się później odzyskać za wszelką cenę. Nie hamuje się przed kradzierzami.
Słabo zbudowany, niedowaga (II): Szkoła uczyła go tego, że sprawność fizyczna jest równie ważna, co sprawność intelektualna, jednak zaraz po skończeniu swojej edukacji, Lief przestał skupiać się na swojej kondycji. Ze względu na to, że nie posiada zbyt wiele pieniędzy, musi sobie odmawiać wielu rzeczy, w tym również ograniczać jedzenie.
Sierota (I): Zarówno ojciec Liefa, jak i Nikolas zginęli na morzu, kiedy wyprawili się łowić ryby. Lief wierzy, że nie mógł być to nieszczęśliwy wypadek. W ciągu swojego życia narobił sobie kilku wrogów, którzy byliby w stanie posunąć się do morderstwa. Z tego co Liefowi wiadomo, jego matka również nie żyje, jednak ze względu na brak jakichkolwiek relacji z nią, jasnowłosy nie opłakuje kobiety.
Wyuzdany (I): Nie ma nic przyjemniejszego, niż obudzić się w ramionach innego mężczyzny. Nie dość, że można dzięki temu spędzić przyjemnie czas, to jeszcze przespać się w ciepłym i wygodnym łóżku. Nie mówiąc o tym, że czasami trafi się też coś do jedzenia.
Nerwica natręctw (I): Wszystko musi być na swoim miejscu. Nie może być inaczej, bo wtedy Lief wariuje. Wynika to zapewne z chęci kontrolowania czegokolwiek w swoim życiu, skoro nie jest w stanie przewidzieć tego, co może wydarzyć się kolejnego dnia.
Drobny lęk przed owadami (I): Wiele w swoim życiu widział, wiele przeżył i spora ilość z tego nie należała do szczególnie przyjemnych rzeczy. Nic jednak nie mrozi mu krwi w żyłach tak bardzo, jak widok robactwa. Wszelkiego robactwa.
Edukacja:
Wykształcenie odbierał w Durmstrangu. O ile przedmioty związane z aktywnością i sprawnością fizyczną nie były jego konikami, to z pozostałych szło mu całkiem nieźle. Upodobał sobie zwłaszcza uczenie się o czarnej magii oraz sposobach na obronę przed nią. Stronił przed wszelkiego rodzaju pojedynkami, skupiając się na nauce prosto z książek. Często wybiegał poza swoje roczniki, pomagając czasami pozostałym uczniom, którzy stanowili jego przeciwieństwo jeśli chodzi o podejście do nauki.
Doświadczenie: Po zakończonej edukacji pracował krótko na usługach lokalnego klatwołamacza, gdzie też szkolił się dalej w tej dziedzinie i zbierał doświadczenie do wykonywania tego fachu. Praca na czyichś warunkach niezbyt mu jednak odpowiadała, więc zrezygnował z niej, chcąc założyć swój własny biznes. Nie udało mu się to jednak, a po śmierci jego rodziny uznał, że nie ma dla niego miejsca w Szwecji i postanowił wyjechać do Londynu, gdzie rzekomo miał znaleźć odpowiedzi na to, co tak naprawdę stało się z jego ojcem i bratem.
Aktualne miejsce pracy: Brak, pracuje tam, gdzie aktualnie mieszka. Klientów znajduje na ulicach, często wykorzystując to, że nie ma zbyt wygórowanych cen, jeśli chodzi o swoje usługi.
Cechy szczególne: Jasne, niemal białe włosy; szczupła i smukła sylwetka oraz błękitne oczy nakropione białymi plamkami.
Rozpoznawalność: II
Doświadczenie: Po zakończonej edukacji pracował krótko na usługach lokalnego klatwołamacza, gdzie też szkolił się dalej w tej dziedzinie i zbierał doświadczenie do wykonywania tego fachu. Praca na czyichś warunkach niezbyt mu jednak odpowiadała, więc zrezygnował z niej, chcąc założyć swój własny biznes. Nie udało mu się to jednak, a po śmierci jego rodziny uznał, że nie ma dla niego miejsca w Szwecji i postanowił wyjechać do Londynu, gdzie rzekomo miał znaleźć odpowiedzi na to, co tak naprawdę stało się z jego ojcem i bratem.
Aktualne miejsce pracy: Brak, pracuje tam, gdzie aktualnie mieszka. Klientów znajduje na ulicach, często wykorzystując to, że nie ma zbyt wygórowanych cen, jeśli chodzi o swoje usługi.
Cechy szczególne: Jasne, niemal białe włosy; szczupła i smukła sylwetka oraz błękitne oczy nakropione białymi plamkami.
Rozpoznawalność: II
Wskazówki dla Mistrza Gry
Przede wszystkim, Lief nie stoi po stronie Śmierciożerców, chociaż mogłoby się wydawać, że dość nieźle by się wśród nich odnalazł. Ze względu jednak na specyfikę postaci zakładam, że ma on liczne kontakty z osobami, które do tej grupy należą. Głównie przez wzgląd na swoje umiejętności i niskie ceny, jakie ma. Nie wykluczam jednak, że Lief współpracowałby z Zakonem Feniksa w przyszłości. Wszystko zależy od historii, ale jestem otwarty na wszystko.
Uwielbiam dramaty, więc z chęcią oddam się w ręce Mistrza Gry. Dodatkowo chcę wykorzystać motyw śmierci rodziny Liefa, która z założenia ma nie być przypadkowa. Z chęcią omówię wszystkie szczegóły, żeby zrobić z tego jakąś ciekawą historię i rozgrywkę.
Chcę też dalej szkolić Liefa z czarnej magii i nekromancji.
Uwielbiam dramaty, więc z chęcią oddam się w ręce Mistrza Gry. Dodatkowo chcę wykorzystać motyw śmierci rodziny Liefa, która z założenia ma nie być przypadkowa. Z chęcią omówię wszystkie szczegóły, żeby zrobić z tego jakąś ciekawą historię i rozgrywkę.
Chcę też dalej szkolić Liefa z czarnej magii i nekromancji.
Oś czasu i rozwój
skrytka bankowa
Łącznie zdobytych | Do wykorzystania |
---|---|
PD | PD |
Bonusy | |
brak | |
Przedmioty | |
brak | |
Rozliczenia | |
Źródło | Zmiany w PD |
05.10.23 - Utworzenie Karty Postaci | 1000 |
05.10.23 - Początkowe wydatki | -400 |
Gracz
informacje o koncie
Gracz spędził na Secrets of London 14 Godzin, 27 Minut, 7 Sekund. Ostatnio widziano go 23.01.2024, 21:12 . Posiada następujące konta: Lief Fiske