23.10.2022, 22:09 ✶
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.10.2022, 19:43 przez Valerie Shafiq.)
Valerie Margaret Shafiq
Urodzenie: 27 III 1946 | baran | 5
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: Shafiq
Krew: Czystokrwista
Pochodzenie: Urodzona w Londynie. Drugie dziecko nestora rodu Shafiq.
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: Shafiq
Krew: Czystokrwista
Pochodzenie: Urodzona w Londynie. Drugie dziecko nestora rodu Shafiq.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉◉○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉◉○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Poziom spaczenia: Poziom II
Różdżka: Włos z ogona testrala, angielski dąb, średnio giętka
Zwierzę totemiczne: Tygrys
Aura: Czerwona
O zdolnościach: Ród Shafiq od zawsze pasjonował się podróżami i dążył do poznawania świata zarówno magicznego jak i mugolskiego. Od dziecka wymuszano na Valerie i jej starszym bracie, aby uczyli się na temat historii oraz jej pozostałościach. Rodzice widzieli w nich przyszłość jako historyków, archeologów i zdobywców tajemnic tego świata. Niestety, Valerie dość opornie się uczyła historii, która interesowała ją mniej niżeli świat przyrodniczy. Uczyła się jedynie na bieżąco tego co było dla niej przydatne w aspekcie archeologicznym. Mimo wszystko, jej nieco odbiegające zainteresowania okazały się dość spójnym połączeniem z historycznym zacięciem starszego brata. Valerie od dziecka pogłębiała swoją wiedzę w zakresie geografii, geologii, botaniki, dendrologii i zielarstwa. Do tej pory wykorzystuje swoje zacięcie podczas poznawania tajników różnych zakamarków świata oraz poszukiwań rzadkich artefaktów. Mimo wszystko znajomość geomorfologii różnych miejsc okazywała się pomocna podczas próby odtworzenia różnych zdarzeń historycznych.
Teleportacja II: Umiejętność nabyta w szkole, której nauka przyszła Valerie dość łatwo. Już kiedy jej starszy brat posługiwał się teleportacją, zobaczyła jak wiele możliwości się za nią kryje. Młodsza Shafiq dość często korzystała z możliwości szybkiego znikania, aby w mgnieniu oka znaleźć się w innym miejscu.
Teleportacja łączna I: Jej zainteresowanie tą pozornie tanią sztuczką nie zmalało z biegiem lat. Niejednokrotnie ratowała swój własny tyłek posiłkując się teleportacją. Bywały jednak sytuacje, w których chciała się z kimś podzielić swoją smykałką to przenoszenia się w inne miejsca, więc poświęciła więcej czasu trenując tą umiejętność. Ćwiczyła tak długo, aż udało jej się uzyskać odpowiedni poziom, aby przenosić ze sobą inne osoby.
Tworzenie eliksirów i maści II: Choć Valerie zupełnie się spełnia pracując w terenie, nie omieszka pozbierać sobie kilku składników pod drodze. Posiada dostateczną wiedzę, by rozpoznawać wiele gatunków magicznych roślin, które można wykorzystać później w laboratorium alchemicznym. Podczas podróży skupia swoją uwagę na tym co ją otacza i jeśli w zasięgu jej wzroku znajdzie się jakiś przydatny składnik, bez oporów sięga po niego i pakuje do swojej torby.
Niewidzialność 0: W domu Shafiq ceniona jest prywatność. O ich działalności związanej ze zdobywaniem artefaktów i rzadkich przedmiotów wiedzą nieliczni. Choć ród jest znany ze swojego zamiłowania do podróży i archeologii, rodzeństwo stara się utrzymać pozór czarodziejów, którzy parają się zwyczajnymi zawodami. Gdy nie jest akurat w terenie i nie próbuje zdobyć jakiegoś magicznego przedmiotu, pracuje w swojej szklarni, zajmuje się ziołami i tworzy proste eliksiry oraz maści.
Zielarstwo III: Valerie ma własną szklarnię, w której hoduje rośliny o różnych właściwościach. Zajmuje się nie tylko ich uprawą, ale także wykorzystuje je do wytwarzania różnych substancji. Posiada dość obszerną wiedzę w dziedzinie botaniki, którą wykorzystuje również w praktyce. Podczas swoich podróży lubi szukać rzadziej spotykane gatunki roślin, które stara się później hodować we własnej szklarni.
Złodziejstwo I: Zdobywanie artefaktów bywa dość.. skomplikowanym procesem. Zważywszy na to, że nie są zdobywane przez rodzinę Shafiq w sposób legalny, wymaga to niekiedy podkradnięcia niektórych przedmiotów. Niekiedy są to zaledwie elementy układanki, a czasami dość znaczące dla misji fanty.
Starożytne Runy I: Za czasów szkoły nie należały one do ulubionych przedmiotów Valerie, jednak z pomocą Folklore doszkoliła się w tej dziedzinie, ponieważ okazały się niebywale przydatne w branży, którą oboje się parają. Dla pewnych przywilejów panna Shafiq była skłonna się przyłożyć do nauki.
Opieka nad magicznymi stworzeniami II: Z zamiłowania do świata przyrodniczego, czarodziejka zainteresowała się również magicznymi stworzeniami. Już jako dziecko lubiła sobie urządzać schadzki po różnych zagajnikach czy pobliskich lasach, gdzie spotykała różne niegroźne żyjątka. Choć z tymi groźniejszymi też miała do czynienia, czym niemalże przypłaciła życiem. To jednak nie zgasiło jej zamiłowania.
Wieża Babel 0: Valerie potrafi zrozumieć każdy język, co jest jej rodzinną zdolnością.
Toksyczni rodzice II: Bywały chwile, gdy nacisk rodziców na naukę wybranych rzeczy był wręcz nie do zniesienia. Valerie nie ułatwiała tej sytuacji. Lubiła się buntować, a nauka historii przychodziła jej trudniej niż starczemu bratu. Bywały chwile, że rodzice wprawiali ją w poczucie, że żyje w cieniu Folklore. To przeświadczenie się znacznie zredukowało, gdy dorośli i zaczęli współpracować, jednak niesmak po presji ze strony rodziców pozostał. Gdy staje w obliczu nowych wymagań rodziców, czuje przymus do podołania sytuacji. Wprawili ją w pewien kompleks, który desperacko próbuje zwalczyć.
Kompleks bohatera II: Wbrew swojej nieco buntowniczej natury i skłonności do podstępu, stara się zawsze wyjść z sytuacji w jak najlepszym świetle. Chce stwarzać chociaż pozór osoby, która odnosi sukcesy i troszczy się o bliskich. Źle znosi porażki, a utrata jednego z kompanów podróży mocno się na niej odbija. Jeśli traci kogoś podczas jednej z wypraw, towarzyszy jej silne poczucie klęski i ogromny zawód. Nie potrafi sobie wybaczyć, gdy nie uda jej się uratować kompana, dlatego zdarza jej się zawalić sprawę w imię ratowania czyjegoś tyłka.
Porywczy I: Jedna z najgorszych zawad, które towarzyszą jej podczas wypraw. Choć zdaje jej się, że bacznie obserwuje swoje otoczenie, jej koncentracja bywa skupiona nie na tym na czym powinna. Zdarza jej się zbyt pochopnie oceniać sytuację, co często przyczynia się do niefortunnych zdarzeń i wypadków.
Kleptoman I: Mroczną stroną jej złodziejskich zdolności są ogromne skłonności do podbierania rzeczy, które na dobrą sprawę nie są jej potrzebne. Jeśli poczuje pokusę, by coś sobie wziąć, po prostu to robi, uznając, że i tak nikt nie zauważy.
Drobny lęk I: Valerie ma arachnofobię. Wbrew temu jak kocha zwierzęta, wszelkich pajęczaków i im podobnych wręcz nienawidzi. Bywa to utrudnieniem nawet podczas pracy z roślinami.
Uczulenie I: Czarodziejka posiada bardzo mugolską alergię pokarmową, o której nie ma ochoty się nikomu chwalić. Jest uczulona na pistacje. Spożycie ich skutkuje różnymi objawami, m.in. pokrzywką na skórze lub problemami układu pokarmowego (wymioty, biegunka).
Primadonna I: Valerie bywa niekiedy próżna, o czym świadczy jej nieco wybujałe ego. Być może jest to skutek uboczny jej dziwnego kompleksu niższości, jaki wywołała na niej relacja z rodzicami. Dlatego w każdym innym środowisku Val próbuje zaistnieć i się popisać. Lubi, kiedy inni okazują jej zachwyt, a najlepiej bawi się, kiedy może jeszcze go podsycać.
Wpływowy wróg III: Podczas jednej z zaplanowanych akcji Valerie razem z Folklore najwyraźniej mocno podpadli jakiemuś wpływowemu czarodziejowi. Czarodziejka długo żyła w przeświadczeniu, że wiele jej przewinień zostanie niezauważonych i zostawionych bez szumu, jednak pewien anonimowy człowiek uświadomił ją i jej brata, że jest inaczej. Ten sam wróg najwidoczniej uwziął się także na Folklore. To osoba, której najwyraźniej nie podoba się, że kolejne pokolenie Shafiq odnosi sukcesy. Raz na jakiś czas daje o sobie znać, choćby w postaci anonimowych pogróżek. Żadne z rodzeństwa Shafiq nie wie kim jest ten szanowny jegomość.
Różdżka: Włos z ogona testrala, angielski dąb, średnio giętka
Zwierzę totemiczne: Tygrys
Aura: Czerwona
O zdolnościach: Ród Shafiq od zawsze pasjonował się podróżami i dążył do poznawania świata zarówno magicznego jak i mugolskiego. Od dziecka wymuszano na Valerie i jej starszym bracie, aby uczyli się na temat historii oraz jej pozostałościach. Rodzice widzieli w nich przyszłość jako historyków, archeologów i zdobywców tajemnic tego świata. Niestety, Valerie dość opornie się uczyła historii, która interesowała ją mniej niżeli świat przyrodniczy. Uczyła się jedynie na bieżąco tego co było dla niej przydatne w aspekcie archeologicznym. Mimo wszystko, jej nieco odbiegające zainteresowania okazały się dość spójnym połączeniem z historycznym zacięciem starszego brata. Valerie od dziecka pogłębiała swoją wiedzę w zakresie geografii, geologii, botaniki, dendrologii i zielarstwa. Do tej pory wykorzystuje swoje zacięcie podczas poznawania tajników różnych zakamarków świata oraz poszukiwań rzadkich artefaktów. Mimo wszystko znajomość geomorfologii różnych miejsc okazywała się pomocna podczas próby odtworzenia różnych zdarzeń historycznych.
Teleportacja II: Umiejętność nabyta w szkole, której nauka przyszła Valerie dość łatwo. Już kiedy jej starszy brat posługiwał się teleportacją, zobaczyła jak wiele możliwości się za nią kryje. Młodsza Shafiq dość często korzystała z możliwości szybkiego znikania, aby w mgnieniu oka znaleźć się w innym miejscu.
Teleportacja łączna I: Jej zainteresowanie tą pozornie tanią sztuczką nie zmalało z biegiem lat. Niejednokrotnie ratowała swój własny tyłek posiłkując się teleportacją. Bywały jednak sytuacje, w których chciała się z kimś podzielić swoją smykałką to przenoszenia się w inne miejsca, więc poświęciła więcej czasu trenując tą umiejętność. Ćwiczyła tak długo, aż udało jej się uzyskać odpowiedni poziom, aby przenosić ze sobą inne osoby.
Tworzenie eliksirów i maści II: Choć Valerie zupełnie się spełnia pracując w terenie, nie omieszka pozbierać sobie kilku składników pod drodze. Posiada dostateczną wiedzę, by rozpoznawać wiele gatunków magicznych roślin, które można wykorzystać później w laboratorium alchemicznym. Podczas podróży skupia swoją uwagę na tym co ją otacza i jeśli w zasięgu jej wzroku znajdzie się jakiś przydatny składnik, bez oporów sięga po niego i pakuje do swojej torby.
Niewidzialność 0: W domu Shafiq ceniona jest prywatność. O ich działalności związanej ze zdobywaniem artefaktów i rzadkich przedmiotów wiedzą nieliczni. Choć ród jest znany ze swojego zamiłowania do podróży i archeologii, rodzeństwo stara się utrzymać pozór czarodziejów, którzy parają się zwyczajnymi zawodami. Gdy nie jest akurat w terenie i nie próbuje zdobyć jakiegoś magicznego przedmiotu, pracuje w swojej szklarni, zajmuje się ziołami i tworzy proste eliksiry oraz maści.
Zielarstwo III: Valerie ma własną szklarnię, w której hoduje rośliny o różnych właściwościach. Zajmuje się nie tylko ich uprawą, ale także wykorzystuje je do wytwarzania różnych substancji. Posiada dość obszerną wiedzę w dziedzinie botaniki, którą wykorzystuje również w praktyce. Podczas swoich podróży lubi szukać rzadziej spotykane gatunki roślin, które stara się później hodować we własnej szklarni.
Złodziejstwo I: Zdobywanie artefaktów bywa dość.. skomplikowanym procesem. Zważywszy na to, że nie są zdobywane przez rodzinę Shafiq w sposób legalny, wymaga to niekiedy podkradnięcia niektórych przedmiotów. Niekiedy są to zaledwie elementy układanki, a czasami dość znaczące dla misji fanty.
Starożytne Runy I: Za czasów szkoły nie należały one do ulubionych przedmiotów Valerie, jednak z pomocą Folklore doszkoliła się w tej dziedzinie, ponieważ okazały się niebywale przydatne w branży, którą oboje się parają. Dla pewnych przywilejów panna Shafiq była skłonna się przyłożyć do nauki.
Opieka nad magicznymi stworzeniami II: Z zamiłowania do świata przyrodniczego, czarodziejka zainteresowała się również magicznymi stworzeniami. Już jako dziecko lubiła sobie urządzać schadzki po różnych zagajnikach czy pobliskich lasach, gdzie spotykała różne niegroźne żyjątka. Choć z tymi groźniejszymi też miała do czynienia, czym niemalże przypłaciła życiem. To jednak nie zgasiło jej zamiłowania.
Wieża Babel 0: Valerie potrafi zrozumieć każdy język, co jest jej rodzinną zdolnością.
Toksyczni rodzice II: Bywały chwile, gdy nacisk rodziców na naukę wybranych rzeczy był wręcz nie do zniesienia. Valerie nie ułatwiała tej sytuacji. Lubiła się buntować, a nauka historii przychodziła jej trudniej niż starczemu bratu. Bywały chwile, że rodzice wprawiali ją w poczucie, że żyje w cieniu Folklore. To przeświadczenie się znacznie zredukowało, gdy dorośli i zaczęli współpracować, jednak niesmak po presji ze strony rodziców pozostał. Gdy staje w obliczu nowych wymagań rodziców, czuje przymus do podołania sytuacji. Wprawili ją w pewien kompleks, który desperacko próbuje zwalczyć.
Kompleks bohatera II: Wbrew swojej nieco buntowniczej natury i skłonności do podstępu, stara się zawsze wyjść z sytuacji w jak najlepszym świetle. Chce stwarzać chociaż pozór osoby, która odnosi sukcesy i troszczy się o bliskich. Źle znosi porażki, a utrata jednego z kompanów podróży mocno się na niej odbija. Jeśli traci kogoś podczas jednej z wypraw, towarzyszy jej silne poczucie klęski i ogromny zawód. Nie potrafi sobie wybaczyć, gdy nie uda jej się uratować kompana, dlatego zdarza jej się zawalić sprawę w imię ratowania czyjegoś tyłka.
Porywczy I: Jedna z najgorszych zawad, które towarzyszą jej podczas wypraw. Choć zdaje jej się, że bacznie obserwuje swoje otoczenie, jej koncentracja bywa skupiona nie na tym na czym powinna. Zdarza jej się zbyt pochopnie oceniać sytuację, co często przyczynia się do niefortunnych zdarzeń i wypadków.
Kleptoman I: Mroczną stroną jej złodziejskich zdolności są ogromne skłonności do podbierania rzeczy, które na dobrą sprawę nie są jej potrzebne. Jeśli poczuje pokusę, by coś sobie wziąć, po prostu to robi, uznając, że i tak nikt nie zauważy.
Drobny lęk I: Valerie ma arachnofobię. Wbrew temu jak kocha zwierzęta, wszelkich pajęczaków i im podobnych wręcz nienawidzi. Bywa to utrudnieniem nawet podczas pracy z roślinami.
Uczulenie I: Czarodziejka posiada bardzo mugolską alergię pokarmową, o której nie ma ochoty się nikomu chwalić. Jest uczulona na pistacje. Spożycie ich skutkuje różnymi objawami, m.in. pokrzywką na skórze lub problemami układu pokarmowego (wymioty, biegunka).
Primadonna I: Valerie bywa niekiedy próżna, o czym świadczy jej nieco wybujałe ego. Być może jest to skutek uboczny jej dziwnego kompleksu niższości, jaki wywołała na niej relacja z rodzicami. Dlatego w każdym innym środowisku Val próbuje zaistnieć i się popisać. Lubi, kiedy inni okazują jej zachwyt, a najlepiej bawi się, kiedy może jeszcze go podsycać.
Wpływowy wróg III: Podczas jednej z zaplanowanych akcji Valerie razem z Folklore najwyraźniej mocno podpadli jakiemuś wpływowemu czarodziejowi. Czarodziejka długo żyła w przeświadczeniu, że wiele jej przewinień zostanie niezauważonych i zostawionych bez szumu, jednak pewien anonimowy człowiek uświadomił ją i jej brata, że jest inaczej. Ten sam wróg najwidoczniej uwziął się także na Folklore. To osoba, której najwyraźniej nie podoba się, że kolejne pokolenie Shafiq odnosi sukcesy. Raz na jakiś czas daje o sobie znać, choćby w postaci anonimowych pogróżek. Żadne z rodzeństwa Shafiq nie wie kim jest ten szanowny jegomość.
Edukacja: Valerie uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, którą ukończyła z pozytywnymi wynikami. Trafiła do domu Ravenclaw, co nie było szczególnie zaskakujące, ponieważ wielu członków jej rodziny się z niego wywodziło, choć nie wszyscy. Może nie należała do grupy najlepszych uczniów, jednak radziła sobie całkiem nieźle. Dało się zauważyć, że zdecydowanie więcej uwagi poświęcała przedmiotom, które ją bardziej interesowały. Doskonale radziła sobie na zielarstwie, alchemii, opiece nad magicznymi stworzeniami oraz eliksirach. Z pozostałych przedmiotów radziła sobie niewiele ponad przeciętnie, z wyjątkiem wróżbiarstwa i numerologii. O ile całkiem nieźle szło jej z zaklęciami, z oporem przychodziła jej nauka uroków, choć były wykładane na tym samym przedmiocie. Z przymusu musiała się douczać z historii magii, z której musiała mieć świetne wyniki, ponieważ w jej rodzinie panował duży nacisk na tego typu wiedzę.
Doświadczenie: Zaraz po ukończeniu szkoły wróciła do rodzinnej plantacji magicznych roślin. Z ogromnym zaangażowaniem pracowała w szklarni oraz poza nią. Właściwie to przyczyniła się do powiększenia hodowli nie tylko pod względem jej wielkości, ale także ilości posiadanych gatunków. W międzyczasie wyposażyła się w laboratorium alchemiczne, gdzie pracowała nad eliksirami, naparami i maściami z własnoręcznie wyhodowanych plonów. Niewiele później przyłączyła się do jednej z wypraw Folklore, który zaszczepił w niej zamiłowanie do podróży i poszukiwania magicznych przedmiotów. Odłożyła swoją zielarską szkółkę oraz pracownię na drugi plan, aby dać się wciągnąć w potajemną działalność brata. Pozwoliło jej to rozwinąć skrzydła i pogłębiać swoją wiedzę.
Aktualne miejsce pracy: Szkółka magicznych roślin oraz laboratorium alchemiczne - oficjalnie.
Rozpoznawalność: Poziom III- czarodziejka uchodzi za ambitną aczkolwiek zwykła zielarkę i alchemiczkę. Jej podróże są tłumaczone członkostwem w klubie oraz rodzinną tradycją, co nie czyni jej wyjątkową towarzysko. Ze względu na potajemne wyprawy nie wychyla się na tyle, by była rozpoznawalna w Londynie. Jej środowisko osób bliskich nie liczy zbyt wielu osób, bo zdecydowanie łatwiej jest jej utrzymywać bardziej zdystansowane relacje. Jednak, gdy pozwoli się komuś do siebie zbliżyć, ta osoba może być pewna jej lojalności i zaangażowania. W każdym razie, nie jest osobą, która błyszczy na scenie. Zdecydowanie woli imponować swojemu mniejszemu gronu.
Doświadczenie: Zaraz po ukończeniu szkoły wróciła do rodzinnej plantacji magicznych roślin. Z ogromnym zaangażowaniem pracowała w szklarni oraz poza nią. Właściwie to przyczyniła się do powiększenia hodowli nie tylko pod względem jej wielkości, ale także ilości posiadanych gatunków. W międzyczasie wyposażyła się w laboratorium alchemiczne, gdzie pracowała nad eliksirami, naparami i maściami z własnoręcznie wyhodowanych plonów. Niewiele później przyłączyła się do jednej z wypraw Folklore, który zaszczepił w niej zamiłowanie do podróży i poszukiwania magicznych przedmiotów. Odłożyła swoją zielarską szkółkę oraz pracownię na drugi plan, aby dać się wciągnąć w potajemną działalność brata. Pozwoliło jej to rozwinąć skrzydła i pogłębiać swoją wiedzę.
Aktualne miejsce pracy: Szkółka magicznych roślin oraz laboratorium alchemiczne - oficjalnie.
Rozpoznawalność: Poziom III- czarodziejka uchodzi za ambitną aczkolwiek zwykła zielarkę i alchemiczkę. Jej podróże są tłumaczone członkostwem w klubie oraz rodzinną tradycją, co nie czyni jej wyjątkową towarzysko. Ze względu na potajemne wyprawy nie wychyla się na tyle, by była rozpoznawalna w Londynie. Jej środowisko osób bliskich nie liczy zbyt wielu osób, bo zdecydowanie łatwiej jest jej utrzymywać bardziej zdystansowane relacje. Jednak, gdy pozwoli się komuś do siebie zbliżyć, ta osoba może być pewna jej lojalności i zaangażowania. W każdym razie, nie jest osobą, która błyszczy na scenie. Zdecydowanie woli imponować swojemu mniejszemu gronu.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Valerie żyje pod ciągłą presją, aby zrobić wreszcie wrażenie na rodzinie, niekoniecznie postępując stricte według ich życiowych reguł. Przez całe życie próbowała spełnić wymagania rodziców, próbują pogodzić je ze swoimi prywatnymi pasjami. Dopiero Folklore dostrzegł jej potencjał i pokazał jak może go wykorzystać, realizując jednocześnie misję jaką powierzyła sobie rodzina Shafiq. Dołączyła do klubu archeologicznego jako przedstawiciel rodziny, która de facto patronuje tej organizacji. Valerie wbrew pozorowanej pewności siebie i próżności, jest zagubioną dziewczyną, która na dobrą sprawę nie ma swojego indywidualnego celu. W imię własnych pasji i dogadzania rodzicom zaniedbała wszelkie znajomości, które jak dotąd były ulotne, choć bardzo intensywne. W przeciwieństwie do swojego brata, nie miała szansy poznać kogoś z kim mogłaby związać się na dłużej i stworzyć nowy dom na własnych zasadach. Z obawą obserwuje działania Folklore, który jest skory do poświęceń w imię swojej żony, która jest jednocześnie przyjaciółką Val, oraz dziecka.there is mystery unfolding