• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 2 3 4 5 … 7 Dalej »
Enzo Remington

Enzo Remington
Czarodziej
Your life is your canvas, and you are the masterpiece.
Metr osiemdziesiąt dwa, o czarnych włosach i oczach. Ma charakterystyczną szparę między jedynkami. Ubiera się w modne, ekstrawaganckie rzeczy. Jest głośny, wygadany i wszędzie go pełno.

Enzo Remington
#1
19.07.2024, 18:04  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.07.2024, 23:32 przez Limbo.)  

Lorenz "Enzo" Remington

Urodzenie: 17 Lutego 1943, Wodnik, liczba drogi życia: 9
Stan cywilny: Kawaler
Krew: Mugolak
Zamieszkanie: Greenwich, Londyn, Wielka Brytania
Pochodzenie: Urodzony i wychowany w Londynie jako syn Johna Remingtona, bogatego udziałowca w przemyśle muzycznym, i jego drugiej żony, Laury. Jedynak. Oboje rodzice byli mugolami. Enzo po ukończeniu Hogwartu przez wiele lat mieszkał w Nowym Jorku, goniąc za karierą, wrócił niedawno, gdy po śmierci ojca osamotniona matka ściągnęła go do kraju poczuciem winy.
Kształtowanie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉○○○
Charyzma: ◉◉◉◉○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: II - nie uważa się za agresywną osobę, lecz doprowadzony do ostateczności może oddać
Różdżka: Włos z ogona jednorożca, sosna, 11 cali, giętka. Rączka zdobiona jest  eleganckim, choć nieco staroświeckim spiralnym wzorem.
Zwierzę totemiczne: żuraw - elegancki, zwinny i pełen gracji. Symbolizuje harmonię, ale również przypomina o szanowaniu korzeni i o przynależności do większego planu
Aura: czerwona

O zdolnościach: Silna osobowość. Charyzmatyczny, pewny siebie, zbyt głośny i wygadany. Wszędzie go pełno. Jest chętny do udziału we wszelkich wydarzeniach i całkiem nieźle radzi sobie z byciem ich twarzą, jak również w zarządzaniu organizacją takich przedsięwzięć. Potrafi być przekonywujący, nie boi się podejmować nowych wyzwań ani prowadzić dyskusji. Nieco zbyt wyszczekany, ale umie się zachować, gdy wymaga tego sytuacja.
Intensywny i głośny sposób bycia nadrabia nieco braki w umiejętnościach magicznych. Ma obszerną wiedzę w zakresie mody, interesuje się popkulturą, uważa się za światowego.
Potrafi stworzyć ubrania i nie jest mu obca sztuka makijażu.
Ma braki w niemal każdej dziedzinie magii i  potrafi się posługiwać nimi w stopniu jedynie podstawowym. Wyjątkiem jest translokacja, której używa często w pracy, jak i kształtowanie, potrzebne do tworzenia kreacji i makijaży. Nie jest przesadnie wysportowany, z racji bycia mieszczuchem niewiele wie o naturze. 

Krawiectwo (II): - Podczas nauk w Stanach Zjednoczonych Enzo nauczył się wytwarzać ubrania nie tylko stylowe, ale również stworzone z tkanin  o magicznych właściwościach. Wie, jak pracować z materiałem, by ten nie stracił swoich właściwości.
Odwaga (I): Może to odwaga, a może to głupota - jak na Gryfona przystało, Enzo jest odważny, lecz w jego przypadku może to zakrawać o przesadę. Nie boi się stawiać czoła przeciwnościom.
Występowanie (I): Naturalna umiejętność występowania została wyszlifowana w szkole, a następnie utrwalona w dorosłym życiu podczas pobytu w Stanach, gdy niejednokrotnie musiał przemawiać w imieniu swoich klientów.
Kokieteria (I): Sztuka uwodzenia nie jest mu obca. Skacze z kwiatka na kwiatek i często używa sztuki kwiecistej mowy i sugestywnej mowy ciała, by zdobyć to, na czym mu zależy.
Znajomość języka - włoski (I): Wydawał się najłatwiejszy z dostępnych, gdy musiał nauczyć się języka obcego na potrzeby pracy. Włada nim w stopniu komunikatywnym.
Tworzenie mechanizmów (II): Rozkręcaniem mechanizmów zajmował się od dziecka. Rozpracowywanie przeróżnego rodzaju aparatów, odbiorników i innych mugolskich przedmiotów było jego ulubioną zabawą w dzieciństwie. Z czasem nauczył się więcej o mechanice i wie, jak działają mugolskie analogowe urządzenia.

Brak energii (I): Słaby magiczny talent uzależniony jest od czynników zewnętrznych. W pełnię magia nie chce kształtować się w rękach Enzo.
Primadonna (I): Enzo ma o sobie bardzo wysokie mniemanie, chwilami wręcz zbyt wysokie. Nigdy nie wątpił, że jest pępkiem świata, stworzonym do wielkich rzeczy.
Snob (I): Na brzydkie zapachy reaguje wymiotami. Ma bardzo słabą odporność na smród.
Wyuzdany (I): Życie na pewnym poziomie wymaga rozładowania stresu w najbardziej przyziemny sposób. Wieczorne spotkania towarzyskie kończące się śniadaniem są najlepszą ku temu okazją.
Wada wzroku (I): Dalekowzroczny. Do czytania potrzebuje okularów.
Skrzat półkrwi (I): Przyjaciele i rodzina to skarb. Nigdy nie odmówi im przysługi.
Porywczy (I): Narwany, zrobi zanim pomyśli.
Foliowa czapka (I): W świecie Ministerstwa Magii krąży wiele opowieści, z których część jest nieprawdopodobna... ale jednak może okazać się prawdą? Enzo łyka wszystkie nowinki i nie zastanawia się, czy są prawdziwe.
Edukacja: Skończył Hogwart, został przydzielony do Gryffindoru. W szkole radził sobie przeciętnie, bardziej angażując się w zajęcia pozalekcyjne aniżeli naukę obowiązkowych przedmiotów. Był kiepski z eliksirów, astronomii i numerologii, lepiej radził sobie z historią magii, starożytnymi runami, lecz nigdy nie był w niczym prymusem. Prowadził stowarzyszenie popkulturowe i udzielał się w kółku teatralnym w charakterze reżysera i wizażysty, sporadycznie pisywał do gazetki szkolnej na różne tematy, zgłaszał się do pomocy przy wszystkich większych i mniejszych uroczystościach. Był uczniem, którego wszędzie było pełno i którego każdy znał (wbrew swojej woli). Zdarzało mu się komentować mecze quidditcha, jak również być konferansjerem podczas różnych widowisk.

Doświadczenie:Po ukończeniu szkoły przeprowadził się do Stanów Zjednoczonych, gdzie próbował swoich sił w magicznym showbiznesie. Pomagał znanym nazwiskom w sprawach formalnych pracując jako asystent i sekretarz, jak również pod okiem doświadczonych kolegów uczył się sztuki wizażu i stylizacji, od czarodziejskiego krawiectwa po makijaż. Wciąż ma duże braki we fryzjerstwie, ale pracuje nad tym.

Aktualne miejsce pracy: Po powrocie do Anglii, 5 lat temu, znalazł zatrudnienie w Ministerstwie Magii w dziale Handlu Międzynarodowego, gdzie obecnie zajmuje stanowisko Starszego Inspektora ds. Dokumentacji i Komunikacji, lecz na boku realizuje swoje pasje związane z modą i stylistyką. Oferuje swoje usługi chętnym klientom, jak również łapie prace dorywcze. W każde sobotnie popołudnie (a także w razie potrzeby) prowadzi audycje w radio.

Cechy szczególne: szpara między jedynkami
Rozpoznawalność: IV - chociaż Enzo bardzo chce wierzyć, że jest znaną postacią, rozpoznawać go mogą znajomi ze szkoły i współpracownicy. Z radia może być znany jego głos. Jest głośny i chętnie poznaje nowe osoby, lecz wciąż wiele brakuje, by wybił się w Londynie jako znana osobowość.

Wskazówki dla Mistrza Gry

-
Widmo
Gdzie czarodzieje idą po śmierci? Dobre pytanie. Każdy z nich rozumie to na swój sposób, ale w skrócie - wracają do cyklu. Dla jednych oznacza to odrodzenie się w innej postaci, dla drugich stanie się jedną z gwiazd, dla trzecich przejście do innego świata, określanego zwykle jako Limbo, w którym egzystują jako dusze i mogą wrócić do świata żywych jeżeli bardzo tego chcą. Czarodzieje ci wierzą również, że Limbo jest dostrzegalne dzięki trzeciemu oku.

Limbo
#2
23.07.2024, 23:37  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2024, 22:30 przez Baba Jaga.)  

Skrytka bankowa


Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD

[+]Bonusy
brak

[+]Przedmioty
brak

Lato 1972


Pracujący w OMSHM Lorenz wziął udział w rozwiązywaniu problemów w magazynie, gdzie udało mu się wraz z współpracownikami pokonać pustynną mandragorę. Którejś nocy w pubie poznał Neila, z którym zaplanował dostanie się do Hogwartu i odkrycie tajemnicy, która ponoć skrywa sprawa śmierci Jęczącej Marty. Enzo wziął również udział w wydarzeniu Muzy, gdzie przygotował dla obsługi i niektórych występujących stroje, jak również uzyskał wsparcie Morpheusa Longbottoma.

[+]Dokonania fabularne
znalezienie nowych klientów w biznesie krawieckim
wygranie wyścigu latających dywanów
uzyskanie patronatu Morpheusa Longbottoma po tym, jak stworzył stroje w wydarzeniu Muzy

[+]Rozliczenia
praca nad strojami dla Muzy
rozwijanie kariery w radio, stworzenie swojego własnego programu
pokonanie pustynnej mandragory w magazynie OMSHM
rozwijanie zdolności krawieckich, szczególnie pracy z magicznymi materiałami

ŹródłoZmiany w PD
19.07.24 - Utworzenie Karty Postaci1000
19.07.24 - Początkowe wydatki-950
19.10.24 - Wykonywanie zawodu (czerwiec 1972)15
20.11.24 - Rozliczenie Lata 1972200
— Link do spisu sesji —

Jesień 1972


Kwartał w trakcie

[+]Dokonania fabularne

[+]Rozliczenia

ŹródłoZmiany w PD
23.11.24 - Sen Nocy Letniej45
— Link do spisu sesji —
Widmo
Gdzie czarodzieje idą po śmierci? Dobre pytanie. Każdy z nich rozumie to na swój sposób, ale w skrócie - wracają do cyklu. Dla jednych oznacza to odrodzenie się w innej postaci, dla drugich stanie się jedną z gwiazd, dla trzecich przejście do innego świata, określanego zwykle jako Limbo, w którym egzystują jako dusze i mogą wrócić do świata żywych jeżeli bardzo tego chcą. Czarodzieje ci wierzą również, że Limbo jest dostrzegalne dzięki trzeciemu oku.

Limbo
#3
23.07.2024, 23:37  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.05.2025, 21:07 przez Baba Jaga.)  

zebrane odznaki

Czarodziej
Your life is your canvas, and you are the masterpiece.
Metr osiemdziesiąt dwa, o czarnych włosach i oczach. Ma charakterystyczną szparę między jedynkami. Ubiera się w modne, ekstrawaganckie rzeczy. Jest głośny, wygadany i wszędzie go pełno.

Enzo Remington
#4
23.07.2024, 23:37  ✶  

Oto profil twojej postaci


Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę...
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę...
♦ Amortencja pachnie mi...
♦ Moje ulubione zaklęcie to...
♦ Mój patronus przyjmuje formę...
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie...
♦ Czarna magia? Cóż...
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam...
♦ Stoję po stronie...
♦ Moje serce należy do...
Czarodziej
Your life is your canvas, and you are the masterpiece.
Metr osiemdziesiąt dwa, o czarnych włosach i oczach. Ma charakterystyczną szparę między jedynkami. Ubiera się w modne, ekstrawaganckie rzeczy. Jest głośny, wygadany i wszędzie go pełno.

Enzo Remington
#5
29.07.2024, 16:22  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.01.2025, 20:47 przez Enzo Remington.)  

o przeszłości

Tutaj opisujesz przeszłość postaci. Możesz również umieścić tutaj link do wpisu ze spisem swoich retrospekcji oraz biografią.
  • 12 grudnia 1960 - Spotkanie w Hogwarckiej łazience. Enzo i Leon - porzucona
  • kwiecień 1961 - Hogwart, z Brenną na Błoniach. Brenna i Enzo - zakończona

Lato 1972

  • 06 Czerwca 1972 - Londyn, pub Nory. Wieczorne rozmowy o Marcie. Enzo i Neil - zakończona
  • 15 Czerwca 1972 - Londyn, niemagiczna restauracja. Rozmowy o współpracy natury biznesowej i osobistej. Enzo i Neil - zakończona
  • 2 Sierpnia 1972 - Wyścig w OMSHM. Enzo i pracownicy OMSHM - zakończona
  • 6 Sierpnia 1972 - Rozwiązywanie magazynowych problemów. Jonathan i Enzo - zakończona
  • 27 sierpnia 1972 - Sen nocy letniej zakończona
  • 26 sierpnia 1972 - Nowe szaty dla Charlotte. Charlotte i Enzo - zakończona


Jesień 1972

  • 1 Września 1972 - Herbatka z rodzinką i przyjacielem. Enzo i Isaac / trwająca
  • 2 Września 1972 - Brutalne wsparcie. Enzo i Brenna / zakończona
  • x Września 1972 - Ognioodporna kreacja. Enzo i Regina / trwająca
  • 4 Września 1972 - Spotkanie z Faye. Faye i Enzo trwająca

« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek:




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa