• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 … 3 4 5 6 7 Dalej »
Otto Henry Abbott

Otto Henry Abbott
Dobry Wuja
brak cytatu bo Otto nie potrafi pisać
Okrągłą twarz okalają krótko ścięta, lekko kręcona, brązowo-rudawa czupryna, która jest pogrążona w nieładzie. Nie zwraca na nią jakiejś szczególnej uwagi, czego nie może powiedzieć o swoim sarmackim wąsie - ten nosi z największą dumą. Oczy ma takim samym kolorze jak jeden z trunków, które przyrządza - piwnym. Mierzy około metra siedemdziesięciu ośmiu centymetrów wzrostu, co nie czyni go najwyższym mężczyzną ale rekompensuje to sobie nie najgorszą budową ciała, zaprawioną pracą w ciężkich warunkach. Najczęściej przywdziewa szeroko pojęte koszule czy kożuchy, które wręcz uwielbia. Pachnie owocami, a czasem alkoholem, który nie zawsze oznacza, że coś wypił ale bardzo często tak właśnie jest.

Otto Abbott
#1
18.10.2023, 21:29  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.07.2024, 16:53 przez Król Likaon.)  

Otto Henry Abbott

Urodzenie: 4 lipca 1930 (rak) - numerologiczna szóstka - nauczyciel
Stan cywilny: Żonaty
Krew: Półkrwi
Zamieszkanie: Tereny "Smakosza", Dolina Godryka
Pochodzenie: Syn Leon'a "Zawodowca" oraz Isabelli (z domu Weasley) Abbottów. Całe swoje życie spędził w Dolinie Godryka gdzie pomagał w rodzinnym gospodarstwie, a z biegiem czasu przeniósł się na własną rolę.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ○○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉◉◉○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Poziom spaczenia: I
Różdżka: Włos z ogona jednorożca | Lipa | 10 cali | miękka
Zwierzę totemiczne: Łabędź
Aura: Ciemnoniebiesko-jasnoróżowa
O zdolnościach: Nigdy nie był najlepszy w kwestiach magicznych. Udało mu się jednak załapać jakieś podstawy i to nie we wszystkich rodzajach tej sztuki. Dużo lepiej odnajdywał się w zwykłej pracy fizycznej czy obcowaniu z naturą. Z biegiem lat sam przekonał się, że preferuje dobry fach w dłoni, niż poleganie na magii, z którą miał trochę na bakier. Życie na wsi pozwoliło mu na rozwinięcie wielu umiejętności czy zdolności, które pomagały w życiu codziennym.
Przewaga rodowa:
Wielkie serca i wielkie plony (Abbott): Abottowie są w stanie pozyskać dziesięć sztuk losowego pożywienia na kwartał.
Przewagi:
Bogacz (II): Ciężka praca od małego dziecka oraz odziedziczenie części rodzinnego biznesu pozwoliło Otto na solidne wzbogacenie się. Lata harówki oraz doskonalenia rodzinnych przepisów na trunki alkoholowe pozwoliły mu na załatwienie lukratywnych kontraktów, co tylko powiększyło jego biznes.
Tworzenie przedmiotów drewnianych (II): Obcowanie z drzewami na terenie wiejskim, spowodowały jego zainteresowanie w zakresie tworzenia przedmiotów około drewnianych. Dodatkowo zyskał pomoc swojego dziadka Edwarda, który zawodowo zajmował się obróbką drewna i małymi kroczkami nauczył się tej sztuki.
Gotowanie (II): Jako najstarsze dziecko państwa Abbott, Otto bardzo często musiał zajmować się swoim rodzeństwem czy pilnować ogniska domowego. Dzięki temu nauczył się bardzo dobrze gotować, co praktykuje po dziś dzień. Z biegiem lat i rozwojem swoich umiejętności, nauczył się pędzić i tworzyć bardzo dobry alkohol.
Jazda konna (I): Chcąc mieć możliwość do podróżowania po Dolinie Godryka czy okolicznych lasach, nauczył się jeździć konno czy prowadzić zaprzęg aby móc pracować na polu.
Łowienie ryb (I): Rozległe zbiorniki wodne i wielka chęć obcowania z naturą sprawiły, że nauczył się tej sztuki. W ten sposób się odstresowuje oraz spędza wolny czas.
Odwaga (I): Nigdy nie bał się niczego. Stanie w obronie słabszych czy własnych interesów była dla niego na porządku dziennym, a skakanie po drzewach od małego dziecka tylko upewniło go w tym fakcie.
Szermierka (I): Kiedy Otto był młody, dziadek przeczytał mu książkę o sarmatach i tak mu się spodobała, że zapragnął być jak jeden z nich. Z tego właśnie powodu nauczył się walczyć bronią białą.
Niewidzialność (0): Nie wychyla się za bardzo po za swoją lokalną społeczność. Działa trochę zza pleców własnej żony.
Zawady:
Zbyt prawdomówny (II): Ojciec od małego wpajał mu, że prawda jest najważniejsza i co by się nie działo, zawsze należy tak postępować i mówić to co było naprawdę.
Kompleks bohatera (II): Zawsze stawia swoich bliskich czy przyjaciół nad siebie, wyciągając do nich pomocną dłoń lub robiąc cokolwiek by nie potrzebowali, aby żyło im się lepiej. Jest typem osoby na którą zawsze można liczyć.
Analfabeta (II): Praca od małego dziecka w rodzinnym gospodarstwie spowodowała, że nie miał czasu na podjęcie żadnej większej nauki przez co nie nauczył się nigdy czytać ani pisać.
Foliowa czapka (I): Nie umiejąc czytać ani pisać, Otto z wielką chęcią słuchał historii innych ludzi odkąd tylko pamięta. Jako, że było i nadal jest to jego jedyne źródło pozyskiwania informacji oraz zważając na fakt, że sam jest prawdomówny (i sądzi, że inni też to robią), wierzy niemal we wszystko co powiedzą mu inni. Dzięki temu, a raczej przez to, jest podatny na wszelkiej maści teorie spiskowe.
Brak edukacji (I): Według wersji dziadka dostał kiedyś list do Hogwartu ale według ojca tak nie było. Niestety z faktu, że list zaginął, a i rodzicom nie było śpieszno aby go do jakiejkolwiek szkoły posłać, nigdy nie zdobył żadnego certyfikowanego wykształcenia.
Uzależnienie (tytoń) (I): Podążając za przykładem jaki został mu zaprezentowany w domu, zaczął w młodym wieku sięgać po papierosy, co z wiekiem ewoluowało w uzależnienie.
Skrzat półkrwi (I): Jak na prawdziwego sarmatę przystało, Otto zawsze użyczy swojej szabli w słusznej sprawie, którą są wszystkie problemy czy strapienia jego przyjaciół czy znajomych. Ot, taka zbyt dobra dusza.
Edukacja: Brak. Otto został nauczony podstaw magii w domu przez matkę, a na jakąś większą edukację czy kursy w tym zakresie, nie miał czasu ze względu na fakt pomocy w rodzinnym gospodarstwie.
Doświadczenie: Jego doświadczenie w pracy na gospodarstwie wynosi więcej lat, niż sam jest w stanie spamiętać. Wszystkich umiejętności manualnych nauczył się wraz z biegiem lat.
Aktualne miejsce pracy: "Smakosz" oraz okoliczny sad
Cechy szczególne: Sarmacki strój, fajka, wąs
Rozpoznawalność: III - kojarzony w małym gronie i głównej mierze przez mieszkańców Doliny Godryka. Fakt, że sprzedawane przez niego trunki są sygnowane rodzinnym nazwiskiem Abottoów sprawia, że cała sława spływa na całą rodzinę, a nie samego Otto.

Wskazówki dla Mistrza Gry

Postać raczej neutralna w konflikcie na linii Śmierciożercy - Zakon Feniksa.
Zwykły chłopek roztropek ze wsi, który zajmuje się swoimi sprawami oraz ukochaną żoną.
Postać stworzona raczej pod zabawę ale jest otwarta na wszystko.

Smakosz

"Smakosz" to urokliwe miejsce, położone na skraju Doliny Godryka. Nie jest to wielki zakład produkcyjny, a raczej nieduży rodzinny biznes produkujący trunki alkoholowe. Budynek zakładu wykonany jest z cegły, o charakterystycznej dla tego typu obiektów architekturze. Starannie zachowany, nadaje całości wyjątkowy urok i czaruje odwiedzających swoją autentycznością. Drzwi wejściowe zdobią ręcznie rzeźbione detale, które opowiadają historię miejscowych tradycji wytwarzania wysokiej jakości destylatów. Wnętrze pracowni to harmonijne połączenie nowoczesności z tradycją. Przy wejściu witają nas drewniane beczki, w których dojrzewają starannie wyselekcjonowane okazy. W części produkcyjnej unosi się intensywny aromat owoców, które są tu przerabiane na doskonałe destylaty.
W otoczeniu zakładu rozpościera się rozległy sad, którego drzewa uginają się od dojrzałych owoców. Wiosną sad tonie w białych i różowych płatkach kwiatów, tworząc malowniczy krajobraz. Ścieżki wiodące między drzewami zachęcają do spacerów i obserwowania natury w jej najpiękniejszych przejawach. Nieopodal zakładu znajduje się rodzinny dom Abbottów wraz z niedużą stajnią gdzie trzymane są konie wykorzystywane przy różnego typu pracach.
Okolica wokół "Smakosza" to miejsce, gdzie czas płynie wolniej, a natura otacza wszystko swoją siłą i pięknem. To idealne miejsce dla miłośników tradycji, naturalnych smaków i spokoju, którzy pragną się oderwać od zgiełku miejskiego życia i zanurzyć w atmosferze harmonii z przyrodą.
Umiejscowienie: Dolina Godryka
Poziom: I
Zabezpieczenia: Brak
Ulepszenia: Absurdalnie droga renowacja (usuwa ryzyko zawalenia), Renowacja (usuwa szkodniki)
Cechy: Ryzyko zawalenia, szkodniki, niewygodni sąsiedzi, szczury
Widmo
That girl is vicious, she's vicious
And I love how she devours me
Wampirzyca, która dzięki regularnym kąpielom w krwi swoich ofiar dożyła niemalże dwustu lat; takie kąpiele pozwalały jej także zachować urodę.

Lady Carmilla Sanguina
#2
18.10.2023, 23:12  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2024, 01:03 przez Baba Jaga.)  

Skrytka bankowa


Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD

[+]Bonusy
brak

[+]Przedmioty
brak


Lato 1972


Kwartał w trakcie

[+]Dokonania fabularne

[+]Rozliczenia

ŹródłoZmiany w PD
19.10.23 - Utworzenie Karty Postaci1000
19.10.23 - Początkowe wydatki-1000
— Link do spisu sesji —
Widmo
That girl is vicious, she's vicious
And I love how she devours me
Wampirzyca, która dzięki regularnym kąpielom w krwi swoich ofiar dożyła niemalże dwustu lat; takie kąpiele pozwalały jej także zachować urodę.

Lady Carmilla Sanguina
#3
19.10.2023, 13:12  ✶  

zebrane odznaki

Twoja postać nie zdobyła jeszcze żadnych odznak. Odznaki możesz zbierać realizując scenariusze, zdobywając mechaniczne osiągnięcia i biorąc udział w wydarzeniach ogłaszanych w dziale szpalta. Sporadycznie mistrzowie gry obdarowują graczy odznakami specjalnymi. Sposoby na ich zdobycie owiane są jednak tajemnicą.
Dobry Wuja
brak cytatu bo Otto nie potrafi pisać
Okrągłą twarz okalają krótko ścięta, lekko kręcona, brązowo-rudawa czupryna, która jest pogrążona w nieładzie. Nie zwraca na nią jakiejś szczególnej uwagi, czego nie może powiedzieć o swoim sarmackim wąsie - ten nosi z największą dumą. Oczy ma takim samym kolorze jak jeden z trunków, które przyrządza - piwnym. Mierzy około metra siedemdziesięciu ośmiu centymetrów wzrostu, co nie czyni go najwyższym mężczyzną ale rekompensuje to sobie nie najgorszą budową ciała, zaprawioną pracą w ciężkich warunkach. Najczęściej przywdziewa szeroko pojęte koszule czy kożuchy, które wręcz uwielbia. Pachnie owocami, a czasem alkoholem, który nie zawsze oznacza, że coś wypił ale bardzo często tak właśnie jest.

Otto Abbott
#4
19.10.2023, 13:12  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2023, 22:46 przez Otto Abbott.)  

Oto profil twojej postaci


Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... swoją rodzinę na jednej, wielkiej i nieskończonej uczcie
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... Józi, która odchodzi
♦ Amortencja pachnie mi... dobrym destylatem owocowym z domieszką palonego drewna śliwowego
♦ Moje ulubione zaklęcie to... nie mam, nie znam ich za bardzo
♦ Mój patronus przyjmuje formę... krowy
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... święta sprawa. Nikt tak nie wróży jak moja Józefinka
♦ Czarna magia? Cóż... nie znam ale skoro czarne to musi być spalone, więc nie chce
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... posiadanie tak wspaniałej rodziny
♦ Stoję po stronie... dobrych ludzi i koneserów trunków alkoholowych, których jestem w stanie zaopatrzyć
♦ Moje serce należy do... żony mojej najdroższej - Józi
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek:




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa