08-26-2023, 07:35 AM ✶
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-30-2023, 06:41 PM przez Morgana le Fay.)
I chociaż moje myśli próbowały być skupione na uratowaniu ich
Nie mogłam przestać myśleć o jednym - przed czym one uciekają?
To było w maju. Wtedy nie wiedzieliśmy, że cokolwiek dzieje się głęboko w Kniei - jeszcze wtedy las tętnił życiem i dźwiękami natury, a służby Ministerstwa Magii skutecznie wysprzątały jej najbardziej zrujnowane części. Wszystko zaczęło się, jak zanotował w swoim notatniku pan Binggs, 18 maja 1972 roku, kiedy Mildred Found, mieszkanka Doliny Godryka, cudem dobiegła na jej skraj, spojrzała w oczy stojącemu nieopodal płotu sadownikowi i upadła na ziemię. Usłyszał jakiś dźwięk dobiegający spomiędzy drzew - jakby głos, ale wyjątkowo zniekształcony. Zaniepokojony nie rzucił się kobiecie do pomocy - nim zbliżył się do niej, pobiegł po swoich pracowników, nie mając w sobie tyle odwagi, żeby stanąć twarzą w twarz z tym, co mogło czaić się pomiędzy dębami.
Kroki kobiety były pełne desperacji. Serce biło jej tak mocno, że słyszała je w uszach. Goniła ją jakaś siła. Coś, czego kompletnie nie rozumiała. Jedynym czego mogła być pewna, było to, że jeżeli się zatrzyma, to te widma, te istoty napotkane przy rzece ją dopadną. Słyszała ich kroki, ich stęknięcia i czuła strach - olbrzymi, nieprzenikniony lęk uciskał jej duszę, a wspomnienia krążące przed oczyma przyprawiały ją o zawroty głowy. Próbowała o tym nie myśleć, skupić się na tym, by biec, biec jak najdalej, ale w jej umyśle pojawiały się rozmazane wizje: błyskawice przecinające niebo, cienie rzucone przez dęby, migawki przerażających twarzy istot, będących czymś na pograniczu człowieka i... czego? Nie przypominało jej to nic, co znała.
Nigdy w swoim ponad czterdziestoletnim życiu nie bała się tak bardzo jak dzisiaj, kiedy nagle, już na skraju lasu straciła równowagę i potknęła się o wystający korzeń. Na ziemię upadła z dławiącym jękiem, wyciągając dłoń w kierunku uciekającego sadownika. Próbowała się podnieść. Czuła jak niewidzialne ręce ściskały jej gardło, a oddech stał się niemożliwy. Jej wzrok stawał się mglisty, światło lasu zaczynało pulsować, przemieszane z ogarniającym ją mrokiem. W końcu wyczerpana i przerażona traciła przytomność. Jej ciało osunęło się w dół, w akompaniamencie szeptu wiatru, szumu drzew i krzyku „CO TO KURWA JEST?”. Czerwony błysk przeleciał nad jej głową. Jej jednak wydawało się, że nawet najpotężniejszy czarodziej nie osłoni jej przed nieuchronnym.
Żegnajcie, przyjaciele.
♦ 18 maja
Powyższa historia dotyczy wydarzeń z 18 maja 1972 roku. Wszystkie one miały miejsce w okolicy Doliny i Kniei Godryka. Wasze postacie mogły brać w nich udział, a wy - jako gracze - możecie nadać tym historiom zakończenia poprzez dołączenie do poniższych wątków. Mistrz gry nie będzie prowadził tych rozgrywek, ale będzie je obserwował i może dołączyć do nich w dowolnym momencie. Te wątki nie mają napisanych przez nas konkretnych zakończeń - tworzycie je wy, kierując się wyczuciem, charakterami waszych postaci, ich przewagami i zawadami. Zakończone sesje muszą być pełne, musi wziąć w nich udział przynajmniej dwójka graczy, muszą być rozgrywane w zgodzie z mechaniką gry i waszymi statystykami. Historie można rozpisać wielowątkowo, angażując w nie większą liczbę postaci. Wszelkie rozpoczęte wątki wraz z powiązanymi listami, a także dołączenie do stworzonego przez mistrza gry wątku głównego należy zasygnalizować w tym temacie. Zgłaszamy wątki rozpoczęte, nie wątki zakończone. Jeden gracz może podjąć się uczestnictwa w tylko jednej z tych historii, dowolną, wybraną przez siebie postacią.
Knieję przeszył zduszony krzyk Mildred Found
Przypadek Charliego Dafoe
Przeprowadziłem przez nich swój pług
Dopóki śmierć ich nie rozłączyła
Przypadek Charliego Dafoe
Przeprowadziłem przez nich swój pług
Dopóki śmierć ich nie rozłączyła
Kod:
[b]Wątek:[/b] [url=]Pełna nazwa wątku, którego dotyczy rozgrywka (Knieję przeszył... / Przypadek... / Przeprowadziłem... / Dopóki śmierć...)[/url]
[b]Postaci biorące udział:[/b] o dołączeniu do sesji założonej przez MG każdy informuje indywidualnie, dodatkowe sesje założone w ramach tych scenariuszy można zgłaszać grupowo
♦ Letnie zdarzenia
Informacje pojawią się z momentem uruchomienia tej części wydarzenia.
Dodatkowe informacje
Przygotowane przez nas wspólnie wydarzenie prowadzone jest przez Morganę le Fay, z którą możecie skontaktować się poprzez podlinkowany temat konsultacji. Wszelkie dodatkowe inicjatywy w klimacie wydarzenia skonsultowane z mistrzem gry i zgłoszone w tym temacie będą punktowane. Co może być dodatkową inicjatywą? Artykuły prasowe, ulotki, sesje pracowników ministerstwa magii próbujących zrozumieć problem i inne pomysły w klimacie wydarzenia.
Polowanie na widma będzie trwało do końca lata - zatem do końca fabularnego sierpnia możecie korzystać z kości oraz rozgrywać sesje wokół nakreślonych przez mistrza gry wątków. Jednakże koniec kwartału nie jest jedynym ograniczeniem czasowym:
- czas na rozegranie głównych wątków jest do 31 października. Po tym czasie, wątki bez znacznika "koniec sesji" zostaną zamknięte, a mistrz gry może dopisać ich zakończenie,
- w przypadku, gdy dany gracz nie odpisze przez siedem dni od ostatniego posta (niezależnie od tego, czy jest to wątek rozpoczęty przez mistrza gry czy przez Was, graczy) - można go pominąć i grać sesję dalej, ewentualnie dokończyć ją z innym graczem/bardem/mistrzem gry. Sesje bez znacznika "koniec sesji" po skończeniu kwartału zostaną zamknięte, a mistrz gry może dopisać ich zakończenie.
there is mystery unfolding