09.11.2022, 21:22 ✶
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2022, 00:22 przez Helen Nott.)
Helen Aurelia Nott
Urodzenie: 23.07.1943 | lew | jedenastka
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: Nott
Krew: Czysta, metamorfomag
Pochodzenie: Jedyna córka państwa Nott, urodzona i wychowana w Londynie. Edgar Nott jest byłym pałkarzem Os z Wimbourne. Obecnie sprawuje pieczę nad narodową drużyną qudditcha, której trenerem jest od pięciu lat. Dahlia Rosier wyszła za mąż z miłości, porzucając zawodowe aspiracje i skupiła się na pielęgnowaniu domowego ogniska – niespełnione ambicje przelała na córkę, stając się jej najwierniejszym gloryfikatorem.
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: Nott
Krew: Czysta, metamorfomag
Pochodzenie: Jedyna córka państwa Nott, urodzona i wychowana w Londynie. Edgar Nott jest byłym pałkarzem Os z Wimbourne. Obecnie sprawuje pieczę nad narodową drużyną qudditcha, której trenerem jest od pięciu lat. Dahlia Rosier wyszła za mąż z miłości, porzucając zawodowe aspiracje i skupiła się na pielęgnowaniu domowego ogniska – niespełnione ambicje przelała na córkę, stając się jej najwierniejszym gloryfikatorem.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉◉◉◉○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉◉◉◉○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉○○○○
Poziom spaczenia: II
Różdżka: 11 1/4 cala, dość giętka, pióro pegaza, mahoń
Zwierzę totemiczne: łania
Aura: szmaragdowa z niebieskimi przebłyskami
O zdolnościach: doskonale zaznajomiona z savoir-vivre, cechuje się pewną ignorancją w kwestiach politycznych, które skądinąd nudzą ją niemiłosiernie. Nigdy nie przejawiała wielkiego talentu magicznego, naprawdę pozytywnie wyróżniając się wyłącznie w dziedzinie transmutacji, ta od lat jest jedną z dwóch największych pasji Helen. Drugą bez wątpienia jest moda i wszystko, co z nią związane – sama jest jej twórczynią. Projektuje, szyje i przerabia, tworzy nowe trendy. Dorastając w cieniu gwiazd z pierwszych stron gazet miała okazję nauczyć się jak istotną sprawą jest autoprezencja i skrzętnie korzysta z tej wiedzy, budując własny wizerunek.
Metka z różą: wytrzymałość wszystkich ubrań tworzonych przez Rosierów jest zwiększona o 1.
Kradzież tożsamości III: Helen jest zręczną metamorfomagiczką, mającą dobre wyczucie swojego ciała i jego kreatywnych zdolności. Już w czasach szkolnych potrafiła zapanować nad zmianami wywoływanymi emocjami, a z czasem nauczyła się świadomie modyfikować swój wygląd. Rzadko posuwa się do całkowitego kopiowania innych osób.
Teleportacja II: kurs w Hogwarcie
Krawiectwo II: nieodrodna córka swojej matki. Od najmłodszych lat uwielbiała spędzać czas w pracowniach krawieckich Rosierów. Igły, nici, bogactwo materiałów i wykroje — to z nimi związała swoją przyszłość.
Popularność: bonus za rozpoznawalność na poziomie V.
Bogacz II: wychowana w przepychu, nie zna (i nie zamierza poznać) innego życia.
Sztuki plastyczne I: od wczesnego dzieciństwa przejawiała talent plastyczny; rzadko maluje, większość energii poświęcając tworzeniu szkiców, mających następnie stać się modowym hitem sezonu. Zwykle ma przy sobie niewielki notes i ołówek.
Występowanie I: trema jest dla Helen wyłącznie definicją w słowniku, przed kamerami i publicznością czuje się jak druzgotek w wodzie.
Latanie na miotle I: szukającą nie zostanie, ale nazwisko Nott zobowiązuje. Potrafi latać na miotle i grać w qudditcha, a co więcej, naprawdę lubi ten sport.
Miastowa III: londynka z krwi i kości, kompletnie nie odnajduje się poza miastem i jego tętniącymi życiem ulicami; relaksująca wycieczka na łono natury to dla niej oksymoron.
Brudny sekret II: niechciana ciąża z kochankiem przyrzeczonym innej to coś, co nigdy nie powinno wyjść na jaw. Skaza na doskonale nakreślonym wizerunku. Historię tę dzieli wyłącznie z Icarusem oraz zaufanym uzdrowicielem, który pomógł jej w zażegnaniu problemu.
Choroba genetyczna I: srebrzyca. Niekomfortowa, często bolesna i odciskająca piętno na ciele; przez lata Nott nauczyła się z nią żyć. Wciąż szuka leku idealnego, ale od dawna w stalowej poświcie tęczówek nie da się dostrzec skrępowania, które towarzyszyło jej jeszcze w latach szkolnych, kiedy srebrny rumień wychodził poza obręb szat.
Histeryk I: opanowanie nigdy nie było jej mocną stroną i nieszczególnie to ukrywa, dlatego lubi mieć przy sobie kogoś na kim może polegać, najczęściej rolę tę przyjmuje Icarus.
Uzależnienie I: pali jak smok od osiemnastego roku życia; zapach papierosów przegryza się przez otoczkę drogich perfum.
Uczulenie I: paskudną wysypką reaguje na kontakt z niklem, będąc żywym testerem szlachetności biżuterii.
Snob I: brud, smród i ubóstwo są tą częścią życia, która dla Helen nie istnieje. Nie przekroczy progu podejrzanej spelunki, nie zrobi zakupów w sklepie przesiąkniętym duszącą stęchlizną. Nie poda ręki osobie z ciemnymi półksiężycami pod paznokciami, ani nie napije się ze szklanki, na której dostrzeże tłustawe odciski palców.
Uparciuch I: zazwyczaj stawia na swoim, będąc przy tym najczęściej zbyt konfrontacyjną. Generuje to sporą ilość konfliktów.
Drobny lęk I: nie jest w tym ani trochę oryginalna, ale naprawdę boi się pająków i każdego innego robaka, który choć trochę je przypomina.
Różdżka: 11 1/4 cala, dość giętka, pióro pegaza, mahoń
Zwierzę totemiczne: łania
Aura: szmaragdowa z niebieskimi przebłyskami
O zdolnościach: doskonale zaznajomiona z savoir-vivre, cechuje się pewną ignorancją w kwestiach politycznych, które skądinąd nudzą ją niemiłosiernie. Nigdy nie przejawiała wielkiego talentu magicznego, naprawdę pozytywnie wyróżniając się wyłącznie w dziedzinie transmutacji, ta od lat jest jedną z dwóch największych pasji Helen. Drugą bez wątpienia jest moda i wszystko, co z nią związane – sama jest jej twórczynią. Projektuje, szyje i przerabia, tworzy nowe trendy. Dorastając w cieniu gwiazd z pierwszych stron gazet miała okazję nauczyć się jak istotną sprawą jest autoprezencja i skrzętnie korzysta z tej wiedzy, budując własny wizerunek.
Metka z różą: wytrzymałość wszystkich ubrań tworzonych przez Rosierów jest zwiększona o 1.
Kradzież tożsamości III: Helen jest zręczną metamorfomagiczką, mającą dobre wyczucie swojego ciała i jego kreatywnych zdolności. Już w czasach szkolnych potrafiła zapanować nad zmianami wywoływanymi emocjami, a z czasem nauczyła się świadomie modyfikować swój wygląd. Rzadko posuwa się do całkowitego kopiowania innych osób.
Teleportacja II: kurs w Hogwarcie
Krawiectwo II: nieodrodna córka swojej matki. Od najmłodszych lat uwielbiała spędzać czas w pracowniach krawieckich Rosierów. Igły, nici, bogactwo materiałów i wykroje — to z nimi związała swoją przyszłość.
Popularność: bonus za rozpoznawalność na poziomie V.
Bogacz II: wychowana w przepychu, nie zna (i nie zamierza poznać) innego życia.
Sztuki plastyczne I: od wczesnego dzieciństwa przejawiała talent plastyczny; rzadko maluje, większość energii poświęcając tworzeniu szkiców, mających następnie stać się modowym hitem sezonu. Zwykle ma przy sobie niewielki notes i ołówek.
Występowanie I: trema jest dla Helen wyłącznie definicją w słowniku, przed kamerami i publicznością czuje się jak druzgotek w wodzie.
Latanie na miotle I: szukającą nie zostanie, ale nazwisko Nott zobowiązuje. Potrafi latać na miotle i grać w qudditcha, a co więcej, naprawdę lubi ten sport.
Miastowa III: londynka z krwi i kości, kompletnie nie odnajduje się poza miastem i jego tętniącymi życiem ulicami; relaksująca wycieczka na łono natury to dla niej oksymoron.
Brudny sekret II: niechciana ciąża z kochankiem przyrzeczonym innej to coś, co nigdy nie powinno wyjść na jaw. Skaza na doskonale nakreślonym wizerunku. Historię tę dzieli wyłącznie z Icarusem oraz zaufanym uzdrowicielem, który pomógł jej w zażegnaniu problemu.
Choroba genetyczna I: srebrzyca. Niekomfortowa, często bolesna i odciskająca piętno na ciele; przez lata Nott nauczyła się z nią żyć. Wciąż szuka leku idealnego, ale od dawna w stalowej poświcie tęczówek nie da się dostrzec skrępowania, które towarzyszyło jej jeszcze w latach szkolnych, kiedy srebrny rumień wychodził poza obręb szat.
Histeryk I: opanowanie nigdy nie było jej mocną stroną i nieszczególnie to ukrywa, dlatego lubi mieć przy sobie kogoś na kim może polegać, najczęściej rolę tę przyjmuje Icarus.
Uzależnienie I: pali jak smok od osiemnastego roku życia; zapach papierosów przegryza się przez otoczkę drogich perfum.
Uczulenie I: paskudną wysypką reaguje na kontakt z niklem, będąc żywym testerem szlachetności biżuterii.
Snob I: brud, smród i ubóstwo są tą częścią życia, która dla Helen nie istnieje. Nie przekroczy progu podejrzanej spelunki, nie zrobi zakupów w sklepie przesiąkniętym duszącą stęchlizną. Nie poda ręki osobie z ciemnymi półksiężycami pod paznokciami, ani nie napije się ze szklanki, na której dostrzeże tłustawe odciski palców.
Uparciuch I: zazwyczaj stawia na swoim, będąc przy tym najczęściej zbyt konfrontacyjną. Generuje to sporą ilość konfliktów.
Drobny lęk I: nie jest w tym ani trochę oryginalna, ale naprawdę boi się pająków i każdego innego robaka, który choć trochę je przypomina.
Edukacja: ukończyła Hogwart z przeciętnymi, acz zadowalającymi wynikami. Była wychowanką Slytherinu. Tuż po szkole spędziła dwa lata w Paryżu, odbywając staż w jednym z zaprzyjaźnionych domów mody.
Doświadczenie: od dekady zawodowo jest ściśle związana ze światem mody, który poznała od podszewki, dzięki latom spędzonym we Francji, gdzie zaczynała jako przynieś–podaj–pozamiataj, ponieważ nazwisko Nott niewiele znaczyło w tamtych kręgach. To doświadczenie bynajmniej nie nauczyło Helen pokory, ale było interesujące i na pewno w jakimś sensie rozwijające. Po powrocie do Londynu związała się z rodzinnym (od strony matki) biznesem, tworząc pod egidą Rosierów.
Aktualne miejsce pracy: dom mody Rosier, pracowania krawiecka
Rozpoznawalność: poziom V. Pojęcie anonimowości jest jej właściwie obce; już jako dziecko wzbudzała zainteresowanie, przez wzgląd na sławnego ojca, pałkarza Os z Wimbourne. Mimo ciężkiej pracy nad własną marką ze "znanej córki" ewoluowała na "siostrę-bliźniaczkę TEGO Icarusa" i całe lata zajęło jej pozbycie się tych etykiet oraz samodzielne zaistnienie. Obecnie, mało która czarownica interesująca się modą nie zna Helen Nott.
Doświadczenie: od dekady zawodowo jest ściśle związana ze światem mody, który poznała od podszewki, dzięki latom spędzonym we Francji, gdzie zaczynała jako przynieś–podaj–pozamiataj, ponieważ nazwisko Nott niewiele znaczyło w tamtych kręgach. To doświadczenie bynajmniej nie nauczyło Helen pokory, ale było interesujące i na pewno w jakimś sensie rozwijające. Po powrocie do Londynu związała się z rodzinnym (od strony matki) biznesem, tworząc pod egidą Rosierów.
Aktualne miejsce pracy: dom mody Rosier, pracowania krawiecka
Rozpoznawalność: poziom V. Pojęcie anonimowości jest jej właściwie obce; już jako dziecko wzbudzała zainteresowanie, przez wzgląd na sławnego ojca, pałkarza Os z Wimbourne. Mimo ciężkiej pracy nad własną marką ze "znanej córki" ewoluowała na "siostrę-bliźniaczkę TEGO Icarusa" i całe lata zajęło jej pozbycie się tych etykiet oraz samodzielne zaistnienie. Obecnie, mało która czarownica interesująca się modą nie zna Helen Nott.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Nie mam chyba żadnych triggerów. Nie przeszkadza mi mieszanie w życiu postaci, niech ma swoje wzloty i upadki (nawet te kończące się skręceniem karku, choć wolałabym póki co nie). Fabularnie nastawiam się na rozwijanie w dziedzinie transmutacji, zdobyciu jeszcze większej sławy i milionów galeonów – zbudowaniu własnego imperium. Politycznie Helen jest neutralna, niezbyt ją to wszystko obchodzi, dopóki konflikt nie dotknie jej osobiście.there is mystery unfolding