adnotacja moderatora
Rozliczono - Anthony Shafiq - osiągnięcie Bajarz I
Rozliczono - Erik Longbottom - osiągnięcie Badacz Tajemnic III
Rozliczono - Erik Longbottom - osiągnięcie Badacz Tajemnic III
31.08
Yr Yagwrn, walijskie miasteczko znajdujące się niedaleko siedziby rodowej Yaxley'ów
Yr Yagwrn, walijskie miasteczko znajdujące się niedaleko siedziby rodowej Yaxley'ów
Krew z krwi. Ciało z ciała. Byliśmy wtedy tylko we dwoje, moja piękna, silna siostro. Byliśmy wtedy we dwoje i nie wiesz nawet jak bardzo żałuję, że ten czas już przeminął. Że nie miałem zębów, które mogłem wbić w Twe pomarszczone wspólną wodą pogięte ciałko, miękkie chrząstkami, serce tak pospiesznie łopoczące, tak proste do przełknięcia. To nic siostro. Teraz mam zęby, a Twoje serce zabije szybciej dla mnie po raz ostatni.
Koszmary uspokoiły się, Thoran coraz rzadziej pojawiał się w okolicy, w przeciwieństwie do utyskiwań mniej lub bardziej znajomych Geraldine person. Przeprowadzone śledztwo utknęło w martwym punkcie, a wszelkie przestrogi i wzbierające obawy zdawały się blaknąć, jak dogasające sierpniowe słońce. I wtedy przyszedł list, który postawił na alarm łowczynię, który wsunął w jej dłonie oręż nim w ogóle zdążyła pomyśleć. Dostarczona karta ociekała butą i bezczelnością tego, który namieszał jej w głowie i nękał angielskich magów od miesięcy. List nie był od Bagshota, który chyba nigdy nie zwracał się do ludzi pełnym imieniem, nie podpisywał się pod swoimi listami. Wskazanie na uciekający czas i zaskakująco dokładna lokalizacja potencjalnego miejsca konfrontacji tylko potwierdzała podejrzenie o pułapce, która została na nią zastawiona. Nie czekając długo Geraldine zebrała drużynę zaufanych jej osób, rozdzieliła obowiązki i ruszyła na łowy...
***
Słońce powoli chyliło się zachodowi, a parze magów wkraczającej do miasteczka Yr Yagwrn towarzyszyło intensywne poczucie odrealnienia akompaniowanego wściekłym ujadaniem oprowadzających ich zza desek ogrodzeń strażniczych psów. Ulice były opustoszałe, choć - zapewne z ulgą - mogli przyjąć fakt, że nie wymarłe. W domach paliły się światła, dym ulatywał z kominów. Wszechobecna wilgoć niedawnej ulewy, lśniła jednak kałużami, niezmąconymi ludzkimi krokami, choć wcale nie było tak późno. Niewielkie ceglane domki obrośnięte niebieskimi krzakami chabrów, zdawały się patrzeć nieprzychylnie na obcych, podobnie jak niewyraźne ludzkie sylwetki ukryte za poszarzałymi zasłonkami.
Nie była to wielka mieścina, właściwie z powodzeniem można by przyrównać ją rozmiarami do Hogsmeade. Domostwa leżały blisko siebie, na obrzeżach dziewiczego, walijskiego lasu, ściśnięte wokół brukowanego ryneczku, na którym nie działała fontanna przedstawiająca lekko pordzewiałą nimfę, przelewającą wodę przez swoje dłonie. Zwracał na siebie uwagę zajazd - jedyna piętrowa budowla, oraz Kaplica Matki, niewielka budowla kultu, do której przylegała najprawdopodobniej chata opiekującego się nią kapłana. Ale tym co zwracało na siebie uwagę najbardziej był krwisto-czerwony, wykonany z pieczołowitością znak, którego nie naruszył padający wcześniej deszcz:
![[Obrazek: aegishjalmur.jpg]](https://www.mythologymerchant.com/wp-content/uploads/2022/08/aegishjalmur.jpg)
Tura trwa do 09.10, godz. 23:59
Obowiązuje kolejka trzydniowa, choć termin może być elastyczny w stosunku do dziejącej się równocześnie sesji w jaskinii. W dniu zakończenia kolejki pojawi się przypomnienie na kanale technicznym głównego discorda.
Jeśli gracz opuści kolejkę, Mistrz Gry uznaj jego Postać za nieangażująca się lub - w przypadku zagrożenia życia - uciekającą (bez względu na posiadane Zawady).
Mechanika:
Obowiązuje kolejka trzydniowa, choć termin może być elastyczny w stosunku do dziejącej się równocześnie sesji w jaskinii. W dniu zakończenia kolejki pojawi się przypomnienie na kanale technicznym głównego discorda.
Jeśli gracz opuści kolejkę, Mistrz Gry uznaj jego Postać za nieangażująca się lub - w przypadku zagrożenia życia - uciekającą (bez względu na posiadane Zawady).
Mechanika:
- Obowiązują dwie kości Akcji na turę (2x rzut na jedną Akcję dla zwiększenia szansy lub po 1x na dwie Akcje) oraz jedna kość Wiedzy (jeśli postać chce sobie coś przypomnieć, skojarzyć fakty, może wykonać 1x rzut na wybraną Wiedzę). Gracz może zdecydować, że nie wykonuje żadnego rzutu
- Przewagi i Zawady zmniejszają lub zwiększają szansę powodzenia, dodając jedną kość do rzutu. W przypadku Przewagi Mistrz Gry będzie brał najwyższy wynik, w przypadku Zawady - najniższy. O wykorzystaniu Przewagi/Zawady należy zdecydować przed wykonaniem rzutu. Mistrz Gry może poprosić o dopisanie Zawady i dodatkowej kości już po opublikowaniu posta.
- Jeśli postać będzie miała szansę obronić się przed atakiem, Mistrzy Gry poprosi o 1x rzut na wybraną statystykę. Obrona nie wlicza się do puli Akcji i Wiedzy. Efekty konfrontacji (bez względu na powodzenie lub porażkę Obrony) opisuje Mistrz Gry.
- W trakcie sesji mogą pojawić się dodatkowe mechaniki każdorazowo opisane w nocie od Mistrza Gry na końcu podsumowania.
- Mistrz Gry bierze pod uwagę poziom zaawansowania w wybranej cesze, przypisany poziomowi zakres sukcesu oraz wynik liczbowy.
Proszę o opisanie w pierwszym poście ekwipunku ze szczególnym uwzględnieniem magicznych przedmiotów i eliksirów. W przypadku wątpliwości zapraszam na PW. Sesja nie jest prowadzona w konwencji survivalu, Mistrz Gry nie będzie rozliczał z ilości noży, bandaży i długości liny.
Tradycyjnie w postach dialogi są pogrubiane, a najważniejsze akcje podkreślane.
Prosiłabym też opisywać rzuty według poniższego klucza:
Statystyka z poziomem zaawansowania wyrażonym liczbą rzymską, Użyta Przewaga/Zawada, podejmowane działanie (np. Percepcja III, krótkowidz, wypatruje tropów w lesie)