• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
1 2 3 4 5 … 7 Dalej »
Urd Nordgesim

Urd Nordgesim
big sis
170 cm, 80 kg, dobrze zbudowana, świadoma walorów własnego ciała, szeroko uśmiechnięta blondynka o niebieskich oczach przetkanych morską zielenią. Ma niski, przyjemny głos, mówi zwykle cicho, by maksymalnie skupić na sobie uwagę odbiorcy.

Urd Nordgesim
#1
22.09.2025, 16:10  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.10.2025, 16:35 przez Baba Jaga.)  

Urd Nordgesim

Urodzenie: 24.10.1935 | numerologiczna 7 Filozof | skorpion
Stan cywilny:panna
Nazwisko panieńskie:Nordgesim
Krew:czysta, genetyka selkie
Zamieszkanie:niewielkie domostwo w Åsnen
Pochodzenie:Urodzona w nadbrzeżnej wiosce niedaleko Oslo. Oficjalnie owoc aranżowanego małżeństwa Anny Mulciber oraz Brynjara Nordgesima, człowieka o niewyobrażalnym majątku. Nieoficjalnie bękart, urodzony siedem miesięcy po pierwszym spotkaniu pary. Choć dostała nazwisko i zapewniono jej pieniądze na wykształcenie, tak od osiągnięcia pełnoletności nie ma dostępu do majątku ojca i musi radzić sobie sama. Do Londynu ściągnęły ją wieści o Spalonej Nocy i niepokój o jej prawdziwe oczko w głowie - młodszą siostrę Brynję.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ○○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉◉○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉◉○
Aktywność fizyczna: ◉○○○○
Charyzma: ◉◉◉◉○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia:II
Różdżka:futro magicznej wiewiórki, czarny orzech 12 cali giętka
Zwierzę totemiczne:łosoś
Aura:czerwona
O zdolnościach:Magiem jest raczej przeciętnym, szczególnie jeśli chodzi o transmutację, do której prawdziwie nie ma żadnego talentu. Nadwyżką wiedzy może poszczycić się jedynie z dziedziny kształtowania oraz - zgodnie ze swoim durmstrangowym wykształceniem i zawodem operującym materią energetyczną umarłych - nekromancji. Na co dzień korzysta ze swoich naturalnych przymiotów: uroku osobistego, języka zdolnego przegadać tak żywych jak i umarłych, oraz bardzo silnie wytrenowanej percepcji za pomocą której ma doskonałe rozeznanie w relacjach każdej grupy do jakiej trafi. Całkiem nieźle orientuje się w świecie mugoli i czarodziei, ale wiedza o florze i faunie wywietrzała jej z głowy. Za dużo czasu spędza w mieście.
Niewidzialność 0: W Anglii bywała bardzo rzadko, zwłaszcza w ostatniej dekadzie. Mimo słusznego wzrostu i przyciągającego wzrok obycia, nikt jej jeszcze tu tak na prawdę nie zna, co daje przyjemną przewagę bycia niewidzialną. Biała karta, która dopiero zostanie wypełniona.
Nici 0: Krew odziedziczona po matce. Niebywale przydatne do manipulowania żyjącymi. Od najmłodszych lat dążyła do mistrzostwa w rozpoznawaniu barw, odcieni, najmniejszych gradientów zdradzających subtelności ludzkich relacji.
Czarujący śpiew (Selkie) III: Dar również po kądzieli. W przeciwieństwie do siostry skwapliwie ukrywany przed rodziną. Śpiewu używa oszczędnie, gwarantując jednak słuchaczom, aby czas spędzony z nią był niezapomniany.
Egzorcyzmy III: Naturalna charyzma pozwala jej przegadać nie tylko żywych, ale i umarłych. Jej zawód, sposób na życie. Okazjonalnie też dobra zabawa.
Kokieteria I: Główne źródło utrzymania, gdy zlecenia na ducha się wyczerpią. Jest tą przyjaciółką, która od czasu do czasu pojawi się z walizką u Twoich drzwi prosząc o przenocowanie. Ryba psuje się trzy dni. Ta foka zaczyna być drażniąca dopiero po kilku miesiącach.
Język angielski I: Matka zadbała, aby język wyspiarzy nie był jej obcy, ba! potrafi się nim posługiwać tak, jakby się tam urodziła.
Antytalent (transmutacja) III: Kielich jest kielichem. Szczur szczurem. Widziała jak robią to inni, ale absolutnie nie widziała w tym sensu. Płynność materii jest dla niej wyjątkowo niezrozumiała. Egzaminy w szkole zdała tylko na ładne oczy.
Nałogowy hazardzista II: Kiedy podczas egzorcyzmów stawiasz czasem na szali własne życie, postawienie kilku sztuk złota przy ruletce zdaje się dziecinną igraszką.
Uzależniony (alkohol) I: Jej zwykle roześmiane oczy widziały czasem za dużo. Uszy słyszały za dużo. Ciało doświadczało za dużo. Alkohol to sposób na odreagowanie i moment zapomnienia oraz wypełnienie tej dziwnej pustki, która czasem zbyt dosadnie prosi o uwagę.
Uparty I: Łosoś patronujący jej duszy to symbol determinacji i siły woli. Podobnie jak te ryby, Urd jest silna i nie poddaje się łatwo, dążąc do celu. Normalnie daje się prowadzić za rączkę (zwykle do baru) ale gdy już się na coś uprze nikt i nic nie jest w stanie ją od tego odwieźć.
Zazdrosny (Brynja Nordgesim) I: Kocha tą małą foczkę całym swoim sercem i jest to najprawdopodobniej jedyna osoba, którą kocha prawdziwie. Często opiekowała się nią, gdy dziewczynka była mała, mimo różnicy wieku odnajdując się jako zastępcza mamusia w jej życiu, gdy ich prawdziwa matka zapijała smutki "bardzo udanego" małżeństwa. Ich drogi rozeszły się kilka lat temu, gdy Brynja przeniosła się do Anglii, a Urd próbowała znaleźć swój własny sposób na życie. Szybko jednak odkryła, że poczucie opiekuńczości nosi znamiona nadopiekuńczości i resztkami siły woli trzymała się, żeby nie wpakować się siostrze na chatę i nie zrobić jej porządku w relacji i życiu. Chorobliwie zazdrosna o wszystkich, których Brynja dopuszcza bliżej siebie. Ostatecznie siostry powinny trzymać się razem i któż lepiej zrozumie selkie niż druga selkie?
Edukacja:Durmstrang
Była z gatunku leniwych uczniów, którzy cwaniakowali i szybko znajdowali sposób na prostsze i możliwie szybkie wykonanie zadania. Klub pojedynkowy przeszła podstępem i przekupstwem, rozgrywając jego członków siecią intryg, maślanych oczu i innych machinacji doprowadzających do całkiem niezłego miejsca w rankingu. Wystarczającego, by nauczyciele dali jej spokój. Żywo zainteresowała się egzorcyzmami, odkrywając swój naturalny talent i determinację do tego, by kopać duchom dupsko. Dostęp do wiedzy nekromantycznej skutecznie oswajał ją z tematem energii życia i śmierci, aczkolwiek finalnie wygrywały naturalne predyspozycje. Była tą popularną dziewczyną, zakrywając w ten sposób rodzinne dramaty, chroniąc opinię o sobie i matce.
Doświadczenie:Egzorcystka, podróżniczka, dama do towarzystwa
Jej dorosłe życie obfitowało w wiele przygód i podróży. Nie zniosłaby pracy za biurkiem, toteż szukając trudnych przypadków paranormalnych przysysała się jak pijawka do ludzi, którym wcześniej pomogła, zabawiając ich śpiewem, opowieściami i dowcipami. A gdy układ się wyczerpywał... cóż... znów walizki, znów wzywała droga.
Aktualne miejsce pracy:Bezrobotna
Cechy szczególne:brak
Rozpoznawalność:I - Urodziła się w Szwecji, przyjechała do Anglii dopiero pod koniec września 72, w której jeśli była wcześniej, to tylko przejazdem. Poza siostrą, i kilkoma osobami z którymi wcześniej los przeciął jej ścieżki poza granicami kraju, nikt jej nie kojarzy, no bo skąd?

Wskazówki dla Mistrza Gry


i'm here to get some fun
Czarodziejska legenda
as calm as the sea, but as devastating as it becomes
Cliodna to irlandzka driada, żyjąca w średniowieczu. Była animagiem zmieniającym się w morskiego ptaka. Wspomagały ją trzy magiczne ptaszki. Leczyła chorych, śpiewając im do snu, ponadto mówiono, że może zamienić się w morską falę.

Cliodna
#2
22.09.2025, 21:05  ✶  

Skrytka bankowa


Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD

[+]Bonusy
Brak

[+]Przedmioty
Brak

Jesień 1972


Kwartał w trakcie

[+]Dokonania fabularne

[+]Rozliczenia

ŹródłoZmiany w PD
22.09.25 - Utworzenie Karty Postaci1000
22.09.25 - Początkowe wydatki-1000
— Link do spisu sesji —
Czarodziejska legenda
as calm as the sea, but as devastating as it becomes
Cliodna to irlandzka driada, żyjąca w średniowieczu. Była animagiem zmieniającym się w morskiego ptaka. Wspomagały ją trzy magiczne ptaszki. Leczyła chorych, śpiewając im do snu, ponadto mówiono, że może zamienić się w morską falę.

Cliodna
#3
22.09.2025, 21:06  ✶  

zebrane odznaki

Twoja postać nie zdobyła jeszcze żadnych odznak. Odznaki możesz zbierać realizując scenariusze, zdobywając mechaniczne osiągnięcia i biorąc udział w wydarzeniach ogłaszanych w dziale szpalta. Sporadycznie mistrzowie gry obdarowują graczy odznakami specjalnymi. Sposoby na ich zdobycie owiane są jednak tajemnicą.
big sis
170 cm, 80 kg, dobrze zbudowana, świadoma walorów własnego ciała, szeroko uśmiechnięta blondynka o niebieskich oczach przetkanych morską zielenią. Ma niski, przyjemny głos, mówi zwykle cicho, by maksymalnie skupić na sobie uwagę odbiorcy.

Urd Nordgesim
#4
22.09.2025, 21:06  ✶  

Oto profil twojej postaci


Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę...
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę...
♦ Amortencja pachnie mi...
♦ Moje ulubione zaklęcie to...
♦ Mój patronus przyjmuje formę...
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie...
♦ Czarna magia? Cóż...
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam...
♦ Stoję po stronie...
♦ Moje serce należy do...
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa