• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 2 3 4 5 … 7 Dalej »
Keyleth Yako

Keyleth Yako
fretka
uwaga - metamorfomag na gigancie! dość wysoka mulatka, 175 cm, 83 kg, kręcone czarne włosy, intensywnie zielone oczy

Keyleth Nico Yako
#1
02.12.2024, 21:25  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.05.2025, 21:35 przez Morrigan.)  

Keyleth Yako

Urodzenie: 01.05.1951, Byk, numerologiczna 3
Stan cywilny: panna
Nazwisko panieńskie: Yako
Krew: półkrwi, metamorfomag
Zamieszkanie: Nokturn
Pochodzenie: Tanzania (Afryka), matka szamanka w wiosce nad jeziorem Tanganyika, ojciec nieznany
Kształtowanie: ○○○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉◉◉○○
Zauroczenie: ◉◉◉○○
Nekromancja: ◉◉○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉○○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉◉○
Poziom spaczenia: I
Różdżka: baobab z włóknem serca skoczka pustynnego
Zwierzę totemiczne: łasica
Aura: słoneczne tony pomarańczowego
O zdolnościach: Key wychowana była przez samotną matkę szamankę, która włożyła jej do głowy, że życie to nieustanna zmiana. Woda, energia, którą można wlewać w przeróżne formy. Jako metamorfomag i animag potrafi swobodnie odkształcać swoją formę istnienia, zna się również na nekromancji. Afrykańskie zwyczaje i koncepcja edukacji Uagadou pozwala jej również sięgnąć po magię dłońmi, bez konieczności używania różdżki. Pozostałe dziedziny magii opanowała w żałosnym stopniu, szlifując nieco te, które pomogły jej w samotnych podróżach w przetrwaniu - translokacje "przyciągającą" odpowiednie rzeczy w jej lepkie ręce i zauroczenie "odpychające" od niej podejrzliwych ludzi. Jest absolutnie nogą (czasem łapą) jeśli chodzi o kształtowanie i o ile palce ma zwinne, kiedy chodzi o kradzież, to mizernie jej idzie z produkowaniem czegokolwiek.
Kradzież tożsamości (metamorfomagia) III: Talent po kądzieli, rozwijany gdy matka jeszcze żyła, od najmłodszych lat. Pilnie strzeżona tajemnica zapewniająca przetrwanie, ale Key podchodzi z wielką dumą do własnego dziedzictwa. Jeśli nie używa konkretnej twarzy, a tylko maskę ułatwiającą jej przemieszczanie - zwykle przedstawia się jako Nico. Reaguje na to imię jak na własne.
Złapałem trop! 0: Choć Key tego nie wie, jej ojcem był angielski mag, w którego krwi spoczywała tajemnica wybitnego powonienia Bonesów. Dopiero gdy była nastolatką zdała sobie sprawę z tego, że widzenie zapachami nie jest aż tak oczywiste dla wszystkich ludzi. Ta naturalna przewaga pomagała jej bardzo w zajęciach opartych na wiedzy przyrodniczej, gdy mogła określić typ rośliny nie patrząc na niego, o ile tylko udało jej się zakuć jej nazwę.
Niewidzialny 0: Panna Nikt. Przybyła do Londynu i jedyne co ją wyróżnia to kolor skóry. A nie... skutecznie go zasłania, dobierając twarze, które nie zapadają w pamięć.
Animagia III: Transmutowanie się w zwierzę okazało się nieco trudniejsze niż w innego człowieka, ale równie satysfakcjonujące. Key sięga po to rozwiązanie gdy wszystkie bajeczki i kłamstwa nie przynoszą skutku. Nie ma nic piękniejszego niż łasica przełażąca przez kraty.
Magia bezróżdżkowa II: Standard w siatce godzin na Czarnym Lądzie. Nigdy nie przekonała się do różdżki.
Język angielski I: Marzenie o poznaniu ojca – bezimiennego anglika – było tak silne, że w szkole poczwórnie przykładała się do lekcji języka. Obecnie posługuje się nim równie swobodnie, jakby urodziła się na Wyspach.
Kłamanie I: Nie można być dobrym złodziejem tożsamości, bez łatwości w tworzeniu bajek i sprytnym formułowaniu wymijających odpowiedzi.
Złodziejstwo I: Jakoś żyć trzeba.
Biedak II: Po śmierci matki wszystko co miała zmieściło się w jednym plecaku.
Asceza II: Życie morzem, ona kapitanem jednoosobowego statku. Lubi kraść, ale nie czuje przywiązania do tego co posiada, poza kilkoma drobiazgami z którymi nigdy się nie rozstaje.
Magiczny antytalent – Kształtowanie III: Energia płynie, energia transformuje. O ile jest zawodowcem z transmutowania rzeczy, o tyle wyczarowanie czegoś "z niczego" absolutnie jej się nie mieści w głowie. Wszelkie próby ukształtowania magii w cokolwiek kończyły się i kończyć będą fiaskiem.
Poza schematem I: Kwestie kulturowe to jedno, fakt, że jej matka sama w sobie była odszczepieńcem, którego życie mocno odstawało od standardów współczesnych tanzańskich wiedźm to drugie. Key ma przemiłe usposobienie, nauczyła się udawać, że rozumie co się do niej mówi, a potem wypuszczać to drugim uchem i robić po swojemu. Anglia jest dla niej zupełnie nowym miejscem i gdy pozwala sobie na bycie sobą, od razu pokazuje jak bardzo nie pasuje do zastanego obrazka.
Foliowa czapeczka I: Rozmawianie z duchami ziemi, prowizoryczne ołtarzyki i karmienie duchów przodków, próby komunikacji z wróżkami... Świat czarodziei wypełniony jest prawdziwymi magicznymi stworzeniami, ale Keyleth wydaje się, że czuje przepływ energii, a jak obrazi duchy, to te odbiorą jej możliwość czarowania.
Głodomór II: Od zawsze jadła dwa, trzy razy więcej ugali niż jej rówieśnicy. Je ogromne ilości i w ogóle tego po niej nie widać. Najgorsze, że przez swoją przemianę materii musi przyjmować podwójną dawkę eliksirów, co przy zasobności jej portfela (a raczej chronicznego braku tej zasobności) potrafi być bardzo uciążliwe. Nie jest pewna, czy tak samo jest w jej przypadku z truciznami. Nigdy nie miała okazji tego sprawdzić.
Edukacja: Uczyła się przez swoją matkę rozwinięcia naturalnych talentów niezbędnych do przekształcania swojego ciała oraz tajników sztuki nekromancji. Ukończyła szkołę Uagadou z przeciętnymi wynikami, skupiając się na lekcjach angielskiego z wielkim marzeniem odnalezienia ojca.
Doświadczenie: Dziecko drogi. Po szkole ruszyła w samotną podróż do Anglii imając się różnych dorywczych prac, szybko odkrywając że kradzież z tego wszystkiego wychodzi jej najlepiej.
Aktualne miejsce pracy: bezrobotna
Cechy szczególne: brak
Rozpoznawalność: I

Wskazówki dla Mistrza Gry

Chciałabym kiedyś znaleźć tatę i bardzo bym chciała, żeby nie wystawił mnie za próg (Alexa play: I Can't Help But Wonder).
Nie bijcie za mocno.
Czarodziejska legenda
as calm as the sea, but as devastating as it becomes
Cliodna to irlandzka driada, żyjąca w średniowieczu. Była animagiem zmieniającym się w morskiego ptaka. Wspomagały ją trzy magiczne ptaszki. Leczyła chorych, śpiewając im do snu, ponadto mówiono, że może zamienić się w morską falę.

Cliodna
#2
04.02.2025, 21:33  ✶  

Skrytka bankowa


Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD

[+]Bonusy
Brak

[+]Przedmioty
Brak

Jesień 1972


Kwartał w trakcie

[+]Dokonania fabularne

[+]Rozliczenia

ŹródłoZmiany w PD
04.02.24 - Utworzenie Karty Postaci1000
04.02.24 - Początkowe wydatki-1000
— Link do spisu sesji —
Czarodziejska legenda
as calm as the sea, but as devastating as it becomes
Cliodna to irlandzka driada, żyjąca w średniowieczu. Była animagiem zmieniającym się w morskiego ptaka. Wspomagały ją trzy magiczne ptaszki. Leczyła chorych, śpiewając im do snu, ponadto mówiono, że może zamienić się w morską falę.

Cliodna
#3
04.02.2025, 21:33  ✶  

zebrane odznaki

Twoja postać nie zdobyła jeszcze żadnych odznak. Odznaki możesz zbierać realizując scenariusze, zdobywając mechaniczne osiągnięcia i biorąc udział w wydarzeniach ogłaszanych w dziale szpalta. Sporadycznie mistrzowie gry obdarowują graczy odznakami specjalnymi. Sposoby na ich zdobycie owiane są jednak tajemnicą.
fretka
uwaga - metamorfomag na gigancie! dość wysoka mulatka, 175 cm, 83 kg, kręcone czarne włosy, intensywnie zielone oczy

Keyleth Nico Yako
#4
04.02.2025, 21:34  ✶  

Oto profil twojej postaci


Możesz swobodnie edytować go i umieszczać w nim dodatkowe informacje o postaci, fabularne i mechaniczne notatki i wszystko inne, co tylko przyjdzie ci do głowy. Mamy też dla ciebie propozycję: uzupełnij pytania z poniższej ramki i zgłoś się za to po osiągnięcie.

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę...
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę...
♦ Amortencja pachnie mi...
♦ Moje ulubione zaklęcie to...
♦ Mój patronus przyjmuje formę...
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie...
♦ Czarna magia? Cóż...
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam...
♦ Stoję po stronie...
♦ Moje serce należy do...
fretka
uwaga - metamorfomag na gigancie! dość wysoka mulatka, 175 cm, 83 kg, kręcone czarne włosy, intensywnie zielone oczy

Keyleth Nico Yako
#5
22.03.2025, 21:57  ✶  

o przeszłości

Tutaj opisujesz przeszłość postaci w dowolnej formie. Post zawierający ten kod musi pojawić się w twoim temacie z kartą postaci jako pierwszy dodany przez ciebie, lecz wypełnienie go jest całkowicie opcjonalne i jego treść nie jest sprawdzana przez moderatorów. Możesz do tego postu dodać też dowolne inne rzeczy wedle gustu.
fretka
uwaga - metamorfomag na gigancie! dość wysoka mulatka, 175 cm, 83 kg, kręcone czarne włosy, intensywnie zielone oczy

Keyleth Nico Yako
#6
22.03.2025, 21:57  ✶  

Wspomnienia i sny


najważniejsze wspomnienia


Pole freeform. Tutaj możesz opisać biografię postaci w formie opowiadania lub punktów.

rozgrywki

• opis
• opis
fretka
uwaga - metamorfomag na gigancie! dość wysoka mulatka, 175 cm, 83 kg, kręcone czarne włosy, intensywnie zielone oczy

Keyleth Nico Yako
#7
22.03.2025, 22:18  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.09.2025, 13:47 przez Keyleth Nico Yako.)  

Jesień i rok


rozgrywki

01.09 • Electra; wejście na Pokątną
01.09 • Atreus; gatka w dziurawym
02.09 • Lewis; głodomorek
02.09 • Asena; oprowadzanie po Rejwachu
03.09 • Ceolsige; zlecenie co się okazało rozmową rekrutacyjną
04.09 • Elias; nieudane okradanie szklarza
04.09 • Elias; randka w Dziurawym Kotle
06.09 • Ceolsige, Lucy; na heiście
08.09 • Rewjach; początek Spalonej Nocy
08.09 • Woody; na Ścieżkach
08.09 • Woody; na Nokturnie - utrata przykrywki
08.09 • Woody; seria porażek u Braciszków
08.09 • Woody; ewakuacja matki i braciszków/ niepełna
09.09 • Woody; epilog spalonej nocy prawie jak adopcja
13.09 • Elias; sprzątanie Szklanej Alchemii
• opis
• opis
• opis
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek:




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa