18.10.2022, 23:47 ✶
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2022, 22:48 przez Theseus Fletcher.)
Theseus Fletcher
Urodzenie: 01.12.1944, strzelec, numerologiczna 22
Stan cywilny: kawaler
Krew: półkrwi
Pochodzenie: Hiszpania (urodzenie), Anglia (krew), ojciec - Amadeus Fletcher, podróżnik, archeolog; matka - nieznana mugolka; ojciec sprowadził Theseusa do Anglii kiedy jego syn miał 9 lat.
Stan cywilny: kawaler
Krew: półkrwi
Pochodzenie: Hiszpania (urodzenie), Anglia (krew), ojciec - Amadeus Fletcher, podróżnik, archeolog; matka - nieznana mugolka; ojciec sprowadził Theseusa do Anglii kiedy jego syn miał 9 lat.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉◉◉○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉◉◉○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: II - był świadkiem wielu rzeczy i przeżył szereg niesprawiedliwości, jest skłonny do agresji.
Różdżka: 12 cali; włókno ze smoczego serca; tarnina; średnio sztywna.
Zwierzę totemiczne: wilk
Aura: brudna czerwień z domieszką szarości; przez niektórych może być mylona z różową
O zdolnościach:
• Przewaga: Rodowa - Ciach ciach (0):
Fletcherowie dokonują renowacji w swoich lokacjach za darmo. Potrafią również odzyskać jeden losowy składnik ze zniszczonej budowli lub przedmiotu.
Nic dodać, nic ujać. Tak jak kaletnictwo, zacięcie do wszelkiego rodzaju napraw, remontów i renowacji wyciągnął od ojca.
• Przewaga: Wytwórstwo - Kaletnictwo (2):
Obróbka skór magicznych zwierząt nie należy do rzeczy łatwych, ale wykonane w ten sposób kurtki, buty, paski i plecaki posiadają różne magiczne właściwości.
Z początku pracował z ojcem, na zlecenia, dotychczas nie posiadał własnego warsztatu.
• Przewaga - Latanie na miotle (1):
Potrafisz latać na miotle.
Już na drugim roku został przyjęty do gryfońskiej drużyny Quiddicha.
• Przewaga - Opieka nad magicznymi stworzeniami (2):
Potrafisz zaopiekować się zwierzętami:
I - łatwymi w opiece
II - średnimi w opiece
Magiczne stworzenia są dla Theseusa jedną z fascynacji. Jeszcze sporo musi się dowiedzieć, ale nauka i praktyka przychodzi mu z dużą łatwością. Co najmniej jakby miał do tych istot rękę. Bardzo duży wpływ na rozwój Theseusa w tym zakresie miał jego ojciec.
• Przewaga - Walka wręcz (1):
Znajomość walki ulicznej.
Znajomość walki wręcz przydała mu się również w murach szkoły i choć jest to prymitywny sposób rozwiązywania problemów, tak Fletcher nie potrafił powstrzymać swojego temperamentu.
• Zawada - Pośmiewisko (1):
Trauma z czasów szkolnych sprawia, że reagujesz agresją na przyjacielskie żarty o sobie.
Ktoś dowiedział się o tym, że matka Theseusa była mugolką, po tym jak jeden z uczniów nazwał ją "mugolską kurwą", Fletcher wdał się z nim w ostrą bójkę i prawie wyleciał ze szkoły.
• Zawada - Uparciuch (1):
Chcesz, żeby zawsze było po twojemu i nigdy nie przyznajesz się do błędów.
Jak to mówią, na złość mamie odmrożę sobie uszy. Jeśli Fletcher w coś wierzy i jest przekonany, że się uda, to chciałby za wszelką cenę sprawdzić, czy ma to faktycznie sens. Nierzadko, uparty jak osioł, ściąga na siebie różnego rodzaju nieprzyjemności, czy to z potyczek słownych, czy własnego niezadowolenia.
• Zawada - Uzależnienie: Papierosy (1):
Brak dostępu do papierosów sprawia, że postać staje się agresywna w stosunku do otoczenia.
Mugolskie zwyczaje i świat, którego przecież jest częścią, nie są mu ani obce, ani wstydliwe. Papierosy to skutek uboczny spotkań w różnych okolicznościach.
• Zawada - Niezręczny towarzysko (1):
Jesteś dziwakiem i wszyscy to widzą. Otrzymujesz karę -10 do rzutów na charyzmę.
Czasem lepiej, jak milczysz, mówią. Sprawdza się to w przypadku Theseusa, który czasem palnie jakąś głupotę, obrazi kogoś - nawet nieumyślnie.
• Zawada - Pechowiec (2):
Masz wielkiego pecha i złe rzeczy będą przytrafiały ci się notorycznie.
Stara się nie widzieć w swoim niefarcie boskiej woli, ma po prostu pecha. Czy to na polu towarzyskim, zagadując nie tę pannę co trzeba, wdając się w bitkę w spokojny wieczór lub spadając ze skarpy w pogoni za jednorożcem. Szczęście, jest uparty i idzie wciąż do przodu.
Różdżka: 12 cali; włókno ze smoczego serca; tarnina; średnio sztywna.
Zwierzę totemiczne: wilk
Aura: brudna czerwień z domieszką szarości; przez niektórych może być mylona z różową
O zdolnościach:
• Przewaga: Rodowa - Ciach ciach (0):
Fletcherowie dokonują renowacji w swoich lokacjach za darmo. Potrafią również odzyskać jeden losowy składnik ze zniszczonej budowli lub przedmiotu.
Nic dodać, nic ujać. Tak jak kaletnictwo, zacięcie do wszelkiego rodzaju napraw, remontów i renowacji wyciągnął od ojca.
• Przewaga: Wytwórstwo - Kaletnictwo (2):
Obróbka skór magicznych zwierząt nie należy do rzeczy łatwych, ale wykonane w ten sposób kurtki, buty, paski i plecaki posiadają różne magiczne właściwości.
Z początku pracował z ojcem, na zlecenia, dotychczas nie posiadał własnego warsztatu.
• Przewaga - Latanie na miotle (1):
Potrafisz latać na miotle.
Już na drugim roku został przyjęty do gryfońskiej drużyny Quiddicha.
• Przewaga - Opieka nad magicznymi stworzeniami (2):
Potrafisz zaopiekować się zwierzętami:
I - łatwymi w opiece
II - średnimi w opiece
Magiczne stworzenia są dla Theseusa jedną z fascynacji. Jeszcze sporo musi się dowiedzieć, ale nauka i praktyka przychodzi mu z dużą łatwością. Co najmniej jakby miał do tych istot rękę. Bardzo duży wpływ na rozwój Theseusa w tym zakresie miał jego ojciec.
• Przewaga - Walka wręcz (1):
Znajomość walki ulicznej.
Znajomość walki wręcz przydała mu się również w murach szkoły i choć jest to prymitywny sposób rozwiązywania problemów, tak Fletcher nie potrafił powstrzymać swojego temperamentu.
• Zawada - Pośmiewisko (1):
Trauma z czasów szkolnych sprawia, że reagujesz agresją na przyjacielskie żarty o sobie.
Ktoś dowiedział się o tym, że matka Theseusa była mugolką, po tym jak jeden z uczniów nazwał ją "mugolską kurwą", Fletcher wdał się z nim w ostrą bójkę i prawie wyleciał ze szkoły.
• Zawada - Uparciuch (1):
Chcesz, żeby zawsze było po twojemu i nigdy nie przyznajesz się do błędów.
Jak to mówią, na złość mamie odmrożę sobie uszy. Jeśli Fletcher w coś wierzy i jest przekonany, że się uda, to chciałby za wszelką cenę sprawdzić, czy ma to faktycznie sens. Nierzadko, uparty jak osioł, ściąga na siebie różnego rodzaju nieprzyjemności, czy to z potyczek słownych, czy własnego niezadowolenia.
• Zawada - Uzależnienie: Papierosy (1):
Brak dostępu do papierosów sprawia, że postać staje się agresywna w stosunku do otoczenia.
Mugolskie zwyczaje i świat, którego przecież jest częścią, nie są mu ani obce, ani wstydliwe. Papierosy to skutek uboczny spotkań w różnych okolicznościach.
• Zawada - Niezręczny towarzysko (1):
Jesteś dziwakiem i wszyscy to widzą. Otrzymujesz karę -10 do rzutów na charyzmę.
Czasem lepiej, jak milczysz, mówią. Sprawdza się to w przypadku Theseusa, który czasem palnie jakąś głupotę, obrazi kogoś - nawet nieumyślnie.
• Zawada - Pechowiec (2):
Masz wielkiego pecha i złe rzeczy będą przytrafiały ci się notorycznie.
Stara się nie widzieć w swoim niefarcie boskiej woli, ma po prostu pecha. Czy to na polu towarzyskim, zagadując nie tę pannę co trzeba, wdając się w bitkę w spokojny wieczór lub spadając ze skarpy w pogoni za jednorożcem. Szczęście, jest uparty i idzie wciąż do przodu.
Edukacja: Hogwart, Gryffindor
• Mimo urodzenia poza granicami Wysp Brytyjskich, Theseus miał możliwość nauki w Hogwarcie dzięki swojej krwi i wstawiennictwu rodziny Fletcher.
• Na drugim roku został przyjęty do gryfońskiej drużyny Quiddicha jako Ścigający. Na jednym ze starszych rozczników otrzymał propozycję gry w drużynie hiszpańskiej, czemu jednak odmówił, nie wiążąc przyszłości ze sportem.
Doświadczenie:
• Odbył roczny staż w ministerstwie, przy Komitecie ds. Utylizacji Niebezpiecznych Stworzeń.
• Nie mając wystarczających środków na życie podjął się praktyki kaletniczej, pracując razem ze swoim ojcem. Bardzo szybko wciągnięty w świat podróży i polowań na niebezpieczne zwierzęta.
Aktualne miejsce pracy: Łowca, przez niektórych określany jako kłusownik.
Rozpoznawalność: Poziom III - Zwykły czarodziej, znany w swoim gronie współpracowników. Nie cieszy się najlepszą reputacją.
• Mimo urodzenia poza granicami Wysp Brytyjskich, Theseus miał możliwość nauki w Hogwarcie dzięki swojej krwi i wstawiennictwu rodziny Fletcher.
• Na drugim roku został przyjęty do gryfońskiej drużyny Quiddicha jako Ścigający. Na jednym ze starszych rozczników otrzymał propozycję gry w drużynie hiszpańskiej, czemu jednak odmówił, nie wiążąc przyszłości ze sportem.
Doświadczenie:
• Odbył roczny staż w ministerstwie, przy Komitecie ds. Utylizacji Niebezpiecznych Stworzeń.
• Nie mając wystarczających środków na życie podjął się praktyki kaletniczej, pracując razem ze swoim ojcem. Bardzo szybko wciągnięty w świat podróży i polowań na niebezpieczne zwierzęta.
Aktualne miejsce pracy: Łowca, przez niektórych określany jako kłusownik.
Rozpoznawalność: Poziom III - Zwykły czarodziej, znany w swoim gronie współpracowników. Nie cieszy się najlepszą reputacją.
Wskazówki dla Mistrza Gry
• Theseus należy do klubów: Artemis oraz podróżniczego „Cutty Sark”.• Interesują mnie wątki związane z półświatkiem, brudnymi interesami, niebezpiecznymi przygodami, zlecenia poza Anglią, nauki i rozpoczęcie biznesu kaletniczego.
• Chciałabym rozegrać wątek ratowania niebezpiecznych zwierząt i przypadkowego tworzenia "puszki pandory", z dobrych pobudek. Moglibyśmy razem z moją wspólniczką, Geraldine, wychować smoka.
there is mystery unfolding