Samuel Flynn Carrow
Urodzenie: 06.12.1945 (strzelec); numerologiczna 1 - pionier
Stan cywilny: kawaler
Nazwisko panieńskie: -
Krew: półkrwi
Zamieszkanie: Niewielki dom ze sporym warsztatem na obrzeżach Doliny Godryka
Pochodzenie: Syn Flynna Carrowa - specjalisty od translokacji oraz Michelle Shafiq - archeolożki, która całe życie poświęciła na badaniach w Ameryce Południowej. Wychowywany tylko przez ojca. Z matką utrzymywał kontakt głównie listowny, który się urwał kiedy zmarła podczas jednych z wykopalisk.
Stan cywilny: kawaler
Nazwisko panieńskie: -
Krew: półkrwi
Zamieszkanie: Niewielki dom ze sporym warsztatem na obrzeżach Doliny Godryka
Pochodzenie: Syn Flynna Carrowa - specjalisty od translokacji oraz Michelle Shafiq - archeolożki, która całe życie poświęciła na badaniach w Ameryce Południowej. Wychowywany tylko przez ojca. Z matką utrzymywał kontakt głównie listowny, który się urwał kiedy zmarła podczas jednych z wykopalisk.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ◉◉◉○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉◉○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ◉◉◉○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉◉◉◉○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: 2
Różdżka: pióro z ogona feniksa, akacja, 13 i pół cala, sztywna
Zwierzę totemiczne: żaba
Aura: szmaragdowo-zielona
O zdolnościach: Sam od dziecka interesował się wszystkim, co związane jest z transportem. Jako mały chłopiec spędzał godziny z ojcem w warsztacie, gdzie przyglądał się jego pracy. Wiedział, że chce się zajmować tym samym. W Hogwarcie poznawał różne dziedziny magii, tak właściwie, to czego by się nie dotknął ogarniał w mniejszym, lub większym stopniu - na początku się dziwił, że trafił do domu Roweny Ravcenclaw, z czasem jednak zrozumiał, że nie jest gorszy od innych uczniów, których tiara właśnie tutaj przydzieliła. Chętnie uczył się uroków, uważał bowiem, że może mu się to przydać w przyszłości, kiedy zacznie zajmować się tym, czym ojciec. Bardzo ciekawiło go, co w jaki sposób jest zrobione i dlaczego działa, czytał wiele ksiąg na temat tworzenia magicznych przedmiotów. Jego piętą Achillesa okazały się być przedmioty przyrodnicze. Nie radził sobie zupełnie z zielarstwem, opieką nad magicznymi stworzeniami oraz eliksirami. Udało mu się je jakimś cudem zdać na najniższe oceny.
Swoją głowę wtul pod mój płaszcz: Samuel jak przystało na Carrowa posiada wybitne umiejętności związane z teleportacją. Potrafi się teleportować z ośmioma osobami dzięki teleportacji łączonej.
Niewidzialność: Samuel nigdy nie był osobą, która specjalnie rzucała się w oczy. Nie zajmuje się niczym specjalnym, nie jest osobą, która jest zapraszana na przyjęcia, większość czasu spędza w warsztacie, ewentualnie wieczorami można go spotkać w pubach.
Tworzenie mechanizmów II: Carrow od dziecka był zafascynowany tworzeniem przedmiotów. Bardzo lubił wiedzieć dlaczego coś działa i w jaki sposób to się dzieje. Jako mały chłopiec rozkładał rzeczy na części pierwsze i składał je z powrotem. Z czasem zaczęło mu zostawać coraz mniej części i stał się prawdziwym specjalistą. Próbował też wykonywać ulepszenia, aby one działały lepiej. Zaczytywał się w instrukcjach obsługi, aby wiedzieć, jak zrobić wszystko po kolei.
Latanie na miotle I: Nauczył się latać na miotle, gdy miał sześć lat. Ojciec często wysyłał go do pobliskiego sklepu po brakujące części do jego magicznego warsztatu. Grał w Hogwarcie w quidditcha jako pałkarz.
Walka wręcz I: Jego wizyty w pubach różnie się kończą, czasem pod wpływem alkoholu wdawał się w bójki, dzięki czemu nabrał wprawy w walce wręcz.
Prowadzenie pojazdów I: Samuel często odwiedza mugolskie dzielnice Londynu. Uważa, że można wiele się od nich nauczyć. Jako, że interesuje go głównie transport, to zaprzyjaźnił się z pewnym mechanikiem samochodowym. Ten nauczył go jeździć samochodem.
Renowacja II: Poza tworzeniem magicznych przedmiotów zaczął interesować się naprawianiem tych, które inni popsuli. Zdarza mu się grzebać w czarodziejskich śmietnikach i wyciągać z nich graty, z których później tworzy perełki.
Porywczy I: : Ma bardzo krótki lont. Wystarczy jedno słowo wypowiedziane w nieodpowiedni sposób, a zaczyna się denerwować. Reaguje zdecydowanie i często przesadnie, nie zawsze adekwatnie do sytuacji.
Uzależniony I: Sam pali bardzo dużo papierosów, nie potrafi sobie wyobrazić nowego dnia bez wypalenia papierosa po wstaniu z łóżka. Kiedy nie ma przy sobie paczki to zaczyna się denerwować.
Magiczny antytalent III: Nie potrafi korzystać z nekromancji.
Daltonista I: Nigdy jakoś specjalnie nie skupiał się na tym, co widzi. Już za dzieciaka mylił kolor czerwony z zielonym, Flynn myślał, że mieszają mu się nazwy kolorów. Kiedy rozpoczął naukę w Hogwarcie uparcie kłócił się z kolegą, że herb Gryffindoru jest zielony, został wysłany do skrzydła szpitalnego - dopiero tutaj ktoś się przejął tym, co widzi. Okazało się, że cierpi na daltonizm.
Zbieracz I: Samuel uważa, że każda rzecz może mu się do czegoś przydać, jest stałym bywalcem okolicznych śmietników, często znajduje w nich rzeczy, które następnie naprawia, większość z nich zostawia dla siebie, bo ciężko jest mu się z nimi rozstać.
Różdżka: pióro z ogona feniksa, akacja, 13 i pół cala, sztywna
Zwierzę totemiczne: żaba
Aura: szmaragdowo-zielona
O zdolnościach: Sam od dziecka interesował się wszystkim, co związane jest z transportem. Jako mały chłopiec spędzał godziny z ojcem w warsztacie, gdzie przyglądał się jego pracy. Wiedział, że chce się zajmować tym samym. W Hogwarcie poznawał różne dziedziny magii, tak właściwie, to czego by się nie dotknął ogarniał w mniejszym, lub większym stopniu - na początku się dziwił, że trafił do domu Roweny Ravcenclaw, z czasem jednak zrozumiał, że nie jest gorszy od innych uczniów, których tiara właśnie tutaj przydzieliła. Chętnie uczył się uroków, uważał bowiem, że może mu się to przydać w przyszłości, kiedy zacznie zajmować się tym, czym ojciec. Bardzo ciekawiło go, co w jaki sposób jest zrobione i dlaczego działa, czytał wiele ksiąg na temat tworzenia magicznych przedmiotów. Jego piętą Achillesa okazały się być przedmioty przyrodnicze. Nie radził sobie zupełnie z zielarstwem, opieką nad magicznymi stworzeniami oraz eliksirami. Udało mu się je jakimś cudem zdać na najniższe oceny.
Swoją głowę wtul pod mój płaszcz: Samuel jak przystało na Carrowa posiada wybitne umiejętności związane z teleportacją. Potrafi się teleportować z ośmioma osobami dzięki teleportacji łączonej.
Niewidzialność: Samuel nigdy nie był osobą, która specjalnie rzucała się w oczy. Nie zajmuje się niczym specjalnym, nie jest osobą, która jest zapraszana na przyjęcia, większość czasu spędza w warsztacie, ewentualnie wieczorami można go spotkać w pubach.
Tworzenie mechanizmów II: Carrow od dziecka był zafascynowany tworzeniem przedmiotów. Bardzo lubił wiedzieć dlaczego coś działa i w jaki sposób to się dzieje. Jako mały chłopiec rozkładał rzeczy na części pierwsze i składał je z powrotem. Z czasem zaczęło mu zostawać coraz mniej części i stał się prawdziwym specjalistą. Próbował też wykonywać ulepszenia, aby one działały lepiej. Zaczytywał się w instrukcjach obsługi, aby wiedzieć, jak zrobić wszystko po kolei.
Latanie na miotle I: Nauczył się latać na miotle, gdy miał sześć lat. Ojciec często wysyłał go do pobliskiego sklepu po brakujące części do jego magicznego warsztatu. Grał w Hogwarcie w quidditcha jako pałkarz.
Walka wręcz I: Jego wizyty w pubach różnie się kończą, czasem pod wpływem alkoholu wdawał się w bójki, dzięki czemu nabrał wprawy w walce wręcz.
Prowadzenie pojazdów I: Samuel często odwiedza mugolskie dzielnice Londynu. Uważa, że można wiele się od nich nauczyć. Jako, że interesuje go głównie transport, to zaprzyjaźnił się z pewnym mechanikiem samochodowym. Ten nauczył go jeździć samochodem.
Renowacja II: Poza tworzeniem magicznych przedmiotów zaczął interesować się naprawianiem tych, które inni popsuli. Zdarza mu się grzebać w czarodziejskich śmietnikach i wyciągać z nich graty, z których później tworzy perełki.
Porywczy I: : Ma bardzo krótki lont. Wystarczy jedno słowo wypowiedziane w nieodpowiedni sposób, a zaczyna się denerwować. Reaguje zdecydowanie i często przesadnie, nie zawsze adekwatnie do sytuacji.
Uzależniony I: Sam pali bardzo dużo papierosów, nie potrafi sobie wyobrazić nowego dnia bez wypalenia papierosa po wstaniu z łóżka. Kiedy nie ma przy sobie paczki to zaczyna się denerwować.
Magiczny antytalent III: Nie potrafi korzystać z nekromancji.
Daltonista I: Nigdy jakoś specjalnie nie skupiał się na tym, co widzi. Już za dzieciaka mylił kolor czerwony z zielonym, Flynn myślał, że mieszają mu się nazwy kolorów. Kiedy rozpoczął naukę w Hogwarcie uparcie kłócił się z kolegą, że herb Gryffindoru jest zielony, został wysłany do skrzydła szpitalnego - dopiero tutaj ktoś się przejął tym, co widzi. Okazało się, że cierpi na daltonizm.
Zbieracz I: Samuel uważa, że każda rzecz może mu się do czegoś przydać, jest stałym bywalcem okolicznych śmietników, często znajduje w nich rzeczy, które następnie naprawia, większość z nich zostawia dla siebie, bo ciężko jest mu się z nimi rozstać.
Edukacja: Hogwart, Ravenclaw
Doświadczenie: Kiedy skończył naukę w Hogwarcie poszedł na kurs do minsterstwa, aby zostać oficjalnym nauczycielem teleportacji. Zresztą miał to w genach. Tworzył również świstokliki w warsztacie ojca. Znaleźli się tacy, którzy słyszeli o jego umiejętnościach, zresztą nie od dziś wiadomo, że Carrowowie zajmują się transportem i wykorzystywali go do szmuglowania towarów spoza Wielkiej Brytanii.
Aktualne miejsce pracy: Pracuje jako nauczyciel teleportacji dla ministerstwa oraz jest twórcą świstoklików. Jeśli trafi się odpowiedni klient może dla niego przeszmuglować to i owo.
Cechy szczególne: Samuel Carrow nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jest to przeciętny mężczyzna, jakich wielu. Ręce ma często ubrudzone smarem, a na spodniach ślad oleju.
Rozpoznawalność: 3 - Samuel jest zwyczajnym czarodziejem, który nie rzuca się w oczy. Posiada stałe grono klientów i znajomych z którymi utrzymuje kontakt.
Doświadczenie: Kiedy skończył naukę w Hogwarcie poszedł na kurs do minsterstwa, aby zostać oficjalnym nauczycielem teleportacji. Zresztą miał to w genach. Tworzył również świstokliki w warsztacie ojca. Znaleźli się tacy, którzy słyszeli o jego umiejętnościach, zresztą nie od dziś wiadomo, że Carrowowie zajmują się transportem i wykorzystywali go do szmuglowania towarów spoza Wielkiej Brytanii.
Aktualne miejsce pracy: Pracuje jako nauczyciel teleportacji dla ministerstwa oraz jest twórcą świstoklików. Jeśli trafi się odpowiedni klient może dla niego przeszmuglować to i owo.
Cechy szczególne: Samuel Carrow nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jest to przeciętny mężczyzna, jakich wielu. Ręce ma często ubrudzone smarem, a na spodniach ślad oleju.
Rozpoznawalność: 3 - Samuel jest zwyczajnym czarodziejem, który nie rzuca się w oczy. Posiada stałe grono klientów i znajomych z którymi utrzymuje kontakt.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Samuel nie wybrał jeszcze żadnej ze stron. Raczej stara się po prostu przeżyć w tych trudnych czasach. Jego największym marzeniem jest odkrycie miasta ze złota, o którym pisała mu w listach matka, zresztą zmarła kiedy szukała El Dorado, dziennik który mu wysłała to jego największy skarb.