• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 … 3 4 5 6 7
Seraphina Prewett

Seraphina Prewett
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#1
19.10.2022, 00:57  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2022, 03:18 przez Morgana le Fay.)  

Seraphine Amifitryte Prewett

Urodzenie: 07.02.1945 | Numerologiczna 1 | Wodnik
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: Prewett
Krew: Czysta
Pochodzenie: Od lat jej rodzina zamieszkuje Wielką Brytanię - głównie okolice Londynu, nie jest jednak wykluczone, że któryś Prewett odnajdzie się gdzieś poza granicami miasta. Jej ojcem jest Emmanuel Arsene Prewett, matką Amfitryte Atalanta Prewett z domu Malfoy.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉◉○
Aktywność fizyczna: ○○○○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: II - Seraphina nie widzi problemu w krzywdzie jeżeli jest ona środkiem do celu albo wyładowaniem jej frustracji; chociaż to drugie jest mniej spotykane, nie spędza jej snu z powiek poważne zranienie kogoś innego, psychiczne bądź fizyczne.
Różdżka: Pióro z ogona feniksa, 12 cali, dereń, giętka
Zwierzę totemiczne: Wróbel
Aura: Pomarańczowy
O zdolnościach:
Nie będąc wybitną w pojedynkach postawiła swoje możliwości na obronie, ucząc się tego, jak blokować lecące w nią zaklęcia, a ostatecznie też pragnąc zablokować dostęp do swoich myśli pewnego dnia.
Przez swoją chorobę potrafi bardzo szybko się skupić na przyswojeniu i zapamiętaniu informacji, obserwując uważnie otoczenie i zbierając informacje, a jej niewymuszone zachowanie w towarzystwie sprawia, że podpada w kategorię dość lubianych osób, z czego chętnie korzysta, wykorzystując do tego wiarygodne kłamstwa bądź własną atrakcyjność.
Pozując na filantropkę, dobrze radzi sobie z przekonywaniem do siebie ludzi również za pomocą pieniędzy, dzięki czemu problemy które napotyka na drodze może pokonać za pomocą "przysług". Bardzo dobrze wykorzystuje sytuację i nie odpuszcza łatwo, nie pozostawiając jednak nieprzyjemnego wrażenia.

Jej aktywność fizyczna jest znikoma - co prawda od czasu do czasu cieszy się spacerem albo rodzinną przejażdżką na abraksanie, jest jednak marnej postury i ucieczka w wielu groźnych konfrontacjach jest dla niej koniecznością, nie wyborem. Dodatkowo ciało jej jest wyniszczane powoli przez przyjmowane przez nią substancję i mimo starań w równoważeniu tego, starość nie będzie dla niej łaskawa. Choroba Milofrda sprawia, że nie jest również w stanie skupić uwagi w niektórych sytuacjach, co może wiązać się z wyłączeniem jej z działań.
Nie interesuje jej szczególnie praktyczna strona magii poza dziedzinami rozporszenia - lubi czarować ale nie przekłada to na działanie bojowe i w pojedynkach miałaby małe szanse, jej magia jest raczej rodzaju użytkowego.
Nie interesują ją również hobby polegające na sztuce - lubi oglądądać ładne rzeczy lecz rzemiosło nie jest dla niej interesujące na tyle, by poświęcić sie mu dłużej.

Blondynom się nie podskakuje: - przewaga rodziny Malfoy.
Teleportacja - II: - Seraphina nie jest wojownikiem i żaden z niej agresor, a jej działania są raczej natury psychicznej niż wycelowane w spory fizyczne. Dlatego skorzystała z okazji, aby nauczyć się teleportacji, wykorzystując to do szybkiego opuszczenia niewygodnego dla niej miejsca, gdy sytuacja staje się podbramkowa.
Bogacz - II: - Prewettci jako rodzina czystej krwi od lat prowadząca zakłady oraz wiele nielegalnych interesów nie narzeka na brak gotówki - tak samo jak posiadająca kasyno Seraphina.
Kłamstwo - I: - nauczona machlojek już od dzieciństwa, szybko przyswoiła sobie, że prawda nie jest najlepszym narzędziem i wiele rzeczy osiągnąć można dzięki zręcznej manipulacji bądź pomijaniu faktów.
Kokieteria - I:   - lubując się w (głównie cielesnych) podbojach, panna Prewett nie widzi problemu z wykorzystaniem swoich uroków do osiągnięcia celów.


Toksyczni rodzice - II: - w jej rodzinie najważniejsze jest to, by działać na jej korzyść, nigdy przeciwko dlatego Seraphina zawsze ostatecznie skończy tam, gdzie reszta Prewettów pójdzie.
Nałogowy hazardzista - II: - poza używkami, to hazard daje jej niezbędną ilość adrenaliny i rozrywki w życiu, mało kiedy więc odmawia sobie przyjemności z gry. Przegrać, wygrać, nie jest ważne, rozgrywka musi trwać.
Choroba genetyczna - I: - jej życie toczyło się od zawsze w cieniu Milforda - pewnego błogosławieństwa i przekleństwa jednocześnie.
Uzależnienie - I: - dla rozładowania napięcia i przebodźcowania spowodwanego chorobą, Seraphina chętnie sięga po wszelkiego rodzaju używki, z gałęzi tych mniej bądź bardziej legalnych.
Edukacja: Hogwart, Slytherin
Slytherin przyjął ją z otwartymi ramionami, bo Tiara Przydziału wyczuła rozwijającą się w niej ambicję. Chociaż trzymała się z dobrze urodzonymi dziećmi z rozmaitych rodów czystej krwi, sama częściej analizowała otoczenie i szkolne życie niż w nim uczestniczyła. Nawet jeżeli nikogo nie dręczyła, nigdy też nie stawała w obronie pokrzywdzonych, a dbała wyłącznie o garstkę osób – mimo to, opieka w jej wykonaniu wyglądała naprawdę koślawo, bo zawsze uwaga Seraphiny dość szybko zwracała się ku niej samej. Nauka szła jej całkiem dobrze – może i jej umysł potrafił nieoczekiwanie zaciąć się w swojej pracy, jednak z jej pamięcią wystarczyło poćwiczyć po zajęciach i poczytać podręcznik, aby być przygotowanym.
Doświadczenie: Od małego uczestniczyła w życiu rodziny i stopniowo wprowadzana, coraz lepiej rozpoznawała się w samodzielnym prowadzeniu interesów, aby ostatecznie, najpierw jako zarządca, a potem jako właściciel, otoczyć swoją opieką kasyno.
Aktualne miejsce pracy: Kasyno "Mirage" - jest właścicielką tego miejsca
Rozpoznawalność: IV - Chociaż w szkole trzymała się głównie siebie, znalazła swoją grupkę znajomych, z którą trzymała się po zakończeniu Hogwartu. Jednak prawdziwy rozkwit towarzyski nastąpił po latach nauki, gdy zajęła się bardziej sprawami rodzinnymi, wysuwając się przed szereg i pokazując się na różnych wydarzeniach, zawsze z nienagannymi manierami oraz klasą i elegancją. Stara się pokazać na różnych wydarzeniach oraz zaistnieć w życiu społeczności.

Wskazówki dla Mistrza Gry


- Seraphina może dołączyć do jakiejś organizacji, będzie to jednak podyktowane tym jak organizacja się rozwinie na fabule; zaczyna z poziomu obserwatora.
- Postać kocha chaos, więc najpewniej będzie próbowała mącić na początku bądź działać na więcej niż jeden front.
- Kasyno "Mirage" jest legalną działalnością, wszystkie opłaty czy papierologia załatwiane są bez problemów


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#2
19.10.2022, 01:08  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.05.2023, 15:41 przez Eutierria.)  

skrytka bankowa

Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD
Bonusy
brak
Przedmioty
brak
Rozliczenia
ŹródłoZmiany w PD
20.10.22 - utworzenie karty postaci1000
20.10.22 - Początkowe wydatki-1000
22.12.22 - Akcja charytatywna i bal u Longbottomów30
08.01.23 - Poszukiwania Czekoladowych Jajek10
26.05.23 - Urodziny Yaxleyów30

Kasyno "Mirage"

Eleganckie i klasyczne kasyno, które zostało schronieniem dla wielu zmęczonych pracą (i zdecydowanie bogatych) mieszkańców Londynu, w którym chociaż przez chwilę mogą odpocząć, zapominając o troskach codziennego życia. Wszystko zostało skonstruowane z myślą o wygodnym miejscu dla tych, którzy poszukują odrobiony dyskrecji — jasne i czyste wejście zachęca do wejścia do środka, aby zanurzyć się w przestronnej przestrzeni gdzie wygodne fotele zachęcają do zajęcia miejsca przy jednym ze stolików i sięgnięcia po rozgrywkę.
Umiejscowienie: Ulica Pokątna
Poziom: I
Zabezpieczenia: -
Ulepszenia: -
Cechy: hałas, patrole, niewygodni sąsiedzi, prestiż


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#3
20.10.2022, 11:20  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.05.2023, 15:42 przez Eutierria.)  

zebrane odznaki



there is mystery unfolding
Gambit Królowej
I'm not calling you a liar, just don't lie to me
Elegancka i wysublimowana panna, która zręcznie przemyka przez ulice, ubrana w biel, która stała się niemal jej symbolem (ewentualnie okraszona czerwonymi dodatkami). Czasami znajduje się w miejscach, gdzie przebywać kobietom z dobrego domu nie wypada, ale Prewettci nigdy nie mieli zbyt wielu poszanowania dla zasad i konwenansów. Przeciętnego wzrostu (160 cm) pachnąca drzewem sandałowym i lawendą. Długie, rude włosy chętnie spina w kunsztowne fryzury.

Seraphina Prewett
#4
20.10.2022, 11:20  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2022, 13:53 przez Seraphina Prewett.)  

Seraphina Prewett



[Obrazek: a03e0a255e997ef106c1a0a0c519fa4b.jpg]

I need my golden crown of sorrow, my bloody sword to swing
My empty halls to echo with grand self-mythology
I am no mother, I am no bride, I am king



Mijając ją na ulicy zwróciłbyś uwagę na jej eleganckie stroje, zawsze w kolorze bieli, albo skierujesz spojrzenie na fantazyjne upięcie włosów, jednak do momentu rozmowy nic nie wyda ci się podejrzanego, gdy piękna kobieta mija cię, puszczając ci oko, aby skierować się w swoją stronę.

Nie poznasz również że to dość wybuchowy koktajl, gdy wpadniesz na nią w kawiarni, na zwykłej pogawędce gdzie może podpytać o twoje życia, przygody czy najnowsze dzieła – czy to z zaciekawienia, czy to z chęci zebrania informacji, tego nie możesz do końca wiedzieć. Nie wyda ci się jednak dziwna, chociaż możesz usłyszeć co nieco o niej od innych osób.

Dopiero gdy przekroczysz progi kasyna i spotkasz tam dwudziestosiedmioletnią Prewettównę, która w kasynie czy na balach i wydarzeniach bryluje niczym gwiazda, dając się poznać od tej entuzjastycznej strony. Może, gdy dasz porwać się szale zabawy, substancjom użytkowym czy sporej ilości alkoholu, może wraz z nią wyjdziesz na nocną przechadzkę po pubach, a może posiedzicie przy fontannie. Może nagle skończycie w klubie tanecznym, a może przepłyniecie razem Tamizę i spontanicznie udać się do mugolskiego świata.

Szczera, ale nie chamska, dopóki nie musi odszczekiwać na uwagi, spokojna na co dzień, ale gotowa w każdej chwili na odrobinę szaleństwa. Nie uciekająca przed wyzwaniami, kochająca kolejne dni za ich wyjątkowość, bogactwo za wygodny styl życia, słodycze za prostotę. Ma swój plan, lecz na ile chce się nim podzielić, zależy tylko od waszej relacji.

Możecie znać się z różnych miejsc, a może nasza relacja jest nieco bardziej intymna? A może masz inny pomysł? Napisz, wymyślimy coś razem.


Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę... siebie na czele wielkiego imperium hazardowego.
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... ciał porozrzucanych jak na Marszu Charłaków. 
♦ Amortencja pachnie mi... metalem pieniędzy, oliwkami, orchideą, sierścią końską.
♦ Moje ulubione zaklęcie to... Accio.
♦ Mój patronus przyjmuje formę... wróbla.
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... ciekawostka, nic więcej.
♦ Czarna magia? Cóż... nie zwracam na nią uwagi. Wszystko jest narzędziem.
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... plan, który wprowadzam w życie.
♦ Stoję po stronie... własnych wyborów, które będą zmieniać się wraz z sytuacją polityczną.
♦ Moje serce należy do... siebie, bo nie znalazł się jeszcze nikt, kto mógłby je zatrzymać jakkolwiek.
Gambit Królowej
I'm not calling you a liar, just don't lie to me
Elegancka i wysublimowana panna, która zręcznie przemyka przez ulice, ubrana w biel, która stała się niemal jej symbolem (ewentualnie okraszona czerwonymi dodatkami). Czasami znajduje się w miejscach, gdzie przebywać kobietom z dobrego domu nie wypada, ale Prewettci nigdy nie mieli zbyt wielu poszanowania dla zasad i konwenansów. Przeciętnego wzrostu (160 cm) pachnąca drzewem sandałowym i lawendą. Długie, rude włosy chętnie spina w kunsztowne fryzury.

Seraphina Prewett
#5
12.11.2022, 14:51  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2022, 14:59 przez Seraphina Prewett.)  

o przeszłości

Urodzona 7 lutego 1942 od zawsze była ciekawskim i inteligentnym dzieckiem, czas dzieciństwa spędzając na nauce gier i rozmaitych sposobów na kantowanie. W szkole trafiła do Slytherinu, ale trzymała się w towarzystwie wszystkich, namawiając ludzi na różne wyzwania, ale też po prostu spędzają czas — z jej cudowną pamięcią zawsze dawała sobie radę podczas egzaminów i nauki szkolnej. Będąc nosicielką choroby Milforda nie informuje o tym większości osób, przebodźcowanie zagłuszając alkoholem czy narkotykami.
Wątki z przeszłości znajdują się tutaj

Wiosna 1972

Chwilo, trwaj...
Gambit Królowej
I'm not calling you a liar, just don't lie to me
Elegancka i wysublimowana panna, która zręcznie przemyka przez ulice, ubrana w biel, która stała się niemal jej symbolem (ewentualnie okraszona czerwonymi dodatkami). Czasami znajduje się w miejscach, gdzie przebywać kobietom z dobrego domu nie wypada, ale Prewettci nigdy nie mieli zbyt wielu poszanowania dla zasad i konwenansów. Przeciętnego wzrostu (160 cm) pachnąca drzewem sandałowym i lawendą. Długie, rude włosy chętnie spina w kunsztowne fryzury.

Seraphina Prewett
#6
12.11.2022, 14:59  ✶  

Wspomnienia i sny


najważniejsze wspomnienia


Is Hell a man-made place?

rozgrywki

1969 • Marsz Praw Charłaków
1970 • Nastał Czas Ciemności
Gambit Królowej
I'm not calling you a liar, just don't lie to me
Elegancka i wysublimowana panna, która zręcznie przemyka przez ulice, ubrana w biel, która stała się niemal jej symbolem (ewentualnie okraszona czerwonymi dodatkami). Czasami znajduje się w miejscach, gdzie przebywać kobietom z dobrego domu nie wypada, ale Prewettci nigdy nie mieli zbyt wielu poszanowania dla zasad i konwenansów. Przeciętnego wzrostu (160 cm) pachnąca drzewem sandałowym i lawendą. Długie, rude włosy chętnie spina w kunsztowne fryzury.

Seraphina Prewett
#7
12.11.2022, 15:11  ✶  

Wiosna 1972


dokonania fabularne


Wydłużony opis fabularnych dokonań postaci w kwartale. Co zmieniło się w jej życiu? Czy pięła się na szczeblach organizacji? Zorganizowała wydarzenie, straciła kogoś bliskiego?


postępy


Co udało się postaci osiągnąć? Jak rozwinęła swoje umiejętności? Czego dokonała na fabule, a co gracz dodaje pomiędzy wierszami? Ten opis musi być poparciem zmian nanoszonych w statystykach, przewagach, zawadach i lokacjach.

rozgrywki

04.03.1972 • Kasyno "Mirage" - Brenna i Seraphina
07.03.1972 • Warsztat Morgana - Morgan i Seraphina
15.03.1972 • Otwarcie "Nory Nory" - sesja zbiorowa
18.03.1972 • Bal Longbottomów - sesja zbiorowa
20.03.1972 • Kasyno "Mirage" - Persephone i Seraphina
25.03.1972 • Przyjęcie Yaxleyów - sesja zbiorowa
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa