Rachunek sumienia
Jest to część wielowątkowego wydarzenia, jakim jest Rachunek Sumienia, będącego podsumowaniem działań graczy i mistrzów gry w pierwszych dwóch miesiącach fabularnych istnienia forum. Ten wątek dotyczy wszystkich postaci chętnych i zdolnych do wzięcia udziału.
Wprowadzenie fabularne
Wielka wichura będąca efektem działań Lorda Voldemorta na sabacie Beltane, doprowadziła do licznych zniszczeń na terenie Kniei i Doliny Godryka. Ministerstwo wysłało tam więcej osób do zajęcia się rannymi, a także stworzyło grupy poszukiwawcze składające się z przedstawicieli Ministerstwa i ochotników.
Wasze postacie musiały w fabularny sposób dowiedzieć się o zdarzeniu i postanowić wyruszyć do Doliny Godryka, o ile nie znajdowały się tam już wcześniej. Przedstawiciele Ministerstwa mają ręce pełne roboty, dlatego na miejscu znajduje się także wielu wolontariuszy i wasze postacie również mogą nimi zostać. Nie potrzeba tutaj wiele - do pomocy przyjmowany jest każdy, kto się przyda, ale należy zachować w tym logikę:
- Drobne postacie nie zostaną wysłane do przeczesywania lasu w poszukiwaniu zaginionych, ponieważ według relacji świadków gnieździ się tam coś dziwnego. Jeżeli prowadzisz drobną kobietę, to pani zarządzająca wolontariatem po prostu nie przyjmie takiej postaci do grupy ryzykującej życiem.
- Ranne w wyniku sabatu postacie, ze złamanymi kończynami, bólem wskazującym na bardzo mocny uraz, niemogące się sprawnie poruszać - zostaną zamknięte w namiocie medycznym i nie pomogą nikomu, bo to one potrzebują pomocy.
Wpisałeś się na listę wolonariuszy w Ratuszu? Oto jak możesz pomóc!
Pomoc wolontariuszy jest potrzeba przy zajmowaniu się rannymi, poszukiwaniu zagubionych i rannych osób w Kniei Godryka i transporcie czarodziejów z Doliny w inne miejsca (ponieważ nie działa sieć fiuu). Akcja ratunkowa nie obejmuje Polany Ognisk, która została odgrodzona czarodziejską, policyjną taśmą. Wszyscy mówią, że stało się tam coś strasznego.
♦ Przeczesywanie lasu
Jako gracze sami musicie podzielić się w 2-3 osobowe grupy, które będą przeczesywały Knieję w poszukiwaniu rannych i zaginionych. W lesie natraficie na rannych i potrzebujących pomocy ludzi oraz zwierzęta, możecie wpaść również na specjalne zdarzenia, zagrożenia, martwe ciała - osoby, które nie chcą pisać niczego w tym klimacie, nie znajdą tutaj niczego dla siebie.
Sesje odbywają się bez udziału Mistrza Gry (ale oczywiście można się z nim w każdej chwili skontaktować) w następujący sposób:
- Grupa rozpoczyna nowy wątek w Kniei Godryka. Rozgrywka musi być datowana na 2 maja, od godziny piątej rano do północy.
- Każda osoba znajdująca się w grupie pisze wejściowy post fabularny.
- Ostatnia osoba z grupy rzuca kością odpowiadającą kodowi wybranego pola, na przykład !A6.
- System gry generuje wam odpowiedź wraz z zadaniem do wykonania.
- Od razu zgłaszacie wylosowane zadanie w tym temacie, żeby Mistrz Gry zaznaczył to w tabeli.
- Po wykonaniu zadania możecie przesunąć się o jedno pole w dowolną stronę. W tym celu każdy z was pisze kolejną kolejkę postów, w których poruszacie się po Kniei i ostatnia osoba rzuca kością z wybranym polem.
- Wasze poszukiwania kończą się w momencie, w którym w okolicy nie ma już żadnych pól do przeszukania, lub kiedy przeszukaliście pięć pól. Po wejściu na pole przeszukane przez kogoś innego grupa natrafia na wstążkę symbolizującą to, że była już tutaj inna ekipa. Po przeszukaniu pięciu pól postacie są skrajnie zmęczone, nie mogą kontynuować poszukiwań.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
A | X | X | X | X | X | X |
B | X | X | X | X | X | X |
C | X | X | X | X | X | X |
D | X | X | X | X | X | X |
E | X | X | X | X | X | X |
F | X | X | X | X | X | |
G | X | X | X | X | X | X |
Kod zgłoszenia jest następujący:
Kod:
[b]Przeczesywanie lasu[/b]
[b]W skład grupy wchodzą:[/b] imiona i nazwiska postaci
[b]Wybrane pole:[/b] np. A6
[b]Link do rozgrywki:[/b] [url=]Poszukiwania[/url]
♦ Pomoc na miejscu
Jako gracze możecie stworzyć dowolną ilość sesji wokół pomagania rannym i zagubionym, którzy przedostali się już do Doliny. Ministerstwo rozłożyło na placu kilka sporych rozmiarów namiotów, których wnętrze zostało dodatkowo powiększone za pomocą zaklęcia. Czarodziejskie pogotowie ratunkowe oferuje tam stałą pomoc. Ze względu na niedziałającą sieć fiuu, uciekinierzy mają bardzo utrudniony transport do domu. Ciężko też o sprawny transport zaopatrzenia. Jako Mistrz Gry nie narzucam tego, w jaki sposób i komu macie pomagać, ale po pierwsze informuję, że na potrzeby tego wydarzenia możecie tworzyć sobie postacie niezależne i odgrywać je w swoich sesjach, a także proponuję to, czym wasze postacie mogą się zająć:
- bezpośrednia pomoc medyczna (znajdziecie dużo rannych, którym trzeba nieść pomoc),
- asystowanie uzdrowicielom i pielęgniarzom,
- pomoc przy zaopatrzeniu - tworzenie i rozdawanie wyrobów własnych, a także rozdysponowanie tego, co przywieźli na miejsce inni,
- oferowanie schronienia się przed wichurą w waszym domu (bezpośrednio po sabacie wiało niesamowicie mocno i osoby uciekające z Polany waliły pięściami w drzwi, prosząc o ratunek),
- transport osób i zaopatrzenia,
- patrolowanie najbliższych okolic w celu wyłapania, czy nie dzieje się nic dziwnego,
- wyłapanie w tłumie i wskazanie amnezjatorom przerażonych mugoli,
- pomoc w odnalezieniu zagubionych członków rodziny, dzieci.
Wszelkie działania w obrębie tego tematu zgłaszamy w tym wątku.
Kod:
[b]Pomoc na miejscu[/b]
[b]Zaangażowane postacie:[/b]
[b]Linki do sesji:[/b]
[url=]link do sesji[/url] - krótkie streszczenie
Mistrzem gry odpowiedzialnym za Rachunek sumienia jest Eutierria. Podsumowanie wraz z punktami doświadczenia pojawi się pod koniec lata. Możecie wrzucać tutaj posty WIP i edytować je w trakcie trwania kwartału.
there is mystery unfolding