Honorowy Pojedynek
"Tego lata, 26 lipca, dojdzie do emocjonującego starcia dwóch zwaśnionych stron. Honorowa walka na zasadach klubu pojedynku ma rozwiązać konflikt pomiędzy gwiazdą quidditchu Philipem Nottem, oraz obrońcą honoru swojej bliźniaczki Louvainem Lestrang'em. Pan Nott na swojego sekundanta wyznaczył Erika Longbottoma, zaś pana Lestrange będzie wspierał wieloletni przyjaciel, Atreus Bulstrode. Potyczkę składającą się na całe 5 rund obejrzeć będzie można osobiście na wynajętej hali widowiskowej przy ulicy Horyzotnalne. Zachęcamy do zakupu biletów."
"(...)Chodzą jednak pogłoski, że przyczyną nie jest ich wzajemna niechęć, a Loretta Lestrange: bliźniacza siostra Louvaina oraz była partnerka Philipa. Najwyraźniej brat postanowił stanąć w obronie honoru siostry(...)"
Garść informacji:
- Fabularna data rozpoczęcia wydarzenia to 26.07.1972, po zmroku, na wynajętej hali widowiskowej przy ulicy Horyzontalnej.
- Główną sceną wydarzenia będzie pojedynek Louvaina oraz Philipa, wraz z wyznaczonymi sekundantami; Atreus Bulstrode oraz Erik Longbottom. W ramach wydarzenia, równolegle, będą rozgrywały się dwa wątki. Pierwszy wątek to wyznaczona strefa dla vipów(umieszczona najbliżej podestu pojedynkowego), przeznaczona dla gości specjalnych, obsługi wydarzenia, oraz postaci z zaproszeniem imiennym wraz z osobami towarzyszącymi. Drugi wątek jest przeznaczony dla samego pojedynku, brać w nim udział mogą wyłącznie: Philip Nott, Erik Longbottom, Louvain Lestrange i Atreus Bulstrode. Pojedynek będzie nadzorowany i mistrzowany przez Norvel Twonk.
- W wątku pierwszym mogą brać udział tylko postaci posiadające zaproszenie imienne oraz ich osoby towarzyszące, lub postaci posiadające przewagę "Bogacz"(ceny biletów w strefie vip są mocno wygórowane). Wątek będzie trwać przez cały okres wydarzenia, od momentu gromadzenia się gości, aż do oficjalnego werdyktu pojedynku i chwilę po nim. Wątek w początkowej fazie będzie podzielony na tury czasowe. Postaci uczestniczące nie muszą odpisywać w każdej turze, dozwolone są 2 posty dla każdej postaci na turę. W dalszej części wydarzenia limity zostaną zniesione, upraszamy jednak o adekwatną narrację w waszych postach do postępów w wątku drugim i nie wybieganie z nią do przodu.
- Poza wymienionymi wyżej wyjątkami, dozwolone jest tworzenie dowolnej liczby wątków wokół wydarzenia na terenie hali widowiskowej i najbliższej okolicy z wyłączeniem sceny głównej oraz strefy dla vipów(wątki na trybunach, przy drink barze, szatni, czy cokolwiek sobie wymyślicie są w pełni akceptowalne).
- Rozpoczęcie wątku drugiego będzie równoznaczne z oficjalnym rozpoczęciem widowiska(nie samego wydarzenia). Na wątek drugi będzie składać się prezentacja zawodników oraz ich sekundantów, pojedynek właściwy i ogłoszenie werdyktu.
- Postaci znajdujące się na czarnej liście i nie mogące brać udziału w wydarzeniu(obsługa eventu nie wpuści was głównym wejściem) to: Heather Wood i Aaron Skeeter.
- W razie pytań piszcie na PW/DC do mnie, lub do Philipa.
Zasady pojedynku:
- Każdy z pojedynkowiczów wyznacza swojego sekundanta, który walczy jeśli ten pierwszy nie będzie zdolny do kontynuowania pojedynku.
- Za niezdolność do walki uznaję się uraz uniemożliwiający utrzymania różdżki, lub utratę przytomności.
- Warunkiem zwycięstwa w pojedynku jest wygranie przez jedną ze stron(zawodnik+sekundant) 3 z 5 rund.
- Pojedynek wyklucza śmierć, lub trwały uszczerbek na zdrowiu zawodnika, lub sekundanta.
- Pełen ruch to 2x rzuty kośćmi + ruch postaci np. unik, chowanie się za osłoną, podbiegnięcie etc.
- Czarna magia jest oficjalnie zabroniona, użycie jej skutkuje natychmiastową dyskwalifikacją.
- Zabronione jest używanie eliksirów wspomagających w walce i przedmiotów magicznych innych niż różdżka.
- Dopuszczalne są wyłącznie podstawowe zaklęcia pojedynkowe lub ich odpowiedniki zgodnie z mechaniką forum.
wiadomość pozafabularnaPrzykłady:
Expelliarmus – ofierze wymyka się z ręki różdżka lub zostaje ona odrzucona do tyłu czasami razem z czarodziejem użytkującym ową różdżkę,
Rictusempra – oszałamia przeciwnika, wywołuje skurcze mięśni,
Protego – odbija zaklęcie rzucone przez przeciwnika,
Drętwota - powoduje utratę przytomności osoby poszkodowanej,
Petrificus Totalus – paraliżuje przeciwnika.
Levicorpus – powoduje uniesienie przeciwnika w powietrze za kostki i trwa to tak długo, póki ktoś nie rzuci zaklęcia Liberacorpus.
Expulso − powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym, nie powoduje większych obrażeń.