• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Sekrety Londynu Szpalta Zakończone [Wiosna/Lato 1972] Rachunek sumienia po wielkiej wichurze

[Wiosna/Lato 1972] Rachunek sumienia po wielkiej wichurze
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#1
03.06.2023, 01:23  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.09.2023, 17:08 przez Eutierria.)  

Rachunek sumienia


Jest to część wielowątkowego wydarzenia, jakim jest Rachunek Sumienia, będącego podsumowaniem działań graczy i mistrzów gry w pierwszych dwóch miesiącach fabularnych istnienia forum. Ten wątek dotyczy wszystkich postaci chętnych i zdolnych do wzięcia udziału.

Wprowadzenie fabularne


Wielka wichura będąca efektem działań Lorda Voldemorta na sabacie Beltane, doprowadziła do licznych zniszczeń na terenie Kniei i Doliny Godryka. Ministerstwo wysłało tam więcej osób do zajęcia się rannymi, a także stworzyło grupy poszukiwawcze składające się z przedstawicieli Ministerstwa i ochotników.

Wasze postacie musiały w fabularny sposób dowiedzieć się o zdarzeniu i postanowić wyruszyć do Doliny Godryka, o ile nie znajdowały się tam już wcześniej. Przedstawiciele Ministerstwa mają ręce pełne roboty, dlatego na miejscu znajduje się także wielu wolontariuszy i wasze postacie również mogą nimi zostać. Nie potrzeba tutaj wiele - do pomocy przyjmowany jest każdy, kto się przyda, ale należy zachować w tym logikę:
  • Drobne postacie nie zostaną wysłane do przeczesywania lasu w poszukiwaniu zaginionych, ponieważ według relacji świadków gnieździ się tam coś dziwnego. Jeżeli prowadzisz drobną kobietę, to pani zarządzająca wolontariatem po prostu nie przyjmie takiej postaci do grupy ryzykującej życiem.
  • Ranne w wyniku sabatu postacie, ze złamanymi kończynami, bólem wskazującym na bardzo mocny uraz, niemogące się sprawnie poruszać - zostaną zamknięte w namiocie medycznym i nie pomogą nikomu, bo to one potrzebują pomocy.
Zapisanie się do grona wolontariuszy nie wymaga wiele wysiłku - liczy się tutaj czas i to, żeby uratować jak najwięcej osób. Po prostu wejdź do środka fioletowego namiotu, uśmiechnij się do stojącej tam dziewczyny i wpisz się na listę...

Wpisałeś się na listę wolonariuszy w Ratuszu? Oto jak możesz pomóc!


Pomoc wolontariuszy jest potrzeba przy zajmowaniu się rannymi, poszukiwaniu zagubionych i rannych osób w Kniei Godryka i transporcie czarodziejów z Doliny w inne miejsca (ponieważ nie działa sieć fiuu). Akcja ratunkowa nie obejmuje Polany Ognisk, która została odgrodzona czarodziejską, policyjną taśmą. Wszyscy mówią, że stało się tam coś strasznego.

♦ Przeczesywanie lasu


Jako gracze sami musicie podzielić się w 2-3 osobowe grupy, które będą przeczesywały Knieję w poszukiwaniu rannych i zaginionych. W lesie natraficie na rannych i potrzebujących pomocy ludzi oraz zwierzęta, możecie wpaść również na specjalne zdarzenia, zagrożenia, martwe ciała - osoby, które nie chcą pisać niczego w tym klimacie, nie znajdą tutaj niczego dla siebie.

Sesje odbywają się bez udziału Mistrza Gry (ale oczywiście można się z nim w każdej chwili skontaktować) w następujący sposób:
  1. Grupa rozpoczyna nowy wątek w Kniei Godryka. Rozgrywka musi być datowana na 2 maja, od godziny piątej rano do północy.
  2. Każda osoba znajdująca się w grupie pisze wejściowy post fabularny.
  3. Ostatnia osoba z grupy rzuca kością odpowiadającą kodowi wybranego pola, na przykład !A6.
  4. System gry generuje wam odpowiedź wraz z zadaniem do wykonania.
  5. Od razu zgłaszacie wylosowane zadanie w tym temacie, żeby Mistrz Gry zaznaczył to w tabeli.
  6. Po wykonaniu zadania możecie przesunąć się o jedno pole w dowolną stronę. W tym celu każdy z was pisze kolejną kolejkę postów, w których poruszacie się po Kniei i ostatnia osoba rzuca kością z wybranym polem.
  7. Wasze poszukiwania kończą się w momencie, w którym w okolicy nie ma już żadnych pól do przeszukania, lub kiedy przeszukaliście pięć pól. Po wejściu na pole przeszukane przez kogoś innego grupa natrafia na wstążkę symbolizującą to, że była już tutaj inna ekipa. Po przeszukaniu pięciu pól postacie są skrajnie zmęczone, nie mogą kontynuować poszukiwań.
123456
AXXXXXX
BXXXXXX
CXXXXXX
DXXXXXX
EXXXXXX
FXXXXX
GXXXXXX

Kod zgłoszenia jest następujący:

Kod:
[b]Przeczesywanie lasu[/b]
[b]W skład grupy wchodzą:[/b] imiona i nazwiska postaci
[b]Wybrane pole:[/b] np. A6
[b]Link do rozgrywki:[/b] [url=]Poszukiwania[/url]

♦ Pomoc na miejscu


Jako gracze możecie stworzyć dowolną ilość sesji wokół pomagania rannym i zagubionym, którzy przedostali się już do Doliny. Ministerstwo rozłożyło na placu kilka sporych rozmiarów namiotów, których wnętrze zostało dodatkowo powiększone za pomocą zaklęcia. Czarodziejskie pogotowie ratunkowe oferuje tam stałą pomoc. Ze względu na niedziałającą sieć fiuu, uciekinierzy mają bardzo utrudniony transport do domu. Ciężko też o sprawny transport zaopatrzenia. Jako Mistrz Gry nie narzucam tego, w jaki sposób i komu macie pomagać, ale po pierwsze informuję, że na potrzeby tego wydarzenia możecie tworzyć sobie postacie niezależne i odgrywać je w swoich sesjach, a także proponuję to, czym wasze postacie mogą się zająć:
  • bezpośrednia pomoc medyczna (znajdziecie dużo rannych, którym trzeba nieść pomoc),
  • asystowanie uzdrowicielom i pielęgniarzom,
  • pomoc przy zaopatrzeniu - tworzenie i rozdawanie wyrobów własnych, a także rozdysponowanie tego, co przywieźli na miejsce inni,
  • oferowanie schronienia się przed wichurą w waszym domu (bezpośrednio po sabacie wiało niesamowicie mocno i osoby uciekające z Polany waliły pięściami w drzwi, prosząc o ratunek),
  • transport osób i zaopatrzenia,
  • patrolowanie najbliższych okolic w celu wyłapania, czy nie dzieje się nic dziwnego,
  • wyłapanie w tłumie i wskazanie amnezjatorom przerażonych mugoli,
  • pomoc w odnalezieniu zagubionych członków rodziny, dzieci.
Nie wykluczam oczywiście waszych osobistych pomysłów. Jeżeli macie jakieś wątpliwości, po prostu do mnie napiszcie.

Wszelkie działania w obrębie tego tematu zgłaszamy w tym wątku.

Kod:
[b]Pomoc na miejscu[/b]
[b]Zaangażowane postacie:[/b]
[b]Linki do sesji:[/b]
[url=]link do sesji[/url] - krótkie streszczenie

Mistrzem gry odpowiedzialnym za Rachunek sumienia jest Eutierria. Podsumowanie wraz z punktami doświadczenia pojawi się pod koniec lata. Możecie wrzucać tutaj posty WIP i edytować je w trakcie trwania kwartału.


there is mystery unfolding
Trickster
Come with me now,
I'm gonna take you down.
Samuel mierzy jakieś 185 centymetrów wzrostu. Jest bardzo wysportowany, lubi wszelkie aktywności fizyczne. Włosy ma jasne, zawsze czesane wiatrem, często zbyt długie i roztrzepane, pojedyncze kosmyki nachodzą mu na jasnoniebieskie oczy. Na jego twarzy zazwyczaj maluje się beztroski uśmiech. Pachnie smarem i tytoniem.

Samuel Carrow
#2
29.06.2023, 10:45  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2023, 17:53 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Brenna Longbottom; Samuel Carrow
Wybrane pole: B1
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana. Samuel 1/5, Brenna 1/4.
adnotacja moderatora
Zadanie zrealizowane (mugol przekazany „odpowiednim służbom” - pamięć usunięta).

ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
Chichot losu
I’m not looking for the knight
I’m looking for the sword
Brązowe, niezbyt długie włosy, często rozczochrane. Wzrost wysoki jak na kobietę, bo mierzy sobie około 179 centymetrów wzrostu. Twarz raczej sympatycznie ładna niż piękna, nie wyróżniająca się przesadnie i rzadko umalowana. Brenna porusza się szybko, energicznie, głos ma miły i rzadko go podnosi. Ubiera się różnie, właściwie to okazji - w ministerstwie widuje się ją w umundurowaniu albo w koszuli i garniturowych spodniach, kiedy trzeba iść gdzieś, gdzie będą mugole, w Dolinie w ubraniach, które ujdą wśród mugoli, a na przyjęcia i bale czystokrwistych zakłada typowe dla tej sfery zdobione szaty. W tłumie łatwo może zniknąć. Jeżeli używa perfum, to zwykle to jedna z mieszanek Potterów, zawierająca nutę bzu, porzeczki i cedru, a szamponu najczęściej jabłkowego, rzecz jasna też potterowskiego.

Brenna Longbottom
#3
29.06.2023, 11:45  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2023, 17:52 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Brenna Longbottom i Samuel Carrow
Wybrane pole: B2
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana. Samuel 2/5, Brenna 2/4.
adnotacja moderatora
Brak tury poruszania się po Kniei. Pole nie posiada konkretnego zadania.

ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.


Don't promise to live forever. Promise to forever live while you're alive.
Chichot losu
I’m not looking for the knight
I’m looking for the sword
Brązowe, niezbyt długie włosy, często rozczochrane. Wzrost wysoki jak na kobietę, bo mierzy sobie około 179 centymetrów wzrostu. Twarz raczej sympatycznie ładna niż piękna, nie wyróżniająca się przesadnie i rzadko umalowana. Brenna porusza się szybko, energicznie, głos ma miły i rzadko go podnosi. Ubiera się różnie, właściwie to okazji - w ministerstwie widuje się ją w umundurowaniu albo w koszuli i garniturowych spodniach, kiedy trzeba iść gdzieś, gdzie będą mugole, w Dolinie w ubraniach, które ujdą wśród mugoli, a na przyjęcia i bale czystokrwistych zakłada typowe dla tej sfery zdobione szaty. W tłumie łatwo może zniknąć. Jeżeli używa perfum, to zwykle to jedna z mieszanek Potterów, zawierająca nutę bzu, porzeczki i cedru, a szamponu najczęściej jabłkowego, rzecz jasna też potterowskiego.

Brenna Longbottom
#4
29.06.2023, 23:25  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2024, 10:24 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Brenna Longbottom i Samuel Carrow
Wybrane pole: A2
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana. Samuel 3/5, Brenna 3/4.
adnotacja moderatora
Brak tury poruszania się po Kniei.
adnotacja moderatora
Zadanie zrealizowane (dziecko zostaje bezpośrednio uświadomione, że już nie żyje - scenariusz 2).

ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.


Don't promise to live forever. Promise to forever live while you're alive.
Lew Salonowy
Seeking to be whole
Driven by passion
Philip to mierzący 173 cm wzrostu wysportowany mężczyzna. Niebieskooki blondyn, którego znakiem szczególnym są dołeczki w policzkach i promienny uśmiech. Jego znakiem szczególnym są dołeczki w policzkach oraz promienny uśmiech. Przywiązuje dużą uwagę do swojego wizerunku, dopasowując swój ubiór do każdej sytuacji. Roztacza wokół siebie aurę niezachwianej pewności siebie.

Philip Nott
#5
02.07.2023, 06:39  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2024, 10:20 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Lucy Longbottom, Philip Nott
Wybrane pole: C1
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana.
adnotacja moderatora
Philip 1/5, Lucy 1/5.
adnotacja moderatora
ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
Brak zrealizowanych zadań.
Mistrz Dagur
Dagur to mężczyzna obdarzony bardzo wysokim wzrostem (3 metry) i masywną budową ciała, przez co wyróżnia się na tle innych ludzi. Islandczyk ma rude, zwykle utrzymanie w nieładzie włosy, gęstą rudą brodę i zielone oczy. Ubiera się w wygodne, często mugolskie ubrania. Bardzo często można go zastać w narzuconym na codzienne ubrania skórzanym fartuchu i rękawicach ze smoczej skóry, wykorzystywanych podczas pracy w kuźni. Przez swój wzrost i budowę ciała może wywoływać mieszane uczucia u spotykanych na swojej drodze osób i może odstawać swoim zachowaniem od mieszkańców Anglii, jednak jest tak naprawdę serdecznym człowiekiem.

Dagur Nordgersim
#6
02.07.2023, 22:40  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2024, 10:27 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Dagur Nordgersim i Hjalmar Nordgersim
Wybrane pole: A6
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana.
adnotacja moderatora
Dagur 1/5, Hjalmar 1/5.
adnotacja moderatora
Wykonanie zadania z powodzeniem.
ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
Widmo
Około 175 centymetrów wzrostu. Jasnobrązowa czupryna, latem łatwo rozjaśniająca się od słońca. Młodzieńcza twarz, sprawiająca raczej przyjazne wrażenie. Dość szczupły, choć nie wymizerowany.

Darcy Lockhart
#7
02.07.2023, 23:35  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2023, 18:08 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Darcy i Daisy Lockhart
Wybrane pole: G6
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana. Darcy 1/5, Daisy 1/5.
adnotacja moderatora
Daisy wpisuje się w opis osoby, która powinna zostać odrzucona przy zapisach - kobieta zbierająca zapisy wolontariuszy zostaje zwolniona.
adnotacja moderatora
Postacie unikają starcia ze stworzeniami (statystyka).

ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
Widmo
Około 175 centymetrów wzrostu. Jasnobrązowa czupryna, latem łatwo rozjaśniająca się od słońca. Młodzieńcza twarz, sprawiająca raczej przyjazne wrażenie. Dość szczupły, choć nie wymizerowany.

Darcy Lockhart
#8
02.07.2023, 23:59  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2023, 18:56 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Darcy i Daisy Lockhart
Wybrane pole: G5
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana. Darcy 2/5, Daisy 2/5.
adnotacja moderatora
Brak tury poruszania się po Kniei. Odprowadzono ranną kobietę do Doliny.

ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
irish mutineer
living like we're renegades

Raczej łatwo przegapić go w tłumie. Nieco niższy od przeciętnego Brytyjczyka (174 cm), jest krępej budowy mężczyzną. Ma jasnoniebieskie oczy oraz wiecznie roztrzepane jasne włosy, a ich długość sugeruje, że dawno nie był u fryzjera. Vinnie preferuje modę mugolską, rzadko ubiera się elegancko, zdecydowanie preferuje odzież, która nie krępuje jego ruchów. Kiedy podwija rękawy swetra lub koszuli, można dostrzec liczne blizny pokrywające jego przedramiona, zarówno po oparzeniach jak i cięte. Ma silny akcent po którym nietrudno zgadnąć, że nie urodził się w Londynie. Pachnie tytoniem.

Vincent O’Dwyer
#9
03.07.2023, 12:43  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2024, 10:30 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Geraldine Yaxley, Vincent O'Dwyer
Wybrane pole: D1
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana.
adnotacja moderatora
Vincent 1/5, Geraldine 1/5.
adnotacja moderatora
Wykonane zadanie - przegonienie ucznia bez pomagania mu.
ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
Z pierwszych stron gazet
I just wanted you to know
That baby, you the best
Wysoki mężczyzna, mający ok 183 cm wzrostu, niebieskie oczy i blond włosy. W towarzystwie przyjaciół i zaciszu własnego domu zapuszcza brodę, którą goli na poczet zdjęć do gazet i wydarzeń towarzyskich. Jowialny człowiek, który zazwyczaj uśmiecha się do wszystkich niezależnie od sytuacji.

Bertie Bott
#10
03.07.2023, 19:54  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2024, 10:32 przez Eutierria.)  
Przeczesywanie lasu
W skład grupy wchodzą: Alastor Moody, Bertie Bott, Elliott Malfoy
Wybrane pole: D6
Link do rozgrywki: Poszukiwania

adnotacja moderatora
Mapa zaktualizowana.
adnotacja moderatora
Bertie 1/5, Elliott 1/5, Alastor 1/4.
adnotacja moderatora
Spotkanie z widmami.
ROZGRYWKA ZAKOŃCZONA.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Podsumowanie aktywności: Eutierria (1426), Samuel Carrow (69), Brenna Longbottom (82), Philip Nott (28), Dagur Nordgersim (30), Darcy Lockhart (205), Vincent O’Dwyer (67), Bertie Bott (32), Leta Crouch (108), Geraldine Yaxley (85), Rabastan Lestrange (135), Cathal Shafiq (78), Bellatrix Black (36), Hjalmar Nordgersim (64), Ulysses Rookwood (27), Dellian Ollivander (94), Martin Crouch (29), Alanna Carrow (141), Dora Crawford (30), Elliott Malfoy (41), Eunice Malfoy (25), Laurent Prewett (30), Cameron Lupin (262)

Wątek zamknięty  Dodaj do kolejeczki 

Strony (5): 1 2 3 4 5 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa