• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Departament nadgryzionych ołówków Ogłoszenia

Ogłoszenia
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#31
10.09.2023, 21:40  ✶  

Ogłoszenie #27


Teraz oprócz karty lokacji posiadamy również kartę łodzi.

B.


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Only the dead have seen the end of war.
Celtycka bogini magii, podziemi, wojny, płodności i zniszczenia. Łączona również z przeznaczeniem i przepowiedniami, zwłaszcza tymi mówiącymi o zagładzie, śmierci i wygranej w bitwie. Przedstawiana jest zwykle w zbroi i rynsztunku. Pojawia się wszędzie, gdzie jest wojna. Krąży nad polem bitwy pod postacią kruka lub wrony. Podżega wojowników do walki i może pomóc w zwycięstwie nad ich wrogami. Morrígan zachęca wojowników do odważnych czynów, wzbudza strach w ich wrogach i jest przedstawiana jako piorąca zakrwawione ubrania tych, którym przeznaczona jest śmierć. Najczęściej jest postrzegana jako bogini bitwy i wojny, a także jako manifestacja bogini ziemi i suwerenności, głównie reprezentująca rolę bogini jako strażniczki terytorium i jego mieszkańców. Morrígan jest często opisywana jako trzy siostry, zwane „trzema Morrígan”. W mitologii członkostwo w triadzie jest przyznawane boginiom Badb, Macha i Morrígan, która może mieć na imię Anand. Uważa się, że wszystkie te imiona były imionami tej samej bogini.

Morrigan
#32
11.09.2023, 09:14  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.09.2023, 09:14 przez Morrigan.)  

Ogłoszenie #28


W Rozliczeniu Kwartalnym umknęło nam miejsce na opisy do Karty Postaci nowych przewag oraz zawad. Wzór został uzupełniony, a osoby, które już wrzuciły swoje rozliczenia i dobierają nowe cechy prosimy o uzupełnienie o opisy. Buziaki! <3


Y.
Czarodziejska legenda
Only the dead have seen the end of war.
Celtycka bogini magii, podziemi, wojny, płodności i zniszczenia. Łączona również z przeznaczeniem i przepowiedniami, zwłaszcza tymi mówiącymi o zagładzie, śmierci i wygranej w bitwie. Przedstawiana jest zwykle w zbroi i rynsztunku. Pojawia się wszędzie, gdzie jest wojna. Krąży nad polem bitwy pod postacią kruka lub wrony. Podżega wojowników do walki i może pomóc w zwycięstwie nad ich wrogami. Morrígan zachęca wojowników do odważnych czynów, wzbudza strach w ich wrogach i jest przedstawiana jako piorąca zakrwawione ubrania tych, którym przeznaczona jest śmierć. Najczęściej jest postrzegana jako bogini bitwy i wojny, a także jako manifestacja bogini ziemi i suwerenności, głównie reprezentująca rolę bogini jako strażniczki terytorium i jego mieszkańców. Morrígan jest często opisywana jako trzy siostry, zwane „trzema Morrígan”. W mitologii członkostwo w triadzie jest przyznawane boginiom Badb, Macha i Morrígan, która może mieć na imię Anand. Uważa się, że wszystkie te imiona były imionami tej samej bogini.

Morrigan
#33
25.10.2023, 17:47  ✶  

Ogłoszenie #29


Zauważyliśmy trochę braków w wielu KP i żeby już nie pisać do każdego osobno, wypunktuję tutaj w czym rzecz (będzie to wymagało poprawek).

O co dokładnie chodzi? Powtarzają się dwie rzeczy:
  1. Pola z przewagami/zawadami mają opis skopiowany z mechaniki (a powinien być wpisany w odniesieniu do danej postaci) – widać to zwłaszcza w opisach cech rodowych, ale nie tylko.
  2. Braki w opisach edukacji (jak postaci szło w szkole, jak to odbiło się na jej życiu).

Chcielibyśmy pouzupełniać te błędy, więc przejrzyjcie swoje KP czy podobna sytuacja nie jest u Was.
  1. Jeżeli jeszcze nie rozliczyliście postaci za kwartał wiosenny, albo Wasze rozliczenie jest w trakcie sprawdzania, to dopiszcie odpowiednio poprawione opisy do rozliczeń (sprawdzający będą na to jeszcze patrzeć).
  2. Jeśli macie już sprawdzone rozliczenie, to zgłoście się do osoby, która je wam sprawdzała, z uzupełnionymi opisami, które wymagają poprawek.
  3. Jeśli macie postać świeżą, która rozliczać się nie będzie, to prośba o napisanie najlepiej do osoby, która sprawdzała Wam KP (ewentualnie jeśli to z jakiegoś powodu niemożliwe, to do dowolnej innej osoby sprawdzającej KP lub dowolnego administratora).

Y.
Czarodziejska legenda
Only the dead have seen the end of war.
Celtycka bogini magii, podziemi, wojny, płodności i zniszczenia. Łączona również z przeznaczeniem i przepowiedniami, zwłaszcza tymi mówiącymi o zagładzie, śmierci i wygranej w bitwie. Przedstawiana jest zwykle w zbroi i rynsztunku. Pojawia się wszędzie, gdzie jest wojna. Krąży nad polem bitwy pod postacią kruka lub wrony. Podżega wojowników do walki i może pomóc w zwycięstwie nad ich wrogami. Morrígan zachęca wojowników do odważnych czynów, wzbudza strach w ich wrogach i jest przedstawiana jako piorąca zakrwawione ubrania tych, którym przeznaczona jest śmierć. Najczęściej jest postrzegana jako bogini bitwy i wojny, a także jako manifestacja bogini ziemi i suwerenności, głównie reprezentująca rolę bogini jako strażniczki terytorium i jego mieszkańców. Morrígan jest często opisywana jako trzy siostry, zwane „trzema Morrígan”. W mitologii członkostwo w triadzie jest przyznawane boginiom Badb, Macha i Morrígan, która może mieć na imię Anand. Uważa się, że wszystkie te imiona były imionami tej samej bogini.

Morrigan
#34
03.03.2024, 21:13  ✶  

Ogłoszenie #30


Zmianie uległa długo wyczekiwana mechanika teleportacji. Od dzisiaj przewagi: Teleportacja (II) oraz Teleportacja łączna (I) zostają usunięte. Każda postać potrafi się teleportować, chyba że dobierzecie sobie zawady, które to uniemożliwiają. Osoby, które dotychczas nie posiadały przewagi Teleportacji i odgrywały postać tak, jakby nie potrafiła się teleportować, a nie chcą dobierać sobie zawady, która tego zabrania, mogą uznać, że w trakcie lata uczęszczały na kurs i go zdały.

Poprawiliśmy opis zawady Lęk wysokości, Wrażliwy żołądek oraz dodaliśmy kilka nowych zawad, które związane są z teleportacją (usuwamy Brak edukacji (I) i w zamian za nią wprowadzamy stopniowaną zawadę Brak dokumentów (I-III), dodajemy nową zawadę Brak teleportacji (II)).

Doprecyzowaniu uległa przewaga rodowa rodziny Carrow.


W związku z tym w wielu waszych KP będą konieczne zmiany.

Gdzie się z nimi zgłosić?
Do tematu zmian przy wprowadzeniu nowych mechanik – tutaj link.

Co w nich zawrzeć?
Wszystko, co związane jest ze zmianą, zwłaszcza korektę bilansu wag i zawad (suma ilości wag przewag musi być równa sumie ilości wag zawad) i ewentualną korektę PD. Nie ma możliwości na tym etapie dobrania nowej przewagi w zamian za to, co odpadło (należy poczekać z tym do rozliczenia kwartalnego). Jeśli jakaś zawada ulega zmianie, w poście potrzebne są nowe opisy. Można dobrać nowo wprowadzone zawady, które normalnie byłyby możliwe do wzięcia jedynie na start.

Usuwane zawady wraz z ich opisem muszą być również jasno wyszczególnione w zmianie. Zawady, które przez to postaci odpadną, będzie można spokojnie sobie wziąć na nowo przy rozliczeniu kwartalnym, na podstawie wpisu ze zmianą.

Ile jest na to czasu?
Ze zmianami należy się zgłosić do czasu rozliczenia letniego kwartału.

Gdzie szukać informacji?
Szczegółowe informacje na temat sposobów podróżowania, w tym teleportacji, znajdują się w tym temacie. Nowe zawady znajdują się tutaj.

Wiemy, że zmiana jest ogromna (zwłaszcza biorąc pod uwagę cały wątek odnośnie metod transportu), dlatego prosimy o jakieś uwagi czy komentarze, jeśli coś ważnego przeoczyliśmy.  Pwease

Y.
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#35
07.03.2024, 16:47  ✶  

Ogłoszenie #31


Drodzy Soloni, mieliśmy lekkie przetasowanie w składzie ekipy forum. Temat został przeze mnie zaktualizowany - zapraszam do wglądu. Z całego serducha dziękuję każdemu, kto miał swój wkład w budowanie i prowadzenie ze mną tej gry i z radością witam każdego, kto podejmuje się tych zadań lub wraca do nich po przerwie. Pwease Dzięki waszej pomocy to forum mogło funkcjonować przez ponad rok i mam nadzieję, że pożyje jeszcze długo.

B.


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#36
17.03.2024, 13:40  ✶  

Ogłoszenie #32


1. W dniu dzisiejszym został zaktualizowany regulamin forum. Uzupełniliśmy go o kwestie, które wcześniej znajdowały się rozbite po różnych tematach mechanicznych, a także o kilka nowych zagadnień pozostawiających wcześniej wątpliwości. Niektóre ze starych zasad zostały zmienione lub odświeżone, dlatego bardzo prosimy o uważną lekturę całości.

2. W związku powyższym wątek „podstawowe zasady gry” został rozbity na trzy odrębne od siebie. Ich treść nie uległa zmianie.

3. Wątki dotyczące rekrutacji postaci do organizacji zostały uzupełnione o następującą wzmiankę:

Cytat:Miejsce na postać, która rekrutuje się w ramach retrospekcji, zwolni się dopiero wtedy, gdy poprzednia postać zniknie z gry permanentnie (np. umrze, wyjedzie na stałe bez możliwości powrotu itd.)

B.


there is mystery unfolding
Widmo
Norvel Twonk to czarodziej nieznanego statusu krwi, który poświęcił własne życie, aby ocalić mugolskie dziecko przed mantykorą. Za ten czyn odznaczono go pośmiertnie Orderem Merlina I Klasy.

Norvel Twonk
#37
06.04.2024, 16:00  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.04.2024, 16:01 przez Norvel Twonk.)  

OGŁOSZENIE #33


W kalendarium pojawiło się nowe wydarzenie dla graczy, pt: Dwa dni nad jeziorem Windermere. Start niebawem.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.
Widmo
Norvel Twonk to czarodziej nieznanego statusu krwi, który poświęcił własne życie, aby ocalić mugolskie dziecko przed mantykorą. Za ten czyn odznaczono go pośmiertnie Orderem Merlina I Klasy.

Norvel Twonk
#38
23.04.2024, 20:15  ✶  

OGŁOSZENIE #34


Wleciał update dotyczący końcowego terminu 2 etapu fabuły Dwa dni nad jeziorem Windermere. Z uwagi na zbliżającą się majówkę, wyjazdy, nieobecności na forum, czas na zakończenie sesji macie do: 12.05.2024 r.
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#39
07.05.2024, 11:17  ✶  

Ogłoszenie #35


Drodzy nowi i starzy Soloni - 1 sierpnia odbędzie się Lammas w formie mini jarmarku na placyku na skrzyżowaniu ulic Horyzontalnej i Pokątnej. Na środku placu rozłożona zostanie scena, zaś wokół niej rozstawione będą stragany, na których postacie będą mogły losować przedmioty z wydarzenia Lato nałożyło się na lato. Jestem w stanie zapełnić grafik występów popisami cyrkowymi i postaciami niezależnymi, ale jeżeli ktoś chciałby wystąpić - coś zaśpiewać, opowiedzieć, wykrzyczeć swój gniew skierowany w panią Ministrę Magii (po którym ochrona zniesie go ze sceny) - niechaj wyśle mi prywatną wiadomość. Oczywiście wasze postacie mogą stać tam również ze swoim straganem i coś sprzedawać. Wydarzenie nie będzie wielkie, ale to bardzo dobry moment na podbicie sobie rozpoznawalności. Nie musicie mieć mocno zarysowanego pomysłu - jest czas na to, żeby to dopracować.

Wiem, że dla niektórych to ogłoszenie to powtórka poprzedniego, ale mamy dużo nowych twarzy i nie chciałam, żeby ktoś poczuł się pominięty, a ten jarmark jest już bardzo blisko. Cheers. Pwease

B.


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
this howl...
isn't from a dog
wilkołak; mitologiczny władca tronu Arkadii; założyciel kultu Zeusa Lykajosa; zabił własnego syna i pomieszał jego ciało z mięsem zwierząt ofiarnych, a następnie podał do jedzenia bogom; za ten czyn spadła na niego klątwa likantropii

Król Likaon
#40
19.05.2024, 19:22  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2024, 19:23 przez Król Likaon.)  

OGŁOSZENIE #36


Drodzy gracze,

podjęliśmy decyzje o zmianie zasad odbierania odznaki Skala szarości. Do tej pory była to odznaka za 100 PD, jednak od dziś będzie ona odznaką stopniowaną o 5 poziomach, gdzie za każdy poziom gracz będzie mógł uzyskać 20 PD.

Zmiany te mają na celu ułatwić rozliczanie sesji z postaciami graczy o poszczególnych poziomach spaczenia. Nowy opis odznaki dostępny jest tutaj.

Miłego odbieranie pdków,
- Król Likaon
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Strony (6): « Wstecz 1 2 3 4 5 6 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa