Spalone Rzuty
WyjaśnieniaWątek jest związany z rzutami dotyczącymi Spalonej Nocy (operacja Emberfall). Przed wykonaniem rzutu uważnie przeczytaj wątek wydarzenia, a jeżeli nie jesteś pewny kości, jakiej powinieneś użyć, dopytaj o to Mistrzynię Gry. Rzutów nie można powtarzać ani przerzucać - są wiążące, ich treść może zostać skorygowana po konsultacji. |
Spalone Kości - Piętra
Jest to kość dotycząca losów twojej postaci. Kości zostały przeze mnie ułożone w piętra, które ukryłam opcją spoiler. Kością pięter rzucasz raz. Zastosowanie ma dla ciebie tylko i wyłącznie to najwyższe. Jeżeli jesteś postacią czystej krwi z zawadą Szlamolubny, rzucasz piętrem Szlamolubnego.
Ważne: Liczy się nazwisko, jakie oficjalnie nosicie. Nie liczy się nazwisko matki ani pokrewieństwo!
1. Oprócz tego fabularne, opisane rodziny mugolaków - Bell oraz Crawley otrzymują dodatkowe zadania opisane w temacie zadań dla cywili. W ich przypadku wzięcie udziału w tych rozgrywkach jest obowiązkowe.
2. Jeżeli ktoś ma status krwi półkrwi lub czysta krąg I-II, ale jest sojusznikiem Voldemorta i znajduje się na tej liście, rzuca kością czysta krew - krąg III. Jeżeli ktoś jest w innej wyjątkowej sytuacji i wydaje mu się, że powinien rzucić kością bezpiecznego kręgu III (na przykład jest żoną Śmierciożercy), proszę o indywidualny kontakt.
3. Jeżeli ktoś należy do rodzin z kręgu III, ale konstrukcja postaci wskazuje na to, że Śmierciożercy nie zgłosiliby się do niej po pomoc, albo np. posiada zawadę Wydziedziczony dziedzic I, proszę o indywidualny kontakt.
4. Jeżeli jakiejś postaci nie ma w Anglii w ten piątek, proszę o indywidualny kontakt.
2. Jeżeli ktoś ma status krwi półkrwi lub czysta krąg I-II, ale jest sojusznikiem Voldemorta i znajduje się na tej liście, rzuca kością czysta krew - krąg III. Jeżeli ktoś jest w innej wyjątkowej sytuacji i wydaje mu się, że powinien rzucić kością bezpiecznego kręgu III (na przykład jest żoną Śmierciożercy), proszę o indywidualny kontakt.
3. Jeżeli ktoś należy do rodzin z kręgu III, ale konstrukcja postaci wskazuje na to, że Śmierciożercy nie zgłosiliby się do niej po pomoc, albo np. posiada zawadę Wydziedziczony dziedzic I, proszę o indywidualny kontakt.
4. Jeżeli jakiejś postaci nie ma w Anglii w ten piątek, proszę o indywidualny kontakt.
Spalone Kości - Lokacje
Jest to kość dotycząca losów twoich lokacji. Tyczy się miejsc, których postać jest stałym bywalcem oraz lokacji uwzględnionych w polu zamieszkanie w karcie postaci. Jeżeli z daną lokacją powiązanych jest kilka osób, kością należy rzucić raz - wszystkie inne osoby reagują na ten jeden wynik, który wyrzuciła pierwsza osoba.
Na jakie lokacje się rzuca?
- Na miejsce zamieszkania postaci - dokładnie to zdefiniowane w karcie postaci. Jeżeli postać posiada dwa różne miejsca zamieszkania, rzuca na oba. Jeżeli faktyczny adres zamieszkania nie zgadza się z tym zawartym w karcie, należy się ze mną skonsultować.
- Na posiadane lokacje mechaniczne i fabularne. Czyli na lokacje poziomów 0-5 oraz lokacje, które nie zostały przez gracza wykupione i opisane, ale znajdują się w zasięgu sypania się z nieba Popiołu.
- Limit rzutów wynosi 3. To znaczy, że jeżeli postać posiada absurdalną liczbę lokacji (z dowolnej przyczyny), to rzuca na trzy najbardziej istotne dla siebie ze względów fabularnych i ekonomicznych.
- Liczą się tylko i wyłącznie lokacje znajdujące się na mapie Zadrapania. Rzucają wszyscy z Londynu i okolic, z Doliny, Little Hangleton i miejscowości, które znajdują się na zaznaczonej na mapie kresce lub w ich najbliższych okolicach. Nie liczą się lokacje w Podziemnych Ścieżkach - o ich los należy dopytać mistrza gry.
Kody
- !Straty w Londynie - Dla tych, którzy mają nieszczęście posiadania lokacji w stolicy.
- !Straty poza Londynem - Dla tych, którzy mieli mniejsze nieszczęście znalezienia się na linii Zadrapania, ale poza stolicą.
♦ Lokacje zwolnione z rzutów
Niniejsze lokacje zostały zwolnione z rzucania kością na mocy kart Śmierciożerców. Jeżeli należą do ciebie, zamiast do efektu rzutu kością, musisz zastosować się do opisu z tabeli.
there is mystery unfolding