• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 2 3 4 5 6 7 Dalej »
Pandora Prewett

Pandora Prewett
Czarodziej
“People will forget what you said and what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Wiecznie uśmiechnięta dziewczyna o dużych, czekoladowych oczach i dołeczkach w polikach. Ma niecały metr siedemdziesiąt wzrostu oraz szczupłą, względnie wysportowaną sylwetkę. Wyróżnia się charakterystyczną dla Turcji urodą na Londyńskich ulicach — ciemniejszą karnacją, długimi i gęstymi włosami, ciemnymi rzęsami. Zwykle odstaje ubiorem i zachowaniem od typowo angielskich dziewcząt. Mówi dużo i wyraźnie, ale gdy wpada w słowotoki, czasem przebija się odrobina akcentu. Jest bardzo bezpośrednia, uwielbia się śmiać.

Pandora Prewett
#1
13.04.2023, 22:17  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.01.2025, 03:16 przez Baba Jaga.)  

Pandora Prewett

Urodzenie: 28 Maja 1941 rok | Bliźnięta | Numerologiczna 3
Stan cywilny: Panna
Nazwisko panieńskie: Prewett
Krew: Czysta
Zamieszkanie: Aleja Horyzontalna, Londyn.
Pochodzenie: Córka jednego z synów rodu Prewett — Edwarda oraz Turczynki — Aydayi Buruk. Mężczyzna poznał ją podczas otwierania jednego z rodzinnych kasyn w Antalyi, jej rodzina zajmuje się hodowlą magicznych zwierząt i posiada duże wpływy na terenie Turcji. Z początku działali sobie na nerwy, ale każde kolejne spotkanie rozpalało iskrę i sprawiało, że nie mogli oderwać od siebie oczu. Początkowo rodzina sprzeciwiała się temu małżeństwu, jednak okazało się, że Ayda jest w ciąży i zorganizowano wesele tak, aby ominąć skandal oraz konsekwencje handlowo-usługowe. Pandora przyszła na świat w Londynie, ale większość życia spędziła pomiędzy Wielką Brytanią a Turcją.
Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ○○○○○
Translokacja: ○○○○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉◉○
Poziom spaczenia: I
Różdżka: Włos z ogona testrala, Cyprys, 9 i pół cala, delikatnie elastyczna.
Zwierzę totemiczne: Karakal
Aura: Zwykle Pandora krąży w odcieniach czerwieni lub różu wymieszanego z fioletem.
O zdolnościach: Największą zaletą brunetki jest umiejętność działania pod presją czasu oraz skupienie, gdy jest zajęta pracą — zupełnie, jakby przeskakiwała w inny tryb funkcjonowania. Jest obowiązkowa, a czas spędzony przy naprawach, składaniu lub tworzeniu przedmiotów magicznych oraz zwykłych obdarzyło ją kreatywnością, zdolnością szybkiego podejmowania decyzji oraz analizy. Umie wyciągnąć wnioski, jednak nie zawsze (chyba że chodzi o jej pasję) podejmuje właściwie decyzje.  Bywa niezdarna, zdarza się jej działać pod wpływem emocji i nie zawsze myśli o konsekwencjach. Jak na każdego fascynata — naukowca, ma trudny do rozczytania charakter pisma, stawia bardzo małe literki, krzywe. Zna alfabet turecki i znaczenie pojedynczych słów jak mama, dziadek, czy któreś siarczyste przekleństwo, nie jest to jednak komunikatywne, szybko czyta. Pandora jest niezwykle empatyczna, kocha cały świat i dla każdego chciałaby jak najlepiej, przez co łatwo ją zmanipulować, jeśli ktoś jest wprawionym kłamcą i nie rzuca przesadnie podkoloryzowanych historii. Lubi ludzi, łatwo odnajduje się w towarzystwie i dużo gada, jej oczy zdradzają niemalże wszystkie jej emocje, ale ciężko nazwać ją przewidywalną, bo często w codziennym życiu postępuje z chwilą, w której tkwi i w gruncie rzeczy mówi to, co jej język przyniesie i robi to, na co ma ochotę. Jest pewna siebie, trudno ją zastraszyć. Nie lubi i nie umie planować, a poza swoim biurkiem i miejscem pracy, które jest święte i sterylne — to raczej bałaganiara, która umie przygotować sobie tylko podstawowe rzeczy do jedzenia. Przez to, że kiedyś się topiła, potrafi na długo wstrzymywać oddech i dba o swoje zdrowie fizyczne. Nie lubi marnować czasu, siedzieć zbyt długo bezczynnie. Umie grać w szachy.

Najlepszy przyjaciel koniary : Jak każdy Prewett, ma swojego Abraksana — Marę. Klacz towarzyszy Pandorze już od sześciu lat, dostała ją od ojca po tym, gdy jej poprzedni koń odszedł na zielone pastwiska. To niezwykle lojalne i mądre zwierzę, nadopiekuńcze wobec właścicielki, posiadające odrobinę dumy Hipogryfa. Zwierzę to ma nieco jaśniejszą sierść niż inni przedstawiciele tej rasy i intensywnie czerwone oczy.
Popularność: Wrodzona charyzma i elokwencja - pewnie trochę gadulstwo, sprawiają, że Pandora umie wybrnąć z wielu sytuacji, wykorzystując fakt, że ludzie ją lubią. Może kogoś przegadać, zaproponować przysługę lub inne rozwiązanie, czasem nawet zniżki na usługi! Zarówno jej charakterystyczna uroda, jak i sposób bycia sprawiają, że łatwo ją zapamiętać.
Tworzenie mechanizmów II: Już jako dziecko była ciekawa świata i mechanizmów, które ją otaczały. Wszystko, co wpadło w małe rączki Pandory, rozkładała na części pierwsze ku niezadowoleniu rodziców, nie zawsze umiejąc złożyć to z powrotem. Jest samoukiem, metodą prób i błędów doszła do perfekcji, a ilość rozbrojonych lub stworzonych przez nią rzeczy sprawiła, że umie działać szybko i pod presją czasu.
Renowacja II: Gdy opanowała podstawowe działania i sposoby tworzenia przedmiotów, zaczęła interesować się również tymi magicznymi. Nieco więcej cierpliwości i czasu wymagało od niej osiągnięcie perfekcji i dokładności, ale warto było spędzać długie, nocne godziny w blasku kandelabrów i zapoznawać się z tym, w co tchnięta była magia. Naprawa ich zajmuję odrobinę dłużej niż klasycznych, ale zawsze dostarcza więcej wrażeń.
Opieka nad magicznymi stworzeniami  II: Rodzina Prewett znana jest z kasyn oraz ze swoich koni, z którymi styczność miała od najmłodszych lat. W ich rodzinnym domu — zarówno tym w Turcji, jak i tym w Wielkiej Brytanii, zawsze pełno było kugucharów, sów, a czasem i bardziej orientalnych przedstawicieli magicznej menażerii. Pandora zawsze miała rękę do zwierząt, szybko zdobywała ich zaufanie i umiała z nimi pracować. Już w czasach szkolnych interesowała się przedmiotem z nimi związanym.
Astronomia I: Na podstawie nieba wiele można było ustalić — tak mawiał jej dziadek, zajmując ją opowieściami, bajkami, ale i ciekawostkami za każdym razem, gdy spędzała czas w rodzinnych stronach swojej matki. Fascynowała się niebem i konstelacjami chyba od zawsze, chętnie sięgając do opasłych tomów prawiących o Astronomii.  Na siódme urodziny dostała swój pierwszy teleskop oraz jeden z profesjonalnych podręczników, który pozwalał jej nauczyć się rysowania map nieba. Nadal dba o to zainteresowanie, chętnie czyta o nowych artykułach czy odkryciach i w wolnym czasie uwielbia spędzać noce na obserwowaniu tego, co dzieje się na niebie, zwłaszcza gdy zmieniały się układy planet wraz z porami roku.
Jazda konna I: Ojciec nalegał, aby uczyła się przebywania wśród Abraksanów i jazdy na nich od małego, stąd też pierwszego źrebaka dostała pod "opiekę", mając raptem pięć lat, chociaż już wcześniej zdarzało się jej pod opieką jego lub któregoś z kuzynostwa szybować na grzbiecie skrzydlatych koni, lub przemierzać zielone pastwiska. To jej ulubiony środek transportu, jest naprawdę dobrym jeźdźcem, który umie zapanować nad zwierzęciem nawet w trudnych warunkach.
Język Turecki I: Opanowanie tego języka na poziomie komunikacyjnym i pisemnym nie było najłatwiejsze, ale w końcu udało się jej znaleźć czas, aby to zrobić i tym samym zakończyć pstryczki od strony rodziny matki, u której tak często bywała. Pomogło to jej zacieśnić więzy, a także zyskać dostęp do nowych materiałów edukacyjnych, które wcześniej podrzucała dziadkowi do tłumaczenia.
Szermierka I: Nie chciała polegać tylko na różdżce, zwłaszcza przez wzgląd na czasy, w których przyszło jej żyć i chęć stworzenia broni udoskonalonej przez mechanizm lub zaklinanie. Wybranie Panny Longbottom na nauczycielkę było doskonałym pomysłem, bo ta nauczyła ją podstaw i dzięki temu, mogła później sama ćwiczyć, aby rozwijać tą niepopularną wśród magicznego społeczeństwa umiejętność.


Magiczny antytalent (Nekromancja) III: Wskrzeszanie zmarłych, infernusy czy horkruksy nigdy nie leżały w kręgu jej zainteresowań. Odrzucała ją wizja igrania ze śmiercią i siłami witalnymi, być może przez zbyt przyzwoity charakter nie umie w ogóle posługiwać się zaklęciami z tej szkoły magii. Głęboko wierzy, że na każdego przychodzi odpowiedni moment i nie ma sensu tego zmieniać.
Lęk przed wodą II: Jest człowiekiem nieba i ziemi, nie wody. Gdy miała dziewięć lat, dziadkowie podczas wakacji spuścili ją z oczu, a Pandora była zawsze energiczna i żywiołowa, co było prostą drogą do nieszczęścia. Wpadła do oceanu z jednego z pomostów na mniej uczęszczanych plażach, szybko niknąć w odmętach wody. Nie umiała wtedy pływać, uczucie ogarniającej ją niemocy, szczypanie w oczach oraz płucach, nasilająca się panika sprawiły, że nigdy później — jak już dziadek ją wyciągnął — nie próbowała się nauczyć i pokonać lęku. Do otwartego zbiornika wodnego wchodzi najdalej przed kolana, chociaż najchętniej siada na brzegu i moczy stopy. Woli też prysznice od wanny, ale z tym sobie całkiem poradziła, zmuszona warunkami na studiach.
Bezsenność II: Strach przed wodą nie był jedynym problemem, który miał — tak długo nawiedzały ją koszmary o topieniu się, że zaczęła mieć problemy ze snem, które z czasem przerodziły się w prawdziwą i niezwykle upierdliwą  bezsenność. Zawsze była dzieckiem nocy, zarówno przez oglądanie nieba, jak i pracowanie nad rozbrajaniem i zbrojeniem mechanizmów.  Z jednej strony było to wygodne przez zainteresowanie, na dłuższą metę zdarzały się dni, że była w stanie usnąć na siedząco nad biurkiem.
Wegetarianizm I: Za bardzo kocha zwierzęta, żeby je jeść.
[Zwada="Drobny Lęk"] Przejawia się u niej nadopiekuńczością i ciągłym niepokojem o najbliższych, głównie o brata Laurenta, który jest jej oczkiem w głowie. [/Zwada]
[Zwada="Nerwica natręctw I"]: Na biurku wszystkie swoje narzędzia ma poukładane na aksamitnym materiale według odpowiedniej kolejności, nie więcej niż po sześć w rzędzie i nie więcej, niż trzy rzędy. Irytuje ją i zawsze zauważy, gdy coś, ktoś przestawi. Przy pracy jest przesadnie dokładna i perfekcyjna, umie wyłączyć się na tyle, że najmniejszy dźwięk, nawet głębsze oddychanie doprowadzają do szału, jeśli nie jest równe i systematyczne, bo wtedy się jej lepiej pracuje. Musi też zawsze przeczesać włosy szczotką z każdej strony po sześć lub dwanaście razy.[/Zwada]
Edukacja: Uczęszczała do Hogwartu zgodnie z życzeniem ojca, należała do Ravenclawu i udało się jej nawet otrzymać odznakę prefekta. Po otrzymaniu dyplomu ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa, zdecydowała się poświęcić odrobinę czasu każdej ze swojej pasji. Nauka zawsze była dla niej ważna, traktowała to bardzo poważnie. Główne studia zrobiła w kierunku rzemieślniczym - związanym z mechanizmami oraz tworzeniem magicznych oraz zwykłych przedmiotów, w między czasie robiąc krótkie, ale zaawansowane kursy z Astronomii i Magizoologi. Zdobyła też papier Hodowlany na Abraksany pod przymusem ojca.
Doświadczenie: Nie brała nigdy posady związanej z tym, co jej nie interesowało. Na początku zatrudniła się w Ministerstwie Magii w Departamencie Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami, pilnując zarejestrowanych hodowli Abraksanów i pomagając przy każdej pracy, którą właściwie mieli — ktoś od wszystkiego i niczego. Jednocześnie przyjmowała zlecenia na tworzenie map nieba, wykresów gwiazd lub wszystko to, co wiązało się z naprawą, rozbrajaniem czy tworzeniem mechanizmów oraz przedmiotów zwykłych, oraz magicznych. Po trzech latach w Ministerstwie wyjechała na trochę do Turcji w rodzinne strony matki, aby pomóc tam z interesami dziadków i działać na rynku naprawy artefaktów, a także zapoznać się z profesją Archeologa, gdzie jak się okazało, wiele było starożytnych pułapek!
Aktualne miejsce pracy: Należy do grupy Archeologicznej pod przewodnictwem Cathala Shafiqa, współpracując z grupą wyjątkowo zdolnych ekspertów w swoich dziedzinach. Przyjmuje zlecenia jako Rzemieślnik/Rozbrajacz Artefaktów, Astronom i czasem pomaga Prewettom w kwestii Abraksanów.
Cechy szczególne: Charakterystyczna i orientalna uroda, widoczne tureckie rysy twarzy. Ma dołeczki w polikach, jak się uśmiecha.
Rozpoznawalność: V - Szeroko rozpoznawalny
Ilość przedsięwzięć oraz wydarzeń towarzyskich, w których Pandora brała udział i na które była zapraszana sprawiło, że coraz więcej osób ją kojarzyło. Jej sposób bycia, a także hojność nabrały ważniejszego brzmienia w kilku kręgach, nazwisko Prewett zawsze widnieje na liście darczyńców na rzecz sierocińca lub szpitala Św. Munga. Praca na własnych rachunek na kilku płaszczyznach zawodowych owocowała wieloma kontaktami. Często zdarza się jej reprezentować ojca w wydarzeniach na dużą skalę lub nawet towarzyszy rodzicom, którym bardzo zależy na rosnącej popularności córki.

Wskazówki dla Mistrza Gry

Chciałabym, żeby Pandora dołączyła fabularnie do Zakonu Feniksa i bardziej skupiła się na kwestiach charytatywnych. Jako kobieta biznesu, zależy mi, aby mogła się samorealizować, zwłaszcza tworząc nowe mechaniczne zwierzątka, które mogłyby być użyteczne w walce, jak i w życiu codziennym. Jej celem na jesień jest również polepszenie kontaktów z rodziną i załatwienie spraw związanych z dziedziczeniem.
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#2
15.04.2023, 17:26  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.01.2025, 03:15 przez Baba Jaga.)  

Skrytka bankowa


Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD

[+]Bonusy
brak

[+]Przedmioty
Złoty kwiat (Nigdy nie usycha i nie wymaga dostępu do wody. Podczas pełni oraz zaćmienia księżyca rozbłyskuje jak latarenka)

Wiosna 1972


Pandory wszędzie było pełno - podróżowała po Europie, wykonując zlecenia dla swoich klientów i podejmując kolejne szkolenia, które miały na celu poprawienie jej umiejętności. Jej zaniepokojenie obecną sytuacją polityczną oraz tragedią na Beltane sprawiły, że skupiła się bardziej na produkcji przedmiotów, które mogłyby unieszkodliwić przeciwnika lub pomóc w ucieczce. Największym osiągnięciem jest dla niej dołączenie do grupy Archeologicznej, którą prowadzi Cathal Shafiq, gdzie może uczyć się nowych rzeczy pod kątem doświadczonych ludzi.

[+]Dokonania fabularne
Był to bardzo intensywny czas dla Pandory, skupiony na rozwijaniu umiejętności oraz życia zawodowego. Dołączyła do ekipy Archeologicznej z którą wyruszyła na wykopaliska w Walii, rozwiązując zagadki starej i zasypanej wioski czarodziejów, wykonała kilka zleceń oraz projektów przedmiotów użytkowych, które mogły pomóc w zapewnieniu sobie bezpieczeństwa w trudnych czasach. Poznała wielu ludzi, wzięła udział w wydarzeniu w Dolinie Godryka i nawet udało się jej odwiedzić rodzinną posiadłość. Jako dziedziczka rodziny Prewett - ku swojemu niezadowoleniu, ojciec zaczął coraz częściej angażować ją w firmowe spotkania oraz przedstawiać tajniki prowadzenia rodzinnych kasyn. Miała większą lub też mniejsza przyjemność poznać inwestorów, uczestniczyć w przyjęciach oraz brać udział w przygotowywaniu planu działania nowych placówek. Dziadkowe w Turcji również zadbali, aby wnuczka brała udział w rodzinnych przedsięwzięciach, dzięki czemu dużo łatwiej było jej zgrabnie i grzecznie manewrować pomiędzy zawiłymi tematami konwersacji, począwszy od polityki, poprzez działania charytatywne - o tym rozmawiała zawsze chętnie, bo jest aktywnie zaangażowana w we wszelkie możliwe formy pomocy ludziom oraz zwierzętom, przeznaczając na to sporą część swoich galeonów.

[+]Rozliczenia
Prewettówna ciągle się rozwija, sprawdza swoją wytrzymałość i chce się uczyć nowych rzeczy, przez co trochę nadużywa eliksirów pobudzających oraz nasennych. Udało się jej opracować nową metodę tworzenia swoich zabawek magicznych, jak np. świetlik mechaniczny, który po aktywacji zmienia się w latarkę. Zapisała się na okres wakacyjny na lekcje szermierki, chce też kupić magiczny pojazd, który będzie mogła rozłożyć na części pierwsze i ulepszyć o nowe mechanizmy, do czego już rozpoczęła przygotowania. Dzięki pracy z Shafiqiem oraz jego ekipą, poprawiła się jej wiedza z historii magii czy run. Fakt, że Edward coraz częściej przypominał jej o interesach rodu i kwestii związanej z dziedzictwem sprawiał, że obracała się wśród ludzi coraz więcej, co miało wpływ na jej umiejętności prowadzenia konwersacji oraz subtelnej sztuki konwersacji. Umiała częściej ugryźć się w język, czasem nawet milczeć, a nie odpowiedzieć z charakterystyczną dla siebie swobodą i bezpośredniością. Przychodziło jej to zaskakująco łatwo, dostrzegała w ludziach to, czego od niej oczekiwano i umiała naprowadzić temat na taki, który mógł ich interesować. Przynosiło to też korzyści przy przyjmowaniu zleceń, umiała lepiej negocjować stawki i sugerować poprawki w projektach tak, aby nikogo nie urazić. Częste wizyty na Islandii oraz chęć nauki szermierki zachęciły ją do lepszego dbania o kondycję fizyczną, więcej spacerowała i korzystała z grzbietu Mary, a nie z teleportacji. Chciała też być przygotowana na wykopaliska, gdzie zawsze należało być gotowym do ewentualnego uniku lub biegu, który mógł decydować o życiu i śmierci. Nadal nie nauczyła się pływać, ale we wspinaczce na drzewa nie miała sobie równej panny z socjety.

ŹródłoZmiany w PD
15.04.23 - Utworzenie Karty Postaci1000
15.04.23 - Początkowe wydatki-400
04.08.23 - W poszukiwaniu straconego czasu I-III90
02.12.23 - Przygoda się rozpoczęła10
03.02.24 - Rozliczenie Wiosny 1972200
04.06.24 - Rozliczenie Wiosny 1972 - wydatki-200
— Link do spisu sesji —

Lato 1972


Dla Pandory lato obfitowało w wydarzenia towarzyskie oraz zlecenia pracownicze, ciężko było jej znaleźć czas nawet dla Hjalmara. Udzielała się charytatywnie i reprezentowała swojego ojca, gdy ten nie mógł wziąć udziału w jakimś istotnym dla magicznego świata (głównie związanego z wyścigami oraz kasynami Prewettów) eventem. Udało się jej wygrać plebiscyt magazynu "Czarownica", przez co zyskała na rozpoznawalności, co zaowocowało większą ilością uzyskanych datków dla potrzebujących oraz nowymi klientami w pracy. Wciąż należały do grupy archeologicznej, która być może jesienią uda się na nowe Wykopaliska.

[+]Dokonania fabularne
Wygrana Plebiscytu "Czarownica" jest chyba jej najbardziej hucznym osiągnięciem, dzięki któremu zyskała na popularności. Pomimo niechęci do bycia z centrum uwagi, starała się to jak najlepiej wykorzystać dla pomocy potrzebującym oraz dla uzyskania nowych klientów. Udało się jej dzięki temu dostać na rejs rodziny Crouch, który pomimo splendoru - nie przypadł jej do gustu, głównie przez ilość wody dookoła (towarzystwo było jednak przednie). Poprawiła szybkość i precyzję w rozbrajaniu mechanizmów, przeczytała kilka ksiąg z dziedziny historii Magii, aby być bardziej użyteczną dla swojej ekipy z Wykopalisk. Ma wiele planów na magiczne prototypy w szufladzie, planuje udoskonalenie swojego koliberka. Brenna nauczyła ją podstaw szermierki, którą samodzielnie wciąż doskonali, a także pracowała nad nauką tureckiego, co ułatwiłoby jej rozmowy z rodziną od strony matki oraz lepszą pomoc dziadkom.

[+]Rozliczenia
Nauka szermierki przez Brennę przynosiła efekty, zwłaszcza szlifowane w każdym wolnym momencie. Kilka wieczorów w tygodniu spędzała nad podręcznikami językowymi lub nowościami ze świata rzemiosła - mechanicznego lub magicznego, związanego z wytwarzaniem przedmiotów. Szukała inspiracji na nowe projekty zarówno w pismach naukowych, jak i w atlasach przyrodniczych, bo jej ulubioną formą "zabawek" zdecydowanie były zwierzaki. Ostatni kwartał i ciągnąca się w nim wojna wraz z atakami na Beltaine sprawiły, że Pandora panicznie boi się o bezpieczeństwo swojego brata Laurenta oraz najbliższych. Musi być z nim w stałym kontakcie i przynajmniej raz na kilka dni mieć obszerną wiadomość, że żyje.
Zwada "Nerwica Natręctw" została przywrócona po uprzednim skasowaniu przez zmiany dotyczące teleportacji.

ŹródłoZmiany w PD
3.07.24 - Złota Jabłoń60
28.07.24 - Nastał czas ciemności30
20.10.24 - Słońce i Księżyc20
20.01.25 - Rozliczenie Lata 1972200
20.01.25 - Rozliczenie Lata 1972 - wydatki-500
— Link do spisu sesji —

Jesień 1972


Kwartał w trakcie

[+]Dokonania fabularne

[+]Rozliczenia

ŹródłoZmiany w PD
— Link do spisu sesji —


there is mystery unfolding
Czarodziejska legenda
Wilderness is not a luxury but a necessity of the human spirit.
Czarodzieje dążą do zatarcia granicy pomiędzy jaźnią i resztą natury, wchodząc tym samym na wyższe poziomy świadomości. Część z nich korzysta do tego z grzybów, a część przeżywa głębokie poczucie spokoju i połączenia podczas religijnych obrzędów i rytuałów. Ostatecznie jednak ciężko opisać najgłębsze wewnętrzne doświadczenia i uznaje się, że każdy z czarodziejów odczuwa je na swój sposób. Zjawisko to nazywane jest eutierrią.

Eutierria
#3
15.04.2023, 17:26  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2024, 23:09 przez Morrigan.)  

zebrane odznaki



there is mystery unfolding
Czarodziej
“People will forget what you said and what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Wiecznie uśmiechnięta dziewczyna o dużych, czekoladowych oczach i dołeczkach w polikach. Ma niecały metr siedemdziesiąt wzrostu oraz szczupłą, względnie wysportowaną sylwetkę. Wyróżnia się charakterystyczną dla Turcji urodą na Londyńskich ulicach — ciemniejszą karnacją, długimi i gęstymi włosami, ciemnymi rzęsami. Zwykle odstaje ubiorem i zachowaniem od typowo angielskich dziewcząt. Mówi dużo i wyraźnie, ale gdy wpada w słowotoki, czasem przebija się odrobina akcentu. Jest bardzo bezpośrednia, uwielbia się śmiać.

Pandora Prewett
#4
15.04.2023, 17:27  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2023, 23:26 przez Pandora Prewett.)  
[Obrazek: tumblr_inline_s0umrhU10a1wi7nu0_500.gif][Obrazek: tumblr_inline_s0umrbB9cL1wi7nu0_500.gif] [Obrazek: fb2eaf2ab1de0f8ba0fa2e0133bd2fae52ebdc29.gif]
I feel no need for any other faith than
my faith in the kindness of human beings.
I am so absorbed in the wonder of earth and the life upon it that
I cannot think of heaven and angels

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę...  swoje odbicie w sweterku świątecznym, kubkiem kakao w towarzystwie najbliższych za plecami i wielkiej choinki
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę... samej siebie na tronie, który ma Edward Prewett
♦ Amortencja pachnie mi... palonym drewnem, nowym pergaminem, dzikimi kwiatami Islandzkiej łąki
♦ Moje ulubione zaklęcie to... Reparo
♦ Mój patronus przyjmuje formę... Karakala
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie... ciekawy dodatek do życia, który warto brać pod uwagę, ale nie ślepo wierzyć we wróżby
♦ Czarna magia? Cóż... stanowi balans do białej, ale sama bym jej nie używała
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam... samodzielność i niezależność, umiejętność oswajania niedźwiedzi
♦ Stoję po stronie... sprawiedliwej i tolerancyjnej
♦ Moje serce należy do... upartego wilka z północy
Czarodziej
“People will forget what you said and what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Wiecznie uśmiechnięta dziewczyna o dużych, czekoladowych oczach i dołeczkach w polikach. Ma niecały metr siedemdziesiąt wzrostu oraz szczupłą, względnie wysportowaną sylwetkę. Wyróżnia się charakterystyczną dla Turcji urodą na Londyńskich ulicach — ciemniejszą karnacją, długimi i gęstymi włosami, ciemnymi rzęsami. Zwykle odstaje ubiorem i zachowaniem od typowo angielskich dziewcząt. Mówi dużo i wyraźnie, ale gdy wpada w słowotoki, czasem przebija się odrobina akcentu. Jest bardzo bezpośrednia, uwielbia się śmiać.

Pandora Prewett
#5
23.11.2023, 16:57  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2024, 00:35 przez Baba Jaga.)  

o przeszłości


Dziedziczka rodu Prewett, starsza siostra Laurenta Prewetta na pełen etat i gwiazdka swojego ojca, która od małego miała ambicję, żeby zmienić świat. Uczęszczała do Hogwartu, należała do domu Ravenclaw i była prefektem. Zawsze miała doskonałe oceny, a nieprzyzwoita wręcz ciekawość zaprowadziła ją do osiągnięcia mistrzostwa w sektorze tworzenia oraz rozbrajania mechanizmów, a także zaklinania przedmiotów. Na każdym kroku widać jej pracowitość i z łatwością można odgadnąć zasady, którymi kieruje się w życiu - jest życzliwa, zna mnóstwo ludzi. Była popularna już od czasu mundurka, łatwo zyskiwała sympatię oraz posłuch przez charyzmatyczną osobowość. Wychodzi z założenia, że uczyć się trzeba całe życie i poza tworzeniem własnych projektów dla klientów, ulepszaniem broni dla Yaxleyów, to jeszcze zajmuje się mapami nieba. Ukończyła wiele kursów, a także studia powiązane z wybraną przez siebie ścieżką magicznego rzemieślnika.


Czarodziej
“People will forget what you said and what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Wiecznie uśmiechnięta dziewczyna o dużych, czekoladowych oczach i dołeczkach w polikach. Ma niecały metr siedemdziesiąt wzrostu oraz szczupłą, względnie wysportowaną sylwetkę. Wyróżnia się charakterystyczną dla Turcji urodą na Londyńskich ulicach — ciemniejszą karnacją, długimi i gęstymi włosami, ciemnymi rzęsami. Zwykle odstaje ubiorem i zachowaniem od typowo angielskich dziewcząt. Mówi dużo i wyraźnie, ale gdy wpada w słowotoki, czasem przebija się odrobina akcentu. Jest bardzo bezpośrednia, uwielbia się śmiać.

Pandora Prewett
#6
23.11.2023, 16:57  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2024, 00:35 przez Baba Jaga.)  

Wiosna 1972



rozgrywki

7 kwietnia 1972, Posiadłość letnia Prewettów wieczór • "Kopciuszek nie z bajki" - spotkanie z Philippem Nottem podczas bankietu zaowocowało nietuzinkową wymianą zdań.
14 kwietnia 1972, Aleja Horyzontalna, Posiadłość Cathala Shafiqa, dzień • "Tylko nie Prewett!" Pandora zjawiła się u Cathala z jego ogłoszeniem o poszukiwanej do pracy osobie. Wystawia ją na małą próbę, zlecając do otworzenia pewną puszkę w określonym czasie.
15 kwietnia 1972, Muzeum przy Pokątnej, Noc • "Noc w Muzeum" po tym, jak Pandora dostała od ojca zaproszenie na pokaz nowych eksponatów oraz sztuczek magicznych w Londyńskim muzeum, poznaje tam Sebastiana Macmillana.
28 kwietnia 1972, wykopaliska w Walii, ranek • "Bułeczki na wykopaliskach" Cathal
i Pandora rozmawiają przy śniadaniu z widokiem na ruiny magicznej wioski, ciesząc się kawą i nadchodzącą pracą.
kwiecień 1972, Pub przy Alei Horyzontalnej, Noc • "Rozmowy nocą" spotkanie z najlepsza przyjaciółką Pandory, Geraldine Yaxley, okraszone dobrą rozmową i pysznym alkoholem.
6 maja 1972, Dolina Godryka • "Pogrzeb D.Longbottoma" sesja grupowa, uroczystości pogrzebowe.
8 maja 1972, Walia, Wykopaliska • "Witamy w naszej bajce" pierwsze zadanie Pandory z nową ekipą z pracy okazało się pełne przygód i wessania pod ziemie, gdzie były bardzo osobliwe posągi. Sesja Grupowa.
15 maja 1972, Pub "Pod Trzema Miotłami" w Hogsmeade • "Kiedyś byliśmy młodzi" powrót do przeszłości w towarzystwie Tancred Trelawneya. Sentyment był skutecznie potęgowany doskonałym, niezmiennie pysznym piwem w ulubionym pubie uczniów Hogwartu.
20 maja 1972, Walia, Wykopaliska • "Krople wspomnień" Pandora razem z Ginny dostała zadanie rozpracowania starego mechanizmu, a przy okazji kobiety miały szansę lepiej się poznać.
30 maja 1972, Dolina Godryka, wieczór • "Słońce i księżyc" wydarzenie grupowe w Dolinie, które miało zbliżyć do siebie sąsiadów oraz ich gości. Nie mogło zabraknąć magii! Sesja grupowa.
Czarodziej
“People will forget what you said and what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Wiecznie uśmiechnięta dziewczyna o dużych, czekoladowych oczach i dołeczkach w polikach. Ma niecały metr siedemdziesiąt wzrostu oraz szczupłą, względnie wysportowaną sylwetkę. Wyróżnia się charakterystyczną dla Turcji urodą na Londyńskich ulicach — ciemniejszą karnacją, długimi i gęstymi włosami, ciemnymi rzęsami. Zwykle odstaje ubiorem i zachowaniem od typowo angielskich dziewcząt. Mówi dużo i wyraźnie, ale gdy wpada w słowotoki, czasem przebija się odrobina akcentu. Jest bardzo bezpośrednia, uwielbia się śmiać.

Pandora Prewett
#7
23.11.2023, 16:58  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2024, 20:03 przez Pandora Prewett.)  

Lato 1972


dokonania fabularne


Pandora wciąż udzielała się towarzysko oraz charytatywnie, wspierając ojca i rozwijając własny interes. Brała dużo zleceń - zwłaszcza związanych z archeologią, aby się podszkolić dla swojej grupy, do której dołączyła w ostatnich miesiącach. Udało się jej wygrać plebiscyt magazynu "Czarownica", co zaowocowało nowymi znajomościami. Brała udział w przyjęciu na statku oraz kilku innych wydarzeniach, gdzie nawet miała okazję pomóc ocalić ogród Abbottów. Ze względu na swoje pochodzenie, wzięła się za naukę języka tureckiego, a także podążając za marzeniami - poprosiła Brennę, aby ta nauczyła ją podstaw szermierki, którą w przyszłości chciała doskonale opanować i wykorzystać tą wiedzę do stworzenia prototypów różnych broni z zastosowaniem mechanizmów i ewentualnych zaklęć.


postępy


Pandora zyskała na popularności, jest bardziej rozpoznawalna na ulicach Londynu i dzięki temu zyskała więcej ofert związanych z astronomią lub też mechanizmami. Sporo podróżowała do Turcji, prosząc dziadków o naukę języka, którą zaniedbywała przez całe swoje życie kosztem innych, bardziej praktycznych celów. Dzięki odwiedzinom rodzinnej posiadłości, dowiedziała sie więcej o zarządzaniu oraz majątku Prewettów. Nadrabia książki z dziedziny Historii Magii, aby w przypadku przyszłych wykopalisk, być bardziej użyteczną i wciąż aktywnie ćwiczy swoje umiejętności praktyczne, związane z tworzeniem przedmiotów uzbrojonych w mechanizmy - jak jej ulubiony koliberek lub małe świetliki, które nie raz ratowały sytuację.

rozgrywki


18 Czerwca 1972, Wyspy Brytyjskie, popołudnie • "But you treat me so unfair" Ojciec prosi córkę o spotkanie, chcąc wyjaśnić kilka spraw. 
27 Czerwca 1972, Little Hangleton, popołudnie • "Pamięć do złych słów " Letnie spotkanie z ukochanym bratem Laurentem w jednej z uroczych kawiarni, gdzie mogli nadrobić trochę zaległości między sobą. 
Lipiec 1972, Wyspy Brytyjskie, wieczór • "Stop horsing around" podczas przyjęcia zorganizowanego przez rodziców Pandory, dziewczyna razem z Basiliusem wymyka się i obydwoje trafiają do stajni, gdzie idą odwiedzić swoje Abraksany.
7 Lipca 1972, Atlantyk • "Rejs rodziny Crouch" wydarzenie towarzyskie (wielu uczestników), będące ekskluzywnym przyjęciem z dala od zgiełku Londynu.
16 Lipca 1972, Dolina Godryka, popołudnie • "Finezja płynąca z szermierki" ku wielkiej radości Prewettówny, Brennie udało się znaleźć trochę czasu i spotkały się na pierwszą lekcję szermierki, a także rozmawiały o trudnych czasach, które nadeszły.
20 Lipca 1972, Wyspy Brytyjskie, wieczór • "Szaleństwo i głupota Laurenta Prewetta" po ukazaniu się niebezpiecznego artykułu - trzy aniołki Laurenta (Brenna, Tori i Panda) razem z Atreusem odwiedzają go, aby upewnić się, że jest bezpieczny.
28 Lipca 1972, Islandia, popołudnie • "Miłość w czasach zarazy" pomimo choroby, Hjalmar proponuje wystawną kolację i wytworne stroje!
Lato 1972, Wielka Brytania, Sad Abbottów • "Złota Jabłoń" wydarzenie towarzyskie, które okazało się starciem z przerośniętą rośliną. 
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa