Pustynna Róża
Na początku czerwca urzędnicy Ministerstwa Magii odkryli przeraźliwą roślinną abominację: pustynną mandragorę, która pod wpływem rozregulowanej magii żywiołu ziemi osiągnęła monstrualne rozmiary oraz bojowe właściwości nieznane europejskim odmianom tej rośliny. Harold Bumfuzzle, Główny Inspektor ds. Magicznych Ziół i Innych Ingrediencji Organu Międzynarodowych Standardów Handlu Magicznego oraz członek Magicznego Towarzystwa Herbologicznego wskazał siedzibę Towarzystwa jako optymalne miejsce do przechowania okazu i późniejszego zbadania tego egzemplarza.
Na wyjątkowym lipcowym zebraniu Magicznego Towarzystwa Herbologicznego zbierane będą dane dotyczące pustynnej mandragory oraz przeprowadzone badania, mające na celu pełną klasyfikację okazu.
Na wyjątkowym lipcowym zebraniu Magicznego Towarzystwa Herbologicznego zbierane będą dane dotyczące pustynnej mandragory oraz przeprowadzone badania, mające na celu pełną klasyfikację okazu.
♦ Zgłoszenia
1. Zapisy prowadzone są w poniższym temacie do 25.09, godz. 21:00.
2. Gracz może zgłosić tylko jedną postać do wzięcia udziału w wydarzeniu.
3. Wydarzenie posiada limit miejsc - może wziąć w nim udział maksymalnie 6 postaci.
4. Rekrutacja na wydarzenie odbywa się w następujący sposób:
- Pierwszeństwo zgłoszeń otrzymują członkowie Magicznego Towarzystwa Herbologicznego oraz dwójka urzędników, którzy odnaleźli roślinę w magazynach Magicznego Urzędu Celnego. Zgłaszając się należy podać w jakiej roli postać występuje w wydarzeniu.
- Jeżeli osoby spełniające powyższe wymagania nie wypełnią limitu miejsc, w następnej kolejności przyjęte zostaną osoby chcące dołączyć do Towarzystwa Herbologicznego fabularnie w formie last minute (przewaga Zielarstwo I-III, minimum 3 kropki w Wiedzy o Naturze lub przewaga Bogacz). Po zakończeniu wydarzenia osoby te zostaną dopisane na listę członków wydarzenia.
- Jeżeli osoby spełniające powyższe wymagania nie wypełnią limitu miejsc, w następnej kolejności przyjęte zostaną inne zainteresowane osoby, które usłyszały o mandragorze przypadkiem. Sposób zdobycia tej wiedzy należy uzgodnić z Mistrzem Gry prowadzącym wydarzenie.
5. Mile widziana będzie zatwierdzona relacja z szefową Towarzystwa Mirabellą Abbott, nie jest to jednak niezbędne do rozpoczęcia rozgrywki.
Kod:
[b]Imię i nazwisko:[/b] wpis
[b]W jakiej roli występuję:[/b] urzędnik / członek towarzystwa / potencjalny rekrut / przypadkowa osoba
[b]Preferowana data lipcowa przeprowadzanego badania:[/b] czy masz jakieś specjalne wymagania?
♦ Przebieg rozgrywki
Rozgrywka będzie odbywać się w czterodniowych turach. O jej rozpoczęciu Mistrz Gry poinformuje z kilkudniowym wyprzedzeniem.
ZAKOŃCZENIE
Członkowie towarzystwa zostali wezwani do zbadania gigantycznej pustynnej mandragory znalezionej przed miesiącem w Urzędzie Celnym. Razem kandydatką do towarzystwa oraz jednym z urzędników ustalono, że Mandragora odbiega od standardowej rośliny:
- emanacją nekromantycznej energii
- wymaga dodatkowego nawożenia wysysając wszelkie wartości odżywcze z ziemi
- posiada dwie dodatkowe wici, które tak jak liście przy rozmnożeniu się, rozsypują się w magiczny piasek
W tubie odnaleziono dwie splecione ze sobą rośliny, przy czym jedna najprawdopodobniej wysysała energię życiową z drugiej. Niestety nie udało się pobrać próbek z wici ani bulwy, ponieważ asystent Mirabelli Abbott gwałtownie je rozdzielił, co doprowadziło do rozbicia magicznej tuby przez potężne wici oraz próbę ataku roślin na otaczających je ludzi. Szczęśliwie obrażenia były powierzchowne, a szefowa Towarzystwa zawiesiła badania do jesieni.
Event odbył się tutaj: KLIK
Podsumowanie dla uczestników znajduje się tutaj: KLIK