23.10.2022, 23:52 ✶
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.09.2023, 19:55 przez Morgana le Fay.)
Sarah Gabrielle Macmillan
Urodzenie: 13 lutego 1949 | numerologiczna jedenastka | wodnik
Stan cywilny: panna
Krew: czysta, dziedziczka Slytherina
Zamieszkanie: Londyn, Whitecroft Street
Pochodzenie: Wychowana w kowenie Macmillanów córka pani z bocznej linii rodu Gaunt i jednego z kapłanów. Londyn i miejsca kultu są jedynym znanym jej domem poza Hogwartem.
Stan cywilny: panna
Krew: czysta, dziedziczka Slytherina
Zamieszkanie: Londyn, Whitecroft Street
Pochodzenie: Wychowana w kowenie Macmillanów córka pani z bocznej linii rodu Gaunt i jednego z kapłanów. Londyn i miejsca kultu są jedynym znanym jej domem poza Hogwartem.
Kształtowanie: ◉○○○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ○○○○○
Charyzma: ◉◉◉◉○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉○○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉○○○○
Aktywność fizyczna: ○○○○○
Charyzma: ◉◉◉◉○
Rzemiosło: ◉◉◉○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉◉○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: I
Różdżka: Głogowa, z rdzeniem z koralowca. Jedenastocalowa, dziwna, o zgniłozielonym zabarwieniu.
Zwierzę totemiczne: Gołąbek.
Aura: Biała z błękitnymi prześwitami.
O zdolnościach: Dziewczyna o eterycznej urodzie, urodzona jako córka Macmillana, miała zostać jedną z licznych tancerek dających pokazy na sabatach. Niestety przez problemy z utrzymaniem równowagi, Sarah miała na drodze do stania się dorosłą wiele przeszkód do pokonania. Jedną z nich było wybranie innej drogi, która mogłaby usatysfakcjonować rodziców i ją. Tą drogą jest przejęcie po ojcu wiedzy i zdolności dotyczących kontaktu z drugim światem. Wszystko, co potrafi robić panna Macmillan opiera się na wsparciu kowenu i związanych z nim osób.
Popularny 0: Czwarty poziom rozpoznawalności.
Taniec rytualny 0: Całe życie spędziła w kowenie, jest więc w stanie kontrolować pogodę tak jak reszta członków rodziny Macmillan, nawet jeżeli robi to w sposób koślawy i dziwaczny.
Diabelskie podszepty III: Uzyskana przez krew matki umiejętność kontaktu z wyjątkowo popularnym ostatnio przodkiem rodziny Gaunt jest największym sekretem panny Macmillan, skrywanym nawet przed najbliższymi. Sarah wie, że rozmowy z „wujkiem Salazarem” mogłyby zwrócić na nią uwagę nieodpowiednich ludzi.
Wywoływanie duchów III: Umiejętności nauczył ją ojciec, który jako kapłan Macmillanów posiadał dużo doświadczenia w kontaktach z drugą stroną. Wywoływanie duchów jest jej standardowym zajęciem jako kapłanki kowenu. Mówiąc głosem ducha, Sarah wymawia poprawnie wszystkie słowa.
Tworzenie świec i kadzideł II: Sama wytwarza świece do medytacji, których potrzebuje do wywoływania duchów.
Krawiectwo II: Pasja do szycia rozwinęła się u niej przez potrzebę tworzenia unikalnych strojów do rytualnego tańca. Aktualnie jest w stanie tworzyć zwykłe, jak i magiczne szaty dające niezwykłe efekty wizualne podczas występów.
Gotowanie II: Przygotowuje posiłki na sabaty. Zarówno te dla uczestniczących w nich czarodziejach, jak i te składane w ofierze duchom i bogom.
Lęk wysokości II: Zawroty głowy nie pozwalają jej na utrzymanie równowagi podczas lotu.
Słabo zbudowany II: Drobna, chorowita, niewysportowana, pokracznie się poruszająca. Przegrałaby wyścig z dzieckiem.
Skrajny pacyfizm II: To jedna z tych osób, które w chwili zagrożenia zamierają lub płaczą i błagają o litość. Pomogłaby każdemu w granicach własnych możliwości, ale zaatakowanie kogoś, skrzywdzenie go - o tym stara się nawet nie myśleć. To zbyt wiele. To za dużo. Nie. Nawet gdyby uniosła w górę dłoń, nie ma mowy, że różdżka wykrzesałaby z siebie choćby iskrę. Jest to mieszanka strachu i silnie zakorzenionego przekonania o tym, że krzywdzenie innych istot sprowadzi ją na plugawą ścieżkę, którą nie chce kroczyć.
Niezdarny I: Koślawy i irytujący sposób poruszania się oraz częste stawianie krzywo kroków, niejednokrotnie sprawiły, że dziewczyna się potknęła i wpadła na coś... na co wpadać nie powinna. Od tej pory wszystkie wazony w jej rodzinnym domu są przyklejone do podłoża.
Wrażliwy żołądek I: Sama panna Macmillan nie opanowała sztuki teleportacji nawet po szkolnym kursie - udało jej się jedynie stracić lewą brew. Po zbiorowej teleportacji zwykle kręci jej się w głowie i wymiotuje.
Wada wymowy I: Sarah, a może bardziej Sa'ah ma za długi język i nie wymawia litery r. W jej głowie pojawiła się przez to blokada i zdarza jej się nie wypowiadać poprawnie niektórych słów, jakby robiła sama sobie na złość.
Wegetarianin I: Miałaby zjadać swoich najlepszych przyjaciół?
Podejrzany I: Jest dziwakiem. Zwraca na siebie uwagę innych ubiorem i wyglądem, ale także mową, sposobem poruszania się i dziwnymi przekonaniami. W tłumie ludzi patrzysz na nią i marszczysz brwi.
Choroba genetyczna I: Sarah choruje na Srebrzycę. Rodzice zapewniają jej dostęp do wszelkiego rodzaju eliksirów mających zmniejszyć natężenie objawów.
Różdżka: Głogowa, z rdzeniem z koralowca. Jedenastocalowa, dziwna, o zgniłozielonym zabarwieniu.
Zwierzę totemiczne: Gołąbek.
Aura: Biała z błękitnymi prześwitami.
O zdolnościach: Dziewczyna o eterycznej urodzie, urodzona jako córka Macmillana, miała zostać jedną z licznych tancerek dających pokazy na sabatach. Niestety przez problemy z utrzymaniem równowagi, Sarah miała na drodze do stania się dorosłą wiele przeszkód do pokonania. Jedną z nich było wybranie innej drogi, która mogłaby usatysfakcjonować rodziców i ją. Tą drogą jest przejęcie po ojcu wiedzy i zdolności dotyczących kontaktu z drugim światem. Wszystko, co potrafi robić panna Macmillan opiera się na wsparciu kowenu i związanych z nim osób.
Popularny 0: Czwarty poziom rozpoznawalności.
Taniec rytualny 0: Całe życie spędziła w kowenie, jest więc w stanie kontrolować pogodę tak jak reszta członków rodziny Macmillan, nawet jeżeli robi to w sposób koślawy i dziwaczny.
Diabelskie podszepty III: Uzyskana przez krew matki umiejętność kontaktu z wyjątkowo popularnym ostatnio przodkiem rodziny Gaunt jest największym sekretem panny Macmillan, skrywanym nawet przed najbliższymi. Sarah wie, że rozmowy z „wujkiem Salazarem” mogłyby zwrócić na nią uwagę nieodpowiednich ludzi.
Wywoływanie duchów III: Umiejętności nauczył ją ojciec, który jako kapłan Macmillanów posiadał dużo doświadczenia w kontaktach z drugą stroną. Wywoływanie duchów jest jej standardowym zajęciem jako kapłanki kowenu. Mówiąc głosem ducha, Sarah wymawia poprawnie wszystkie słowa.
Tworzenie świec i kadzideł II: Sama wytwarza świece do medytacji, których potrzebuje do wywoływania duchów.
Krawiectwo II: Pasja do szycia rozwinęła się u niej przez potrzebę tworzenia unikalnych strojów do rytualnego tańca. Aktualnie jest w stanie tworzyć zwykłe, jak i magiczne szaty dające niezwykłe efekty wizualne podczas występów.
Gotowanie II: Przygotowuje posiłki na sabaty. Zarówno te dla uczestniczących w nich czarodziejach, jak i te składane w ofierze duchom i bogom.
Lęk wysokości II: Zawroty głowy nie pozwalają jej na utrzymanie równowagi podczas lotu.
Słabo zbudowany II: Drobna, chorowita, niewysportowana, pokracznie się poruszająca. Przegrałaby wyścig z dzieckiem.
Skrajny pacyfizm II: To jedna z tych osób, które w chwili zagrożenia zamierają lub płaczą i błagają o litość. Pomogłaby każdemu w granicach własnych możliwości, ale zaatakowanie kogoś, skrzywdzenie go - o tym stara się nawet nie myśleć. To zbyt wiele. To za dużo. Nie. Nawet gdyby uniosła w górę dłoń, nie ma mowy, że różdżka wykrzesałaby z siebie choćby iskrę. Jest to mieszanka strachu i silnie zakorzenionego przekonania o tym, że krzywdzenie innych istot sprowadzi ją na plugawą ścieżkę, którą nie chce kroczyć.
Niezdarny I: Koślawy i irytujący sposób poruszania się oraz częste stawianie krzywo kroków, niejednokrotnie sprawiły, że dziewczyna się potknęła i wpadła na coś... na co wpadać nie powinna. Od tej pory wszystkie wazony w jej rodzinnym domu są przyklejone do podłoża.
Wrażliwy żołądek I: Sama panna Macmillan nie opanowała sztuki teleportacji nawet po szkolnym kursie - udało jej się jedynie stracić lewą brew. Po zbiorowej teleportacji zwykle kręci jej się w głowie i wymiotuje.
Wada wymowy I: Sarah, a może bardziej Sa'ah ma za długi język i nie wymawia litery r. W jej głowie pojawiła się przez to blokada i zdarza jej się nie wypowiadać poprawnie niektórych słów, jakby robiła sama sobie na złość.
Wegetarianin I: Miałaby zjadać swoich najlepszych przyjaciół?
Podejrzany I: Jest dziwakiem. Zwraca na siebie uwagę innych ubiorem i wyglądem, ale także mową, sposobem poruszania się i dziwnymi przekonaniami. W tłumie ludzi patrzysz na nią i marszczysz brwi.
Choroba genetyczna I: Sarah choruje na Srebrzycę. Rodzice zapewniają jej dostęp do wszelkiego rodzaju eliksirów mających zmniejszyć natężenie objawów.
Edukacja: Tak jak większość brytyjskich czarodziejów uczęszczała do Hogwartu, gdzie została przydzielona do domu Salazara Slytherina. Sara nie dogadywała się zbyt dobrze z innymi Ślizgonami, co zdecydowanie nie podobało się siedzącemu w jej głowie przodkowi. Nigdy jednak nie weszła z nikim w bezpośredni konflikt ani nie działała przeciwko komuś, nie ma więc ze szkoły złych wspomnień. Pod względem wiedzy nie wyróżniała się szczególnie na tle innych uczniów.
Doświadczenie: Od urodzenia pomaga w kowenie.
Aktualne miejsce pracy: Kowen Whitecroft - Prowadzi seanse spirytystyczne.
Cechy szczególne: Albinizm, srebrzyca, wada wymowy.
Rozpoznawalność: IV | Wiara łączy ludzi. A ona widziana jest na każdym londyńskim sabacie. I na każdym sabacie odpowiada za coś. No i co najważniejsze - jest charakterystyczna, łatwo ją zapamiętać. Daleko jej do lokalnego celebryty, ale jest o wiele bardziej rozpoznawalna od przeciętnego czarodzieja.
Doświadczenie: Od urodzenia pomaga w kowenie.
Aktualne miejsce pracy: Kowen Whitecroft - Prowadzi seanse spirytystyczne.
Cechy szczególne: Albinizm, srebrzyca, wada wymowy.
Rozpoznawalność: IV | Wiara łączy ludzi. A ona widziana jest na każdym londyńskim sabacie. I na każdym sabacie odpowiada za coś. No i co najważniejsze - jest charakterystyczna, łatwo ją zapamiętać. Daleko jej do lokalnego celebryty, ale jest o wiele bardziej rozpoznawalna od przeciętnego czarodzieja.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Niech ci się miszczu gly w życiu wiedzie! Pokój, miłość i szczęście wszystkim czalodziejom na świecie. Nawet Czahnemu Dzbanowi. On te'sh ma czas na to, aby zleflektować i pszestać ksywdzić dzieci Matki.she is passion embodied,
a flower of melodrama
in eternal bloom.
a flower of melodrama
in eternal bloom.