• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Sekrety Londynu Szpalta Zakończone [lato 1972] Dwa dni nad jeziorem Windermere

[lato 1972] Dwa dni nad jeziorem Windermere
Widmo
Norvel Twonk to czarodziej nieznanego statusu krwi, który poświęcił własne życie, aby ocalić mugolskie dziecko przed mantykorą. Za ten czyn odznaczono go pośmiertnie Orderem Merlina I Klasy.

Norvel Twonk
#1
06.04.2024, 15:52  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2024, 19:58 przez Norvel Twonk.)  
[Obrazek: windermere-1390212_1280.jpg]

Dwa dni nad jeziorem Windermere


Cisza. Spokój. Leniwe bzyczenie unoszącej się nad mleczami pszczoły. Błysk świeżo utkanej pajęczyny między krzakiem dzikiej róży a malutką brzózką. Stukot bosych stóp o drewniane molo. Plusk wody. Wieczorne kumkanie żab. Zapach dymu z płonącego ogniska i skwierczenie pieczonych kiełbasek.

Do niedawna Ośrodek Wypoczynkowy „Windermere” wydawał się idealnym miejscem dla wszystkich, którzy chcieli albo ukryć się przed całym światem, albo odpocząć i uciec od problemów dnia codziennego. Sprzyjała ku temu jego lokalizacja, bo z jednej strony otoczony jest starym lasem, w którego głębinach skrywają się ruiny średniowiecznego kościoła; z drugiej polem kempingowym a z trzeciej brzegami jeziora Windermere. Dla niewprawnego oka zdaje się odcięty od cywilizacji, choć w rzeczywistości znajduje się dokładnie w połowie drogi między Carlisle a Wigton.

W prostych, drewnianych domkach słabo działała elektryczność i unosi się mało przyjemny zapach stęchlizny (a czasem i pleśni), ale poza tym panują tu całkiem przyzwoite warunki: sypialnie są czyste, na łóżkach leży świeża pościel; w łazienkach jest ciepła woda a w turystycznej lodówce w niewielkiej kuchni goście mogą znaleźć darmową wodę i piwo. W niektóre dni, na niewielkim placu, rozpalane jest ognisko.

Po wynajęciu domku, właściciel osiedla pozwala korzystać z molo – udostępnia też ręczniki plażowe i leżaki, wynajmuje łódki dla zapalonych rybaków i rowery wodne dla tych, którzy chcą, po prostu, popływać na nich po jeziorze. Na tych, których nie interesuje woda, czekają długie wycieczki po skalistych łąkach oraz wędrówki po znajdującym w pobliżu lesie i obowiązkowe zwiedzenie znajdujących się tam ruin średniowiecznego kościoła. Miejsce to – tak dobrze umiejscowione między dwoma niewielkimi miastami pozwala też na ich swobodną eksplorację, na uczestniczenie w nocnym życiu obydwu lub na oddanie się zwiedzaniu miejscowych zabytków (w tym katedry w Carlisle).

A jednak, od kilku lat, ośrodek nad jeziorem Windermere cieszy się coraz gorszą sławą. I to nie tylko wśród mugoli, ale także wśród społeczności czarodziei. Niektórzy, z tych co odwiedzili to miejsce w przeciągu ostatnich trzech lat, mówili, że miało na nich jakiś nieprzyjemny wpływ: psuło im związki, doprowadzało do rozpadu rodziny, skłócało przyjaciół. Inni informowali, że było wprost przeciwnie: wspaniale wypoczywali, uświadamiali sobie kto jest dla nich naprawdę ważny i planowali by powrócić tam w kolejnym roku.

Ale, choć brzmiało to jak zwykłe, ludzkie gadanie, w rzeczywistości naprawdę coś dziwnego działo się nad jeziorem Windermere. Spokój, którym to miejsce tknęło zniknął i został zastąpiony przez chaos. Pierwsza była Tara Roberts. Utonęła w czasie wakacji z mężem. Oficjalnie wyszła z domku letniskowego przed północą, a jej nagie ciało dobiło brzegu jeziora kilka dni później. Jej mąż, Noah, magizoolog nie wierzy, że żona popełniła samobójstwo. Ale była jeszcze trójka mugoli, którzy nocą weszli do lasu nieopodal Ośrodka Windermere i nigdy nie wrócili. Świeżo po ukończeniu Hogwartu, mugolak Martin Scott, dosłownie, rozpłynął się w powietrzu a zwłoki jego dziewczyny, czarownicy półkrwi Elodie Legrand, znalazł tydzień później najlepszy przyjaciel pary Mustafa Saudi. Wreszcie, w nocy z 9 na 10 sierpnia 1972 roku, zniknął zajmujący się badaniem historii magii Owen Bagshot. Zaledwie na chwilę przed zniknięciem, zdołał wysłać zgłoszenie do Ministerstwa Magii, że w lesie dostrzegł żywe trupy. Tyle, że gdy na miejscu pojawili się przedstawiciele Ministerstwa Magii, żadnych żywych trupów nie było. Nie było również Bagshota, choć pozostały po nim jego rzeczy…

To ostatnie wydarzenie sprawiło, że większość wczasowiczów postanowiła pośpiesznie opuścić Ośrodek Windermere.

Zostaliście tylko WY.

***

Kto może wziąć udział w sesjach?


W zasadzie każda postać, o ile znajdziecie jej fabularny powód, by zjawiła się w Ośrodku Windermere. Jak dla mnie, wystarczy zwykłe: „X był zmęczony życiem, postanowił się odciąć od wszystkiego i wynajął razem z Y domek letniskowy i mieli zamiar przez najbliższe pięć dni łowić ryby i pić piwo” albo „Z i A wynajęli domek letniskowy, żeby w spokoju spędzić kilka dni w swoim towarzystwie”. Ale jeśli takie „zwykłe” podejście nijak nie pasuje do waszych postaci, podrzucam wam jeszcze inne:

Brygadziści, Aurorzy – w nocy z 9 na 10 w MM pojawiła się informacja o grasujących w pobliżu Ośrodka Windermere żywych trupach. Zostaliście wysłani by sprawdzić te informacje i odnaleźć zaginionego Owena Bagshota.
[uwaga: wasze postacie pojawiają się na miejscu w nocy z 9 na 10 sierpnia 1972 roku]

Amnezjatorzy, uzdrowiciele – w związku z informacją o pojawieniu się żywych trupów w pobliżu Ośrodka Windermere, zostaliście wysłani by uzdrawiać tych, którzy ucierpieli w wyniku ataku żywych trupów oraz by hipnotyzować mugoli, którzy mogli stać się świadkami ataku.
[uwaga: wasze postacie pojawiają się na miejscu w nocy z 9 na 10 sierpnia 1972 roku]

Dziennikarze, historycy magii – 10 sierpnia w godzinach porannych udaje wam się zdobyć informacje o tym, że w mugolskim Ośrodku Windermere zaginął historyk magii Owen Bagshot i to jakaś bardzo tajemnicza sprawa. Możecie dostać się na miejsce i próbować wybadać sprawę.
[uwaga: wasze postacie pojawiają się na miejscu w godzinach porannych 10 sierpnia 1972 roku]

Jeśli macie inny pomysł i chcecie go ze mną skonsultować – po prostu dajcie mi znać.

ETAPY FABUŁY: „Dwa dni nad jeziorem Windermere”


1 ETAP: Aby wziąć w nim udział należy rozegrać w parach* (warunek konieczny) sesję pt: Szaleństwo Windermere. [dowolny tytuł], datowaną od 1.08.72 do maksymalnie 10.08.72. W sesji tej opisujecie jak postacie trafiły na miejsce oraz każda z postaci wykonuje 1 rzut kością ! szaleństwoWindermere (bez spacji). Istotą sesji jest odegranie jak Ośrodek Windermere i jego okolice wpływają na wasze postacie (a więc możecie iść na ryby, spacerować po wrzosowiskach, po lesie, rozpakowywać swoje rzeczy w wynajętym domku letniskowym, robić cokolwiek innego). Efekt kości utrzymuje się, dopóki wasze postacie nie opuszczą Ośrodka Windermere.
*miejcie na uwadze, że kości są RÓŻNE, dlatego lepiej by bardzo blisko spokrewnieni członkowie rodziny nie byli w jednej parze (a więc nie rodzic – dziecko; brat – siostra; ale już mąż – żona tak).

Co w przypadku, gdy ktoś nie może znaleźć sobie pary a bardzo chce wziąć udział w evencie? Otóż, dla dwóch postaci, jako MG, mogę zaoferować sesje z:
- Historykiem Magii, Owenem Bagshotem – warunek niezbędny, sesja musi się odbyć przed 9 sierpnia a waszych postaci nie może być Ośrodku, gdy Owen znika (możecie akurat zwiedzać Carlisle)
- Funkcjonariuszem NCA, mugolem wierzącym w świat magii, Foxem Mulderem – zupełnym przypadkiem wynajmujecie ten sam domek letniskowy.

W tym etapie mogą brać udział multikonta. Po jego rozegraniu, możecie także kontynuować wątki prywatne w ośrodku – ale tylko w okresie od 1 do 8 sierpnia 1972 roku.
Uwaga: ukończenie 1 etapu jest niezbędne, aby przystąpić do 2 etapu.
Na ukończenie sesji dla postaci, którą chcecie pchnąć do kolejnego etapu macie czas do 21.04.2024 roku. Postacie, które nie zamierzają wziąć udziału w 2 etapie fabuły, na ukończenie wątku mają czas do 31.05.2024 roku.


2 ETAP: Na tym etapie obowiązuje już zasada: 1 konto gracza – 1 postać. Aby wziąć w nim udział należy rozegrać sesję, w której postać zdobywa informacje dotyczące tego, co dzieje się w Ośrodku Windermere. Postacie z genetykami: widmowidzenie, aurowidzenie, jasnowidzenie, selkie, potomek wili, mogą skorzystać ze specjalnych kości, które zapewnią im dodatkowe informacje. Postacie, które nie posiadają wymienionych wyżej genetyk, mogą szukać informacji za pomocą rzutów na percepcję.
Sesje Etapu Drugiego:

1. Windermere. Zatruta woda.
[informacje po rzucie na percepcje oraz dodatkowe dla selkie/potomek wili i widmowidza]
2. Windermere. Energia tego miejsca.
[informacje po rzucie na percepcje oraz dodatkowe dla postaci z aurowidzeniem i jasnowidzeniem]
3. Windermere. Klątwa, która chroni.
[informacje po rzucie na percepcje oraz dodatkowe dla postaci z widmowidzeniem]
4. Windermere. Zapiski historyka magii.
[informacje po rzucie na percepcje oraz dodatkowe dla postaci z jasnowidzeniem]

Na ten etap zapisujecie się po ukończeniu etapu pierwszego. Nie obowiązuje tu zasada pary (wasze postacie mogą być na jednej sesji, ale nie muszą na niej być). Sesje przewidziane są dla 2-4 postaci każda.

Uwaga: ukończenie 1 i 2 etapu jest niezbędne, aby przystąpić do 3 etapu.
Na rozegranie tej sesji macie czas do 6.05.2024r.


Mały UPDATE. Z racji na majówkę, na to że dużo osób wyjeżdża, przedłużam czas do rozegrania tego etapu do: 12.05.2024 r.

3 ETAP: Etap bezpośrednio prowadzony przez Mistrza Gry. Aby wziąć w nim udział należy zgłosić chęć uczestnictwa w tym temacie. Każdy gracz może zgłosić tylko jedną postać. Mistrz Gry przydziela postacie graczy do sesji, na podstawie wcześniej rozegranych etapów. Fabularnie sesje rozgrywają się w nocy z 10 na 11 sierpnia 1972 roku. Przewidziane są sesje z walką.

Jak zgłosić postać? Proszę o zgłoszenia pod tym postem w formie:
Imię i nazwisko postaci:
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere:
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere:
Etap 1 – link do rozegranej sesji
Etap 2 – Jeśli postać ma być do niego pchnięta. Informacje o sesji, w której chcę wziąć udział. Możecie wybrać maksymalnie 2 sesje.
Etap 3 – Czy chcę wziąć udział w etapie trzecim? Tak/Nie.
(proszę was także o wrzucenie zgłoszenia jeśli postać bierze udział jedynie w 1 etapie)

REGULAMIN


1. Tylko JA, jako Mistrz Gry, kreuję rzeczywistość rozgrywającą się w tej fabule. Tylko ja również decyduję o wiedzy postaci dotyczącej tej fabuły.
2. To ja rozsądzam wszystkie kwestie związane z powodzeniem akcji postaci – albo na podstawie opisu tego, co postać robi, albo na podstawie opisu oraz rzutu kostką. W przypadku walki, proszę o pisanie w trybie niedokonanym (a więc, „splata zaklęcie”, „stara się uskoczyć”).
3. W przypadku starcia, model walki to: ruch + maksymalnie dwie akcje kostkowane.
4. Pamiętajcie, że jak zwykle na fabule u mnie, nie ma złych lub dobrych rozwiązań – liczę na to, że po prostu wasze postacie wciągnie historia. Wczujecie się i będziecie się dobrze bawić. Tylko to się liczy.
5. Żeby ta fabuła wyszła, musicie się w nią wczuć. A więc starajcie się odgrywać postacią to, co dostaniecie od kości. Tak, nawet jeśli wylosowane przez was szaleństwo kompletnie nie pasuje do relacji, którą rozgrywacie między postaciami. Pamiętajcie, że w Windermere działa jakaś silna magia. Postać wyjedzie z Ośrodka i wróci jej rozum.
6. Nie zabijam postaci, bo popełnia błędy lub przypadkiem schodzi z linii fabularnej. Jeśli skrzywdzę wam postać – to jedynie w toku toczącej się fabuły oraz postaram się by nie była to trwała krzywda. Jeśli gracz zniknie z gry lub weźmie długą nieobecność, postać na sesji zemdleje.
7. Fabuła będzie miała charakter czasowy. 1 i 2 etap trwają po 14 dni każdy. W trzecim etapie tura najprawdopodobniej będzie trwała 72 godziny albo 96 godzin.
8. Będę wyciągać konsekwencje, jeśli postępowanie postaci gracza będzie opierało się na mecie. Będę je także wyciągać, jeśli na tej podstawie postać gracza zaatakuje postać drugiego gracza.
9. Proszę o przemyślane zgłoszenia.
Obserwator
Nie możesz winić lustra za to, że odbicie ci się nie podoba.
Patrick ma ciemne włosy i ciemne oczy. Najczęściej na jego twarzy gości trzydniowy zarost. Jest wysoki, ale nie przesadnie (ok. 185 cm), raczej wysportowany. To ten typ, który rzadko można zobaczyć w garniturze, bo woli ubrania wygodne, które nie krępują jego ruchów. A poza tym garnitury wyróżniają się w tłumie a on lubi się z nim stapiać. Dużo się rusza. Chociaż w towarzystwie potrafi sporo mówić i często żartować, zdaje się, że równie dobrze odnajduje się w swoim własnym towarzystwie. Często można go zobaczyć szkicującego coś namiętnie. Wieczorami można go czasem spotkać w barach. Zawsze wtedy siedzi gdzieś w rogu.

Patrick Steward
#2
10.04.2024, 23:32  ✶  
Imię i nazwisko postaci: Patrick Steward
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: noc z 9 na 10 sierpnia
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: Jest jednym z aurorów, który pojawił się w Ośrodku Windermere po wysłanej przez Owena Bagshota wiadomości.
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. Cisza na wodzie
Etap 2 – Nie
Etap 3 – Nie (aczkolwiek zaznaczę od razu, że akurat Patrick prawdopodobnie pojawi się symbolicznie w jednej z sesji trzeciego etapu)
entropy
What if I fall into the abyss?
What if I swing only just to miss?
Jest w niej pewna nerwowość, którą widać tak samo w gestach jak i odległym spojrzeniu zielonych oczu, pod którymi rozsiane zostały konstelacje piegów. Blond włosy ma zawsze ścięte przed ramiona. Jej drobną, niewielką (160cm) sylwetkę otacza zwykle ciężki zapach kadzideł, który wydaje się wżerać w każdy skrawek jej ciała i noszonych przez nią materiałów, ale kiedy komuś dane jest znaleźć się dostatecznie blisko, spod spodu przebija się pewna o wiele lżejsza nuta, przywodząca na myśl letnią noc, podczas której z łatwością można policzyć na niebie wszystkie gwiazdy.

Ambrosia McKinnon
#3
12.04.2024, 01:18  ✶  
Imię i nazwisko postaci: Ambrosia McKinnon
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: 06 sierpnia
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: przyjechała na wakacje z Alexandrem
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. Kiedy słońce było bogiem.
Etap 2 –  Tak. Pierwszy wybór; Windermere. Energia tego miejsca., a drugi; Windermere. Zapiski historyka magii.
Etap 3 – Tak


she was a gentle
sort of horror
IX. The Hermit
you're an angel and I'm a dog
or you're a dog and I'm your man
you believe me like a god
I'll destroy you like I am
Na ten moment nieco dłuższe, ciemnobrązowe włosy, które zaczynają się coraz bardziej niesfornie kręcić. Przeraźliwie niebieskie oczy, które patrzą przez ciebie i poza ciebie – raz nieobecne, zmętniałe, przerażająco puste, raz zadziwiająco klarowne, ostre, i tak boleśnie intensywne, że niemalże przewiercają rozmówcę na wylot – zawsze zaś tchną zimną obojętnością. Wysoki wzrost (1,91 m). Zwykle mocno się garbi, więc wydaje się niższy. Dosyć chudy, ale już nie wychudzony, twarzy nie ma tak wymizerowanej, jak jeszcze kilka miesięcy temu. Nieco ciemniejsza karnacja, jako że w jego żyłach płynie cygańska krew: w jasnym świetle doskonale widać jednak, jak niezdrowo wygląda skóra mężczyzny, to, że jego cera kolorytem wpada w odcienie szarości i zieleni. Potężne cienie pod oczami sugerują problemy ze snem. Raczej małomówny, ma melodyjny, nieco chrapliwy głos. Pod ubraniem, Alexander skrywa liczne ślady po wkłuciach w formie starych, zanikających blizn i przebarwień skórnych, zlokalizowane głównie na przedramionach – charyzmaty doświadczonego narkomana – którym w innych okolicach towarzyszą także bardziej masywne, zabliźnione szramy – te będące z kolei pamiątkami po licznych pojedynkach i innych nielegalnych ekscesach. Lekko drżące dłonie, zwykle przyobleczone są w pierścienie pokryte tajemniczymi runami. Zawsze elegancko ubrany, nosi tylko czerń i biel. Najczęściej sprawia wrażenie lekko znudzonego, a jego sposób bycia cechuje arogancka nonszalancja jasnowidza.

Alexander Mulciber
#4
12.04.2024, 01:19  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.05.2024, 19:41 przez Alexander Mulciber.)  
Imię i nazwisko postaci: Alexander Mulciber
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: późny ranek, 6 sierpnia 1972
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: Krótki wypad wypoczynkowy.
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. Kiedy słońce było bogiem.
Etap 2 – Szaleństwo Windermere. Energia tego miejsca.
Etap 3 – Tak.


Kiedy tańczę, niebo tańczy razem ze mną
Kiedy gwiżdżę, gwiżdże ze mną wiatr
Kiedy milknę, milczy świat
ceaseless watcher
Vigilo, opperior, Audio.
Średniego wzrostu czarodziej (176cm), ubrany w modne szaty, szpakowate loki sięgają mu za ucho, a na twarzy nosi dość długi zarost, broda jest w wielu miejscach siwa. Emanuje od niego bardzo niespokojna energia.

Morpheus Longbottom
#5
13.04.2024, 15:19  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.07.2024, 19:13 przez Morpheus Longbottom.)  
Imię i nazwisko postaci: Morpheus Longbottom
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: świt, 10 sierpnia
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: Wysłany przez Departament Tajemnic, jako ręką na pulsie gdyby zaginięcia były powiązane z Widmami z Kniei i akcjami z Beltane
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. Epifania.
Etap 2 – Szaleństwo Windermere. Energia tego miejsca.
Etap 3 – Szaleństwo Windermere. Siły, które rządzą tym miejscem


And when I call you come home
A bird  in your teeth
the end is here
Badacz wróżbiarstwa
Hiding alone,
a prison is home
Nadchodzi spowity smrodem dymu papierosowego. Na pierwszy rzut wygląda porządnie, codzienna elegancja w neutralnych kolorach… niekiedy może nieco wymięta. To zależy, ile spał, a cienie pod zielononiebieskimi oczami odznaczające się na cerze bladej jak prześcieradło podpowiadają, że niewiele. Palce poznaczone tu i tam rozmazanym atramentem, ugina się pod ciężarem ulubionej skórzanej torby, w której jest… wszystko. Średniego wzrostu (179 cm) postać młodego mężczyzny koronuje imponująca burza czarnych loków, które niewątpliwie są jego największą ozdobą.

Peregrinus Trelawney
#6
14.04.2024, 12:32  ✶  
Imię i nazwisko postaci: Peregrinus Trelawney
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: świt 10 sierpnia
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: zainteresowanie sprawą zaginięć i śmierci.
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. Epifania.
Etap 2 – Tak. Pierwszy wybór: Windermere. Zapiski historyka magii. // Drugi: Windermere. Energia tego miejsca.
Etap 3 – Tak.


źródło?
objawiono mi to we śnie
Chichot losu
I’m not looking for the knight
I’m looking for the sword
Brązowe, niezbyt długie włosy, często rozczochrane. Wzrost wysoki jak na kobietę, bo mierzy sobie około 179 centymetrów wzrostu. Twarz raczej sympatycznie ładna niż piękna, nie wyróżniająca się przesadnie i rzadko umalowana. Brenna porusza się szybko, energicznie, głos ma miły i rzadko go podnosi. Ubiera się różnie, właściwie to okazji - w ministerstwie widuje się ją w umundurowaniu albo w koszuli i garniturowych spodniach, kiedy trzeba iść gdzieś, gdzie będą mugole, w Dolinie w ubraniach, które ujdą wśród mugoli, a na przyjęcia i bale czystokrwistych zakłada typowe dla tej sfery zdobione szaty. W tłumie łatwo może zniknąć. Jeżeli używa perfum, to zwykle to jedna z mieszanek Potterów, zawierająca nutę bzu, porzeczki i cedru, a szamponu najczęściej jabłkowego, rzecz jasna też potterowskiego.

Brenna Longbottom
#7
14.04.2024, 19:01  ✶  
Imię i nazwisko postaci: Brenna Longbottom
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: noc z 9 na 10 sierpnia
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: wezwanie Bagshota, Brygada Uderzeniowa
Etap 1 – Cisza na wodzie
Etap – Tak. Pierwszy wybór: Klątwa, która chroni. Drugi wybór: Zatruta woda a tak naprawdę to wszystko mi jedno, pójdę gdzie mnie wrzucisz
Etap 3– Tak.


Don't promise to live forever. Promise to forever live while you're alive.
corbeau noir
— light is easy to love —
show me your darkness
Gdyby Śmierć przybrała ludzką postać, wyglądałaby jak Perseus; wysoki i szczupły, o kredowym licu oraz zapadniętych policzkach. Pojedyncze hebanowe kosmyki opadają na czoło mężczyzny; oczy zaś, czarne jak węgiel z jadeitowymi przebłyskami, przyglądają się swym rozmówcom z niepokojącą natarczywością. Utyka na prawą nogę, w związku z czym jego stały atrybut stanowi mahoniowa laska z głową kruka.

Perseus Black
#8
14.04.2024, 19:57  ✶  
Imię i nazwisko postaci: Perseus Black
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: 7 sierpnia, wczesny wieczór
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: Pilne wezwanie do pacjenta, który wyjechał zanim dotarł na miejsce
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. There's a bluebird in my heart
Etap 2 – Tak. Pierwszy wybór: Zatruta woda, drugi jest mi obojętny.
Etap 3 – Tak.


[Obrazek: 2eLtgy5.png]
if i can't find peace, give me a bitter glory



Lukrecja
Are you here looking for love
Or do you love being looked at?
Wygląda jak aniołek. Jasnowłosy, wysoki (180cm), niezdrowo chudy blondyn o nieludzko niebieskich jak morze oczach. Zadbany, uczesany, elegancko ubrany i z uśmiechem firmowym numer sześć na ustach. Na prawym uchu nosi jeden kolczyk z perłą.

Laurent Prewett
#9
14.04.2024, 22:31  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.04.2024, 00:07 przez Laurent Prewett.)  
Imię i nazwisko postaci: Laurent Prewett
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: 7.08
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: Laurent zainteresował się plotką o dziwnym zachowaniu stworzeń w okolicy, w tym zbliżeniu się istot magicznych do mugolskiego ośrodka.
Etap 1 – http://secretsoflondon.pl/showthread.php...0#pid38200
Etap 2 – Zatruta woda, a drugi: Klątwa, która chroni (bałdzo bym chciała zostać w timku z Victorią i Persim ♥)
Etap 3 – Czy chcę wziąć udział w etapie trzecim? Tak.


○ • ○
his voice could calm the oceans.
Nieoceniony Stażysta
god gives his silliest battles to his most tragic of clowns
zdezorientowane spojrzenie; ciemnobrązowe oczy; ciemnobrązowe włosy w wiecznym nieładzie; cienkie usta; przeciętny wzrost 174 cm; dobrze zbudowany, jednak wynika to raczej z diety i ciągłego latania z jednego zakątka szpitala św. Munga w drugi niźli intensywnym ćwiczeniom fizycznym; wada wymowy (jąkanie się) objawiające się w sytuacjach stresowych

Cameron Lupin
#10
14.04.2024, 23:19  ✶  
Imię i nazwisko postaci: Cameron Lupin
Czas, kiedy zjawiła się w Ośrodku Windermere: 09/08/1972
Powód przebywania postaci w Ośrodku Windermere: Krótki urlop z Heather Wood
Etap 1 – Szaleństwo Windermere. Narzeczeńskie perypetie
Etap 2 – NIE
Etap 3 – NIE
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Podsumowanie aktywności: Viorica Zamfir (48), Brenna Longbottom (61), Erik Longbottom (103), Geraldine Yaxley (73), Atreus Bulstrode (38), Cedric Lupin (49), Perseus Black (60), Nora Figg (39), Florence Bulstrode (42), Heather Wood (38), Philip Nott (37), Patrick Steward (74), Cameron Lupin (40), Daisy Lockhart (71), Peregrinus Trelawney (53), Victoria Lestrange (77), Cathal Shafiq (39), Ulysses Rookwood (36), Sebastian Macmillan (58), Norvel Twonk (1895), Bertie Bott (43), Peppa Potter (64), Laurent Prewett (75), Guinevere McGonagall (40), Esmé Rowle (80), Leon Bletchley (69), Alexander Mulciber (48), Ambrosia McKinnon (55), Cain Bletchley (36), Astaroth Yaxley (59), Morpheus Longbottom (66), Penny Weasley (38), Samuel McGonagall (74), Millie Moody (64), Isaac Bagshot (89), Anthony Shafiq (44), Basilius Prewett (62)

Wątek zamknięty  Dodaj do kolejeczki 

Strony (4): 1 2 3 4 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa