Alastor Moody
Urodzenie: 21 grudnia 1939 | numerologiczna jedynka | strzelec
Stan cywilny: kawaler
Krew: półkrwi, wilkołak
Zamieszkanie: Londyn, Charing Cross Road
Pochodzenie: Urodził się jako syn Moody'ego i pani z domu Trelawney, po której odziedziczył niezwykły dar, stracony w chwili zarażenia się likantropią. Jest starszym bratem Millie. W Londynie mieszkają od zawsze.
Stan cywilny: kawaler
Krew: półkrwi, wilkołak
Zamieszkanie: Londyn, Charing Cross Road
Pochodzenie: Urodził się jako syn Moody'ego i pani z domu Trelawney, po której odziedziczył niezwykły dar, stracony w chwili zarażenia się likantropią. Jest starszym bratem Millie. W Londynie mieszkają od zawsze.
Kształtowanie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉◉◉○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉◉◉○
Transmutacja: ◉◉○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉○○
Charyzma: ◉◉○○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: I
Różdżka: 13 cali, hikora, pióro z ogona feniksa, bardzo sztywna
Zwierzę totemiczne: wilk
Aura: ciemny fiolet
O zdolnościach: Nie jest wszystkowiedzący, ale trudno znaleźć dziedzinę, w której nie posiada przynajmniej minimalnej wiedzy oczekiwanej od dorosłego człowieka. Dobrze orientuje się w świecie. Rozumie, jakie trybiki muszą się zakręcić, aby doprowadzić do pewnych rezultatów, i chociaż niektóre rzeczy musiałby sprawdzić w książce, to nie zrobi z siebie idioty podczas pracy w Brygadzie, ani Biurze Aurorów. Jego umiejętności od zawsze skupiają się wokół bycia solidnym łowcą czarnoksiężników. Moody mają to podobno we krwi.
Sieć: Moody zna umiejscowienie wszystkich zabezpieczonych domów na pamięć. Aktualnie mieszka w jednym z nich.
Niewidzialny: Czasami, kiedy potrzebujesz zadać komuś pytania i nie chcesz wzbudzać większych podejrzeń, przydaje się bycie mniej rozpoznawalnym niż lokalni celebryci.
Wymuszona przemiana III: Nawet obarczony znamieniem klątwy, Moody potrafi wykorzystać ją do swoich celów. I chociaż wszystko by zrobił, żeby się tego partactwa pozbyć, nie zawaha się przed użyciem pazurów w obronie tych, którzy tego potrzebują.
Oklumencja III: Umiejętności nauczył się, aby chronić swoich najbliższych. Będąc na celowniku Voldemorta trzeba dbać o informacje przechowywane w głowie.
Walka wręcz I: Dobrze zbudowany i wysoki, przeszkolony w samoobronie w przypadku utraty różdżki.
Znajomość półświatka I: Pracuje po dobrej stronie mocy, ale jego praca polega na łapaniu czarnoksiężników. Znajomości tego, jak działają jego wrogowie, jest mu potrzebna.
Łowienie ryb I: Żaden z niego znawca, ale każdy musi jakoś odpocząć. Kiedy jego przełożeni na siłę wygonią go na urlop, Moody wyjeżdża na ryby.
Latanie na miotle I: Zdolność opanowana w czasach szkolnych. Grał w szkolnej drużynie Quidditcha. Pewnych rzeczy się nie zapomina.
Szlamolubny III: Po pierwsze ma na nazwisko Moody. Po drugie ma na nazwisko Moody. Po trzecie jest Aurorem. Już te trzy rzeczy powinny wystarczyć do tego, aby ścigali go Śmierciożercy, ale aby przypieczętować swój los, Alastor jest jednym z pierwszych członków Zakonu Feniksa i zaprowadził dwójkę Naśladowców przed wymiar sprawiedliwości.
Biedak II: Nie powinien być aż tak biedny, ale wszystko, czego nie wydał na niezbędne eliksiry i sprzęt, najzwyczajniej w świecie rozdał potrzebującym. Wiecznie zapożycza się u znajomych i zawsze częstuje się darmowym pączkiem w ministerialnym bufecie.
Lojalność organizacji II: Jest z nimi od początku i z nimi zginie. Decydując się na dołączenie do Zakonu, Moody nie zawahał się ani sekundy.
Szczerbaty I: Chociaż większość nowych zębów się trzyma, górny, prawy kieł i czwórka zostały wybite już tyle razy, że nawet po zażyciu eliksirów wypadają po dwóch dniach. Reszta zębów urosła mu krzywo.
Drobny lęk I: Boi się o swoją młodszą siostrę i jej bezpieczeństwo do tego stopnia, że momentami zakrawa to o lekką obsesję - cały czas węszy wszędzie intrygi i spiski, które mają zniszczyć jego rodzinę.
Skrzat półkrwi I: Poproś go o złożenie mebli i wytrzepanie dywanu za darmo, a on jeszcze przyniesie ci ciasto. Opryskliwy z niego dziad, ale zawsze ci pomoże.
Lęk przed ogniem II: Konsekwencje Spalonej Nocy. Widok ognia wywołuje w postaci uczucie paniki. Nie jest w stanie wytrzymać znajdowania się blisko niego.
Różdżka: 13 cali, hikora, pióro z ogona feniksa, bardzo sztywna
Zwierzę totemiczne: wilk
Aura: ciemny fiolet
O zdolnościach: Nie jest wszystkowiedzący, ale trudno znaleźć dziedzinę, w której nie posiada przynajmniej minimalnej wiedzy oczekiwanej od dorosłego człowieka. Dobrze orientuje się w świecie. Rozumie, jakie trybiki muszą się zakręcić, aby doprowadzić do pewnych rezultatów, i chociaż niektóre rzeczy musiałby sprawdzić w książce, to nie zrobi z siebie idioty podczas pracy w Brygadzie, ani Biurze Aurorów. Jego umiejętności od zawsze skupiają się wokół bycia solidnym łowcą czarnoksiężników. Moody mają to podobno we krwi.
Sieć: Moody zna umiejscowienie wszystkich zabezpieczonych domów na pamięć. Aktualnie mieszka w jednym z nich.
Niewidzialny: Czasami, kiedy potrzebujesz zadać komuś pytania i nie chcesz wzbudzać większych podejrzeń, przydaje się bycie mniej rozpoznawalnym niż lokalni celebryci.
Wymuszona przemiana III: Nawet obarczony znamieniem klątwy, Moody potrafi wykorzystać ją do swoich celów. I chociaż wszystko by zrobił, żeby się tego partactwa pozbyć, nie zawaha się przed użyciem pazurów w obronie tych, którzy tego potrzebują.
Oklumencja III: Umiejętności nauczył się, aby chronić swoich najbliższych. Będąc na celowniku Voldemorta trzeba dbać o informacje przechowywane w głowie.
Walka wręcz I: Dobrze zbudowany i wysoki, przeszkolony w samoobronie w przypadku utraty różdżki.
Znajomość półświatka I: Pracuje po dobrej stronie mocy, ale jego praca polega na łapaniu czarnoksiężników. Znajomości tego, jak działają jego wrogowie, jest mu potrzebna.
Łowienie ryb I: Żaden z niego znawca, ale każdy musi jakoś odpocząć. Kiedy jego przełożeni na siłę wygonią go na urlop, Moody wyjeżdża na ryby.
Latanie na miotle I: Zdolność opanowana w czasach szkolnych. Grał w szkolnej drużynie Quidditcha. Pewnych rzeczy się nie zapomina.
Szlamolubny III: Po pierwsze ma na nazwisko Moody. Po drugie ma na nazwisko Moody. Po trzecie jest Aurorem. Już te trzy rzeczy powinny wystarczyć do tego, aby ścigali go Śmierciożercy, ale aby przypieczętować swój los, Alastor jest jednym z pierwszych członków Zakonu Feniksa i zaprowadził dwójkę Naśladowców przed wymiar sprawiedliwości.
Biedak II: Nie powinien być aż tak biedny, ale wszystko, czego nie wydał na niezbędne eliksiry i sprzęt, najzwyczajniej w świecie rozdał potrzebującym. Wiecznie zapożycza się u znajomych i zawsze częstuje się darmowym pączkiem w ministerialnym bufecie.
Lojalność organizacji II: Jest z nimi od początku i z nimi zginie. Decydując się na dołączenie do Zakonu, Moody nie zawahał się ani sekundy.
Szczerbaty I: Chociaż większość nowych zębów się trzyma, górny, prawy kieł i czwórka zostały wybite już tyle razy, że nawet po zażyciu eliksirów wypadają po dwóch dniach. Reszta zębów urosła mu krzywo.
Drobny lęk I: Boi się o swoją młodszą siostrę i jej bezpieczeństwo do tego stopnia, że momentami zakrawa to o lekką obsesję - cały czas węszy wszędzie intrygi i spiski, które mają zniszczyć jego rodzinę.
Skrzat półkrwi I: Poproś go o złożenie mebli i wytrzepanie dywanu za darmo, a on jeszcze przyniesie ci ciasto. Opryskliwy z niego dziad, ale zawsze ci pomoże.
Lęk przed ogniem II: Konsekwencje Spalonej Nocy. Widok ognia wywołuje w postaci uczucie paniki. Nie jest w stanie wytrzymać znajdowania się blisko niego.
Edukacja: Alastor ukończył Hogwart, w którym należał do Gryffindoru. Grał w szkolnej drużynie Quidditcha. Nigdy nie brano go za prymusa (prawdopodobnie przez charakter i niezbyt lotne towarzystwo), jednakże nie należał do uczniów, którzy mieli jakiekolwiek problemy z zaliczaniem przedmiotów. W niektórych dziedzinach wyróżniał się na tle innych. W szkole posiadał grono stałych znajomych, z czego większość była Gryfonami. Znajomości z osobami o czystym sercu utrzymuje do dzisiaj.
Doświadczenie: Zgodnie z wolą ojca po Hogwarcie postanowił dostać się do BUMu. Po dwóch latach służby jako Brygadzista, zgodnie z zasadami, zapisał się na kurs Aurorski, który zaliczył z powodzeniem.
Aktualne miejsce pracy: Auror w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów
Cechy szczególne: Bardzo wysoki, brakuje mu kilku zębów. Po jego nosie widać, że był kiedyś złamany.
Rozpoznawalność: III | Alastor nie należy do osób popularnych i wychodzi z założenia, że to dobrze - przy wykonywaniu takiego zawodu sława nie powinna cię wyprzedzać. Posiada grono stałych znajomych, jest też stałym klientem kilku miejsc. Można kojarzyć go z pracy lub szkoły, być może listów gończych Śmierciożerców, ale na pewno nie z okładek gazet. W ostatnim czasie mogło być o nim głośniej przez ochranianie sabatu Beltane (porażka), a później przez branie udziału w akcji ratunkowej (po tej porażce). Znajomi, współpracownicy i członkowie Zakonu mogą kojarzyć, że siostra Moody'ego niedawno wyszła z Lecznicy Dusz.
Doświadczenie: Zgodnie z wolą ojca po Hogwarcie postanowił dostać się do BUMu. Po dwóch latach służby jako Brygadzista, zgodnie z zasadami, zapisał się na kurs Aurorski, który zaliczył z powodzeniem.
Aktualne miejsce pracy: Auror w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów
Cechy szczególne: Bardzo wysoki, brakuje mu kilku zębów. Po jego nosie widać, że był kiedyś złamany.
Rozpoznawalność: III | Alastor nie należy do osób popularnych i wychodzi z założenia, że to dobrze - przy wykonywaniu takiego zawodu sława nie powinna cię wyprzedzać. Posiada grono stałych znajomych, jest też stałym klientem kilku miejsc. Można kojarzyć go z pracy lub szkoły, być może listów gończych Śmierciożerców, ale na pewno nie z okładek gazet. W ostatnim czasie mogło być o nim głośniej przez ochranianie sabatu Beltane (porażka), a później przez branie udziału w akcji ratunkowej (po tej porażce). Znajomi, współpracownicy i członkowie Zakonu mogą kojarzyć, że siostra Moody'ego niedawno wyszła z Lecznicy Dusz.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Biorę wszystko na klatę.fear is the mind-killer.