21.10.2022, 18:30 ✶
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.12.2024, 11:53 przez Mirabella Plunkett.)
Heather Wood
Urodzenie: 02.08.1951 zodiakalny lew, numerologiczna ósemka
Stan cywilny: panna
Nazwisko panieńskie: Wood
Krew: półkrwi, klątwa natury
Zamieszkanie: Londyn, Pokątna
Pochodzenie: Ojciec Heath Wood jest słynnym twórcą mioteł, matka Elizabeth z domu Wright jest jedną z najlepszych szukających, jakie widział świat.
Stan cywilny: panna
Nazwisko panieńskie: Wood
Krew: półkrwi, klątwa natury
Zamieszkanie: Londyn, Pokątna
Pochodzenie: Ojciec Heath Wood jest słynnym twórcą mioteł, matka Elizabeth z domu Wright jest jedną z najlepszych szukających, jakie widział świat.
Kształtowanie: ◉◉◉◉○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉◉○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉◉○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Poziom spaczenia: 2
Różdżka: pióro z ogona feniksa, głóg, 12 i pół cala, sztywna
Zwierzę totemiczne: wiewiórka
Aura: pomarańczowa
O zdolnościach:
Heather jest przede wszystkim bardzo sprawna fizycznie. Gdy tylko zaczęła chodzić dostała od rodziców pierwszą miotłę, bardzo szybko zaczęła z nią pracować, nie miała najmniejszych problemów z panowaniem nad tym magicznym kijem. Obserwowała matkę jak gra w quidditcha i chciała być jak ona. W Hogwarcie bardzo dobrze radziła sobie z kształtowaniem i rozpraszaniem magii, bez większych problemów uczyła się nowych zaklęć. Miała problem z przyswajaniem wiedzy z przedmiotów, które wymagały nauki schematów, pamięciówki. W końcu zawsze można sięgnąć po książkę, po co więc zaśmiecać sobie głowę niepotrzebnymi nazwami.
Prawie jak zwierzątko: Posiada swoją własną miotłę, która jest zupełnie inna niż wszystkie.
Atak natury III: Klątwa objawiła się Hether stosunkowo niedawno. Jakoś pod koniec nauki w Hogwarcie podczas lekcji eliksirów, zaczęło zalewać salę, kiedy nie mogła sobie poradzić z zadaniem. Nie wiedziała, że to przez nią. Powtarzało się coraz częściej. Nie umiała nad tym panować, apogeum wydarzyło się podczas meczu quidditcha, gdy grała już dla Harpii, zalało stadion. Niestety w ten sposób zakończyła się jej kariera szukającej.
Latanie na miotle I: Jej rodzice są związani z miotłami. Matka zawodowo gra w quidditcha, ojciec tworzy najnowsze projekty mioteł. Nie ma się więc, co dziwić, że gdy tylko Heather zaczęła chodzić dostała swoją pierwszą miotłę. Nie zajęło jej wiele czasu, aby nauczyć się na niej latać.
Popularność: Elizabeth jest jedną z najlepszych szukających na świecie, bardzo dobrze znaną wszystkim czarodziejom. Nie ma się, co dziwić, że i jej córka jest rozpoznawana, przecież sama zaczęła już grać profesjonalnie.
Fale II: Przydatna umiejętność komunikacji, której uczyły się z Brenną z racji na to, że może się jej przydawać w podbramkowych sytuacjach, gdy nie będą mogły robić tego werbalnie.
Bogacz II: Nie może narzekać na brak pieniędzy. Od dziecka wychowywała się w luksusie. Bardzo dużo podróżowała wraz z matką. Mimo wszystko postanowiła znaleźć pracę, choć właściwie mogłaby żyć po prostu posiadając zawód córka.
Walka wręcz (I): Heather często pakuje się w tarapaty odwiedzając puby, przez to, że jest porywcza nie raz musiała używać rąk, aby bronić się przed osobami, które nie do końca zdawały się mieć takie zdanie, jak ona. Uważa, że siłą można szybciej wyjaśnić konflikt.
Odwaga (I): Wood bardzo często wykazuje się przesadną aż odwagą. Pobiegnie w ogień, gdy widzi, że ktoś jest w niebezpieczeństwie, chociaż sama nie jest w lepszym stanie. Nie boi się niczego, często może to być wzięte jako zachowanie lekkomyślne - ryzykanckie.
Kłamstwo (I): Heather musi ukrywać część swojego życia przed sporą częścią osób, musiała więc nauczyć się całkiem nieźle kłamać, aby nie wzbudzać podejrzeń związanych z tym, czym zajmuje się po godzinach pracy.
Lojalność organizacji II: Jako, że Heather pochodzi z rodziny półkrwi nie zamierza bierne spoglądać na to, co dzieje się wokół. Zaoferowała swoją różdżkę oraz fundusze jako wsparcie.
Porywczy I: Płynie w niej gorąca krew. Jest młoda, nieokrzesana, minie jeszcze sporo czasu nim nauczy się, że nie zawsze jest to dobre.
Poza schematem I: Wood została wychowana w bogatej rodzinie. Czasem nie do końca potrafi zrozumieć, że kogoś na coś nie stać. Zapomina się, nie do końca rozumiejąc sytuację.
Kompleks bohatera II: Heather bez zawahania będzie próbowała uratować wszystkich. Uważa, że może wszystko, że jest nieśmiertelna.
Księżniczka I: Panna Wood jest przyzwyczajona do wygód. Ma problem z tym, żeby odnaleźć się w obcych miejscach. Najlepiej czuje się w swoim rodzinnym domu, w łóżku gdzie ma pościel z jedwabiu.
Primadonna I: Heather uważa się za lepszą od innych. Zapewne jest to spowodowane tym, że jest jedynaczką i rodzice od zawsze powtarzali jej o tym, jaka jest wyjątkowa.
Wrażliwy żołądek (I): Nie udało jej się skończyć kursu teleportacji przez te rewolucje. Nie ma się, co dziwić, że jej głównym środkiem transportu jest miotła.
Uparciuch (I): Ruda lubi, gdy wszystko idzie po jej myśli. Nie znosi przyznawać innym racji, zawsze stara się przepchnąć swoją opinię, jako tą, która ma większy sens.
Wysoka stawka (I): Ruda bardzo lubi wygrywać, wyniosła to jeszcze z czasów, kiedy zawodowo grała w quidditcha, przejawia się to również na innych płaszczyznach życia.
Różdżka: pióro z ogona feniksa, głóg, 12 i pół cala, sztywna
Zwierzę totemiczne: wiewiórka
Aura: pomarańczowa
O zdolnościach:
Heather jest przede wszystkim bardzo sprawna fizycznie. Gdy tylko zaczęła chodzić dostała od rodziców pierwszą miotłę, bardzo szybko zaczęła z nią pracować, nie miała najmniejszych problemów z panowaniem nad tym magicznym kijem. Obserwowała matkę jak gra w quidditcha i chciała być jak ona. W Hogwarcie bardzo dobrze radziła sobie z kształtowaniem i rozpraszaniem magii, bez większych problemów uczyła się nowych zaklęć. Miała problem z przyswajaniem wiedzy z przedmiotów, które wymagały nauki schematów, pamięciówki. W końcu zawsze można sięgnąć po książkę, po co więc zaśmiecać sobie głowę niepotrzebnymi nazwami.
Prawie jak zwierzątko: Posiada swoją własną miotłę, która jest zupełnie inna niż wszystkie.
Atak natury III: Klątwa objawiła się Hether stosunkowo niedawno. Jakoś pod koniec nauki w Hogwarcie podczas lekcji eliksirów, zaczęło zalewać salę, kiedy nie mogła sobie poradzić z zadaniem. Nie wiedziała, że to przez nią. Powtarzało się coraz częściej. Nie umiała nad tym panować, apogeum wydarzyło się podczas meczu quidditcha, gdy grała już dla Harpii, zalało stadion. Niestety w ten sposób zakończyła się jej kariera szukającej.
Latanie na miotle I: Jej rodzice są związani z miotłami. Matka zawodowo gra w quidditcha, ojciec tworzy najnowsze projekty mioteł. Nie ma się więc, co dziwić, że gdy tylko Heather zaczęła chodzić dostała swoją pierwszą miotłę. Nie zajęło jej wiele czasu, aby nauczyć się na niej latać.
Popularność: Elizabeth jest jedną z najlepszych szukających na świecie, bardzo dobrze znaną wszystkim czarodziejom. Nie ma się, co dziwić, że i jej córka jest rozpoznawana, przecież sama zaczęła już grać profesjonalnie.
Fale II: Przydatna umiejętność komunikacji, której uczyły się z Brenną z racji na to, że może się jej przydawać w podbramkowych sytuacjach, gdy nie będą mogły robić tego werbalnie.
Bogacz II: Nie może narzekać na brak pieniędzy. Od dziecka wychowywała się w luksusie. Bardzo dużo podróżowała wraz z matką. Mimo wszystko postanowiła znaleźć pracę, choć właściwie mogłaby żyć po prostu posiadając zawód córka.
Walka wręcz (I): Heather często pakuje się w tarapaty odwiedzając puby, przez to, że jest porywcza nie raz musiała używać rąk, aby bronić się przed osobami, które nie do końca zdawały się mieć takie zdanie, jak ona. Uważa, że siłą można szybciej wyjaśnić konflikt.
Odwaga (I): Wood bardzo często wykazuje się przesadną aż odwagą. Pobiegnie w ogień, gdy widzi, że ktoś jest w niebezpieczeństwie, chociaż sama nie jest w lepszym stanie. Nie boi się niczego, często może to być wzięte jako zachowanie lekkomyślne - ryzykanckie.
Kłamstwo (I): Heather musi ukrywać część swojego życia przed sporą częścią osób, musiała więc nauczyć się całkiem nieźle kłamać, aby nie wzbudzać podejrzeń związanych z tym, czym zajmuje się po godzinach pracy.
Lojalność organizacji II: Jako, że Heather pochodzi z rodziny półkrwi nie zamierza bierne spoglądać na to, co dzieje się wokół. Zaoferowała swoją różdżkę oraz fundusze jako wsparcie.
Porywczy I: Płynie w niej gorąca krew. Jest młoda, nieokrzesana, minie jeszcze sporo czasu nim nauczy się, że nie zawsze jest to dobre.
Poza schematem I: Wood została wychowana w bogatej rodzinie. Czasem nie do końca potrafi zrozumieć, że kogoś na coś nie stać. Zapomina się, nie do końca rozumiejąc sytuację.
Kompleks bohatera II: Heather bez zawahania będzie próbowała uratować wszystkich. Uważa, że może wszystko, że jest nieśmiertelna.
Księżniczka I: Panna Wood jest przyzwyczajona do wygód. Ma problem z tym, żeby odnaleźć się w obcych miejscach. Najlepiej czuje się w swoim rodzinnym domu, w łóżku gdzie ma pościel z jedwabiu.
Primadonna I: Heather uważa się za lepszą od innych. Zapewne jest to spowodowane tym, że jest jedynaczką i rodzice od zawsze powtarzali jej o tym, jaka jest wyjątkowa.
Wrażliwy żołądek (I): Nie udało jej się skończyć kursu teleportacji przez te rewolucje. Nie ma się, co dziwić, że jej głównym środkiem transportu jest miotła.
Uparciuch (I): Ruda lubi, gdy wszystko idzie po jej myśli. Nie znosi przyznawać innym racji, zawsze stara się przepchnąć swoją opinię, jako tą, która ma większy sens.
Wysoka stawka (I): Ruda bardzo lubi wygrywać, wyniosła to jeszcze z czasów, kiedy zawodowo grała w quidditcha, przejawia się to również na innych płaszczyznach życia.
Edukacja: Hogwart, Gryffindor
Heather uczyła się w Hogwarcie. Gdy rozpoczęła edukację trafiła do Gryffindoru. Nie była złym uczniem, jednak jednym z tych leniwych. Wszystko jej łatwo przychodziło, aczkolwiek nie siedziała nad książkami, więc zdawała przedmioty po najmniejszej linii oporu. Nie zależało jej na ocenach, chociaż, gdy przychodziły egzaminy potrafiła usiąść nad książkami i nadrobić cały materiał. Z przedmiotów najbardziej lubiła latanie na miotle - do dzisiaj jej to zostało, zaklęcia i obronę przed czarną magią. Nie przepadała za zielarstwem i opieką nad magicznymi stworzeniami.
Doświadczenie: Tuż po zakończeniu edukacji Heather dostała propozycję gry w Harpiach z Holyhead na pozycji szukającej. Oczywiście zdecydowała się ją przyjąć. Pojawił się jednak problem, nie była aż tak dobra, jak jej matka. Nie tego się spodziewali, posadzili ją na ławce rezerwowych, ona nie chciała tracić czasu i odeszła z drużyny. Z powodu urażonej dumy postanowiła zmienić zawód, na złość rodzicom. Nie chciała grać w jakiejś podrzędnej drużynie. Nie żeby czasem nie żałowała tej decyzji.
Aktualne miejsce pracy: BUM - stwierdziła, że nie będzie się prosić o pozycje w innych drużynach quidditcha, bo ucierpiała na tym jej duma. Jako, że całkiem nieźle radziła sobie z przedmiotami związanymi z zawodem brygadzisty postanowiła spróbować. Aktualnie, jakoś od miesiąca jest partnerką Brenny Longbottom.
Cechy szczególne: brak
Rozpoznawalność: 6 - Jej matka jest popularną szukającą, zresztą Heath sama również grała przez kilka sezonów w Harpiach z Holyhead.
Heather uczyła się w Hogwarcie. Gdy rozpoczęła edukację trafiła do Gryffindoru. Nie była złym uczniem, jednak jednym z tych leniwych. Wszystko jej łatwo przychodziło, aczkolwiek nie siedziała nad książkami, więc zdawała przedmioty po najmniejszej linii oporu. Nie zależało jej na ocenach, chociaż, gdy przychodziły egzaminy potrafiła usiąść nad książkami i nadrobić cały materiał. Z przedmiotów najbardziej lubiła latanie na miotle - do dzisiaj jej to zostało, zaklęcia i obronę przed czarną magią. Nie przepadała za zielarstwem i opieką nad magicznymi stworzeniami.
Doświadczenie: Tuż po zakończeniu edukacji Heather dostała propozycję gry w Harpiach z Holyhead na pozycji szukającej. Oczywiście zdecydowała się ją przyjąć. Pojawił się jednak problem, nie była aż tak dobra, jak jej matka. Nie tego się spodziewali, posadzili ją na ławce rezerwowych, ona nie chciała tracić czasu i odeszła z drużyny. Z powodu urażonej dumy postanowiła zmienić zawód, na złość rodzicom. Nie chciała grać w jakiejś podrzędnej drużynie. Nie żeby czasem nie żałowała tej decyzji.
Aktualne miejsce pracy: BUM - stwierdziła, że nie będzie się prosić o pozycje w innych drużynach quidditcha, bo ucierpiała na tym jej duma. Jako, że całkiem nieźle radziła sobie z przedmiotami związanymi z zawodem brygadzisty postanowiła spróbować. Aktualnie, jakoś od miesiąca jest partnerką Brenny Longbottom.
Cechy szczególne: brak
Rozpoznawalność: 6 - Jej matka jest popularną szukającą, zresztą Heath sama również grała przez kilka sezonów w Harpiach z Holyhead.