• Londyn
  • Świstoklik
    • Mapa Huncwotów
    • Ulica Pokątna
    • Aleja horyzontalna
    • Ulica Śmiertelnego Nokturnu
    • Ministerstwo Magii
    • Klinika Św. Munga
    • Niemagiczny Londyn
    • Dolina Godryka
    • Little Hangleton
    • Wyspy Brytyjskie
    • Reszta świata
    • Zmieniacz czasu
    • Opisy lokacji
  • Dołącz do gry
  • Zaloguj się
  • Postacie
  • Accio
  • Indeks
  • Gracze
  • Accio
Secrets of London Wademekum Spis powszechny Przyjęci do gry v
« Wstecz 1 2 3 4 5 … 7 Dalej »
Heather Wood

Heather Wood
Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#1
21.10.2022, 18:30  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.12.2024, 11:53 przez Mirabella Plunkett.)  

Heather Wood

Urodzenie: 02.08.1951 zodiakalny lew, numerologiczna ósemka
Stan cywilny: panna
Nazwisko panieńskie: Wood
Krew: półkrwi,  klątwa natury
Zamieszkanie: Londyn, Pokątna
Pochodzenie: Ojciec Heath Wood jest słynnym twórcą mioteł, matka Elizabeth z domu Wright jest jedną z najlepszych szukających, jakie widział świat.
Kształtowanie: ◉◉◉◉○
Rozproszenie: ◉◉◉○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉◉○○○
Nekromancja: ◉○○○○
Translokacja: ◉○○○○
Percepcja: ◉◉◉○○
Aktywność fizyczna: ◉◉◉◉○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ◉○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉○○○
Poziom spaczenia: 2
Różdżka: pióro z ogona feniksa, głóg, 12 i pół cala, sztywna
Zwierzę totemiczne: wiewiórka
Aura: pomarańczowa
O zdolnościach:
Heather jest przede wszystkim bardzo sprawna fizycznie. Gdy tylko zaczęła chodzić dostała od rodziców pierwszą miotłę, bardzo szybko zaczęła z nią pracować, nie miała najmniejszych problemów z panowaniem nad tym magicznym kijem. Obserwowała matkę jak gra w quidditcha i chciała być jak ona. W Hogwarcie bardzo dobrze radziła sobie z kształtowaniem i rozpraszaniem magii, bez większych problemów uczyła się nowych zaklęć. Miała problem z przyswajaniem wiedzy z przedmiotów, które wymagały nauki schematów, pamięciówki. W końcu zawsze można sięgnąć po książkę, po co więc zaśmiecać sobie głowę niepotrzebnymi nazwami.
Prawie jak zwierzątko: Posiada swoją własną miotłę, która jest zupełnie inna niż wszystkie.
Atak natury III: Klątwa objawiła się Hether stosunkowo niedawno. Jakoś pod koniec nauki w Hogwarcie podczas lekcji eliksirów, zaczęło zalewać salę, kiedy nie mogła sobie poradzić z zadaniem. Nie wiedziała, że to przez nią. Powtarzało się coraz częściej. Nie umiała nad tym panować, apogeum wydarzyło się podczas meczu quidditcha, gdy grała już dla Harpii, zalało stadion. Niestety w ten sposób zakończyła się jej kariera szukającej.
Latanie na miotle I: Jej rodzice są związani z miotłami. Matka zawodowo gra w quidditcha, ojciec tworzy najnowsze projekty mioteł. Nie ma się więc, co dziwić, że gdy tylko Heather zaczęła chodzić dostała swoją pierwszą miotłę. Nie zajęło jej wiele czasu, aby nauczyć się na niej latać.
Popularność: Elizabeth jest jedną z najlepszych szukających na świecie, bardzo dobrze znaną wszystkim czarodziejom. Nie ma się, co dziwić, że i jej córka jest rozpoznawana, przecież sama zaczęła już grać profesjonalnie.
Fale II: Przydatna umiejętność komunikacji, której uczyły się z Brenną z racji na to, że może się jej przydawać w podbramkowych sytuacjach, gdy nie będą mogły robić tego werbalnie.
Bogacz II: Nie może narzekać na brak pieniędzy. Od dziecka wychowywała się w luksusie. Bardzo dużo podróżowała wraz z matką. Mimo wszystko postanowiła znaleźć pracę, choć właściwie mogłaby żyć po prostu posiadając zawód córka.
Walka wręcz (I): Heather często pakuje się w tarapaty odwiedzając puby, przez to, że jest porywcza nie raz musiała używać rąk, aby bronić się przed osobami, które nie do końca zdawały się mieć takie zdanie, jak ona. Uważa, że siłą można szybciej wyjaśnić konflikt.
Odwaga (I): Wood bardzo często wykazuje się przesadną aż odwagą. Pobiegnie w ogień, gdy widzi, że ktoś jest w niebezpieczeństwie, chociaż sama nie jest w lepszym stanie. Nie boi się niczego, często może to być wzięte jako zachowanie lekkomyślne - ryzykanckie.
Kłamstwo (I): Heather musi ukrywać część swojego życia przed sporą częścią osób, musiała więc nauczyć się całkiem nieźle kłamać, aby nie wzbudzać podejrzeń związanych z tym, czym zajmuje się po godzinach pracy.


Lojalność organizacji II: Jako, że Heather pochodzi z rodziny półkrwi nie zamierza bierne spoglądać na to, co dzieje się wokół. Zaoferowała swoją różdżkę oraz fundusze jako wsparcie.
Porywczy I: Płynie w niej gorąca krew. Jest młoda, nieokrzesana, minie jeszcze sporo czasu nim nauczy się, że nie zawsze jest to dobre.
Poza schematem I: Wood została wychowana w bogatej rodzinie. Czasem nie do końca potrafi zrozumieć, że kogoś na coś nie stać. Zapomina się, nie do końca rozumiejąc sytuację.
Kompleks bohatera II: Heather bez zawahania będzie próbowała uratować wszystkich. Uważa, że może wszystko, że jest nieśmiertelna.
Księżniczka I: Panna Wood jest przyzwyczajona do wygód. Ma problem z tym, żeby odnaleźć się w obcych miejscach. Najlepiej czuje się w swoim rodzinnym domu, w łóżku gdzie ma pościel z jedwabiu.
Primadonna I: Heather uważa się za lepszą od innych. Zapewne jest to spowodowane tym, że jest jedynaczką i rodzice od zawsze powtarzali jej o tym, jaka jest wyjątkowa.
Wrażliwy żołądek (I): Nie udało jej się skończyć kursu teleportacji przez te rewolucje. Nie ma się, co dziwić, że jej głównym środkiem transportu jest miotła.
Uparciuch (I): Ruda lubi, gdy wszystko idzie po jej myśli. Nie znosi przyznawać innym racji, zawsze stara się przepchnąć swoją opinię, jako tą, która ma większy sens.
Wysoka stawka (I): Ruda bardzo lubi wygrywać, wyniosła to jeszcze z czasów, kiedy zawodowo grała w quidditcha, przejawia się to również na innych płaszczyznach życia.
Edukacja: Hogwart, Gryffindor
Heather uczyła się w Hogwarcie. Gdy rozpoczęła edukację trafiła do Gryffindoru. Nie była złym uczniem, jednak jednym z tych leniwych. Wszystko jej łatwo przychodziło, aczkolwiek nie siedziała nad książkami, więc zdawała przedmioty po najmniejszej linii oporu. Nie zależało jej na ocenach, chociaż, gdy przychodziły egzaminy potrafiła usiąść nad książkami i nadrobić cały materiał. Z przedmiotów najbardziej lubiła latanie na miotle - do dzisiaj jej to zostało, zaklęcia i obronę przed czarną magią. Nie przepadała za zielarstwem i opieką nad magicznymi stworzeniami.
Doświadczenie: Tuż po zakończeniu edukacji Heather dostała propozycję gry w Harpiach z Holyhead na pozycji szukającej. Oczywiście zdecydowała się ją przyjąć. Pojawił się jednak problem, nie była aż tak dobra, jak jej matka. Nie tego się spodziewali, posadzili ją na ławce rezerwowych, ona nie chciała tracić czasu i odeszła z drużyny. Z powodu urażonej dumy postanowiła zmienić zawód, na złość rodzicom. Nie chciała grać w jakiejś podrzędnej drużynie. Nie żeby czasem nie żałowała tej decyzji.
Aktualne miejsce pracy: BUM - stwierdziła, że nie będzie się prosić o pozycje w innych drużynach quidditcha, bo ucierpiała na tym jej duma. Jako, że całkiem nieźle radziła sobie z przedmiotami związanymi z zawodem brygadzisty postanowiła spróbować. Aktualnie, jakoś od miesiąca jest partnerką Brenny Longbottom.
Cechy szczególne: brak
Rozpoznawalność: 6 - Jej matka jest popularną szukającą, zresztą Heath sama również grała przez kilka sezonów w Harpiach z Holyhead.

Wskazówki dla Mistrza Gry

Heather jest członkinią Zakonu Feniksa, więc mile widziane wszystkie sesje związane z organizacją. Bardzo chętnie też będzie się rozwijać jako brygadzista w BUMie. Należy do Klubu Pojedynków.
Czarodziejska legenda
Only the dead have seen the end of war.
Celtycka bogini magii, podziemi, wojny, płodności i zniszczenia. Łączona również z przeznaczeniem i przepowiedniami, zwłaszcza tymi mówiącymi o zagładzie, śmierci i wygranej w bitwie. Przedstawiana jest zwykle w zbroi i rynsztunku. Pojawia się wszędzie, gdzie jest wojna. Krąży nad polem bitwy pod postacią kruka lub wrony. Podżega wojowników do walki i może pomóc w zwycięstwie nad ich wrogami. Morrígan zachęca wojowników do odważnych czynów, wzbudza strach w ich wrogach i jest przedstawiana jako piorąca zakrwawione ubrania tych, którym przeznaczona jest śmierć. Najczęściej jest postrzegana jako bogini bitwy i wojny, a także jako manifestacja bogini ziemi i suwerenności, głównie reprezentująca rolę bogini jako strażniczki terytorium i jego mieszkańców. Morrígan jest często opisywana jako trzy siostry, zwane „trzema Morrígan”. W mitologii członkostwo w triadzie jest przyznawane boginiom Badb, Macha i Morrígan, która może mieć na imię Anand. Uważa się, że wszystkie te imiona były imionami tej samej bogini.

Morrigan
#2
23.10.2022, 12:24  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.06.2025, 10:32 przez Eutierria.)  

Skrytka bankowa


Łącznie zdobytychDo wykorzystania
PD PD

[+]Bonusy
brak

[+]Przedmioty
Słabej jakości lusterka dwukierunkowe (Widziany przez nie obraz jest odrobinę rozmazany i mają zasięg nie większy niż obszar Londynu, ale umożliwiają sprawną komunikację i nie zacinają się.)
Prosty kapelusz ochronny (2/2) (Modny kapelusz obszyty zaklętą, srebrną nicią zdolną do odbijania zaklęć. Jest w stanie odbić dwa zaklęcia o maksymalnej ocenie Z, po czym ulega zniszczeniu i trzeba go naprawić (przewaga krawiectwo).)
Świeca Glorii (3/3) (Świeca, której światło widzą tylko i wyłącznie osoby, które ją trzymają. Dla innych wygląda na nieodpaloną.)
Bombastyczne bomby (3/3) (Fajerwerki z serii Wybuchowych Przedsięwzięć, które po rozrzuceniu na ziemię, wybuchają tworząc potworny huk. Towarzyszy temu jasny błysk. Postacie w zasięgu rażenia otrzymują na dwie tury karę -20 do wszystkich rzutów wymagających celowania (słuch, wzrok).)
Lepkie trzewiki (2/2) (Trzewiki z przymocowanymi do nich przyssawkami, które umożliwiają wspinanie się po różnych powierzchniach. Można dzięki nim chodzić po ścianach i po suficie. Po drugim użyciu wymagają renowacji (przewaga kaletnictwo).)
Słabej jakości peleryna niewidka (5/5) (Oryginalne płaszcze szyje się z sierści demimoza, ta jednak została nascona jedynie zaklęciami zwodzącymi i oślepiającymi. Wraz z upływem czasu straci swoją moc i nie będzie nadawała się do renowacji.)

Wiosna 1972


Wiosna 1972 była dla panny Wood bardzo owocna. Wiele się nauczyła, dużo widziała. Zaangażowała się w pracę w Brygadzie, gdzie jako partnerka Brenny rozwinęła skrzydła. Oficjalnie została wciągnięta do Zakonu po tym, jak walczyła w czasie Beltane, gdzie została poturbowana, po czym wylądowała w Mungu i następnie na rehabilitacji.

[+]Dokonania fabularne
Heather Wood towarzyszyła Brennie w kilku śledztwach, gdzie uczyła się jak być dobrym BUMowcem.
Brała udział w wydarzeniach towarzyskich, pokazywała się publicznie, aby nie dać o sobie zapomnieć.
Wspierała Zakon, mimo, że nie wiedziała o jego istnieniu, w maju się to zmieniło, gdyż Longbottom wciągnęła ją do organizacji.
Większą część maja spędziła na dochodzeniu do siebie po Beltane, gdzie dosyć mocno oberwała. Nie pracowała - została wysłana na l4, aby powrócić do zdrowia.
Zaadoptowała Uru, którego znalazła na ulicy i pomogła mu szukać winnych temu, co mu się przydarzyło.

[+]Rozliczenia
Heather przede wszystkim poszerzała swoją wiedzę o świecie i o obronie przed czarną magią. Uczyła się wiele, jak sugerowała Brenna, aby mieć informacje na temat tego, z czym przyszło im walczyć.
Wood została uziemiona na miesiąc. Miała wtedy sporo czasu na samorozwój. Zachęcona przez swoja partnerkę czytała wiele ksiąg, również tych mugolskich. Wróciła do całej listy lektur, które ominęła w Hogwarcie, między innymi tych związanych z Historią Magii, okazuje się bowiem, że ta wiedza może jej się przydać jako brygadzistce.

1. wiedza o świecie/nekromancja - przeszukiwanie ksiąg z Brenną
2. nekromancja - spotkanie boginów i piękne wyczarowanie patronusa
3. nekromancja - znalezienie żywych trupów w lesie
4. nekromancja - kolejne żywe trupy

ŹródłoZmiany w PD
23.10.22 - utworzenie karty postaci1000
23.10.22 - Początkowe wydatki-1000
13.12.22 - Przygoda się rozpoczęła10
22.12.22 - Akcja charytatywna i bal u Longbottomów30
29.01.23 - Jęcząca Marta30
15.02.23 - Beltane - Przygotowania - Cisza przed burzą60
20.02.23 - Suma przypadków - Proszę dopisać do rachunku5
19.04.23 - Pierwsze ataki śmierciożerców30
19.04.23 - Marsz Praw Charłaków30
26.05.23 - Ogniska, wino i wianki80
31.08.23 - To ja go tnę, Król bankietów, Order bułki kajzerki45
11.09.23 - Z drogi złoczyńcy! Bohater idzie!, Piszę, więc jestem180
17.09.23 - Pociąg do Hogwartu40
21.10.23 - W ogniu widzieli koniec120
07.11.23 - Rozliczenie Wiosny 1972200
07.11.23 - Rozliczenie Wiosny 1972 - wydatki-250
— Link do spisu sesji —

Lato 1972


Heather sporo pracowała, angażowała się również w działania Zakonu Feniksa jako jego nowa członkini. Bardzo zbliżyła się z Cameronem po tym, kiedy podczas Beltane została ranna i wylądowała w Mungu. Może rytuał miłosny im nie wyszedł, ale dzięki temu dostrzegli, że łączy ich prawdziwe i silne uczucie, które zakończyło się zaręczynami. Pojawiała się na rożnych wydarzeniach towarzyskich. Jej życie toczyło się głównie wokół Zakonu, pracy, ale także tego, aby nacieszyć się latem póki trwało w towarzystwie swoich najbliższych. Pojawiła się na sabatach, gdzie zwiedzała różne stoiska i dała sobie robić zdjęcia z Cameronem, by nadal o niej plotkowano. Znalazła się na liście najbardziej uroczych czarownic w Wielkiej Brytanii. Popłynęła z Cameronem w rejs magicznym statkiem (Crouchów), była na widowisku randkowym, znalazła się również w Windermere. Bardzo dużo pracowała i działała dla Zakonu Feniksa.

[+]Dokonania fabularne
walczyła przede wszystkim ze swoją klątwą, to nadal jest powód przez który nie czuje się w pełni wartościowa. Angażowała się w działania Zakonu Feniksa, często towarzyszyła Brennie podczas misji. Dużo pracowała, bo zależy jej na tym, aby widzieli jej potencjał, chciałaby kiedyś awansować na aurora. W wolnym czasie spędzała czas ze swoim narzeczonym, pojawiała się na różnych wydarzeniach towarzyskich.

[+]Rozliczenia
Heather zainteresowała się nauką fal, bo wydało jej się to być przydatne podczas akcji Zakonu, jak i również tych związanych z jej życiem zawodowym. Nauczyła się przyjmować polecenia od osób bardziej doświadczonych, przez co nie zależy jej tak na tym, aby dowodzić, jeśli znajduje się w większej grupie osób. Walczyła ze swoją klątwą, ciągle nad nią pracowała, bo uważa, że musi ją kontrolować, przez to właśnie skupiała się na kształtowaniu magii, konsultowała się w tej sprawie z uzdrowicielką, zresztą wiosną również z innym klątwołamaczem. Poza tym, że stosowała kształtowanie w praktyce, to większość wolnego czasu spędziła na czytaniu ksiąg związanych z kształtowaniem magii, zależało jej na tym, żeby doskonale rozumieć ten temat, z racji na to, że czuła, że musi pogłębić tę wiedzę przez swoją klątwę. Poświęciła na to praktycznie cały wolny czas, rozumie już niemalże wszystkie tajniki tej dziedziny magii. Udzieliła kilku wywiadów, pojawiała się w gazetach, nabiera ogłady w radzeniu sobie z fotografami, czy dziennikarzami, potrafi z nimi rozmawiać. Musiała nauczyć się kłamać, aby móc ukrywać przed najbliższymi to, że należy do tajnej organizacji. Nie nauczyła się przegrywać, co zresztą widać po jej zachowaniu, nawet kiedy Cameron spadł z miotły podczas ogniska dążyła do tego, aby wygrać wyścig. Zaczęła regularnie korzystać z teleportacji, stąd nieco poprawiła się w translokacji, niestety nadal wymiotuje za każdym razem, kiedy to robi.

ŹródłoZmiany w PD
13.02.24 - Suma przypadków - W krainie czarów5
23.02.24 - Randez Vous30
07.03.24 - Wykonywanie zawodu (czerwiec, lipiec 1972)30
28.05.24 - Skala szarości I-II, Kółeczko wzajemnej adoracji, Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego145
14.06.24 - Wykonywanie zawodu (sierpień 1972)15
16.06.24 - Krąg ognisk30
24.06.24 - Widowisko Randkowe30
27.07.24 - Dwa dni nad jeziorem Windermere30
20.10.24 - Rachunek Sumienia60
20.10.24 - Rachunek sumienia po wielkiej wichurze30
20.10.24 - Słońce i Księżyc30
25.10.24 - Badacz Tajemnic I250
25.11.24 - Niech matka ma nas w swojej opiece40
30.11.24 - Doppelganger30
9.12.24 - Rozliczenie Lata 1972200
9.12.24 - Podniesienie statystyk, Dokupienie przewagi-1250
— Link do spisu sesji —

Jesień 1972


Kwartał w trakcie

[+]Dokonania fabularne

[+]Rozliczenia

ŹródłoZmiany w PD
21.06.25 - Otwarty na nowe doznania, Tuż za Dziurawym Kotłem250
25.06.25 - Nastał czas ciemności30
— Link do spisu sesji —
Czarodziejska legenda
Only the dead have seen the end of war.
Celtycka bogini magii, podziemi, wojny, płodności i zniszczenia. Łączona również z przeznaczeniem i przepowiedniami, zwłaszcza tymi mówiącymi o zagładzie, śmierci i wygranej w bitwie. Przedstawiana jest zwykle w zbroi i rynsztunku. Pojawia się wszędzie, gdzie jest wojna. Krąży nad polem bitwy pod postacią kruka lub wrony. Podżega wojowników do walki i może pomóc w zwycięstwie nad ich wrogami. Morrígan zachęca wojowników do odważnych czynów, wzbudza strach w ich wrogach i jest przedstawiana jako piorąca zakrwawione ubrania tych, którym przeznaczona jest śmierć. Najczęściej jest postrzegana jako bogini bitwy i wojny, a także jako manifestacja bogini ziemi i suwerenności, głównie reprezentująca rolę bogini jako strażniczki terytorium i jego mieszkańców. Morrígan jest często opisywana jako trzy siostry, zwane „trzema Morrígan”. W mitologii członkostwo w triadzie jest przyznawane boginiom Badb, Macha i Morrígan, która może mieć na imię Anand. Uważa się, że wszystkie te imiona były imionami tej samej bogini.

Morrigan
#3
23.10.2022, 12:24  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.06.2025, 10:31 przez Eutierria.)  

zebrane odznaki

Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#4
23.10.2022, 12:25  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2024, 11:48 przez Heather Wood.)  
[Obrazek: 98fc33889f64eda6aa47c287938b11f8f5b3b249.gif]

Poznajmy się bliżej


♦ W lustrze Ain Eingarp widzę Mnie i Camerona stojących na ślubnym kobiercu
♦ Bogin przyjmuje przy mnie formę zamaskowanego czarodzieja, który celuje różdżką w moją stronę
♦ Amortencja pachnie mi zimnym piwem w ciepły, letni dzień; kebabem; oraz charakterystycznym zapachem szpitala
♦ Moje ulubione zaklęcie to Riddikulus
♦ Mój patronus przyjmuje formę wiewiórki
♦ Wróżbiarstwo to dla mnie opowieści dziwnej treści
♦ Czarna magia? Cóż gardzę nią
♦ Za swoje największe osiągnięcie uważam przeżycie zakopania żywcem (tylko dzięki Brennie, ale też tam byłam!!!)
♦ Stoję po stronie Zakonu
♦ Moje serce należy do mojego narzeczonego!
Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#5
09.11.2022, 00:40  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2024, 02:46 przez Baba Jaga.)  

o przeszłości

Tutaj opisujesz przeszłość postaci. Możesz również umieścić tutaj link do wpisu ze spisem swoich retrospekcji oraz biografią.
Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#6
09.11.2022, 00:45  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.06.2025, 14:40 przez Heather Wood.)  

Wspomnienia i sny


najważniejsze wspomnienia


Pole freeform. Tutaj możesz opisać biografię postaci w formie opowiadania lub punktów.

rozgrywki

1966 • Dyskusja z Martą i Kenzie.
1969 • Nobby Leach powinien gryźć piach z Ash.
20.11.1970 • Semiramis chciała mi wpierdzielić - Pierwsze ataki śmierciożerców.
12.1970 • Nastał czas ciemności z Electrą
21.03.1971 • Spotkałam dziwnego młodzieńca, którego ktoś więził w mieszkaniu (Uru).
• opis
• opis
Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#7
11.01.2023, 23:09  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2024, 02:45 przez Baba Jaga.)  

Kwartał i 1972


rozgrywki




03.1972 • Spotkałam niedoszłego narzeczonego.
03.1972 • Castiel pomaga mi z klątwą. (Pokątna)
07.03.1972 • Poszliśmy się rozerwać z moimi chłopakami. (Niemagiczny)
16.03.1972 • Zabrałam Camerona na bal (Dolina)
16.03.1972 • Wyszliśmy odetchnąć podczas balu. (Dolina)
28.03.1972 • Ktoś zabił Cody'ego z Brenną i Codym. (Nokturn)
04.1972 • Ktoś się topi, o to Cas. (Dolina)
02.04.1972 • Zapomniałam portfela (Pokątna)
14.04.1972 • Wiedza teoretyczna z Brenną. (Horyzontalna)
15.04.1972 • Patronusy z Brenną. (LH)
20.04.1972 • Znaleźliśmy trupy na mokradłach z Brenną, Patrickiem i Mavelle. (LH)
22.04.1972 • Poszukiwanie czarnoksiężnika z Brenną (LH)
23.04.1972 • Las wisielców z Viki i Brenną (LH)
25.04.1972 • Trafilismy na wesele (Pokątna)
27.04.1972 • Spotkanie z Uru, który nadal u mnie mieszka (Pokątna)
28.04.1972 • Randka z Theo (Dolina)
30.04.1972 • Transport zakupów z Brenną i Erikiem (Horyzontalna)
01.05.1972 poranek • Zapalilismy świeczkę (Dolina)
01.05.1972 sabat • Patrol z Orionem
01.05.1972 • Beltane z Cameronem
01.05.1972 • W ogniu widzieli koniec cz. 1
01.05.1972 • W ogniu widzieli koniec cz. 2
02.05.1972 • Rachunek sumienia po wichurze - Cameron (Dolina)
02.05.1972 • Darcy chciał ze mnie coś wyciągnąć (Dolina)
03.05.1972 • Charlie odwiedził mnie w Mungu (szpital)
05.05.1972 • Brenna odwiedziła mnie w Mungu (Szpital)
06.05.1972 • Cameron wziął mnie na ciastko do kafeterii (Mung)
12.05.1972 • Brenna opowiedziała mi więcej - zostałam Zakoniarą
14.05.1972 • Biblioteka z Brenną
21.05.1972 • Droga do Strażnicy i Boginowy Most z Brenną (Dolina)
Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#8
19.09.2023, 08:59  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.06.2025, 14:52 przez Heather Wood.)  

Lato 1972



rozgrywki




01.06.1972 • Brenna zabrała mnie na Nokturn na dzień dziecka (Nokturn)
02/03.06.1972 • Szukałyśmy chłopca z Brenną (Niemagiczny)
03.06.1972 • Spotkałam wroga (Nokturn)
09.06.1972 • Magiczny las próbował nas pochłonąć z Brenn (LH)
10.06.1972 • Wielkie pranie - Cameron (Pokątna)
22.06.1972 • Litha z Cameronem (Wyspy)
23.06.1972 • Porwali Catcherine Barlow, albo uciekła z Brenn (DG)
23.06.1972 wieczór •   Barlow part 2 (Erik, Mavelle i Cain) (Wyspy)
05.07.1972 •   Wkurzyłam dziada z Dorą (LH)
06.07.1972 •   Pączki i herbata (Brenna+Erik) (Dolina)
07.07.1972 • Zabrałam Camerona na rejs (gdzieś)
08.07.1972 • Dbamy o naszego mugolskiego chłopca z Brenn (Pokątna)
10.07.1972 • Sprawdzam co się stało z Ashem (Pokątna)
12.07.1972 ranek • Rubiny z Brenną (Nokturn)
12.07.1972 • Morskie opowieści ze spotkanym chłopcem, który był selkie (Wyspy)
13.07.1972 • Heather Wood w Krainie Czarów (Pokątna)
18.07.1972 • Zapoznanie z Klausem (+Brenna) (Wyspy Brytyjskie)
22.07.1972 • Widowisko randkowe
29.07.1972 • Leżę na łące z Neilem (DG)
31.07.1972 • Pieśń morza, opowieść o wyspie z Brenn (Nokturn)
01.08.1972 • Śniadanie z Brenną (AH)
01/02.08.1972 • Dyżur z Brenną z Brenną (niemagiczny)
04.08.1972 • Duma i uprzedzenie (Cameron)
06.08.1972 • Patrol z Brenną - Thoran Yaxley (Pokątna)
08.08.1972 • Wyspa - początek
08.08.1972 • Wyspa - sen
09.08.1972 • Spotkanie po wyspie, nauka fal, z Brenną (Dolina)
09.08.1972 • Wycieczka z Cameronem (Wyspy)
12.08.1972 • Spacer z Cameronem (Dolina)
13.08.1972 • Kraksa w ruchu lotniczym z Brenną (AH)
14.08.1972 • Lekka kraksa
08.1972 • Florence zrobiła ze mnie obiekt badawczy (Mung)
22.08.1972 • Głosy w ścianach z Jonathanem (wyspy)
22.08.1972 • Klątwa wiedźmy z Dorą, Tomkiem i Erikiem (wyspy)
22.08.1972 • Herbatka z Tomaszami i Millie (Wyspy)
25.08.1972 • Ognisko zakonu (wyspy)
•
Gówniara z miotełką
She had a mischievous smile, curious heart and an affinity for running wild.
Heather mierzy 160 cm wzrostu. Jest bardzo wysportowana, od dzieciaka bowiem lata na miotle, do tego zawodowo grała w quidditcha. Włosy ma rude, krótkie, nie do końca równo obcięte - gdyż obcinał je Charlie po tym, jak większość spłonęła podczas Beltane. Twarz okrągłą, obsypaną piegami, oczy niebieskie, czają się w nich iskry zwiastujące kolejny głupi pomysł, który chce zrealizować. Porusza się szybko, pewnie. Ubiera się głównie w sportowe rzeczy, ceni sobie wygodę. Głos ma wysoki, piskliwy - szczególnie, kiedy się denerwuje. Pachnie malinami.

Heather Wood
#9
18.02.2025, 15:18  ✶ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.06.2025, 14:38 przez Heather Wood.)  

Jesień 1972


rozgrywki

wrzesień

02.09.1972 • Cameron wygrał nam mieszkanie na loterii (MM)
08.09.1972 • Patrzę w niebo (niepełna)
08.09.1972 • Evacuating London z Victorią (Pokątna)
08.09.1972 • Fire in my heart z Romulusem (AH)
08.09.1972 • Ogień i woda z Brenną (Pokątna)
08.09.1972 • Wyjebało się nie leży z Thomasem (AH)
08.09.1972 • Pomoc (niepełna)
08/09.09.1972 • Gasiliśmy pożar - niepełna sesja, zadanie zrobione Erik + Thomas
09.09.1972 • Złamałam sobie nogę - Ambroise, Brenna (AH)
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości




  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Przydatne linki
Kolejeczka
Tryb normalny
Tryb drzewa