Thomas Nicholas Figg
Urodzenie: 25.01.1942- wodnik, numerologiczna 6
Stan cywilny: Kawaler
Krew: Półkrwi
Zamieszkanie: Nora Nory, ul. Pokątna, Londyn
Pochodzenie: Little Whinging. Ojciec Figg, matka Abbott. Ojciec pracuje w Departamencie Magicznych Wypadków i Katastrof. Matka pomaga swojej matce prowadzić knajpę w Dolinie Godryka.
Stan cywilny: Kawaler
Krew: Półkrwi
Zamieszkanie: Nora Nory, ul. Pokątna, Londyn
Pochodzenie: Little Whinging. Ojciec Figg, matka Abbott. Ojciec pracuje w Departamencie Magicznych Wypadków i Katastrof. Matka pomaga swojej matce prowadzić knajpę w Dolinie Godryka.
Kształtowanie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉◉◉○
Transmutacja: ◉◉◉○○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ◉◉○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Rozproszenie: ◉◉◉◉○
Transmutacja: ◉◉◉○○
Zauroczenie: ○○○○○
Nekromancja: ◉◉○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉○○○
Aktywność fizyczna: ◉◉○○○
Charyzma: ◉○○○○
Rzemiosło: ◉◉○○○
Wiedza przyrodnicza: ○○○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○
Poziom spaczenia: III
Kiedy mówisz, że dla najbliższych zrobisz wszystko, masz na myśli raczej ukrywanie ciała o trzeciej nad ranem czy pomóc w przeprowadzce na drugi koniec globu, Thomas poszedł jednak o krok dalej gotów poświęcić dla nich swoje życie czy nawet dusze poprzez sięganie po czarną magię coraz częściej.
Różdżka: Cyprys, włos z ogona testrala, dwanaście i pół cala, giętka.
Zwierzę totemiczne: Pies (nowofunland)
Aura: Szaro-zielona (świetlista) z domieszką różowej.
O zdolnościach: Od samego początku nauki z łatwością przyswajał zaklęcia translokacyjne, które niezwykle go ciekawiły. Oprócz tego przejawia smykałkę do zaklęć obronnych oraz run (zarówno ich nakładania jak i przełamywania) czy przełamywaniu klątw, gdzie dodatkową motywacją jest chęć obrony bliskich. W wolnych chwilach zajmuje się tworzeniem mechanizmów, chce kiedyś stworzyć szybki i prosty system podróży, który pozwala na ucieczkę mimo magicznych zabezpieczeń.
Miau: Thomas posiada maine coona imieniem Kapitan Pazur.
Renowacja II: Z czasem siedząc tyle w magicznych przedmiotach nauczył się je nie tylko tworzyć ale i naprawiać.
Odwaga I: Dlaczego mam się bać? Wie co robi! Nie będzie w stanie nikogo uratować czy ochronić, jeżeli pozwoli strachowi zająć swoje serce.
Tworzenie mechanizmów II: Ciekawy tego jak działają mechanizmy zaczął studiować je i dodawać do tego odrobinę magii, przez co zdolny jest wytwarzać przeróżne mechanizmy.
Pieczętowanie III: Potrafi nakładać jak i usuwać runy.
Klątwołamanie III: Umie podejmować próby przełamania istniejących klątw oraz próby cofnięcia efektów zaklęć.
Starożytne runy I: Z pomocą wuja Morpheusa, wraz z Dorą uczył się tego starego języka. Pracując tyle czasu jako klątwołamacz sprawiło, że w końcu uznał znanie tego języka za niezywkle użyteczne. Lepiej rozumieć pieczęci niż polegać ciągle na słownikach i notatkach.
Kompleks bohatera II: Zawsze wyciągnie pomocną dłoń do każdego kogo zauważy w potrzebie. Przecież nie można tak zostawić innych bez pomocy, skoro ją potrzebują!
Lojalność organizacji II: Wierzy w misję Zakonu Feniksa i to, że jego rola w powstrzymaniu Śmierciożerców jest nie do podważenia. Zaangażował się w ich działalność dość aktywnie.
Daltonista I: Absolutnie nie potrafi rozróżnić zielonego i czerwonego, widzi te dwa kolory tak samo jak i szary.
Uzależnienie I: Jakoś ze stresem radzić sobie trzeba, Thomas odkrył, ze z pomocą papierosów i słodyczy jakoś tak łatwiej przeżyć stresujące momenty w życiu.
Bezsenność II: Nocą budzą się demony - nie potrafi poradzić sobie z wszystkimi myślami i głosem, który atakuje go podczas prób zaśnięcia. Dlatego odwleka jak tylko może położenie się spać. Często też próbuje wymęczyć organizm tuż przed spaniem, aby zasnąć od razu z położeniem się.
Magiczny antytalent: zauroczenie III: Nigdy nie był dobry w urokach, jest to dziedzina magii, która totalnie mu nie szła, bo nie potrafił się zmusić do zmuszanie innych do wykonywania swej woli.
Chroniczny kaszel (toksyczne wyziewy) 0: Dym po spaleniu ciała demona wgryzły się dość mocno w płuca Thomasa. W połączeniu z jego uzależnieniem od papierosów wywołało to uciążliwy kaszel, który wraca co jakiś czas, przeszkadzając mu w normalnym funkcjonowaniu i przypominając o wydarzeniach z jaskini. (efekt konfrontacji z doppelgangerem)
Uczulenie I: Jest uczulony na jaja widłowęża, po kontakcie z nimi robi się różowy niczym świnka i dostaje mocnej wysypki, która przy dłuższym kontakcie z alergenem zmienia się w ropnie.
Kiedy mówisz, że dla najbliższych zrobisz wszystko, masz na myśli raczej ukrywanie ciała o trzeciej nad ranem czy pomóc w przeprowadzce na drugi koniec globu, Thomas poszedł jednak o krok dalej gotów poświęcić dla nich swoje życie czy nawet dusze poprzez sięganie po czarną magię coraz częściej.
Różdżka: Cyprys, włos z ogona testrala, dwanaście i pół cala, giętka.
Zwierzę totemiczne: Pies (nowofunland)
Aura: Szaro-zielona (świetlista) z domieszką różowej.
O zdolnościach: Od samego początku nauki z łatwością przyswajał zaklęcia translokacyjne, które niezwykle go ciekawiły. Oprócz tego przejawia smykałkę do zaklęć obronnych oraz run (zarówno ich nakładania jak i przełamywania) czy przełamywaniu klątw, gdzie dodatkową motywacją jest chęć obrony bliskich. W wolnych chwilach zajmuje się tworzeniem mechanizmów, chce kiedyś stworzyć szybki i prosty system podróży, który pozwala na ucieczkę mimo magicznych zabezpieczeń.
Miau: Thomas posiada maine coona imieniem Kapitan Pazur.
Renowacja II: Z czasem siedząc tyle w magicznych przedmiotach nauczył się je nie tylko tworzyć ale i naprawiać.
Odwaga I: Dlaczego mam się bać? Wie co robi! Nie będzie w stanie nikogo uratować czy ochronić, jeżeli pozwoli strachowi zająć swoje serce.
Tworzenie mechanizmów II: Ciekawy tego jak działają mechanizmy zaczął studiować je i dodawać do tego odrobinę magii, przez co zdolny jest wytwarzać przeróżne mechanizmy.
Pieczętowanie III: Potrafi nakładać jak i usuwać runy.
Klątwołamanie III: Umie podejmować próby przełamania istniejących klątw oraz próby cofnięcia efektów zaklęć.
Starożytne runy I: Z pomocą wuja Morpheusa, wraz z Dorą uczył się tego starego języka. Pracując tyle czasu jako klątwołamacz sprawiło, że w końcu uznał znanie tego języka za niezywkle użyteczne. Lepiej rozumieć pieczęci niż polegać ciągle na słownikach i notatkach.
Kompleks bohatera II: Zawsze wyciągnie pomocną dłoń do każdego kogo zauważy w potrzebie. Przecież nie można tak zostawić innych bez pomocy, skoro ją potrzebują!
Lojalność organizacji II: Wierzy w misję Zakonu Feniksa i to, że jego rola w powstrzymaniu Śmierciożerców jest nie do podważenia. Zaangażował się w ich działalność dość aktywnie.
Daltonista I: Absolutnie nie potrafi rozróżnić zielonego i czerwonego, widzi te dwa kolory tak samo jak i szary.
Uzależnienie I: Jakoś ze stresem radzić sobie trzeba, Thomas odkrył, ze z pomocą papierosów i słodyczy jakoś tak łatwiej przeżyć stresujące momenty w życiu.
Bezsenność II: Nocą budzą się demony - nie potrafi poradzić sobie z wszystkimi myślami i głosem, który atakuje go podczas prób zaśnięcia. Dlatego odwleka jak tylko może położenie się spać. Często też próbuje wymęczyć organizm tuż przed spaniem, aby zasnąć od razu z położeniem się.
Magiczny antytalent: zauroczenie III: Nigdy nie był dobry w urokach, jest to dziedzina magii, która totalnie mu nie szła, bo nie potrafił się zmusić do zmuszanie innych do wykonywania swej woli.
Chroniczny kaszel (toksyczne wyziewy) 0: Dym po spaleniu ciała demona wgryzły się dość mocno w płuca Thomasa. W połączeniu z jego uzależnieniem od papierosów wywołało to uciążliwy kaszel, który wraca co jakiś czas, przeszkadzając mu w normalnym funkcjonowaniu i przypominając o wydarzeniach z jaskini. (efekt konfrontacji z doppelgangerem)
Uczulenie I: Jest uczulony na jaja widłowęża, po kontakcie z nimi robi się różowy niczym świnka i dostaje mocnej wysypki, która przy dłuższym kontakcie z alergenem zmienia się w ropnie.
Edukacja: Hogwart, Huffelpuff - od samego początku poczuł smykałkę do zaklęć translokacyjnych oraz wszystkiego co związanego z klątwami, które traktował jak swoiste łamigłówki. Wraz z klątwami zainteresował się runami, w które dość szybko wsiąknął. Nie odczuwał nigdy pociągu do eliksirów w których był kiepski, ale za to uwielbiał wszelkie inne zajęcia gdzie mógł używać różdżki.
Doświadczenie: Przez krótki czas pracował w sklepie z magicznymi mechanizmami na Pokątnej, porzucił jednak te pracę aby móc podróżować w doskonaleniu swego fachu w łamaniu czy nakładaniu klątw - wówczas to nawiązał współpracę z Cathalem Shafiq. Po powrocie na Wyspy zamieszkał ze swoją siostrą prowadzić jej Klubokawiarnię Nory i okazjonalnie świadczyć swe usługi łamacza klątw. Jako swoistą ambicję i cel obrał sobie stworzenie sposobu na wynalezienie sposobu pozwalającego jego rodzinie i członkom zakonu na ewakuacje w razie zagrożenia.
Aktualne miejsce pracy: Nora Nory na Pokątnej / Łamacz klątw do wynajęcia
Cechy szczególne: Tatuaż czarnego, siedzącego kota na lewym nadgarstku oraz kolczyk w prawym uchu. Wielka blizna na lewym boku.
Rozpoznawalność: III - nie jest tak rozpoznawalny jak jego siostra, jednak za sprawą pomagania jej w Norze jest znany przez dużą ilość osób. Posiada sporą grupę znajomych jak i utrzymuje kontakty z ludźmi ze swojego rocznika w Hogwarcie. Nie jest lwem salonowym, bardzo ostrożnie buduje swój krąg znajomych.
Wiele osób z Hogwartu może go kojarzyć jako tego chłopaka, który skoczył z wieży.
Doświadczenie: Przez krótki czas pracował w sklepie z magicznymi mechanizmami na Pokątnej, porzucił jednak te pracę aby móc podróżować w doskonaleniu swego fachu w łamaniu czy nakładaniu klątw - wówczas to nawiązał współpracę z Cathalem Shafiq. Po powrocie na Wyspy zamieszkał ze swoją siostrą prowadzić jej Klubokawiarnię Nory i okazjonalnie świadczyć swe usługi łamacza klątw. Jako swoistą ambicję i cel obrał sobie stworzenie sposobu na wynalezienie sposobu pozwalającego jego rodzinie i członkom zakonu na ewakuacje w razie zagrożenia.
Aktualne miejsce pracy: Nora Nory na Pokątnej / Łamacz klątw do wynajęcia
Cechy szczególne: Tatuaż czarnego, siedzącego kota na lewym nadgarstku oraz kolczyk w prawym uchu. Wielka blizna na lewym boku.
Rozpoznawalność: III - nie jest tak rozpoznawalny jak jego siostra, jednak za sprawą pomagania jej w Norze jest znany przez dużą ilość osób. Posiada sporą grupę znajomych jak i utrzymuje kontakty z ludźmi ze swojego rocznika w Hogwarcie. Nie jest lwem salonowym, bardzo ostrożnie buduje swój krąg znajomych.
Wiele osób z Hogwartu może go kojarzyć jako tego chłopaka, który skoczył z wieży.
Wskazówki dla Mistrza Gry
Jego największą motywacją do działania jest ochrona najbliższych mu osób, oraz zapewnienia im szczęścia, nawet własnym kosztem. Tak, poświęci się dla tych najbliższych.
Stara się używać swoich zdolności tak, aby jak najbardziej przysłużyć się sprawie i ochronie innych - działając w Zakonie jak i dla bliskich. Jest zawsze pochłonięty pomysłami nad nowymi magicznymi przedmiotami, które mogą przydać się w walce i ucieczce przed śmieciozercami.
Obecnie w życiu prywatnym najbardziej skupiony na odkrywaniu nowo poznanego uczucia (miłości).
Zgadzam się na torturowanie mojej postaci koszmarami, flashbackami z przeszłości i ogólnemu przypominaniu mu jak bardzo jest popaprany.