Morpheus Longbottom - Morpheus Longbottom - 07.12.2023
Morpheus Victor Godryk Longbottom
Urodzenie: 20 VI 1929, numerologicznie mistrzowska 11, Bliźnięta
Stan cywilny: Kawaler
Nazwisko panieńskie: —
Krew: Czysta; Trzecie Oko — Jasnowidzenie
Zamieszkanie: Dolina Godryka, Anglia
Pochodzenie: Urodzony w Dolinie Godryka, Anglii. Najmłodszy syn Godryka Longbottoma i jego żony z rodziny Slughorn. Kształtowanie: ◉◉○○○
Rozproszenie: ◉◉○○○
Transmutacja: ◉○○○○
Zauroczenie: ◉○○○○
Nekromancja: ◉◉○○○
Translokacja: ◉◉◉○○
Percepcja: ◉◉◉◉◉
Aktywność fizyczna: ◉◉○○○
Charyzma: ◉◉◉○○
Rzemiosło: ○○○○○
Wiedza przyrodnicza: ◉◉○○○
Wiedza o świecie: ◉◉◉○○ Poziom spaczenia: II — Morpheus nie jest w żaden sposób osobą złą, jednakże jego czas spędzony w Wizengamocie i słuchanie oświadczeń ofiar, zeznań świadków i przesłuchań oskarżonych, wyrobiło w nim pewne idee, które ciężko nazywać dobrymi. W kwestii kar ma dość radykalne poglądy i wie, że gdyby musiał stanąć przed którymś z osadzonych czarnoksiężników, nie zawahałby się poskromić go w sposób ostateczny. Podczas pracy w Departamencie Tajemnic również musiał podejmować decyzje, które w ostatecznym rachunku były raczej moralnie wątpliwe. Podczas jednej ze swoich podróży służbowych, bez większych skrupułów poświęcił jednego ze współpracowników, na rzecz zdobycia wiedzy i ukończenie zadania dla Departamentu. Ryzyko zawodowe, tak uważał i nadal uważa. Nie odrzuca go idea tortur i zabójstwa w słusznej sprawie i kieruje się przy tym kalkulacją wyższego dobra i mniejszego zła.
Różdżka: 10 i ¾ cala, włókno ze smoczego serca, drewno cisu, gładkie, polerowane drewo bez dobień, ze srebrnyn monogramem ML na podstawie delikatnie modelowanej rączki.
Zwierzę totemiczne: Kukułka (Cuculus canorus). W mitologii celtyckiej wołanie kukułki może przywołać dusze zmarłych, a sam ptak może podróżować między światami. W średniowiecznej Anglii wierzono, że kukanie kukułki jest znakiem profetycznym odnośnie długości życia.
Aura: Odcienie fioletu przetykane niebieskim
O zdolnościach: W przeciwieństwie do reszty Longbottomów Morpheus jest skupiony bardziej na wiedzy teoretycznej, zwłaszcza co dotyczy jego daru profetycznego. Mówi się, że ma talent do translokacyjnych zaklęć, ale tak naprawdę rozwinęły się w ramach mechanizmu obronnego zwanego ucieczką. Nie mając fizycznych predyspozycji do walki, rozwijał to, co może pomóc mu w czasie zagrożenia. Początkowo tym zagrożeniem byli starsi bracia, jak to bracia, w durnych zabawach, a później wszelkie klątwy i pułapki związane z pracą w Departamenice Tajemnic, gdzie najczęściej ucieczka to jedyna słuszna forma obrony. Pomimo bardzo słabych płuc, wszędzie go pełno, przemieszcza się, podróżuje po świecie i spędza sporo czasu na pływaniu, czując dziwne powiązanie z wodą. Drugą z fizycznych aktywności, którą lubi, to szermierka; znalazł upodobanie w walce elegancką szpadą, zaś do Klubu Pojedynkowego dołączył głównie dla ojca; trzecią jest taniec. Nienawidzi zaś biegać i nadmiernie się przemęczać, a na widok obowiązków domowych ucieka, gdzie pieprz rośnie. Doskonale zna Czarodziejskie Prawo, niemal na wyrywki wszystkie kodeksy i nadal śledzi zmiany legislacyjne, aby być na bieżąco z prawniczą częścią swojego doświadczenia zawodowego; Nie ma sobie za to równych w dziedzinach związanych z wiedzą na temat sposobów dywinacji. Rozkłada tarot, rzuca kości, wróży z dłoni, z fusów, z symboli lub po prostu sięga za zasłonę linearnego czasu. Każda możliwa forma profecji jest badana przez niego i zapisywana w dziennikach, które zajmują już czternaście tomów notatek. Od młodego wieku matka uczyła go zasad etykiety i erudycji, wpajała zasady walca oraz układu talerzy i rozpiski dań według zwyczaju angielskiego, francuskiego oraz amerykańskiego. Trochę filozofii, trochę literatury, nie tylko czarodziejskiej, ale i mugolskiej, pozwalają mu na nawiązanie rozmowy właściwie z każdym. Nawet jeśli ostatecznie jest trochę dziwny, jak każdy pracownik Departamentu Tajemnic.
Zmieniacz Czasu (Slughorn po kądzieli): Otrzymał zmieniacz czasu po śmierci swojej matki, która wywodziła się z rodu Slughorn, zgodnie z jej ostanią wolą. Patrzenie w przyszłość i wpływanie na przeszłość wpłynęły kluczowo na dorosłego Morpheusa, który zaczął postrzegać czas w zupełnie odmienny sposób niż reszta osób, twierdząc, że jako taki nie istnieje. Jego jasnowidzenie również stało się bardziej zagmatwane przez możliwość ingerencji w dwóch różnych miejscach na raz. Używa zmieniacza w tajemnicy, korzystając z tego, że mało kto pamięta o pochodzeniu jego matki. Od Morpheusa nie usłyszysz: Przecież się nie rozdwoję!, ale Zmieniacz Czasu pozostaje strzeżoną rodzinną tajemnicą.
Wykaz Intencji (III): Od szóstego roku życia, gdy pojawiły się pierwsze objawy darów profetycznych Morfeusza, otrzymywał prywatną edukację od guwernanta, który specjalizował się w darach Trzeciego Oka. Pracując przez większość życia nad rozwojem daru, opanował zerkanie w najbliższą przyszłość. Obecnie jest ekspertem w swojej dziedzinie i przebija się nawet przez bariery oklumencji, a codziennie towarzyszy mu mnogość przebłysków przyszłości.
Astronomia (I): Chociaż nigdy świat przyrody nie interesował Morpheusa poza symboliką różnych roślin i zwierząt w kontekście dywinacji, to właśnie ona sprawiła, że zwłaszcza w trakcie pracy w Departamencie Tajemnic, rozwinął swoje umiejętności w zakresie naukowego badania nieba oraz poruszania się planet, planetoid oraz komet, aby dużo łatwiej określać nie tylko profile osobowościowe na podstawie nieba w momencie narodzin, ale również linie natalne i inne zależności.
Kłamstwo (I): Zaczęło się od wybiórczego podawania faktów podczas dywinacji, gdy chciał uniknąć sprawiania komuś jeszcze większych cierpień lub z egoistycznych pobudek skierowania czyjegoś losu tam, gdzie on tego chciał. Później pojawiały się białe kłamstwa, gdy miał opiekować się dzieciarnią, a pozwał im na dużo więcej, sekret związany z rozwiązłym sposobem życia Morpheusa w miłości, a w końcu tajemnica czasozmieniacza i sekrety Departamentu Tajemnic. Morpheus zawsze uważał, że jest kiepskim kłamcą. Nie jest.
Wróżbiarstwo (III): Język tajemnych znaków, symboli, metodologii różnych sposób dywinacji jest dla niego niczym język rodzimy. Chociaż specjalizuje się w tarocie i wahadle, nosi ze sobą również sumeryjskie kostki do wróżenia oraz zerka do fusów.
Szermierka(I): Jako syn głowy rodu skupionego na walce i sile mięśni, od dziecka jego życiu towarzyszyła jakaś forma treningów siłowych, ewoluująca z czasem w jego przypadku w elegancką szermierkę, z racji nieszczególnego upodobania do fizycznej przemocy. Thomas Figg zapieczętował mu sygnet, który przemienia się w szpadę po potarciu herbu z kosą i chowa do poprzedniej formy po dotknięciu tego samego znaku na broni.
Bogacz(II): Urodził się jako syn głowy rodu należącego do magicznej arystokracji Anglii. Jest również współwłaścicielem winnicy, a jasnowidzenie i odpowiednie rozlokowanie aktywów sprawia, że do jego skrytyki bankowej wpływają duże sumy pieniędzy.
Starożytne Runy(I): Nie tylko uczył się ich w Hogwarcie, ale też rozwijał ich naukę, gdy starał się o awans do Departamentu Tajemnic i podczas prywatnej praktyki wróżbiarskiej.
Popularny: Twarz Morpheusa jest rozpoznawana przez pracowników Ministerstwa Magii, każdy z czystokriwstych rodów wie, że to ten Longbottom, który nie wygląda, jak Longbottom, a ojcowie przestrzegają (nieskutecznie) przed nim córki. Czarujący mężczyzna z tajemnicami.
Szlamolubny (III): Nie dość, że należy do Longbottomów i pracował długo przy procesach czarnoksiężników, ma znajomych mugolaków, korzysta z medycyny mugolskiej, to patrzy na ręce osobom pracującym w Departamencie Tajemnic.
Bezsenność (II): Ironicznie, nazwany imieniem boga snów, odkąd ma styczność z inną magią badaną w Departamencie Tajemnic, zaczął coraz gorzej sypiać, aż do punktu, gdy potrzebuje medykamentów, aby zapaść w pełen sen. Regularnie zażywa substancje wyciszające i stosuje techniki medytacyjne.
Lęk Wysokości (II): Morpheus nigdy nie wykazywał upodobania do latania na miotle, a od czasu, gdy podczas lekcji nie mógł zapanować nad miotłą, nawet stanie na wysokich wieżach i balkonach przyprawia go o uczucie niepokoju i ściska w żołądku. Nie lata nigdy na miotle i panikuje, jesli musi zbliżyć się do krawędzi urwisk czy budynków.
Uzależnienie (I): W jego młodości palenie papierosów nie tylko było uznawane za prozdrowotne, ale były modne. Zaczął tuż po zakończeniu Hogwartu i już tak zostało. Pali zwykle Camele, ale nie odmówi cygara czy fajki.
Słabe płuca (I): Jako nałogowy palacz od dwudziestu lat, czarodziej ma problemy z wydolnością oddechową, a brak zainteresowania aktywnością fizyczną poza szermierką sprawia, że nie jest zdecydowanie biegaczem długodystansowym (krótkodystansowym zresztą też nie).
Choroba przewlekła (I): Morpheus choruje na cukrzycę typu 1, początkowo leczona magicznie. Po wynalezieniu przez mugoli insuliny, okazało się, że ma dużo lepsze efekty u młodego czarodzieja w całkowicie chemicznej formie, nie magicznej, więc od piętnastego roku życia używa mugolskiego leku.
Drobny Lęk (I): Po przejściu przez magiczne lustro w czarnomagicznej pułapce oraz nawracające szepty przeznaczenia, aby przeszedł przez srebrną taflę, Morpheus nabawił się lęku przed zwierciadłami i teraz gdy jakieś mija, zatrzymuje się i sprawdza dwukrotnie swoje spojrzenie. Wyrzucił ze swojej sypialni lustro z szafy, aby w ogóle móc zasnąć. Problem pogłębił się, gdy w Księżycowym Stawie odkryto tajemnicze tunele za ramami luster.
Alergia (I): Jest uczulony na szałwię. W kontakcie od razu występuje ostra, czerwona wysypka, przy przedłużonej ekspozycji zmieniająca się w pęcherze ropne. Edukacja: Prywatna nauka Jasnowidzenia (1935-1940) — Gdy w wieku lat sześciu objawiły się pierwsze umiejętności profetyczne, Godryk zatrudnił guwernanta Olafa Schäfera, niemieckiego czarodzieja, który skupił się na podstawach edukacji wróżbiarskiej i zapobiegania samoczynnej profecji. Edukacja obejmowała metody dywinacji jak chiromancja, astragalomancja i wahadło.
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart (1940-1947) — Podstawowa czarodziejska edukacja. Morpheus dołączył do uczniów Domu Roweny Ravenclaw. Został Prefektem Ravenclawu w latach 1945-1947. SUMY ukończył z najlepszym wynikiem ze swojego domu, a Owutemy jako trzeci na całym roku.
Licencja na Teleportację (1946) — Skorzystał z kursu podczas nauki w Hogwarcie aby otrzymać urzędową licencję.
Kurs dywinacyjny tarota (1948) — Prywatny kurs związany z czytaniem i rozkładaniem kart, interpretacją oraz współpraca kart z darem krwi.
Doświadczenie:Staż w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów (1947-1950) — Początkowo asystent administracji Wizengamotu i w jego archwiach, na ostatnim roku stażu protokolant Wizengamotu.
Pracownik Administracyjny Wizengamotu (1950-1956) — Początkowo nadal pracował jako protokolant, z czasem pracując dla konkretnych członków Wizengamotu, przygotowując dokumenty do spraw o wyższym priorytecie. Pod koniec zajmował się pracą w sprawach najwyższej tajemnicy, związanych często z przypadkami dotyczącymi pracowników Departamentu Tajemnic. Wykazał się dokładnością, znajomością prawa oraz dyskrecją.
Prywatne Badania (1951-1956) — Podczas swojej pracy w Ministerstwie, prowadził prywatne badania na temat swojego daru, korzystając z dostępu do większej ilości danych dzięki znajomościom w różnych departamentach. Nawiązał wtedy bliską współpracę z ówczesnym zastępcą szefa komnaty przepowiedni, która, wraz z nieposzlakowaną opinią oraz szlachetnym podchodzeniem Longbottomów, otworzyła mu drogę do Departamentu Tajemnic.
Aktualne miejsce pracy: Niewymowny w Komnacie Przepowiedni w Departamencie Tajemnic (1956-obecnie). Początkowo nie tylko zajmował się sprawami swojej komnaty, ale zapoznawał się z podstawowymi formami działań w każdej części departamentu. Koniec końców jednak skupiono go na działalności związanej z czasem oraz jasnowidzeniem zwłaszcza, czasami również pomagał przy artefaktach. Mężczyzna zajmuje się głównie przepowiedniami oraz działalnością profetyczną, badaniem prób unikania przepowiedni oraz ich wymuszania. Z tego powodu często wyjeżdża poza Anglię, badać różne rozwiązania na całym globie.
Cechy szczególne: Wydatny, orli nos. Skaryfikacja runiczna na torsie, plecach i przedramieniu, zawsze przykryta magią maskującą.
Rozpoznawalność: Poziom IV —Popularny. Morpheus Longbottom ma nie tylko słynne nazwisko, podczas swojej edukacji był Prefektem Ravenclawu, a później pracował jako asystent dla Wizengamotu, co sprawiło, że nawiązał wiele znajomości z ważnymi dla magicznego systemu prawnego osobami. U szczytu swojej kariery w Departamecie Przestrzegania Prawa Magicznego żartował często, że byłby najprzystojniejszym Ministrem Magii i nawet rozważał celowanie w tę pozycję. Ostatecznie przenosząc się do Departamentu Tajemnic, przyklepał swoją łatkę pośród socjety jako tego Longbottoma, który ani nie wygląda, ani nie zachowuje się jak Longbottom. Po śmierci Derwina, wypełnił pustkę po jego osobie na wszelkich przyjęciach, przyjmując różnego rodzaju zaproszenia, na przykład na przyjęcie Złotej Jabłoni Abottów. Po Czarnym Weselu krąży plotka pośród socjety o jego nieślubnej córce, Melophenie Longbottom, natomiast podczas przyjęcia Muzy pod koniec sierpnia, został sponsorem kariery mugolaka. Jest znany Zakonowi Feniksa i przyjaciołom jako zaufane źródło wiedzy profetycznej i mistycznej. Przez jeden z brukowców został nazwany najlepiej ubranym czarodziejem. Wskazówki dla Mistrza Gry
Morpheus jest najbardziej zainteresowany pracą naukową oraz odkrywaniem sekretów wszechświata. Myśli też o powrocie do polityki, ze względu na Zakon. Obecnie żyje w panice przed śmiercią rodziny, tym że ją zawiedzie oraz obsesji na punkcie dawnej miłości.
Zameczek Morpheusa
Posiadłość w Little Hangleton została zbudowana w wiktoriańskim neogotyku. Nieduży zameczek ma obszerny hol, który może służyć za salę balową z kopułą, wieżyczkę i kilka pokojów sypialnych. Przez długi czas opuszczona przestrzeń jest remontowana od połowy sierpnia, wraz z ogrodem. Wiadomo, że plany są ogromne, fundusze wystarczające, wystarczy czas, aby posiadłość lśniła, jako nowa perła architektoniczna Little Hangleton. Obecnie w ogrodzie jest instalowana rzeźba i sądzony gaik persymonowy, a posadzka holu wymieniana na marmury. Miejsce wymaga miłości, którą Morpheus szczodrze mu ofiaruje. W wieży będzie znajdować się przestrzeń badawcza, wróżbicka, a na parterze gabinet do przyjmowania petentów, tuż obok ogromnej, czterometrowej Ateny, spoglądającej z góry na gości, która czeka na montaż w swoim miejscu docelowym. Posiadłość leży po sąsiedzku z domostwem Anthony'ego Shafiq'a.
Umiejscowienie:Little Hangleton
Poziom: 0
Zabezpieczenia: Matczyna troska
Ulepszenia: -
Cechy: -
RE: Morpheus Longbottom - Lady Carmilla Sanguina - 09.12.2023
Skrytka bankowa
Łącznie zdobytych | Do wykorzystania |
PD | PD |
Złoty kwiat (Nigdy nie usycha i nie wymaga dostępu do wody. Podczas pełni oraz zaćmienia księżyca rozbłyskuje jak latarenka) |
Eliksir chroniący przed ogniem (3/3) (Eliksir ochronny pozwala na przejście przez ogień bez poparzeń. Po wypiciu odczuwany jest chłód. Chroni przed większością magicznych płomieni. (Skład: krew salamandry, ropa z czyrakobulwy, poranna rosa) |
Lepkie trzewiki (2/2) (Trzewiki z przymocowanymi do nich przyssawkami, które umożliwiają wspinanie się po różnych powierzchniach. Można dzięki nim chodzić po ścianach i po suficie. Po drugim użyciu wymagają renowacji (przewaga kaletnictwo).) |
Słabej jakości peleryna niewidka (5/5) (Oryginalne płaszcze szyje się z sierści demimoza, ta jednak została nascona jedynie zaklęciami zwodzącymi i oślepiającymi. Wraz z upływem czasu straci swoją moc i nie będzie nadawała się do renowacji.) |
Bombastyczne bomby (3/3) (Fajerwerki z serii Wybuchowych Przedsięwzięć, które po rozrzuceniu na ziemię, wybuchają tworząc potworny huk. Towarzyszy temu jasny błysk. Postacie w zasięgu rażenia otrzymują na dwie tury karę -20 do wszystkich rzutów wymagających celowania (słuch, wzrok).) |
Eliksir wielosokowy (3/3) (Eliksir pozwalający przyjąć postać innej osoby. Aby z niego skorzystać, należy wcześniej dodać do wypitej porcji jego skórę lub włosy. (Skład: skrzydła much siatkoskrzydłych, pijawki, ziele ślazu zebranego w pełnię, ziele rdestu ptasiego, sproszkowany róg dwurożca, skóra boomslanga) |
Lato 1972
Kwartał w trakcie
Źródło | Zmiany w PD |
09.12.23 - Utworzenie Karty Postaci | 1000 |
09.12.23 - Początkowe wydatki | -850 |
21.12.23 - Jęcząca Marta | 30 |
26.12.23 - Order Bułki Kajzerki, Przygoda się rozpoczęła | 15 |
13.02.24 - Suma przypadków - Stanie Zoi | 5 |
19.02.24 - Nastał czas ciemności | 30 |
23.02.24 - Nobby Leach powinien gryźć piach | 30 |
23.02.24 - Pierwsze ataki Śmierciożerców | 30 |
25.02.24 - Suma przypadków - Przeklęte przedmioty | 5 |
26.02.24 - Pociąg do Hogwartu | 30 |
27.02.24 - Miesiąc miłości 2024 | 20 |
07.03.24 - Wykonywanie zawodu (czerwiec 1972) | 15 |
17.03.24 - Wykonywanie zawodu (lipiec 1972) | 15 |
21.03.24 - To ja go tnę, Król bankietów, W poszukiwaniu straconego czasu I | 70 |
21.03.24 - Piszę, więc jestem | 30 |
20.04.24 - Suma przypadków - Zagubiona dziewczynka | 5 |
29.04.24 - Marsz praw charłaków | 30 |
28.05.24 - Z drogi złoczyńcy! Bohater idzie!, Otwarty na nowe doznania, Skala szarości I-III, Anam Cara | 330 |
16.06.24 - Potańcówka w Dolinie Godryka | 30 |
02.07.24 - Suma przypadków - Bardzo wąskie alejki | 5 |
3.07.24 - Złota Jabłoń | 60 |
27.07.24 - Dwa dni nad jeziorem Windermere | 90 |
14.10.24 - Jeden wieczór pod Londynem | 20 |
19.10.24 - Czarne Wesele | 40 |
19.10.24 - Miesiąc Równości (prompty) | 20 |
24.10.24 - Pierwsze koty za płoty, Mugole się nami zainspirowali, Życie nabrało kolorów, Skala szarości IV, Spam lat siedemdziesiątych, Eutierria | 390 |
24.10.24 - Badacz Tajemnic I, Ziewnięcie to bezgłośny krzyk, A cóż ty za jeden? | 500 |
4.11.24 - Wykonanie w terminie dodatkowego zadania od MG (Złota Jabłoń) | 15 |
14.11.24 - To miasto jest przykładem ludzkiego szaleństwa | 150 |
23.11.24 - Sen Nocy Letniej | 45 |
25.11.24 - Niech matka ma nas w swojej opiece | 50 |
25.11.24 - ◉◉◉◉◉ w Percepcji, ◉◉○○○ w Nekromancji, ◉◉○○○ w Wiedzy Przyrodniczej, ◉◉◉○○ w Wiedzy o Świecie | -2000 |
25.11.24 - Rozliczenie Lata 1972 | 200 |
30.11.24 - Doppelganger | 30 |
27.01.24 - Secrets of the Quill 2024 | 15 |
2.03.25 - Randez vous | 30 |
11.05.25 - Obowiązek obywatelski - głosowanie w plebiscycie z okazji urodzin forum | 10 |
RE: Morpheus Longbottom - Lady Carmilla Sanguina - 09.12.2023
RE: Morpheus Longbottom - Morpheus Longbottom - 09.12.2023
“Ceaseless watcher, turn your gaze upon this wretched thing”
Blessed be the times of destruction.
Blessed be our dance with Time.
Blessed be the sacred water of tears.
Blessed be the blade that can cut.
Blessed be our fear.
Poznajmy się bliżej
W lustrze Ain Eingarp widzę... Nominację na szefa Departamentu Tajemnic i księgi z tajemną wiedzą pod moją dłonią. Bogin przyjmuje przy mnie formę... Rozbitych przepowiedni i płonących kart Tarota, moich martwych braci i reszty rodziny. Najczęściej jednak mój bogin przybiera formę gryzącego mnie wampira, przemieniającego mnie wilkołaka, transformację, która odbiera mi Widzenie. To również ja, w Lecznicy Dusz, w kaftanie bezpieczeństwa. Amortencja pachnie mi... Czarnym pieprzem, kadzidłem, kaszmirem i detergentami. Moje ulubione zaklęcie to... Arresto Momentum. Mój patronus przyjmuje formę... samca kukułki. Wróżbiarstwo to dla mnie... przeznaczenie i zguba. Miłość. Czarna magia? Cóż... iskra życia i energii nie różni się niczym od tworzenia i niszczenia. Ogranicza nas umysł i semantyka. Za swoje największe osiągnięcie uważam... przeżycie tylu lat w Departamencie Tajemnic, bez uszczerbku na zdrowiu. Stoję po stronie... Zakonu Feniksa. Moje serce należy do... mojej Itaki, mojej Penelopy. Vakela Dolohova.
RE: Morpheus Longbottom - Morpheus Longbottom - 13.12.2023
o przeszłości - Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart (1940-1947)
- Staż w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów (1947-1950)
- Prywatne Badania (1951-1956)
- Niewymowny w Komnacie Przepowiedni w Departamencie Tajemnic (1956-obecnie)
Lato 1972Czerwiec
Lipiec W połowie lipca wybrał się do Italli, aby definitywnie zakończyć kwestię greckiej delegacji, a po niej powrócił od zadań Niewymownego.
Pod koniec lipca Morpheus dołączył do Zakonu Feniksa dzięki swojej bratanicy, Brennie. Otrzymał zadanie, aby zweryfikować prawdziwość przepowiedni oraz ją ukryć przed Śmierciożercami, co uczynił. Przekazał treść przepowiedni Zakonowi.
Sierpień
RE: Morpheus Longbottom - Morpheus Longbottom - 13.12.2023
Wspomnienia i sny
najważniejsze wspomnienia
Pole freeform. Tutaj możesz opisać biografię postaci w formie opowiadania lub punktów.
rozgrywki
13 VI 1943 • Co spotkało Martę Warren? Morpheus Longbottom nałożył Tiarę Przydziału w tym samym roku, co nieszczęsna dziewczynka i był jedną z pierwszych osób, które odkryły ciało rówieśniczki, wiedziony krzykiem koleżanki, Oliwii, w żeńskiej łazience. |
IX 1947 • Na szczycie wieży Ravenclaw Morpheus i Anthony prowadzą rozmowę od serca, która staje się jedną z podwalin ich wieloletniej przyjaźni. |
1947 • Okultystyczne znaczenia Jelenia: płodność, odrodzenie, szacunek do nienamacalnego, oświecenie, pielgrzymka lub inicjacja, łowy, alchemiczny Merkury. |
VIII 1943 • Imba w Dolinie |
28 X 1967 • Spotkanie z Geraldine |
1968 • Morpheus & Laurent. |
1969 • Morpheus Longbottom odwiedza przykutą do łóżka źle rzuconą klątwą Milles w domu na moment przed jednym z marszy charłaków. Rozmawiają o polityce, pojawiają się też karty, gdyż dziewczyna chce wiedzieć, jak wspierać swojego brata aurora w tej trudnej sytuacji. Szybko jednak traci cierpliwość i ostatecznie wrzeszcząc na Longbottoma zmusza go do opuszczenia swojej sypialni. |
1969 • Po zmianie ministra, w radiu nadal wałkowany jest temat Nobbiego Leacha. Morpheus i Mavelle rozmawiają o zmarnowanym potencjale, teoretyzują o podłożonych świniach oraz stanie polityki wewnętrznej czarodziejskie Wielkiej Brytanii. Głównie skupiają się na tym, kim mógłby być Leach, co mógłby zmienić, gdyby był odpowiednim kandydatem na pierwszego ministra-mugolaka. |
listopad 1970 • Morpheus udaje się do domu Bulstrode'ów, aby przekazać tajemniczą paczkę swojemu szefowi, dodatkowe środki bezpieczeństwa związane z ogłoszeniem stanu Wojny i postulatami Voldemorta. W domu przyjmuje go Florence, z którą rozmawiają o obecnej sytuacji, zwłaszcza przez wzgląd na audycję radiową, której słuchają w tle. Para rozważa, co będzie dalej, teoretyzuje na temat tego, kto poprze Voldemorta i gdzie może mieć popleczników oraz w jaki sposób będzie próbował znaleźć władzę w Ministerstwie.
|
1 XII 1970 • Podczas przemieszczania się ulicami dzielnicy robotniczej Londynu, tuż przed teleportacją do Ministerstwa, Morpheus zostaje obdarzony wizją, że mijany przez niego bar zostanie zaatakowany przez śmierciożerców. Postanawia wejść do środka i spróbować poradzić się kart, aby określić bardziej precyzyjnie czas. W kilka chwil okazuje się, że atak na nastąpić za chwilę. Nagle wybuchają szyby i do baru wkracza trzech śmierciożerców. Morpheus, dzięki pomocy Neila, pracującego tam na barze, wzywa BUM-owców, a następnie obaj czarodzieje starają się uchronić jak najwięcej mugoli przed niechybną śmiercią. Dzięki szybkiej interwencji BUM udaje im się przetrwać starcie i dotrzeć cało do Munga, gdzie są zaleczane ich rany. |
26 V 1971 • Spotkanie z Lorettą |
7 VII 1971 • Spotkanie z Lorettą II |
x • opis |
RE: Morpheus Longbottom - Morpheus Longbottom - 09.01.2024
Lato 1972
Czerwiec
rozgrywki
1 VI 1972 • Morpheus powraca z trwającej około pół roku podróży służbowej na Simi do Doliny Godryka, skonfrontować się z nową rzeczywistością i śmiercią swojego starszego brata. W dworku Longbottomów wita go bratanica Brenna, wtajemniczając w to, co zdarzyło się podczas jego nieobecności i przyczynach śmierci Derwina. |
10 VI 1972 • Gdy Morpheusa łapie burza na środku Pokątnej, postanawia schronić się w Klubokawiarni Nory Figg, przyjaciółki rodziny. Korzystając z braku ruchu w przybytku, profeta rozkłada dla niej karty tarota na ogólne pytanie o satysfakcję w życiu. Korzystając ze swojego talentu, wskazuje na zbytnią ufność i szczodrość Nory oraz jej szufladkowanie siebie w roli matki i bizneswoman, bez wychodzenia poza swoją strefę komfortu. |
11 VI 1972 • Morpheus Longbottom zostaje obdarzony wizją, w której widzi czarownicę badającą w okrutny sposób czyjś mózg. Po namierzeniu lokacji według opis, Morpheus oraz Rodolphus Lestrange udają się w miejsce zdarzenia wizji, aby je zbadać pod kątem zainteresowania Departamentu Tajemnic. Okazuje się, że ktoś w nieudolny sposób próbuje odtwarzać różne techniki stosowane w Brytyjskim Ministerstwie Magii. Po zatarciu śladów, wracają do Ministerstwa, aby zdać raport, a Morpheus używa swoich koneksji w Departamencie Przestrzegania Praw Czarodziejów, aby pchnąć sprawę do przodu pod względem pojmania czarownicy z wizji oraz pozyskania dowodów z jej domu na rzecz Departamentu Tajemnic. |
12 VI 1972 • Podczas pierwszego spotkania po powrocie do Londynu, Morpheus dowiaduje się o uczuciach Neila do swojej osoby. Najpierw łączy ich romantyczna chwila, którą szybko niszczą słowa profety o tym, że młodszy czarodziej nie może oczekiwać od niego stałej relacji, bo on po prostu nie umie nikogo kochać. Morpheus oszukuje sam siebie, odkrywając jednak przed Neilem odrobinę swojej trudnej przeszłości. |
13 VI 1972 • Morpheus przybył do posiadłości Anthony'ego, pojawiając się w trakcie intensywnego "Presto Agitato" granego na gitarze przez Sauriela. Konfrontuje się z młodym wampirem i wieszczy mu szczęśliwą miłość, ku niezadowoleniu tamtego. |
15 VI 1972 • Morpheus poznaje Isaaca, dawnego kolegę ze szkoły Erika i Millie. Idą na piwo i rozmawiają o sytuacji politycznej w kraju oraz stracie i ludzkich tragedii. |
16 VI 1972 • Morpheus zostaje poproszony przez Guinevere McGonagall na spotkanie-konsultację w sprawie przepowiedni, którą napotkała. Dwója dywaguje nad możliwymi powodami samozniszczenia zwoju i powodom, dla których to właśnie jej się objawiła wizja. |
17 VI 1972 • Podczas podróży do Grecji, Morpheus nieco uszkodził swoją różdżkę, więc udał się do zakładu Ollivanderów. Tam wróżył swojej dobrej znajomej Septimie przyszłość z jej fusów. Może to żałoba, może to potrzeba zrozumienia, ale Morpheus poczuł, że coś się między nimi zmieniło. |
18 VI 1972 • Morpheus opowiada Anthony'emu Safiq'owi o spotkaniu w Hogmesdame, które natchnęło go do tego, aby zakupić przeklętą posiadłość. Szczegółowo opowiada drugiemu mężczyźnie o krótkiej wymianie zdań z panienką, a następnie o swojej późnowieczornej wędrówce do ruin, które w dramatyczny sposób przypominają mu o kruchości życia i o tym, jak wątła jest ich bytność na tym świecie. Zakorzeniła się w nim obawa, że Warownia będzie wyglądać jak Dwór Cape. |
20 VI 1972 • Skonfrontowany z własną śmiertelnością i cyklem narodzin i śmierci, w swoje urodziny odwiedza dawną uczennicę, Ambrosię w Ataraxii na Nokturnie. Filozoficzne, pełne żalu do innych osób i żałoby, rozmowy zmieniają się w niezobowiązujący seks. |
23 VI 1972 • Morpheus ratuje, a przynajmniej próbuje uratować Neila przez utopieniem się w jeziorze, gdy potwór w wodzie zwabia go w głębiny. Udaje się to tylko dzięki Zmieniaczowi Czasu. |
23 VI 1972 • Po uratowaniu Neila, Morpheus proponuje mu przebranie się i ogrzanie w Domku Ogrodnia w Warowni. |
24 VI 1972 • Aby zagłuszyć myśli związane ze śmiercią brata, Morpheus podchwytuje plotki krążące pośród pracowników Departamentu Tajemnic na temat dziwnej figury, która po rozproszeniu ucieka, a nacięta krwawi. Postanawia zabrać ze sobą Florence Bulstrode, znając jej klątwołamiące zdolności. Oboje badają rzeźbę, dyskutując o możliwym pochodzeniu i klątwie, jej pochodzeniu oraz celu. Morpheus podsuwa możliwość, że mogła być to forma ochrony, która stała się przekleństwem. Podczas wróżenia za pomocą wahadła, Niewymowny dowiaduje się, że jest jakiś sposób na uwolnienie dziewczęcia, jednakże spodziewa się, że chodzi raczej o śmierć, niż o rzeczywiste pokonanie klątwy. Na koniec, po próbie Florence, to Longbottomowi udaje się na chwilę rozproszyć klątwę, dziewczyna biegnie i znów zmienia się w kamień. |
24 VI 1972 • Morpheus zatrudnia Samuela, lokalnego leśniczego, aby zbadał kwestię istoty w jeziorze, która próbowała utopić Neila. Rozmowa wyszła nieco zniezręcznie, a czarodziej odczuwa wyrzuty sumienia w związku z tym, jak wygląda życie młodego mężczyzny. |
25 VI 1972 • Morpheus i Philip Nott piją urodzinowe piwo, rozmawiają o powiązaniach na Beltane i podróżach. |
27 VI 1972 • Podczas załatwiania sprawunków w magicznej części Londynu, Morpheus natyka się na Norę, która pod wpływem klątwy poltergeista zmieniła płeć. Czarodziej oferuje kobiecie towarzystwo w drodze do domu, aby nie czuła się aż tak nieswojo, przy okazji rozmawiając z nią nieco swobodniej. |
27 VI 1972 • Spotkanie z Ambrosią. |
28 VI 1972 • Na zlecenie Departamentu Tajemnic, Morpheus bada Stonehange po nieudanym rytuale, którego próbowała dokonać Isobell. Odnajduje tajemnicze przejście i dziwne runy oraz starożytne miejsce kultu. |
30 VI 1972 • Spotkanie z Perseuszem. |
Lipiec
rozgrywki
1 VII 1972 • Morpheus poddaje się wizjom, które przyniosły dla niego opary w alejkach koło Pokątnej. Widzi karty Tarota w formie grafitti na ścianach, które ożywają. Na koniec zostaje rozszarpany przez wilkołaka z karty Księżyca i trzeźwieje z omamów, stojąc na Pokątnej z preclem w ręce, którego nie kupował. |
2 VII 1972 • Morpheus Longbottom i Vespera Rookwood zostają wysłani z ramienia Departamentu Tajemnic, aby przejąć artefakt z Domu Aukcyjnego, który ściąga nieszczęścia na jego właścicieli. Jest to zwój z pierwszym tłumaczeniem przepowiedni Nostradamusa w języku angielskim. Morpheus potwierdza autentyczność przedmioty, a kontakt z nim sprawia, że skóra Morpheusa zmienia się w dzieło sztuki; pokrywają go całkowicie wielobarwne plamy, obrazy galaktyk i wzory marmuru. Vespera i Morpheus zabezpieczają przedmiot i przenoszą go do Komnaty Artefaktów. |
2 VII 1972 • Po spotkaniu się z efektami artefaktu, po dopełnieniu formalności, Morpheus, zamiast udać się bezpośrednio do Munga, zahaczył o mieszkanie swojego kochanka, aby ten mógł razem z nim ponapawać się skórą, która zmienia kolory. |
4 VII 1972 • Podczas letniej burzy Mabel i Morpheus siedzą w salonie. Dziewczynka maluje mu paznokcie na różowy kolor, a on odpowiada na jej wielce dzieciece, wielce ważne pytanie. |
7 VII 1972 • Spacerując po sadzie, Morpheus napotyka się na Erika. Razem rozmawiają o stanie świata, przyszłości, darach oraz przekleństwach, a także ludzkiej naturze i banalności zła. |
10 VII 1972 • Podczas przyjęcia Abbottów dochodzi do anomalii. Wielka, zmutowana roślina atakuje przyjęcie i próbuje dostać się do sadu z magicznymi jabłonkami. Drużynie przypadkowych obrońców udaje się ją pokonać. |
12-14 VII 1972 • Morpheus wyjeżdża do Neapolu, aby przepchnąć sprawę związaną z wykopaliskami. Spotyka u wspólnego znajomego Septimę, z którą rozmawiają o różnych, nieco bardziej egzystencjalnych tematach. |
17 VII 1972 • Tuż po powrocie z delegacji we Włoszech, Morpheus został oddelegowany do wezwania BUM-owców, razem z Rodolphusem Lestrange. Okazało się, że na miejscu jego bratanica pochwyciła czarnoksiężnika oraz wykryła dziwną anomalię w piwnicy. Anomalia wciągnęła całą trójkę do czegoś, czego nie umieli do końca zweryfikować, a po starciu ze wspólnikiem tamtego czarodzieja, wrócili do normalnego świata, przy czym Morpheus nadwyrężył swoje możliwości profetyczne tak mocno, że oślepł i wylądował na trzy dni na obserwację w Mungu. |
18 VII 1972 • Neil i Antoniusz odwiedzają Morpheusa w św. Mungu. Mężczyźni zdecydowanie się nie dogadują. Koniec końców Anthony namawia wieszcza na prywatną opiekę w jego posiadłości, aby ten mógł odpocząć. |
19-21 VII 1972 • Podczas rekonwalescencji Morpheus zostaje przeniesiony do rezydencji Shafiq'a. Tam poznaje jego domowego lekarza, Basiliusa Prewetta. |
22 VII 1972 • Antoniusz i Morpheus zabierają na zwiedzanie ewentualnej posiadłości dla Longbottoma Neila i Isaaca. Oglądanie przestrzeni zmienia się w przygodę z nawiedzeniem, gdy okazuje się, że dom przypomina bardziej atrakcję parku rozrywki. Ciekawe, czyja to wina? |
23 VII 1972 • W ciemnościach Departamentu Tajemnic Morpheus Longbottom i Nicholas Travers pracują nad znaleziskiem z Grecji, dziwną postacią z proroctwem wyrytym na kościach, kapłanką wieszczek z malutkiej wyspy Simi. |
24 VII 1972 • Geraldine Yaxley poprosiła Morpheusa o spotkanie w Białym Wiwernie. Kobieta opowiada mu o dziwnej sytuacji ze swoim bratem, runami na jego ciele oraz dziwnymi snami. |
24/25 VII 1972 • Morpheus i Antoniusz poszkują informacji w Bibliotece Parkinsonów na temat pieczętowania oraz run, aby dowiedzieć się więcej na temat tego, co dręczy Geraldine Yaxley. |
25 VII 1972 • Po powrocie do Białego Wiwerna, Morpheus dzieli się koleinymi odkryciami dotyczącymi demona, brata Geraldine oraz sposobu na zamknięcie go i uniknięcie śmierci dziewczyny. |
26 VII 1972 • Morpheus kładzie dla Brenny karty, które sugerują nową relację, ale również wejście w nową rolę i porzucenie dziecięcej niedojrzałości. Głupiec musiał odejść. Podczas rozmowy czarodziejka zdradza mu swoją przynależność do Zakonu Feniksa i skutecznie werbuje wujka. Ten ostrzega ją jednak o szaleństwie, które może na niego spaść podczas pracy w Departamencie Tajemnic. |
27 VII 1972 • Randka z Guinevere |
28 VII 1972 • Morpheus podczas przebieżki i próby poprawienia kondycji fizycznej, spotyka poparzoną dziewczynę, Ulę. Dowiaduje się, że jest jego daleką krewną i proponuje jej dalsze wróżby, po tym gdy Trzecie Oko wskazało mu małą wróżbę dla pechowej dziewczyny. |
28 VII 1972 • Mottem tego spotkania było zdecydowanie: Jak do tego doszło? Nie wiem. Erik, Nora oraz Morpehus siedzieli w dziwnie opustoszałej kuchni Warowni i dobrali się do wódki, która stała, lśniąc kusząco, w lodówce. Z tym, że dopiero po drugim kieliszku trójka zorientowała się, że nie pili normalnego, mugolskiego, czterdziestoprocentowego eliksiru prawdy, a dużo tęższy w zawartości alkoholu bimber, który Malwa zakupiła do wyrobu swojej słynnej nalewki prozdrowotnej. |
29 VII 1972 • Morpheus udaje się służbowo do Irlandii Północnej, aby spotkać się z Charonem, jasnowidzem. Zadanie jednocześnie dotyczyło Zakonu Feniksa. Po zdobyciu przepowiedni od świadka, latarnika i przyjaciela Charona, Morpheus ukrył ją przed Śmierciożercami jako wizję już wypełnioną. |
29 VII 1972 • Morpheus przkazuje Brennie informacje o przepowiedni oraz deklaruje, że ewentualnie może dołączyć do ekspedycji poszukiwawczej. Opowiada o tym, jak zamierza ukryć przepowiednię przed zwolennikami Voldemorta i jaki jest przemęczony przez zmianę czasu. |
30 VII 1972 • One vision |
30 VII 1972 • You better work bitch. |
31 VII 1972 • Brenna postanawia wypytać Morpheusa o dziwną sytuację z tortem, który podobno miał zostać nadany do czarodzieja od osób, którym był dłużny pieniądze. Dowiaduje się o romantycznych kłopotach wujka z dawnym ukochanym. |
Sierpień
rozgrywki
1 VIII 1972 • Po sesji biegania z Anthonym, przyjaciele łamią się świątecznie chlebem i odprawiają tradycyjny rytuał poświęcenia domu. |
1 VIII 1972 • Morpheus odprawia rytuał ochronny i święci swoją nową posiadłość. Już się na nią zdecydował, wiedział od dawna, od lat i rytuał znaczył dla niego więcej, niż chciał przyznać. |
1 VIII 1972 • Lammas |
2 VIII 1972 • Rozmowa o wizji z Brenną. Morpheus i Brenna ustalają fakty i plany. |
3 VIII 1972 • Kiedy dręczą wizje, a serce jest złamane bardziej, niż zazwyczaj, pozostaje tylko eliksir słodkiego snu. |
4 VIII 1972 • Longbottomowie organizują potańcówkę, podczas której Morpheus zapoznaje Neila i Septimę ze swoimi znajomymi. |
4 VIII 1972 • Morpheus i Septima tańczą, czując elektryzujące połączenie, z którego nic nie wynika oprócz frustracji. |
4/5 VIII 1972 • Morpheus i Septima tworzą na potańcówce dwór Księcia Kniei, Samuela. Morpheus mu wróży. |
4/5 VIII 1972 • Karty po potańcówce |
5 VIII 1972 • Śniadanko |
5 VIII 1972 • Czarne Wesele |
5 VIII 1972 • Czarne Wesele II |
5 VIII 1972 • Czarne Wesele III |
5/6 VIII 1972 • Ostatnie życzenie |
7 VIII 1972 • Urodziny Millie |
8 VIII 1972 • Misja na wyspie |
8 VIII 1972 • Podczas misji na Wyspie, Ciemność zabiera w trakcie czegoś w rodzaju snu Morpheusa w koszmar o rozbitych przepowiedniach, lustrach i nożach złożonych w kolebce mroku. |
9 VIII 1972 • Granice Ciemności |
9 VIII 1972 • Riders of the storm |
10 VIII 1972 • Windemere. Epifania. Morpheus natrafia na Peregrinusa i rozpoznaje w nim nowego asystenta Vakela Dolohova. Zalewa go czysta zazdrość i nienawiść, mocno odwzajemniona, tak silna przez magię tego miejsca. |
10 VIII 1972 • Windemere. Energia tego miejsca. Wizje i śledztwo na temat dziwnych zachowań i wydarzeń na campingu. |
10 VIII 1972 • Windemere. Siły które rządzą tym miejscem. Morpheus, Ambrosia i Alexander napotykają kolejną grupę, z Peppą i odnajdują katafalk z ofiarą pradawnego rytuału. Walczą z nieumarłymi stworami. |
12 VIII 1972 • Tomek i Tosiek w LH |
14 VIII 1972 • Jonathan opowiada Morpheusowi o swoim romansie z pewnym francuskim hrabią który być może jest wampirem i być może śmiertelnie się obraził, gdy Jonathan odmówił przemiany. |
14/15VIII 1972 • Morpheus wyjawia Antoniuszowi swoje sekrety przy lampce wina we Francji. |
15 VIII 1972 • Norwegia |
15 VIII 1972 • Dla niepoznaki, Morpheus cofa się w czasie, aby dokonać sprawunków na Pokątnej. Przecież nigdy go w żadnej Norwegii nie było. Wpada na Rodolphusa Lestrange i dzieli się z nim wieściami o nowym nabytku do Komanty Artefaktów, który może go zainteresować. Zaczepia ich nachalny żebrak, którego Morpheus spławia wizytówką do Elise. |
17 VIII 1972 • Morpheus i Erik rozpoczynają sparing, by później przejść do badziej osobistej rozmowy, dotyczącej miłości i zakochania. Morpheus wspiera bratanka i wskazuje mu nową osobę, na którą tamten może liczyć. |
18 VIII 1972 • Morpheus kontaktuje się z rodzeństwem Greengrass w sprawie wizji dotyczących Kniei. |
19 VIII 1972 • Spotkanie z Florence |
21 VIII 1972 • Morpheus, Erik i Patrick sprzątają piętro nowego lokalu, który ma służyć Zakonowi Feniksa. Wygląda na to, że nad rodziną Juliusów zawisła klątwa. |
21/22 VIII 1972 • Nocna rozmowa z portretem i kilka wizji przynoszą nowe rewelacje dla Millie i Morpheusa na temat historii Księżycowego Stawu. |
22 VIII 1972 • Morpheus i Brenna przepytaują ducha seniora rodu na okoliczności śmierci i dowiadują się kliku ważnych informacji. Puzzle układają się w całość. |
25 VIII 1972 • Neil przybywa do Morpheusa z wyrzutami. Morpheus nie może przeżyć jego krótkowroczności i pomiędzy nimi dochodzi do kłótni. Podczas niej wieszcz dowiaduje się, że młodszy mężczyzna został okradziony z różdżki i żadnej nie ma. |
25 VIII 1972 • Morpheus spędza przyjemnie czas pośród znajomych i rodziny, wieszcząc im ze znaków, które przyniósł wiatr. |
26 VIII 1972 • Podczas wieczorku hazardowego, Morpheus ze zmienioną twarzą udaje kogoś kim nie jest, aby szpiegować socjetę magicznego Londynu i dobrze się zabawić. |
26 VIII 1972 • Jeden wieczór pod Londynem - Poker |
26 VIII 1972 • LH z Ulą |
27 VIII 1972 • Podczas przyjęcia organizowanego przez Muzę jako jeden z mecenasów ofiarował swój laur Enzo Remingtonowim stając się jego patronem. Podczas samego przyjęcia Morpheus skanował gości, ku chwale Zakonu Feniksa i otrzymał kilka niepokojących wizji. Przez wzgląd na słabość ciała, ulotnił się z przyjęcia, gdy tylko opadły bariery. |
27 VIII 1972 • Quintessa i Morpheus zdobywają figurkę bogini Bastet oraz ryby do Azylu Figgów. |
29 VIII 1972 • Zebranie w Księżycowym Stawie nie idzie po myśli wielu członków. Morpheus informuje o niepokojących wizjach. Ostatecznie pomimo rzuconych nowych kandydatur, drzwi na rekrutację zostają zamknięte. |
RE: Morpheus Longbottom - Morpheus Longbottom - 16.12.2024
Jesień 1972
Wrzesień
rozgrywki
1 IX • Albus Bambus |
2 IX • Wieczór w kasynie w Kairze. Delegacja Brytyjska w Egipcie. |
4 IX • Delegacja Brytyjska w Egipcie. Bankiet z okazji podpisania porozumienia |
7 • Preludium ognia. |
7 • Pieczętowanie. |
8 • Middle-age man yaoi. |
8-9 • Spalona noc- I Faza
- Want to save your men from the fire? — Morpheus niechętnie oddala się od Praw Czasu i kieruje się w stronę Nory Nory, wypatrując popiołu, miejsc, gdzie nadmiernie spada, budynków, które mogą być celem śmierciożerców. [zakończona]
- Show me that you're willing to burn — Kolejne wypatrywanie popiołu nie przynosi żadnych nowych wieści, Morpheus nie dostrzega niczego, co mogłoby im pomóc w określeniu celu tego ataku i wraz z tłumem, płynie w stronę Pokątnej. [zakończona]
- When does a candle become a blaze? — Podczas wypatrywania skupisk popiołu, Morpheus napotyka Guinevere i Hannibala. Ratują dwie pracownice piekarni, które otrzymały urazy przez wybuch podpalonej popiołem mąki. [zakończona]
- II Faza
- Blind eyes could blaze like meteors — Rekonesans Horyzontalnej.
- Citalopram — Morpheus sprawdza, co z Antykwariatem Tessy oraz nią samą. Pomaga siostrze przygotować miejsce na przyjęcie uciekinierów, robią kącik dla dzieci i miejsca do ewentualnego sapania. Dzielą się swoimi obawami oraz, w przypadku Morpheusa, informacjami na temat miejsc, które zapłonęły jako pierwsze. Wspólnie ratują dwójkę ludzi z sąsiedniej, płonącej kamienicy. [zakończona]
- Red is only black remembering — Podczas ratowania mugolaka od rabunku, Morpheus zostaje zaatakowany zaklęciem crucio przez poplecznika Voldemorta. Cofa się wtedy w czasie. [zakończona]
- Powrót Czasozmieniaczem do I i II Fazy
- Fontanna Szczęśliwego Losu - Morpheus, po tym jak przeniósł się w czasie do wydarzeń prawie trzy godziny wcześniej, razem z Jonathanem Selwynem, wiedziony czasozmiennym oraz jasnowidzkim przeczuciem, sprawda Fontannę Szczęśliwego Losu. Sam zostaje wzięty za szaleńca, ale Selwynowi udaje się zdobyć informacje na temat dziwnej kobiety, która może coś wiedzieć. [zakończona]
- Pieśń ptaków i węży — Morpheus spotyka Anthony'ego i z jego pomocą patroluje Horyzontalną, aby dojrzeć ogrom zniszczeń i zorientować się bardziej w sytuacji, notując wszystko samonotującym pergaminem i piórem. [zakończona]
- Trzy Ćmy — Podczas gdy Jonathan pomaga jednej grupie, Morpheus ratuje mężczyznę przed spadającym z budynku gargulcem, aby po chwili być świadkiem własnej tortury klątwą Curcio. Morpheus zamyka pętlę czasozmieniacza. [zakończona]
- III Faza
- Lotnik Ślepy — Jonathan, Anthony i Morpheus (już w jednej osobie), zajmują się gaszeniem pożarów. Anthony spotyka Henry'ego Lockharta, którego namawia na dokumentowanie historii. [zakończona]
- Papa-paparazzi — Czterej Muszkieterowie przedzierają się przez płonący Londyn w stronę antykwariatu Quintessy, gasząc pożary, ratując ludzi i pomagając w potrzebie. Henry robi zdjęcia, zarówno na ulicy, jak i podczas pomocy w antykwariacie, gdzie przyjmuje ich szwagierka Morpheusa.[zakończona]
- IV Faza
|
30 IX • Ekstaza Merlina |
|